مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه ماهی و گوجه کبابی خوشمزه

[ad_1]

آموزش تهیه ماهی و گوجه کبابی خوشمزه

آموزش تهیه ماهی و گوجه کبابی خوشمزه 

برای طبخ ماهی و گوجه فرنگی بهترین دستور پخت را برای شما داریم که می توانید از این غذای خوشمزه میل نمایید. ماهی با گوجه فرنگی کبابی از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. سس خردل در پخت این ماهی به دو منظور استفاده می شود، هم برای مزه دار کردن فیله ها، و هم برای این که کمک کند تا پودر سوخاری به آن ها بچسبد.

 

مواد لازم:

گوجه فرنگی ۶ عدد
روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری
ترخون خشک یک و نیم قاشق چای خوری
شکر نوک انگشت
نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
سس مایونز ۳۳/۱۰۰ پیمانه
آبلیمو ۱ قاشق غذاخوری
نان تست ۳ برش
فیله ماهی ۴ تکه
سس خردل ۲ قاشق غذاخوری
آموزش تهیه ماهی و گوجه کبابی خوشمزه

طرز تهیه:

1- از قبل فر را با حرارت ۲۳۰ درجه سانتی گراد گرم کنید.

 

2- گوجه فرنگی ها را در سینی فر بریزید. ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون، ۱ قاشق چای خوری ترخون خشک شده، شکر، نمک و فلفل سیاه را روی گوجه ها بریزید و بعد با هم ترکیب کنید. سپس گوجه ها را مرتب کنید، به نحوی که سمت بریده شده ی آن ها رو به بالا باشند. سینی را در فر بگذارید و آن ها را برای ۲۰ تا ۲۵ دقیقه کبابی کنید.

 

3- در این میان، سس را آماده کنید. در کاسه ی کوچکی، سس مایونز را با نصف قاشق چای خوری ترخون خشک شده و آبلیمو ترکیب کنید. به آن ها کمی نمک و فلفل سیاه بزنید.

 

4-تکه های نان رابه همراه مقداری نمک و فلفل سیاه و ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون در غذاساز بریزید و بزنید تا کاملا خرد و یکدست شوند.

 

5-در کف سینی فر، فویل آلومینیومی پهن کنید و آن را با روغن زیتون چرب کنید. فیله های ماهی را روی فویل بچینید، به آن ها کمی نمک و فلفل سیاه بزنید. کمی سس خردل روی هر یک بمالید و بعد نان پودر شده را روی آن ها پخش کنید و با دست آن ها را فشار دهید تا به خوبی به هم بچسبند.

 

6- فیله های ماهی را برای ۶ تا ۸ دقیقه، تا زمانی که مغز پخت و طلایی رنگ شوند، در فر بپزید.

 

7- فیله های ماهی را به همراه گوجه های کبابی و سس آماده شده سرو کنید.

 

نکات:

1- گوجه فرنگی ها را تمیز بشویید و از وسط نصف کنید.

 

2- به روغن زیتون اضافی برای پخت ماهی ها نیاز دارید.

 

3- از ۴ عدد فیله ماهی دلخواه، هر کدام به وزن تقریبا ۱۷۰ گرم استفاده کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

