مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

10 راز کار آفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر

[ad_1]

وب‌سایت برسام: کار آفرین بودن گاهی اوقات هم کار سختی است. گفته های کار آفرینان به ما کمک خواهد کرد تا کمی از رمز و رازهای راه های رسیدن به تمرکز در کار آفرینی بیشتر بدانیم.


حالا دیگر کار آفرین بودن خیلی سخت تر از گذشته است. کار آفرینان باید مدام به چیزهای مختلف توجه کنند و حواسشان به اطراف باشد. بیشتر وقت کار آفرینان به جواب دادن به تلفن ها، ایمیل ها و گذاشتن پست های اجتماعی می گذرد.


10 راز کارآفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر

از ده کارآفرین سوال هایی راجع به اینکه چطور می توانند همچنان با وجود مشغله های فراوان تمرکزشان را حفظ کنند، پرسیده شده. پاسخ هایشان را در زیر می بینیم:

۱- اجازه ندهید تا اینباکس تان تبدیل به فهرست کارهای روزانه شود!
10 راز کارآفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر

من هر هفته یکی از روزهای هفته را انتخاب می کنم و اهداف هفته آینده و اولویت هایم را بررسی می کنم. انتهای هفته به اینکه کل آن هفته چه کارهایی انجام داده ام نگاهی می اندازم و آن ها را برای همکارانم می فرستم. اسمش را گذاشته ام "بازخورد”. خیلی خوب است که گاهی فضایی برای چنین کاری به وجود بیاورید. در غیر اینصورت مثل این می ماند که اینباکس ایمیلتان را تبدیل به فهرست کارهای روزانه کنید و این کار هم هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت.

Tim Chen از NerdWallet

 



۲- برای خودتان فواصل زمانی ایجاد کنید
10 راز کارآفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر

من نسبت به درست کردن فهرست انجام کارها بسیار حساسم. از طرفی هم فکر می کنم این موضوع بسیار اهمیت دارد که بتوانیم کارهایمان را به میزان مشخصی از اندازه های کوچکتر تقسیم کنیم. من خودم کارهایم را طوری تنظیم و تقسیم بندی می کنم که در یک یا دو ساعت بشود انجامشان داد. این به من کمک می کند که به همه کارهایی که روی میزم قرار دارد بتوانم رسیدگی کنم.

Daniella Yacobovsky از BaubleBar

 



۳- قدم به قدم حرکت کنید
10 راز کارآفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر

من این شانس را داشتم که در یک مکان مذهبی، یعنی صومعه درس بخوانم. ما آنجا متن های خیلی پیچیده را می خواندیم و خودمان را در آن ها غرق می کردیم. مثل یک فعالیت بسیار جدی مثلا ورزش کردن، تمرکز هم یک مهارت فعال است.

چیزی را انتخاب کنید که می خواهید به آن فکر کنید و تنها به همان فکر کنید. اجازه ندهید تا چیزی در آن خللی وارد کند. اول از پنج دقیقه شروع کنید. مثل یک ماراتن که در انتها مهارت های بسیاری کسب خواهید کرد، تمرکز کردن هم بعد از مدتی برایتان آسان خواهد شد.

Oliver Kharraz از Zocdoc

 



۴- بیرون بروید!
10 راز کارآفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر
گاهی اوقات هم استراحت کنید. من بعد از کارهای سنگینی که انجام می دهم، گاهی اوقات زمانی را هم به تنفس اختصاص می دهم. کمی پیاده روی کنید. از دنیای اطرافتان فاصله بگیرید و کمی آرامش ذخیره کنید.

Merrill Stubbs از Food52

 



۵- کارهایتان را تقسیم بندی کنید و تنها همان ها را انجام دهید!
10 راز کارآفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر

من سعی می کنم تا روزهایم را تقسیم کنم. مثلا یک ساعت قبل از شروع کار را فقط به فرستادن ایمیل ها اختصاص می دهم و تا زمانی که این کار به اتمام نرسیده باشد، کار جدیدی را شروع نمی کنم. متوجه شده ام که وقتی بر روی یک کار تمرکز می کنم تا آن را تمام کنم، بازدهی خیلی بیشتری دارم.

