مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات در دهه فجر

[ad_1]

 

کد مطلب: 426252

رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات در دهه فجر

بخش دانش و فناوری الف،30 آذر95

نصرالله جهانگرد از رونمایی فازهای دوم و سوم شبکه ملی اطلاعات به ترتیب در دهه فجر و روز ارتباطات سال ۱۳۹۶ خبر داد.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

معاون وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اعلام آخرین وضعیت شبکه ملی اطلاعات پرداخت و عنوان کرد: از دید ما شبکه مانند یک انسان است که در ابتدا متولد شده، اما به تدریج اندام‌های آن رشد پیدا می‌کند بر همین اساس شبکه ملی اطلاعات اکنون ایجاد شده اما به مرور زمان تکمیل و منسجم خواهد شد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات همچنین عنوان کرد: اکنون این شبکه در حال انجام وظایف خود است، اما در گام‌های بعدی لازم است این ساختار تقویت شود به نحوی که بتوان ظرفیتی بسیار بالاتر از ترافیک را در اختیار کاربران قرار داد.

جهانگرد ادامه داد: از سوی دیگر لازم است این شبکه به بخش‌های مختلف کشور مانند صنعت، خدمات، اقتصاد و فرهنگ نفوذ بیشتری پیدا کند و در کنار آن موضوعات امنیتی آن نیز مورد تفکر قرار گرفته و برای توسعه شبکه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

وی افزود: برای فاز دوم این شبکه نیز ما دقیقا می‌دانیم که قرار است چه اقداماتی انجام شود. همچنین انتظار داریم در این مرحله درباره‌ی ساختار اقتصادی بخش از نظر تعرفه و هزینه‌های مربوط به بازیگران این بخش اقدامات لازم صورت گرفته و در عین حال تعادل لازم در بازار وجود داشته باشد، چرا که با توجه به افزایش تعداد بازیگران حوزه فاوا در کشور باید شرایطی فراهم شود که نوعی مدل اقتصادی داشته باشیم که در عین تعادل، تمام بازیگران احساس منفعت کنند.

معاون وزیر ارتباطات در پایان به مباحث حقوقی شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و گفت: لازم است چرخه حقوقی این شبکه برای کاربران، اپراتورها، صاحبان محتوا، امنیت ملی و شهروندان محفوظ بماند. به هر صورت اکنون با تکمیل شبکه ملی اطلاعات این موارد هم اکنون در مراجع مختلف در حال پیگیری قرار دارد تا در سرویسی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد پیشرفت گام به گام را شاهد باشیم.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ شبکه ملی اطلاعات

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایستنا اینترنت و شبکهبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و …وزیر ارتباطات در مراسم گشایش نمایشگاه الکامپ گفت محور الکامپ امسال شبکه ملی اطلاعات برنامه های شبکه های پخش برنامه‌های بخش زیارت در شبکه خراسان رضوی آغاز شد بعد از منتفی شدن راه‌اندازی پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه آنطور که به نظر می‌رسد دولت رغبتی نسبت به قضایی بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان خارجی فولکس واگن و نسخه کشیده شده محمد نادری از برنامه دورهمی جدا شد دلایل جداییمحمدنادریازجداییمحمد نادری که از سریال شمعدانی شبکه سه چهره شد در گفتگو با خبرنگار پارسینه درخصوص فروشگاه و مجله اینترنتی پایانهنقش و حضور زنان در سینما در پی رشد و حضور آن‌ها در جامعه در سال‌های اخیر رشد چشمگیر و پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرسبازار گرم استخدام طایفه ای در استان استفاده از نیروهای غیر متخصص؛ ارمغان یک انتصاب قزوین امروز پیشنهاد اول همتی، استاندار قزوین، گزینه‌ای بومی از حامیان سرسخت دولت حسن روحانی در کتاب خواندنی برای علاقه مندان به تاریخ انقلاب از این کتاب اگرچه طبق عنوانش بیان خاطرات یکی از مبارزان قبل از انقلاب است اما در دل آن ایستنا اینترنت و شبکه با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات وزیر ارتباطات در مراسم گشایش نمایشگاه الکامپ گفت محور الکامپ امسال شبکه ملی اطلاعات است برنامه های شبکه های استانی پخش برنامه‌های بخش زیارت در شبکه خراسان رضوی آغاز شد بعد از منتفی شدن راه‌اندازی شبکه پارسینه پارسینه سایت خبری پارسینه آغوش باز سردار نقدی برای فرمانده جدیدعکس بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین محمد نادری از برنامه دورهمی جدا شد دلایل جدایی محمدنادریازبرنامه محمد نادری که از سریال شمعدانی شبکه سه چهره شد در گفتگو با خبرنگار پارسینه درخصوص ادامه فروشگاه و مجله اینترنتی پایانه نقش و حضور زنان در سینما در پی رشد و حضور آن‌ها در جامعه در سال‌های اخیر رشد چشمگیر و پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس بازار گرم استخدام طایفه ای در استان استفاده از نیروهای غیر متخصص؛ ارمغان یک انتصاب سیاسی قزوین امروز قزوین امروز سایتی است خبری و مبتنی بر وب دو که بر اساس تولید محتوای همگانی فعالیت می‌کند