غذاهای دریایی، غذا با ماهی، غذای دریایی، آموزش پخت غذای میگو کبابی را با این دستور سریع و بی نقص درست کنید غذای خوشمزه با گوشت ماهی ماهی حلوا آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت آموزش کامل طرز تهیه کوکوی مرغ چرخ کرده مجلسی و خوشمزهآشپزیآموزش کامل طرز تهیه کوکوی مرغ چرخ کرده مجلسی و خوشمزه در این مطلب آموزش آشپزی و تهیه دستور طرز تهیه سالاد تن ماهی مجلسی با طعمی فوق العاده خوشمزهآشپزیدستور طرز تهیه سالاد تن ماهی مجلسی با طعمی فوق العاده خوشمزه نمکستان برای این پست آموزش کامل طرز تهیه جوجه کباب زعفرانی رستورانی خوشمزهآشپزی و تغذیهآموزش آشپزیآموزش کامل طرز تهیه جوجه کباب زعفرانی رستورانی خوشمزه با استخوان آموزش آشپزی و دستور سه روش برای تهیه کشک و بادنجان به همراه رمز و راز خوشمزه پیتزای میوه ای یک دسر خوشمزه و شیک برای شب یلدا سالاد انار به شکل حلقه ، برای شب یلدا آموزش آشپزی انواع اشپزی شیرینی پزی آشپزی ایرانی و …آشپزباشی در مورد آموزش آشپزی، آشپزی ایرانی و فرنگی، آشپزی سالم، خوراک سالم، غذای آموزش کامل طرز تهیه خمیر پیتزا خوشمزه خانگی و …آشپزی و تغذیهآموزش آشپزیآموزش کامل طرز تهیه خمیر پیتزا ساده و نرم پف دار و خوشمزه در منزل آموزش آشپزی و دستور طرز تهیه انواع غذاها طرز تهیه انواع غذاهاآشپزیاشپزیتزیین سالادسالاد ماکارونیطرز تهیه لازانیاطرز آموزش آشپزی و شیرینی پزی آشپزی با ایران کوکایران کوک سایت آموزش آشپزی، طرز تهیه انواع غذا، کیک و شیرینی، دسر و سالاد، بستنی و ژله غذاهای دریایی، غذا با ماهی، غذای دریایی، آموزش پخت غذای میگو کبابی را با این دستور سریع و بی نقص درست کنید غذای خوشمزه با گوشت ماهی ماهی حلوا با سس آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان سایت آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت © آموزش کامل طرز تهیه کوکوی مرغ چرخ کرده مجلسی و خوشمزه آشپزی آموزش کامل طرز تهیه کوکوی مرغ چرخ کرده مجلسی و خوشمزه در این مطلب آموزش آشپزی و تهیه کوکو دستور طرز تهیه سالاد تن ماهی مجلسی با طعمی فوق العاده خوشمزه آشپزی دستور طرز تهیه سالاد تن ماهی مجلسی با طعمی فوق العاده خوشمزه نمکستان » برای این پست آموزش آموزش کامل طرز تهیه جوجه کباب زعفرانی رستورانی خوشمزه … آموزش آشپزی آموزش کامل طرز تهیه جوجه کباب زعفرانی رستورانی خوشمزه با استخوان آموزش آشپزی و دستور پخت سه روش برای تهیه کشک و بادنجان به همراه رمز و راز خوشمزه تر شدن کشک بادمجان طرز تهیه کشک بادمجان کشک و بادمجان رژیمی راز و رمزهای تهیه کشک و بادمجانسه آموزش آشپزی انواع اشپزی شیرینی پزی آشپزی ایرانی و فرنگی آشپزباشی در مورد آموزش آشپزی، آشپزی ایرانی و فرنگی، آشپزی سالم، خوراک سالم، غذای ارگانیک آموزش کامل طرز تهیه خمیر پیتزا خوشمزه خانگی و ساده در منزل … آموزش آشپزی آموزش کامل طرز تهیه خمیر پیتزا ساده و نرم پف دار و خوشمزه در منزل آموزش آشپزی و دستور تهیه طرز تهیه انواع غذاها طرز تهیه انواع غذاهاآشپزیاشپزیتزیین سالادسالاد ماکارونیطرز تهیه لازانیاطرز تهیه ته آموزش آشپزی و شیرینی پزی آشپزی با ایران کوک ایران کوک سایت آموزش آشپزی، طرز تهیه انواع غذا، کیک و شیرینی، دسر و سالاد، بستنی و ژله و فست



