مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فواید پوشیدن جوراب در خواب

[ad_1]

بامداد – تحقیقات نشان می دهد که پوشیدن جوراب هنگام خواب، فواید زیادی دارد. از این جمله این فواید، بهتر شدن فعالیت جنسی افراد و فراهم آوردن امکان خواب راحت است، البته این به شرطی است که جوراب مناسب باشد و گرمای مناسبی برای پاها فراهم کند.

نتایج یک پژوهش که محققان دانشگاه «گرونینجین» هلند انجام داده‌اند، بر اهمیت پوشیدن جوراب در هنگام خواب تاکید دارد. این پژوهش نشان داد که گرم نگاه داشتن پاها، به بازتر شدن رگ‌های خونی پاها کمک کرده و زمان مناسب برای خواب را به مغز خبر می‌دهد. در این پژوهش ارتباط واضحی میان گرم نگاه داشتن پاها و زودتر و راحت‌تر به خواب رفتن مشاهده شده است.

index

این پژوهش که در نشریات بریتانیایی منتشر شده، ثابت می‌کند، باز شدن رگ‌های خونی به بهتر شدن روابط جنسی منجر می‌شود، زیرا این مساله نقش مستقیمی با فعالیت‌های جنسی دارد.

براساس این پژوهش، ۸۰ درصد زوج‌هایی که هنگام خواب جوراب به پا می‌کنند، هنگام رابطه جنسی به مرحله ارگاسم می‌رسند اما این نسبت در میان آن هایی که بدون جوراب می‌خوابند، ۵۰ درصد است و این نسبت، تفاوت چشمگیری میان این دو گروه را نشان می‌دهد.

نتایج این این پژوهش غافلگیرکننده بود، زیرا که پیش از این، گمان می‌رفت پوشیدن جوراب به مدت طولانی موجب پدید آمدن حساسیت‌ های باکتریایی می‌شود، در حالی که اینک پزشکان برای جلوگیری از عفونت باکتریایی و عفونت‌های قارچی به افراد توصیه می‌کنند هنگام خواب جوراب به پا کنند.

البته پزشکان کماکان تاکید می‌کنند پوشیدن جوراب بر روی پاها کثیف منجر به حساسیت‌ها و مشکلات قارچی و باکتریایی می‌شود. همچنین به پا کردن جوراب تنگ باعث نارسایی در خون رسانی به انگشان می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

نوشته فواید پوشیدن جوراب در خواب اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آیا جوشاندن شیر تاثیری بر خواص آن دارد و باعث کم شدن فواید آیا جوشاندن شیر تاثیری بر خواص آن دارد و باعث کم شدن فواید آن می شود؟ همچنین آیا فریز دکتر بیژن فروغ ماساز درمانییک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی گفت امروزه خود درمانی در کنترل امراض و دردها امری شایع چرا همیشه سردمه؟ آکا احساس سرماسرماییدست و پای سردبدن سردطبع سرد بر اساس بررسی های پژوهشگران، ایمنی مطالب جالب و خواندنی طب سنتی چگونه بوی کفش و …باکتری هایی که در محیط مرطوب و تاریک رشد می کنند، باعث ایجاد بوی بد در پاها می شوندسلامت و بهداشت تنفس عمیق با بینی چه تاثیراتی بر سلامتی انسان دارد؟ بوی بد دهان در اثر تشکیل سنگ های چطور ورم بدن را در حاملگی کم کنیم؟معمولا در دوران حاملگی صورت، دست ها و پاها ورم می‌کنند که می‌توان بوسیله کارهایی دوران بارداری دانستنی ها در بارداری تلاش نمایید تا در دوران بارداری ، درست پیش ازعجیب ترین های جهان مروری بر گذشته لاغر به نظر رسیدن در عکس ها چگونه ممکن است؟ جزایر مرجانی شگفت انگیز کتابچه راهنمای بیمار لورم ایپسوم یا طرح‌نما به انگلیسی به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ والامد مجله آنلاین مد، لباس و سبک زندگیما در عصری زندگی می‌کنیم که پیراهن‌ها، ضربان قلبمان را نشان می‌دهند و کت‌وشلوارها آیا جوشاندن شیر تاثیری بر خواص آن دارد و باعث کم شدن فواید آن آیا جوشاندن شیر تاثیری بر خواص آن دارد و باعث کم شدن فواید آن می شود؟ همچنین آیا فریز کردن هم دکتر بیژن فروغ ماساز درمانی یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی گفت امروزه خود درمانی در کنترل امراض و دردها امری شایع می مطالب جالب و خواندنی طب سنتی چگونه بوی کفش و پا را از بین باکتری هایی که در محیط مرطوب و تاریک رشد می کنند، باعث ایجاد بوی بد در پاها می شوند دوران بارداری دانستنی ها در بارداری تلاش نمایید تا در دوران بارداری ، درست پیش از چرا همیشه سردمه؟ آکا احساس سرما و خستگی از علائم نوعی کم کاری تیروئید هستند اگر دچار اضافه وزن بی دلیل هم شده اید سلامت و بهداشت تنفس عمیق با بینی چه تاثیراتی بر سلامتی انسان دارد؟ بوی بد دهان در اثر تشکیل سنگ های بینی چطور ورم بدن را در حاملگی کم کنیم؟ ورم بدن در دوران بارداری وزن زن باردار مراقبت های دوران بارداریورم حاملگیورم دوران باداری عجیب ترین های جهان مروری بر گذشته لاغر به نظر رسیدن در عکس ها چگونه ممکن است؟ جزایر مرجانی شگفت انگیز استرالیا والامد مجله آنلاین مد، لباس و سبک زندگی ما در عصری زندگی می‌کنیم که پیراهن‌ها، ضربان قلبمان را نشان می‌دهند و کت‌وشلوارها کارت عوارض پوشیدن جوراب در شب پوشیدن جوراب در شب



