مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه کوکو لوبیا سبز خوشمزه

[ad_1]

آموزش تهیه کوکو لوبیا سبز خوشمزه

آموزش تهیه کوکو لوبیا سبز خوشمزه 

با لوبیا سبز هم می توان کوکوهای خوشمزه ای درست کرد و از خوردن آن کاملا لذت برد. ما به شما طرز تهیه آن را آموزش می دهیم. کوکو یکی از غذاهای اصیل و قدیمی است که هم خوشمزه است و هم سریع اماده می شود. کوکو هم مانند بعضی غذاهای دیگر، انواع مختلفی دارد، و با کمی ابتکار می توان نوع جدیدی از آن را خلق کرد. در این مطلب طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز را به شما اموزش داده ایم.

 

مواد مورد نیاز:

لوبیا سبز (ریز خردشده): 250 گرم
تخم مرغ: 5 عدد
گوشت چرخ کرده (در صورت تمایل): 100گرم
سیب زمینی (نگینی خرد و سرخ شده): 2 عدد
بادنجان (نگینی خرد و سرخ شده): 1 عدد
پیاز (سرخ شده): یک دوم پیمانه
گردو (خردشده): یک دوم پیمانه
پودر گل سرخ: یک دوم ق چ
پودر دارچین: یک دوم ق چ
جوز هندی (رنده شده): یک هشتم ق چ
نمک، فلفل سیاه، زردچوبه: به میزان لازم
خلال بادام و زرشک: به میزان لازم
لیموترش: به میزان لازم
جعفری: به میزان لازم
روغن مایع: به میزان لازم

آموزش تهیه کوکو لوبیا سبز خوشمزهروش پخت:
1- داخل قابلمه ای لوبیا سبز را با مقداری آب و نمک بپزید. سپس در آب کشی ریخته تا آب اضافه آن گرفته شود. بعد آن را همراه با مقداری روغن مایع داخل تابه ای ریخته و تفت دهید.

 

2- گوشت را درون تابه ای حاوی مقداری روغن کمی تفت داده و کنار بگذارید.

 

3- داخل کاسه ای لوبیا سبز، بادنجان، هویج، پیاز، گوشت، گردو، نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، پودر گل سرخ، پودر دارچین و جوز هندی را ریخته و با استفاده از قاشقی مخلوط کنید. سپس 4 عدد تخم مرغ (از قبل داخل کاسه ای شکسته و با استفاده از چنگالی در حد مخلوط شدن زرده و سفیده زده شده) را به آن افزوده و مخلوط کنید.

 

4- مقداری روغن (در حدی که تابه فقط چرب شود؛ زیرا مخلوط مواد روغن کافی دارد) درون تابه ای روی حرارت ملایم بریزید. سپس مخلوط مواد را درون آن ریخته و روی آن را با استفاده از پشت قاشقی صاف کنید.

 

5- بقیه تخم مرغ را داخل کاسه ای ریخته و با استفاده از چنگالی بزنید. سپس سیب زمینی، خلال بادام و زرشک را به آن افزوده و با هم مخلوط کنید.

 

6- روی کوکو را با مخلوط سیب زمینی بپوشانید، سسپس به مدت 15 دقیقه با در بسته و 30 دقیقه دیگر با در باز روی حرارت قرار دهید (در صورت تمایل می توانید آن را در فر بپزید).

 

7- کوکوی آماده شده را به دلخواه برش زده و در ظرفی بچینید بعد با جعفری و لیموترش تزیین کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دستور طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز تبریزی مخصوص و خوشمزهآشپزیدستور طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز تبریزی مخصوص و خوشمزه مواد لازم کوکو لوبیا سبز لوبیا انواع کوکو، آموزش پخت کوکو،، کوکوی آموزش آشپزی …در این بخش شما با آموزش پخت انواع کتلت،کوکو خوشمزه،انواع کتلت و کوکو،کوکو و کتلت آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت کوکوی لوبیا سبز املت و کوکوغذای سریع و خوشمزه اکتبر بظ سلام زهرا جون، امیدوارم حالتون خوب باشهآموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز …آشپزیآموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز برای این پست آموزش طرز تهیه کوکوی کدو سبز را روش تهیه‌ی کوکوی لوبیا سبز؛ غذای تبریزیمواد لازم لوبیا سبز نیم کیلو هویج متوسط عدد پیاز کوچک قرمز کوکوی کدو طرز تهیه کوکو کدو سبز ایران کوککوکو کدو سبز برای تهیه این کوکوی خوشمزه ابتدا کدوهای سبز را بشویید و خشک کنید ، کدوها آشنایی با روش تهیه‌ی کوکو سبزی مجلسیطرز تهیه این غذا، درست مثل تهیه کردن کوکو سبزی است فقط کمی شکل و شمایل آن متفاوت استکوکو سیب زمینی طرز تهیه کوکو سیب زمینی با …کوکو سیب زمینی طرز تهیه سیب زمینی ها را تمیز بشویید و آب پز کنید سپس پوست سیب زمینی دستور طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز تبریزی مخصوص و خوشمزه آشپزی دستور طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز تبریزی مخصوص و خوشمزه مواد لازم کوکو لوبیا سبز لوبیا سبز انواع کوکو، آموزش پخت کوکو،، کوکوی آموزش آشپزی آکا و طرز در این بخش شما با آموزش پخت انواع کتلت،کوکو خوشمزه،انواع کتلت و کوکو،کوکو و کتلت،دستور پخت کوکوی لوبیا سبز املت و کوکو غذای سریع و خوشمزه اکتبر بظ سلام زهرا جون، امیدوارم حالتون خوب باشه آموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز نمکستان آشپزی آموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکوی کدو سبز برای این پست آموزش طرز تهیه کوکوی کدو سبز را برای روش تهیه‌ی کوکوی لوبیا سبز؛ غذای تبریزی مواد لازم لوبیا سبز نیم کیلو هویج متوسط عدد پیاز کوچک قرمز آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان سایت آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت © کوکوی کدو طرز تهیه کوکو کدو سبز ایران کوک کوکو کدو سبز برای تهیه این کوکوی خوشمزه ابتدا کدوهای سبز را بشویید و خشک کنید ، کدوها را با کوکو کتلت کوکو سبزیجات کوکو مرغ کتلت گوشت آموزش آشپزی ایران کوک طرز تهیه انواع ،کوکو سبزی،کوکو سیب زمینی،کوکوی مرغ،کوکوی کدو،کوکو طرز تهیه کوکو لوبیا سبز



