مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه

[ad_1]

مجله آشپزی مثبت: کیک گردویی یکی از انواع کیک های خیلی خوشمزه است که هر کسی از آن نمی گذرد. حتی برای مهمانی های مهم هم می توانید این کیک را درست کنید. خامه آن را می توانید بسته به سلیقه کم یا زیاد استفاده کنید.

 

مواد لازم:
  • 1 پیمانه آرد
  • 1 پیمانه پودر گردو
  • 1 پیمانه شکر
  • 6 عدد تخم‌مرغ
  • 150 گرم کره
  • 2 ق چ بیکینگ‌پودر
  • وانیل به مقدار لازم
  • 450 گرم خامه فرم‌گرفته

 

کیک گردویی با خامه 

 


۱. زرده و سفیده تخم‌مرغ‌ها را از هم جدا کنید و سفیده را در ظرفی جداگانه با همزن برقی بزنید تا حالت برفی پیدا کند. طوریکه وقتی ظرف را برمی‌گردانید نریزد. زرده تخم‌مرغ را هم  با وانیل، شکر، بیکینگ‌پودر و کره مخلوط کنید.


سفیده‌ها را کم‌کم به مخلوط زرده و کره اضافه کنید و آرام مخلوط کنید. سپس آرد و گردوی پودر شده را قاشق قاشق اضافه کرده و خیلی آرام و در یک جهت مخلوط کنید.


2. مخلوط آماده شده را در قالب یا قالب‌هایی که چرب کرده‌اید بریزید و درون فر که از  قبل با دمای 180 درجه سانتی‌گراد روشن کرده‌اید، به مدت 40 تا 60 دقیقه قرار دهید تا کیک بپزد. سپس از فر خارج کنید و کنار بگذارید تا سرد شود.


3. در 30 دقیقه اول پخت کیک در فر را باز نکنید چون پف کیک می خوابد. برای مطمئن شدن از پخت کامل کیک خلال چوبی را درون کیک فروکنید و بیرون بکشید، اگر تمیز بود کیک شما کاملا پخته است.


4.  خامه فرم گرفته را در دمای محیط قرار داده و کمی بعد از خارج شدن از حالت انجماد، آن را به مدت 7 تا 10 دقیقه با همزن می‌زنیم تا خامه فرم‌دهی شود.


5. کیک را به تعداد لایه‌های دلخواه برش داده و بعد از سرد شدن بین لایه‌ها و روی کیک را با خامه فرم گرفته بپوشانید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه کیک شکلاتی خامه ایطرز تهیه پنیر ماسکارپونهپنیر خامه ای مناسب تهیه و تزیین زیبای کیکطرز تهیه خامه فرم گرفته با پودر خامهطرز تهیه خامه فرم گرفته خانگیمخصوص تزیین کیک و شیرینی ترطرز تهیه ی انواع کیک و شیرینی طرز تهیه انواع …طرز تهیه شیرینی تر کاکائویی بدون تخم مرغ مواد لازم آرد یک پیمانه شکر طرز تهیه کیک شکلاتی، سریع و سادهکیک را مدت دقیقه در طبقه اول فر بگذارید هیچگاه اوایل پخت کیک‌هایی که در آنها بکینگ کیک اسفناج یاد بگیر دات کاماین مقاله اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیمواد اولیه وانیل یک چهارم قاشق چایخوری پودر کاکائو برای تهیه کیک کاکائویی و تیره انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی …انواع کیککیک پخت انواع کیک بیسکوییت شکریشیرینی پزیخمیر کیک خامه ایشیرینیاموزش دانلود کتاب آموزش آشپزی – شیرینی کیک دسردانلودکتابآموزشکتاب رایگان آموزش آشپزی شیرینی ، کیک ، دسر و مربا در این کتاب می آموزید • آدمک روی دیوارته چین مرغ و زرشک سرآشپزمواد لازم برنج ۳ پیمانه فیله مرغ ۷ عدد تخم مرغ ۲ عدد پیاز ۱ عدد زرشک سرخ شده ۷ قاشق طرز تهیه کیک شکلاتی خامه ای طرز تهیه پنیر ماسکارپونهپنیر خامه ای مناسب تهیه و تزیین زیبای کیک طرز تهیه ی انواع کیک و شیرینی طرز تهیه انواع شیرینی طرز تهیه شیرینی پفکی مواد لازم سفیده تخم مرغ ۱ پیمانه پودر شکر ۲ پیمانه طرز تهیه خامه فرم گرفته با پودر خامه طرز تهیه خامه فرم گرفته خانگیمخصوص تزیین کیک و شیرینی تر طرز تهیه کیک شکلاتی، سریع و ساده آرد را با بکینگ‌پودر مخلوط کنید و در چند مرحله به مواد اضافه کنید میزان آرد مورد نیاز بستگی کیک اسفناج یاد بگیر دات کام این مقاله اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه با آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی مواد اولیه وانیل یک چهارم قاشق چایخوری پودر کاکائو برای تهیه کیک کاکائویی و تیره رنگ شدن انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی پزی انواع کیککیک پخت انواع کیک بیسکوییت شکریشیرینی پزیخمیر کیک خامه ایشیرینیاموزش پخت کیک دانلود کتاب آموزش آشپزی – شیرینی کیک دسر دانلودکتاب کتاب رایگان آموزش آشپزی شیرینی ، کیک ، دسر و مربا در این کتاب می آموزید • آدمک روی دیوار