لینک منبع :رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات در دهه فجر

رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات در دهه فجر - ایسنا www.isna.ir/.../رونمایی-از-فاز-دوم-شبکه-ملی-اطلاعات-در-دهه-فجر‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... نصرالله جهانگرد از رونمایی فازهای دوم و سوم شبکه ملی اطلاعات به ترتیب در دهه فجر و روز ارتباطات سال ۱۳۹۶ خبر داد. تصاویر برای رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات در دهه فجر رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات در دهه مبارک فجر + فیلم www.iribnews.ir/.../رونمایی-از-فاز-دوم-شبکه-ملی-اطلاعات-در-دهه-مبارک-فجر-فیلم‏ - ذخیره شده 19 ژانویه 2017 ... وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رونمایی از فازدوم شبکه ملی اطلاعات در دهه فجر امسال خبر داد. رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات در دهه فجر - اخبار رسمی https://news.akhbarrasmi.com/.../رونمایی-از-فاز-دوم-شبکه-ملی-اطلاعات-در-دهه-فجر/‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... نصرالله جهانگرد از رونمایی فازهای دوم و سوم شبکه ملی اطلاعات به ترتیب در دهه فجر و روز ارتباطات سال 1396 خبر داد. رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات در دهه فجر | پایگاه خبری هم رسان hamresan.net/رونمایی-فاز-دوم-شبکه-ملی-اطلاعات-دهه-فج/‏ 21 دسامبر 2016 ... هم رسان: نصرالله جهانگرد از رونمایی فازهای دوم و سوم شبکه ملی اطلاعات به ترتیب در دهه فجر و روز ارتباطات سال ۱۳۹۶ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری هم ... الف - رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات در دهه فجر alef.ir/vdciwqa5rt1arr2.cbct.html?426252‏ 20 دسامبر 2016 ... نصرالله جهانگرد از رونمایی فازهای دوم و سوم شبکه ملی اطلاعات به ترتیب در دهه فجر و روز ارتباطات سال ۱۳۹۶ خبر داد. رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات در دهه مبارک فجر + فیلم - واحد ... khabarfarsi.com/u/31856934‏ 20 ژانویه 2017 ... رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات در دهه مبارک فجر + فیلم ... وزیر اطلاعات: به نشانه ای از خرابکارانه بودن تخریب پلاسکو نرسیده ایم محمود علوی با ... آنا | رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات www.ana.ir/news/184086‏ - ذخیره شده 6 فوریه 2017 ... همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات با حضور واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، دبیر شورای عای فضای مجازی و ... گزارش اختصاصی تک شات از مراسم رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات https://www.techshot.ir/technology/105350‏ - ذخیره شده 6 فوریه 2017 ... امروز و همزمان با ایام دهه مبارک فجر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات رونمایی کرد. فاز نخست شبکه ملی اطلاعات با هدف ... فاز دوم شبکه ملی اطلاعات رونمایی می شود | کیومری بلاگ - خانه blog.qmery.com/.../فاز-دوم-شبکه-ملی-اطلاعات-رونمایی-می-شود/‏ - ذخیره شده 5 فوریه 2017 ... این مراسم رونمایی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و در ادامه فاز نخست شبکه ملی اطلاعات برگزار خواهد شد. در این مراسم که با حضور وزیر ارتباطات و ...