لینک منبع :آموزش تهیه ماهی و گوجه کبابی خوشمزه

تصاویر برای آموزش تهیه ماهی و گوجه کبابی خوشمزه آموزش تهیه ماهی و گوجه کبابی خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-ماهی-گوجه-کبابی-خوشمزه.html‏ - ذخیره شده آموزش تهیه ماهی و گوجه کبابی خوشمزه ،ماهی و گوجه کبابی خوش طعم،بهترین غذا با ماهی ،پختن غذا با ماهی،آموزش پخت ماهی و گوجه کبابی،غذای خوشمزه و عالی از ماهی. آموزش طرز تهیه ماهی کبابی خوشمزه و مجلسی با ذغال روی منقل - پاتوق من mepatogh.ir/13676/kabab-fish/‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... آموزش آشپزی و دستور پخت ماهی کباب خوشمزه و مجلسی در منزل ... (اگر تمایل داشتید) و سپس با سیخ در دیس تزئین شده با گوجه فرنگی،خیار ... آموزش تهیه ماهی و گوجه کبابی خوشمزه - مفیدستان mofidestan.ir/آموزش-تهیه-ماهی-و-گوجه-کبابی-خوشمزه/‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... آموزش تهیه ماهی و گوجه کبابی خوشمزه. برای طبخ ماهی و گوجه فرنگی بهترین دستور پخت را برای شما داریم که می توانید از این غذای خوشمزه میل نمایید. طرز تهیه کباب ماهی با کره و گوجه فرنگی - نمناک namnak.com/کباب-ماهی-با-کره-گوجه-فرنگی.p26045‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۲ نقد - ۳۰ دقیقه طرز تهیه کباب ماهی با کره و گوجه فرنگی. طرز تهیه کباب ماهی ، کباب ماهی. کباب ماهی با کره و گوجه فرنگی غذای خوشمزه ما در این مطلب از آشپزخانه نمناک است که طرز ... طرز تهیه چند نوع ماهی خوشمزه - parsvideo Austria parsvideo.at/2013/11/18/طرز-تهیه-ماهی-و-غذا-های-دریایی/‏ - ذخیره شده 18 نوامبر 2013 ... پخت ماهی,ماهی بدون روغن,ماهی کبابی ... از حلقه های گوجه فرنگی برای اطراف ماهی استفاده کنید. ... طرز تهیه ماهی کباب بندری غذای خوشمزه جنوبی – آکا. طرز تهیه چند نوع ماهی خوشمزه - سایت نیازمندیهای همه ایرانیان Iranian ... arzexchange.com/2013/11/18/طرز-تهیه-ماهی-و-غذا-های-دریایی/‏ - ذخیره شده 18 نوامبر 2013 ... پخت ماهی,ماهی بدون روغن,ماهی کبابی ... از حلقه های گوجه فرنگی برای اطراف ماهی استفاده کنید. ... طرز تهیه ماهی کباب بندری غذای خوشمزه جنوبی – آکا. طرز تهیه ماهی با گوجه فرنگی کبابی - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/14/post-12419/‏ - ذخیره شده 3 ساعت قبل ... آشپزیدستور طرز تهیه سالاد تن ماهی مجلسی با طعمی فوق العاده خوشمزه ... در مقاله «طرز تهیه ماهی کبابی با گوجه فرنگی» روش صحیح پخت ماهی به ... آموزش طرز تهیه ماهی کبابی خوشمزه و مجلسی با ذغال روی منقل - آکا akairan.com/ashpazi/amoozesh.../news2017512037630697.html‏ - ذخیره شده 2 روز پیش ... آموزش آشپزی و دستور پخت ماهی کباب خوشمزه و مجلسی در منزل ... (اگر تمایل داشتید) و سپس با سیخ در دیس تزئین شده با گوجه فرنگی،خیار ... نه روش برای طرز تهیه ماهی شکم پر خوشمزه - آکا www.akairan.com/ashpazi/fish-sea/201318134135.html‏ - ذخیره شده - مشابه البته ماهی های نازک را نیز می توان به صورت شکم پر طبخ کرد بنابراین خریدن ماهی تازه و مناسب اولین قدم است. بعد از آن، روش مزه دار کردن ماهی به هرچه خوشمزه تر شدن آن ...