لینک منبع :فواید پوشیدن جوراب در خواب

فواید و مضرات پوشیدن جوراب هنگام خواب - مجله پزشکی pezeshkin.ir/فواید-و-مضرات-پوشیدن-جوراب-هنگام-خواب/‏ - ذخیره شده فواید و مضرات پوشیدن جوراب هنگام خواب. توسط: سوگل در تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۲۹ | | خواندنی های پزشکی به این مطلب امتیاز دهید ... خوابیدن با جوراب - نمناک namnak.com/خوابیدن-با-جوراب.p24570‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۴ - ۷۷ نقد چنانچه شما هم داخل آن گروه از اشخاصی هستید که دوست دارند زمان خواب جوراب بپوشند، باید این نکته را مد نظر ... فواید خوابیدن با جوراب و پوشیدن جوراب در هنگام خواب. فواید پوشیدن جوراب در خواب - پارس نیوز www.parsnews.com/.../414648-فواید-پوشیدن-جوراب-در-خواب‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... تحقیقات نشان می دهد که پوشیدن جوراب هنگام خواب، فواید زیادی دارد. از این جمله این فواید، بهتر شدن فعالیت جنسی افراد و فراهم آوردن امکان خواب راحت ... مزایای پوشیدن جوراب هنگام خواب چیست؟ - آکا www.akairan.com/khanevadeh/arayesh1/201552835428.html‏ - ذخیره شده - مشابه اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند هنگام خواب جوراب بپوشند,باید بدانید که بصورت ناخودآگاه خیلی به پاهایتان توجه داشته اید و به آن عشق ورزیدید! مضرات پوشیدن جوراب در خواب - لایت مد www.litemode.ir/tag/مضرات+پوشیدن+جوراب+در+خواب‏ - ذخیره شده فواید خوابیدن با جوراب,فواید جوراب برای سلامتی,با جوراب بخوابید,فایده خوابیدن با جوراب,مضرات پوشیدن جوراب در خواب,عوارض پوشیدن جوراب هنگام خواب,,مضرات ... بنیتا - فواید خوابیدن با جوراب بر روی سلامتی www.benita.ir/article/.../advantages-of-wearing-sucks-at-night‏ - ذخیره شده 17 ژوئن 2016 ... بسیاری از مردم دوست دارند بدانند که با جوراب خوابیدن مفید است یا خیر. جوراب پوشیدن در خواب برای سلامتی مفید است اما در ابتدا باید به چند مورد ... پوشیدن جوراب هنگام خواب - جواب یاب javabyab.com/7497/پوشیدن-جوراب-هنگام-خواب‏ - ذخیره شده - مشابه 22 دسامبر 2013 ... آیا پوشیدن جوراب هنگام خواب برای بدن مضر است؟ چرا؟ (پوشیدن جوراب می تواند کیفیت و عمق خواب خوب را افزایش دهد؟) خواص و فواید خوابیدن با جوراب برای سلامتی بدن - پایگاه اطلاع رسانی ... tnews.ir/news/001454829345.html‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2015 ... تا پیش از این شنیده بودیم که خوابیدن با جوراب ضرر دارد و باید قبل از رفتن به رختخواب ... فواید خوابیدن با جوراب و پوشیدن جوراب در هنگام خواب. هر آنچه درباره جوراب باید بدانید - بیتوته www.beytoote.com/housekeeping/.../know-about-socks2.html‏ - ذخیره شده - مشابه در این مواقع، جوراب پوشیدن موجب جذب و تبخیر بیشتر عرق در تماس با هوا می‌شود. ... در خواب و بیداری لازم است ضمن اینکه در افراد دیابتی پوشیدن جوراب مناسب تاکید ... موقع خواب جوراب بپوشیم؟ www.eghtesadnews.com/...ها.../156015-موقع-خواب-جوراب-بپوشیم‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... تحقیقات نشان می دهد که پوشیدن جوراب هنگام خواب، فواید زیادی دارد. از این جمله این فواید، بهتر شدن فعالیت جنسی افراد و فراهم آوردن امکان خواب راحت ...