لینک منبع :آموزش تهیه کوکو لوبیا سبز خوشمزه

کوکو لوبیا سبز - وبسایت آشپزباشی.بازار - آموزش آشپزی https://ashpazbashy.com/recipe/کوکو-لوبیا-سبز/‏ - ذخیره شده ۱ ساعت ۲۵ دقیقه 8 مارس 2015 ... طرز تهیه کوکو لوبیا سبز ، طبخ غذاهایی با طعم بسیار عالی فقط و فقط با ... سبزیجات پخته را به مخلوط تخم مرغ اضافه کنید و با قاشق هم بزنید . طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز - نمناک namnak.com/طرز-تهیه-کوکوی-لوبیا-سبز.p9399‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۶ - ۲۱۴ نقد - ۱ ساعت طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز را به دو روش به اصطلاح مجلسی و معمولی را برایتان در این بخش از آشپزخانه نمناک آماده کرده ایم که در ادامه با دستور تهیه آن آشنا می شوید. کوکوی لوبیا سبز تبریزی - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/koko1/9512.html‏ - ذخیره شده - مشابه کوکوی لوبیا سبز ,طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز ,روش تهیه کوکوی لوبیا سبز ,طرز ... خوشمزه ,دستور پخت کوکوی لوبیا سبز ,زمان پخت کوکوی لوبیا سبز ,آموزش ... کوکوی لوبیا سبز • دونفره https://www.2nafare.com/کوکوی-لوبیا-سبز/‏ - ذخیره شده طرز تهیه یک کوکوی لوبیا سبز عالی و خوشمزه. این کوکو با لوبیا بز و پیاز داغ و تخم مرغ و آرد سوخاری درست میشه و بسیار لذیذ و خوشمزه اس. آموزش مرحله به مرحله ... طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز تبریزی با دستور پخت مجلسی و خوشمزه namakstan.net/coco-green-beans.html‏ - ذخیره شده 19 مارس 2017 ... طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز تبریزی با دستور پخت مجلسی و خوشمزه سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کوکو لوبیا سبز و ... آموزش طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز مجلسی خوشمزه با گوشت - پاتوق من mepatogh.ir/1904/کوکوی-لوبیا-سبز/‏ - ذخیره شده 17 مه 2016 ... آموزش طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز مجلسی خوشمزه با گوشت آموزش آشپزی و دستور تهیه کوکوی لوبیا سبز مجلسی و مخصوص تبریزی مواد لازم برای ... طرز تهیه کوکوی لوبیا سبز خوشمزه - انسان شاد humanfun.ir/3055/cutlets-green-beans/‏ - ذخیره شده در نوع ساده‌تر کوکو لوبیا سبز، لوبیاها را پس از خرد کردن و پختن با تخم مرغ، کمی آرد، کمی پیاز تفت داده شده، زعفران، نمک و فلفل مخلوط کرده و در تابه سرخ می‌کنند. میزغذا » کوکوی لوبیا سبز www.mizeghaza.com/1391/11/08/کوکوی-لوبیا-سبز/‏ - ذخیره شده - مشابه پیشنهاد میکنم این کوکو رو یکبار تجربه کنید خیلی خیلی خوشمزه میشود . ... طرز تهیه: لوبیا سبز و هویج را هر کدام در ظرف جداگانه ریخته و میپزیم چون زمان پخت هر ... طرز تهیه کوکو لوبیا سبز و هویج - بیتوته www.beytoote.com/.../rococo-within-green-beans-carrots.html‏ - ذخیره شده - مشابه لوبیا سبز را به طول 2 الی 3 میلی متر برش داده و در ظرفی بگذارید تا بپزد در ظرف را نبندید تا لوبیا خوشرنگ بماند در آخر نمک اضافه کنید و آب آن کاملاً جوش برود. آموزش کامل طرز تهیه کوکو لوبیا سبز خوشمزه و فوری - وبلاگ تفریحی behtube.blogsky.com/.../آموزش-کامل-طرز-تهیه-کوکو-لوبیا-سبز-خوشمزه-و-فوری‏ - ذخیره شده 6 فوریه 2017 ... آموزش کامل آشپزی و طرز تهیه کوکو لوبیا سبز خوش طعم به صورت آسان ... بعد موادی را که از قبل پخته بودیم را به مخلوط تخم مرغ اضافه می کنیم و با هم ...