مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای

[ad_1]
همشهری آنلاین: روش پخت کلم پلو با گل کلم بسیار متفاوت از کلم پلو ایرانی است و با برنج قهوه‌ای پخت می‌شود. پیشنهاد می کنیم این غذای جدید را امتحان کنید.

مواد لازم:

  • ۶ فنجان گل کلم
  • ۶ حبه سیر
  • ۴ فنجان آب مرغ
  • یک فنجان آب
  • یک و ۱/۲ فنجان برنج قهوه‌ای
  • یک قاشق چایخوری نمک
  • ٢ قاشق غذاخوری کره
  • ۱/۲ فنجان شیر
  • ۱/۲ فنجان پنیر موزارلا

تهیه کلم پلو آسیایی
 طرز تهیه:

1-ابتدا برنج قهوه‌ای را می‌پزیم البته باید کمی زنده باشد و کنار می‌گذاریم.

2-سپس گل کلم‌ها را با آب و نصف آب مرغ ١۵ دقیقه می‌پزیم تا کاملا نرم شود. وقتی پخت با گوشکوب برقی آنرا میکس می‌کنیم تا در آب کمی که باقی مانده یکدست شود.

3-سپس باقی مانده آب مرغ و شیر را اضافه می‌کنیم. و می‌گذاریم به جوش آیند. سپس کره و نمک و سیر رنده شده را اضافه می‌کنیم و بهم می‌زنیم.

4-در ادامه برنج را اضافه می‌کنیم و ١٠ دقیقه می‌گذاریم خوراک کمی سفت شود. در آخر پنیر موزارلا را اضافه می‌کنیم و ۵ دقیقه زمان می‌دهیم تا کاملا حل شود و خوراک را کشدار کند.

5-می‌توانید کلم پلو را با جعفری خرد شده تزیین و گرم سرو کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

راهنمای خرید و مصرف برنج به همین دلیل افرادی که منحصرا از برنج تغذیه می‌کنند و غذای دیگری مصرف نمی‌کنند به آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیمواد لازم برنج پیمانه باقالی خشک یا تازه پیمانه و نیم ماهیچه گوسفندی به تعداد لازمانواع سالاد آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و در این بخش شما با انواع سالاد رژیمیدرست کردن سالادسالاد اندونزیسالاد سزارسالاد خوراک مرغ، طرز تهیه خوراک مرغخوراک مرغخوراک مرغ و قارچخوراک مرغ در فرخوراک مرغ مجلسیخوراک مرغ با رب انارخوراک طرز تهیه املت لقمه ای صبحانه ای باکلاس و خوش طعماملت لقمه ای ، طرز تهیه املت لقمه ای ، چگونه املت لقمه ای درست کنم ، روش تهیه املت لقمه آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیمواد اولیه وانیل یک چهارم قاشق چایخوری پودر کاکائو برای تهیه کیک کاکائویی و تیره خواص برنج حال اگر برنج قهوه ای آسیاب شود، مقدار زیادی از لایه های دانه برنج به همراه سبوس و مواد آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، …کیک لامینگتون با روکش توت فرنگی ، یک دسر با مزه بی نظیر ژله انار و فالوده ، یک دسر فوق گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلم گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدوغلاتلوبیاشلغمعناب آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه کتلت کنجدی مواد لازم برای کتلت کنجدی گوشت گرم سیب زمینی بزرگ یک عدد پیاز آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست راهنمای خرید و مصرف برنج به همین دلیل افرادی که منحصرا از برنج تغذیه می‌کنند و غذای دیگری مصرف نمی‌کنند به بیماری انواع سالاد آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان بعد از خوردن این سالاد، سیر می شوید سالادی با بهترین میوه های فصل درست کنید سالاد تابستانی آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی مواد اولیه وانیل یک چهارم قاشق چایخوری پودر کاکائو برای تهیه کیک کاکائویی و تیره رنگ شدن خوراک مرغ، طرز تهیه خوراک خوراک مرغخوراک مرغ و قارچخوراک مرغ در فرخوراک مرغ مجلسیخوراک مرغ با رب انارخوراک مرغ طرز تهیه املت لقمه ای صبحانه ای باکلاس و خوش طعم املت لقمه ای صبحانه مهم ترین وعده غذایی در طول روز است بعضی ها دوست دارند صبحانه شان متنوع و خواص برنج حال اگر برنج قهوه ای آسیاب شود، مقدار زیادی از لایه های دانه برنج به همراه سبوس و مواد مغذی آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، نگهداری مواد کیک لامینگتون با روکش توت فرنگی ، یک دسر با مزه بی نظیر ژله انار و فالوده ، یک دسر فوق العاده گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدو گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدوغلاتلوبیاشلغمعنابرازیانه



