مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

موفقیت گردشگری در برنامه ششم در گرو توجه به بودجه بناهای تاریخی

[ad_1]
تین‌نیوز| عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر در بودجه های سالانه منابع مالی مورد نیاز برای بخش هایی مانند احیاء بناهای تاریخی مورد توجه قرار بگیرد می توان به موفقیت برنامه ششم در صنعت گردشگری امیدوار بود.
  
به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی اقبال محمدیان گفت: برنامه ششم توسعه برای اولین بار نگاه بسیار خوب و مثبتی به صنعت گردشگری و موضوعاتی مانند احیاء بناهای تاریخی دارد و این بار جدی تر از 5 برنامه گذشته هدفگذاری برنامه توسعه بیست ساله برای جذب 20 میلیون توریست در سال دنبال می شود.

نماینده رامهرمز افزود: رسیدن به چشم انداز این برنامه در پنج سال پیش رو نیازمند آن است که در بودجه های سالانه نیز مساله صنعت گردشگری و توجه بیشتر به میراث فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اگر در بودجه های سالانه منابع مالی مورد نیاز برای بخش هایی مانند احیاء بناهای تاریخی مورد توجه قرار بگیرد می توان به موفقیت برنامه ششم در صنعت گردشگری امیدوار بود.

این عضو کمیسیون عمران تاکید کرد: ما بر اساس همین هدفگذاری ها در برنامه ششم در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی سعی خواهیم کرد که از همین امسال و از اولین بودجه ای که بعد از تصویب این برنامه نوشته خواهد شد، منابع مالی لازم را به صنعت گردشگری و حوزه میراث فرهنگی اختصاص دهیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

صفحه نخست اولدوز توریسمتمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشددیدنی های ایتالیا، مناطق دیدنی ایتالیادیدنی های ایتالیاایتالیامناطق دیدنی ایتالیاجاذبه های گردشگری ایتالیامراکز خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فورینقد و بررسی فیلم قبیله من در خانه هنرمندان بیشترین واژه هایی که در گوگل شدندچهار ستاره مانده به صبحهزار کتاب؛ قبل‌تر درباره‌ی ‌جکلین ویلسون‌ و لیزیِ دهن زیپی‌اش در هزار کتاب خوانده صفحه نخست اولدوز توریسم تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشد دیدنی های ایتالیا، مناطق دیدنی ایتالیا دیدنی های ایتالیاایتالیامناطق دیدنی ایتالیاجاذبه های گردشگری ایتالیامراکز گردشگری خبرگزاری انا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری نقد و بررسی فیلم «قبیله من» در خانه هنرمندان بیشترین واژه هایی که در گوگل شدند چهار ستاره مانده به صبح چهار ستاره مانده به صبح گل آقا؛ مهدی حجوانی نویسنده و پژوهش‌گر ادبیات کودک و نوجوان به



لینک منبع :موفقیت گردشگری در برنامه ششم در گرو توجه به بودجه بناهای تاریخی

موفقیت برنامه ششم در گرو توجه به بودجه احیاء بناهای تاریخی - ایسنا www.isna.ir/.../موفقیت-برنامه-ششم-در-گرو-توجه-به-بودجه-احیاء-بناهای-تاریخی‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... موفقیت برنامه ششم در گرو توجه به بودجه احیاء بناهای تاریخی ... مورد توجه قرار گیرد ، می‌توان به موفقیت برنامه ششم در صنعت گردشگری امیدوار بود. موفقیت گردشگری در برنامه ششم در گرو توجه به بودجه بناهای تاریخی www.donyayesafar.com/live/109444‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر در بودجه های سالانه منابع مالی مورد نیاز برای بخش هایی مانند احیاء بناهای تاریخی مورد توجه قرار بگیرد می توان ... موفقیت برنامه ششم در گرو توجه به بودجه احیاء بناهای تاریخی donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1148247‏ 21 دسامبر 2016 ... موفقیت برنامه ششم در گرو توجه به بودجه احیاء بناهای تاریخی ... نیز مساله صنعت گردشگری و توجه بیشتر به میراث فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد. موفقیت برنامه ششم در گرو توجه به بودجه احیاء بناهای تاریخی - ایسنا ... https://damadam.ir/.../موفقیت-برنامه-ششم-در-گرو-توجه-به-بودجه...بناهای-تاریخی/6248300‏ - ذخیره شده وی ادامه داد: اگر در بودجه های سالانه منابع مالی مورد نیاز برای بخش هایی مانند احیاء بناهای تاریخی مورد توجه قرار گیرد، می توان به موفقیت برنامه ششم در صنعت گردشگری ... موفقیت برنامه ششم در گرو توجه به بودجه احیاء بناهای تاریخی - قطره www.ghatreh.com/.../موفقیت-برنامه-ششم-گرو-توجه-بودجه-احیاء-بناهای-تاریخی‏ 21 دسامبر 2016 ... موفقیت برنامه ششم در گرو توجه به بودجه احیاء بناهای تاریخی ... مورد توجه قرار گیرد ، می توان به موفقیت برنامه ششم در صنعت گردشگری امیدوار بود. موفقیت گردشگری در برنامه ششم در گرو توجه به بودجه بناهای تاریخی ... mofidestan.ir/موفقیت-گردشگری-در-برنامه-ششم-در-گرو-توج/‏ 21 دسامبر 2016 ... وی ادامه داد: اگر در بودجه های سالانه منابع مالی مورد نیاز برای بخش هایی مانند احیاء بناهای تاریخی مورد توجه قرار بگیرد می توان به موفقیت برنامه ششم ... موفقیت برنامه ششم در گرو توجه به بودجه احیاء بناهای تاریخی | خبر ... khabarfarsi.com/u/30076741‏ 21 دسامبر 2016 ... موفقیت برنامه ششم در گرو توجه به بودجه احیاء بناهای تاریخی ... مورد توجه قرار گیرد ، می توان به موفقیت برنامه ششم در صنعت گردشگری امیدوار بود. موفقیت برنامه ششم در گرو توجه به بودجه احیاء بناهای تاریخی tourismusc.ir/news/item/231-2016-12-21-15-21-54‏ - ذخیره شده 21 دسامبر 2016 ... هیچ منعی برای ورود گردشگران به ایران نداریم. اسفند 17, 1395 35 ..... موفقیت برنامه ششم در گرو توجه به بودجه احیاء بناهای تاریخی. دی 01, 1395 21 ... خبرگزاری میراث آریا > آخرین اخبار www.chtn.ir/Default.aspx?tabid=84&articleType=ArticleView...‏ 21 دسامبر 2016 ... به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ... موفقیت گردشگری در برنامه ششم در گرو توجه به بودجه بناهای تاریخی. صنعتگران از مزایای ثبت اطلاعات در بانک جامع اطلاعاتی بی‌خبرند ... chtn.ir/Default.aspx?tabid=84&articleType=ArticleView&articleId...‏ 14 آگوست 2008 ... وی با اشاره به اینکه این آماری است که از تعداد کارت صنعتگری صادر شده ... موفقیت گردشگری در برنامه ششم در گرو توجه به بودجه بناهای تاریخی.