مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایده تزیین کاپ کیک با تم کریسمس

[ad_1]

برای جشن کریسمس امسال تعدادی کاپ کیک شکلاتی تهیه کرده و آن‌ها را با استفاده از خمیر فوندانت، خامه، نان زنجبیلی و ... با تم کریسمس تزیین کنید.

جشن کریسمس یا شب سال نو میلادی یکی از بزرگ‌ترین جشن‌ها در سرتاسر دنیاست. مردم به روش‌های مختلف خود را برای این جشن بزرگ و زیبا و وارد شدن به سال نو آماده می‌کنند. یکی از کارهایی که معمولا در این ایام انجام می‌شود تزیین خانه و محل برگزاری جشن کریسمس با المان‌های کریسمسی و زمستانی و همچنین تهیه و پخت انواع کیک و دسرهای مخصوص کریسمس است. 

تزیین کاپ کیک کریسمس، ایده های کریسمسی، آموزش تزیین کیک کریسمس

تزیین کاپ کیک با خمیر فوندانت:

این بار اما از خمیر فوندانت برای تزیین کاپ کیک استفاده خواهیم کرد. خبر خوب این که کار با خمیر فوندانت برای تزیین کاپ کیک بسیار ساده است و مانند کاورکردن سطح کیک، سخت و حساس نیست و البته خبری از کاورکردن تمام کیک و اتو کردن خمیر برای صاف و یک‌دست شدن سطح کار نیز نیست. 

برای تزیین کاپ کیک با خمیر فوندانت کافی است مقداری خمیر فوندانت به اندازه مورد نیاز تهیه کرده و به رنگ‌های مورد نظر، رنگ‌آمیزی کنید. سپس از این خمیرهای رنگی مانند خمیر مجسمه سازی استفاده کرده و شکل‌های دل‌خواه را به سادگی بسازید و روی کاپ کیک‌ها قرار دهید.

شما می‌توانید این تزیینات خمیری را روی لایه خامه‌ای روی سطح کاپ کیک قرار داده و یا یک برش گرد به اندازه کاپ کیک تهیه کرده و این عروسک‌های خمیری را روی آن‌ها بچسبانید. این به سلیقه شما بستگی دارد.

در ادامه نمونه‌هایی از این دست تزیینات را خواهید دید.

ایده‌های کریسمسی برای تزیین کاپ کیک با خمیر فوندانت:

ایده‌های کریسمسی برای تزیین کاپ کیک با خامه، پودر قند، بیسکوییت و ...:

مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پارس فستیوالجشن تولد انواع بادکنک انواع تم تولد جشن تولد تم دار جشن تولد تم دار تم تولد بادکنک پیش دبستانی سه ستاره فرشته ها مهر روز آتش …شعر مردان آتشنشان مردان آتش نشان دلاور و با ایمان اگر شوند با خبر که انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی …انواع کیککیک پخت انواع کیک بیسکوییت شکریشیرینی پزیخمیر کیک خامه ایشیرینیاموزش برای یک رنگ موی قهوه ای زیبا چه رنگ هایی را ترکیب …انار پلو خوشمزه و جدید برای دوستداران انار می‌باشد، با درست کردن این پلو مزه ای جدید کریم چیز فراستینگ کرم پنیرخامه ای ~ کارگاه …این فراستینگ به دلیل وجود پنیرخامه ای یه مزه شور و شیرین داره که باعث میشه شیرینی کرم این رنگ مو را بزنید تا با هر بار شستن موی شما خوش …این رنگ مو را بزنید تا با هر بار شستن موی شما خوش رنگتر بشود؟ حتما برای شما هم اتفاق آموزش پخت انواع غذا با آکا آموزش آشپزی آکا و طرز …در این بخش شما با انواع درست کردن دسربفرمایید شامغذای خارجیسایت اشپزیآشپزیشام نیک صالحی پرتال سرگرمی، روانشناسی، پزشکی، مد، …زیباترین مدلهای عینک آفتابی زنانه تصاویر با دیدن این فیلم انگیزه ی شما در هر کاری پیش دبستانی سه ستاره فرشته ها مهر روز آتش نشانی شعر مردان آتشنشان مردان آتش نشان دلاور و با ایمان اگر شوند با خبر که در یه پارس فستیوال جشن تولد انواع بادکنک انواع تم تولد جشن تولد تم دار جشن تولد تم دار تم تولد بادکنک هلیومی انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی پزی انواع کیککیک پخت انواع کیک بیسکوییت شکریشیرینی پزیخمیر کیک خامه ایشیرینیاموزش پخت کیک برای یک رنگ موی قهوه ای زیبا چه رنگ هایی را ترکیب کنیم؟ انار پلو خوشمزه و جدید برای دوستداران انار می‌باشد، با درست کردن این پلو مزه ای جدید و جالب کریم چیز فراستینگ کرم پنیرخامه ای ~ کارگاه آشپزسازی این فراستینگ به دلیل وجود پنیرخامه ای یه مزه شور و شیرین داره که باعث میشه شیرینی کرم زیر دل این رنگ مو را بزنید تا با هر بار شستن موی شما خوش رنگتر بشود؟ این رنگ مو را بزنید تا با هر بار شستن موی شما خوش رنگتر بشود؟ حتما برای شما هم اتفاق افتاده آموزش پخت انواع غذا با آکا آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه در این بخش شما با انواع درست کردن دسربفرمایید شامغذای خارجیسایت اشپزیآشپزیشام ایرانی نیک صالحی پرتال سرگرمی، روانشناسی، پزشکی، مد، دکوراسیون، آشپزی زیباترین مدلهای عینک آفتابی زنانه تصاویر با دیدن این فیلم انگیزه ی شما در هر کاری تزیین کاپ کیک با فوندانت تزیین کاپ کیک با خمیر تزیین کاپ کیک با خامه تزیین کاپ کیک با گل