لینک منبع :تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای

تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../تهیه-کلم-پلو-آسیایی-با-برنج-قهوه-ای‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... روش پخت کلم پلو با گل کلم بسیار متفاوت از کلم پلو ایرانی است و با برنج قهوه‌ای پخت می‌شود. پیشنهاد می کنیم این غذای جدید را امتحان کنید. تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../تهیه-کلم-پلو-آسیایی-با-برنج-قهوه-ای/‏ - ذخیره شده تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای. : روش پخت کلم پلو با گل کلم بسیار متفاوت از کلم پلو ایرانی است و با برنج قهوه‌ای پخت می‌شود. پیشنهاد می کنیم این غذای ... تصاویر برای تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای | ماه ایران irmoon.com/تهیه-کلم-پلو-آسیایی-با-برنج-قهوه-ای/‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای.روش پخت کلم پلو با گل کلم بسیار متفاوت از کلم پلو ایرانی است و با برنج قهوه‌ای پخت می‌شود. پیشنهاد می ... تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای -آکا www.akairan.com/ashpazi/.../news201612252153444487.html‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... روش پخت کلم پلو با گل کلم بسیار متفاوت از کلم پلو ایرانی است و با برنج قهوه ای پخت می شود. تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای - پسند psand.ir/تهیه-کلم-پلو-آسیایی-با-برنج-قهوه-ای/‏ - ذخیره شده 13 فوریه 2017 ... همشهری آنلاین: روش پخت کلم پلو با گل کلم بسیار متفاوت از کلم پلو ایرانی است و با برنج قهوه‌ای پخت می‌شود. پیشنهاد می کنیم این غذای جدید را ... تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای | مجله اینترنتی آسمان skymags.ir/1395/10/30/تهیه-کلم-پلو-آسیایی-با-برنج-قهوه-ای/‏ - ذخیره شده تهیه کلم پلو آسیایی. طرز تهیه: ۱-ابتدا برنج قهوه‌ای را می‌پزیم البته باید کمی زنده باشد ... وقتی پخت با گوشکوب برقی آنرا میکس می‌کنیم تا در آب کمی که باقی مانده ... تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای - مجله اینترنتی طوطی | پورتال ... toty.ir/تهیه-کلم-پلو-آسیایی-با-برنج-قهوه-ای/‏ - ذخیره شده 17 مارس 2017 ... طرز تهیه: ۱-ابتدا برنج قهوه‌ای را می‌پزیم البته باید کمی زنده باشد و کنار می‌گذاریم. ۲ -سپس گل کلم‌ها را با آب و نصف آب مرغ ١۵ دقیقه می‌پزیم تا کاملا ... کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای ، این بار کلم پلو را به روش دیگری ... 98post.ir/3357/کلم-پلو-آسیایی-با-برنج-قهوه-ای-،-این-بار/‏ - ذخیره شده 29 مارس 2017 ... لقمه > طرز تهیه انواع غذا > غذای ملل > تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای … پلو … بعد از قرار دادن چند پست مربوط به شیرینی و دسر، این بار طرز ... تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه‌ای | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/5471043/تهیه-کلم-پلو-آسیایی-با-برنج-قهوه‌ای‏ 24 دسامبر 2016 ... روش پخت کلم پلو با گل کلم بسیار متفاوت از کلم پلو ایرانی است و با برنج قهوه‌ای پخت می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم این غذای جدید را امتحان کنید.