لینک منبع :طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه

تصاویر برای طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../طرز-تهیه-کیک-گردوییِ-چند-طبقه-با-خامه‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه. کیک گردویی یکی از انواع کیک های خیلی خوشمزه است که هر کسی از آن نمی گذرد. حتی برای مهمانی های مهم هم می ... طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه - آکا www.akairan.com/.../cake1/news201743020152337594.html‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... آکاایران: کیک گردویی یکی از انواع کیک های خیلی خوشمزه است که هر کسی از آن نمی گذرد. حتی برای مهمانی های مهم هم می توانید این کیک را درست کنید. طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه -آکا - آکاایران akairan.com/shirinipazi/cake1/news201612252154585905.html‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... کیک گردویی یکی از انواع کیک های خیلی خوشمزه است که هر کسی از آن نمی گذرد. حتی برای مهمانی های مهم هم می توانید این کیک را درست کنید. خامه آن را ... طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه - کمونه kamooneh.com/fa/.../طرز-تهیه-کیک-گردوییِ-چند-طبقه-با-خامه‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه. کیک گردویی یکی از انواع کیک های خیلی خوشمزه است که هر کسی از آن نمی گذرد. حتی برای مهمانی های مهم هم می ... هرلحظه، طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه - اخبار ایران harlahze.com/اخبار-خواندنی/طرز-تهیه-کیک-گردوییِ-چند-طبقه-با-خامه‏ طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه. برترین ها. کیک گردویی یکی از انواع کیک های خیلی خوشمزه است که هر کسی از آن نمی گذرد حتی برای مهمانی های مهم هم می توانید ... طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30187064‏ 24 دسامبر 2016 ... طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه. مجله آشپزی مثبت: کیک گردویی یکی از انواع کیک های خیلی خوشمزه است که هر کسی از آن نمی گذرد. طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه - تی نیوز tnews.ir/news/338f76605746.html‏ دریافت خبر : شنبه 04 دی 1395 ساعت 13:43. طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه . مجله آشپزی مثبت: کیک گردویی یکی از انواع کیک های خیلی خوشمزه است که هر ... طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه | ایران ویج | خبروان khabarone.ir/news/.../طرز-تهیه-کیک-گردوییِ-چند-طبقه-با-خامه‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... کیک گردویی یکی از انواع کیک‌های خیلی خوشمزه است که هر کسی از آن نمی‌گذرد. حتی برای مهمانی‌های مهم هم می‌توانید این کیک را درست کنید. خامه آن را ... با, تهیه, خامه, زیباجو, طبقه, طرز, چند, کیک, گردویی - سایت زیبایی ... zibajoo.ir/زیباجو-طرز-تهیه-کیک-گردوییِ-چند-طبقه-ب/‏ 24 دسامبر 2016 ... زیباجو : طرز تهیه کیک گردوییِ چند طبقه با خامه ... مجله آشپزی مثبت: کیک گردویی یکی از انواع کیک های خیلی خوشمزه است که هر کسی از آن نمی ...