لینک منبع :ایده تزیین کاپ کیک با تم کریسمس

تصاویر برای ایده تزیین کاپ کیک با تم کریسمس ایده تزیین کاپ کیک با تم کریسمس - مجله اینترنتی ستاره setare.com/fa/news/.../ایده-تزیین-کاپ-کیک-با-تم-کریسمس‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... برای جشن کریسمس امسال تعدادی کاپ کیک شکلاتی تهیه کرده و آن‌ها را با استفاده از خمیر فوندانت، خامه، نان زنجبیلی و ... با تم کریسمس تزیین ... ایده تزیین کاپ کیک با تم کریسمس - مجله اینترنتی ستاره - تی نیوز tnews.ir/news/fb5476371068.html‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... برای جشن کریسمس امسال تعدادی کاپ کیک شکلاتی تهیه کرده و آن ها را با استفاده از خمیر فوندانت، خامه، نان زنجبیلی و ... با تم کریسمس تزیین ... ایده تزیین کاپ کیک با تم کریسمس | برای جشن کریسمس امسال تعدادی www.ghatreh.com/news/.../ایده-تزیین-کاپ-کیک-کریسمس‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... برای جشن کریسمس امسال تعدادی کاپ کیک شکلاتی تهیه کرده و آن ها را با استفاده از خمیر فوندانت، خامه، نان زنجبیلی. ایده تزیین کاپ کیک با تم کریسمس - ستاره | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29991211‏ 20 دسامبر 2016 ... ایده تزیین کاپ کیک با تم کریسمس. برای جشن کریسمس امسال تعدادی کاپ کیک شکلاتی تهیه کرده و آن ها را با استفاده از خمیر فوندانت، خامه، نان ... آپارات - تزیین کاپ کیک www.aparat.com/result/تزیین_کاپ_کیک‏ - ذخیره شده تزیین کاپ کیک با فوندانت ویژه ولنتاین ... کاپ کیک مناسب برای تم های روز معلم ... ایده ایی زیبا برای ولنتاین ... تزئینات جالب کاپ کیک برای کریسمس · کلاکت. کیک شب یلدا: مدل های جذاب برای تزیین کیک یلدای عروس خانم ها rosily.ir/تزیین-کیک-شب-یلدا/‏ - ذخیره شده - مشابه 15 دسامبر 2015 ... پس اگر برای تم یلدایتان انار را در نظر گرفته‌اید می‌توانید از تزئینات مختلف ... تزئین کیک شب یلدا با خامه؛ این یک ایده هوشمندانه است که با کاپ کیک‌های ... طرح متفاوت برای کیک شب یلدا برای دوستداران کریسمس و بابانوئل. کاپ‌کیک‌های کریسمسی+عکس | پارسینه | خبروان khabarone.ir/news/5117877/کاپ‌کیک‌های-کریسمسی-عکس‏ 5 دسامبر 2016 ... در این پست برایتان ایده های زیبا برای تزیین کاپ کیک های زمستانی و ... #تزیین کاپ کیک #میز با تم کریسمس #تزئینات کریسمسی #کاپ ... 17 bästa bilder om آشپزی på Pinterest | KFC, Förrätter och Biscuits https://www.pinterest.se/setarecom/آشپزی/‏ - ذخیره شده طرز تهیه کیک مخملی قرمز یا رد ولوت (مخصوص شب یلدا و ولنتاین). طرز تهیه پیتزا سبزیجات رژیمی بدون خمیر پیتزا (100% گیاهی). ایده تزیین کاپ کیک با تم ... تزئین خانه با عناصر طبیعی - جذاب - آبتین بلاگ jazab.abtinblog.com/tag/تزئین+خانه+با+عناصر+طبیعی‏ - ذخیره شده ایده برای تزئین پاپ کیک ها عکس ساخت کیک نوشابه‌ای با هنر هایپررئالیسم ... کریسمس، نوامبر ، شکرگذاری ، بو طراحی های جالب کیک با ایده های معماری (عکس) کیک ... هنر خانم های با سلیقه ایرانی ایده بگیرید(4) تم تولد دخترانه با طرح های جدید و جذاب, ... طبیعی دکوراسیون آموزش هنر ساختمانی و معماری چند نمونه تزئین کاپ کیک برای ...