Jennie Ripps از Owl’s Brew

 



۶- پاسخگو باشید!
10 راز کارآفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر

یکی دیگر از رازهای تمرکز در کارآفرینی پاسخگویی است. من واقعا از اپلیکیشن Momentum لذت می برم. نسخه کروم آن هم وجود دارد و به راحتی به شما این امکان را می دهد که کارهای روزانه تان را در آن بگنجانید.

در یک مقیاس بزرگ تر ما در مجموعه و کمپانی خودمان هم همین کار را می کنیم. در جلسات روزانه که صبح ها برگزار می شود، هر قسمت توضیح می دهد که امروز چه کاری انجام می دهد و روز بعد و در جلسه بعدی گزارش کارهای انجام شده را به همه توضیح می دهد. آیا توانسته است کارهایی را که گفته انجام دهد و اگر نه چرا؟ اگر برای عده زیادی توضیح دهید که قرار است کاری را انجام دهید احتمال انجام دادن آن بیشتر است تا اینکه فقط به خودتان بگویید.

Kyle Hill از HomeHero

 



۷- فعال باشید!
10 راز کارآفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر

مثل بسیاری از کارآفرینان حواس من هم در لحظه به تمام چیزهای مهم باید جمع باشد. یک چیزی که خیلی به من در این زمینه کمک می کند ورزش کردن است. بعد از اینکه یوگا انجام می دهم و یا هر ورزش دیگری با وضوح و تمرکز بیشتری به سر کارم بر می گردم.

Ryan Holmes از Hootsuite

 



۸- مستقیما با اهدافتان روبرو شوید!
10 راز کارآفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر

با چالش هایتان روبرو شوید و از شکست ها درس بگیرید. زمانی که تصمیم گرفتیم تا Eventbrite را به وجود بیاوریم باید با بسیاری از چالش های روبرو می شدیم و راه حل های خلاقانه ای برای غلبه بر مشکلات می دادیم. هر زمان که یاد می گرفتیم چطور به سمت هدف هایمان حرکت کنیم و با آن ها روبرو شویم، قویتر و منسجم تر می شدیم. هر چند، تمرکز در کارآفرینی چالشی است که همواره وجود دارد.

Julia Hartz از Eventbrite

 



۹- گوشی هایتان را کنار بگذارید!
10 راز کارآفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر

من چند اصول شخصی دارم و یکی از آن ها این است که وقتی با شخصی در جلسه، قرار ملاقات کاری یا شخصی مثلا ناهار و یا شام هستم به ساعت و گوشی نگاه نمی اندازم و سعی می کنم تا تمام حواسم را بر روی سمت مقابل قرار دهم. همین منوال در جلسات گروهی مان هم برقرار است. ما یک عبارتی داریم با این عنوان ” لپ تاپ ها خاموش” و قانون این است در حین جلسه کسی حق روشن کردن لپ تاپ ها را ندارد. این کار به تمرکز در کارآفرینی کمک می کند و حضور فیزیکی و ذهنی افراد را بیشتر می کند.

Dave Rusenko از  Weebly

 



۱۰- تنهایی!
10 راز کارآفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر

استراتژی من برای تمرکز در کارآفرینی تنهایی است. گاهی اوقات هم تنها باشید. آدم ها، کلمات و همه چیز را فراموش کنید و فقط به هندزفری و آهنگ هایتان متوسل شوید. بدون حضور هیچ آدمی.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کارآفرینیبرای خودت پول جور کن بچه، چرا این قدر الاف می چرخی، خب برو یک کاری پیدا کن این جمله جستار مذاکره با آمریکا این تجربه برجام به ما نشان داد که ما در هیچ مسئله‌ای نمیتوانیم با آمریکا مثل یک طرف کارآفرینی برای خودت پول جور کن « بچه، چرا این قدر الاف می چرخی، خب برو یک کاری پیدا کن» این جمله برای جستار مذاکره با آمریکا این تجربه برجام به ما نشان داد که ما در هیچ مسئله‌ای نمیتوانیم با آمریکا مثل یک طرف مورد



لینک منبع :10 راز کار آفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر

10 راز کار آفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر - برترین ها www.bartarinha.ir/.../10-راز-کار-آفرینان-معروف-برای-رسیدن-به-تمرکز-بیشتر‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... حالا دیگر کار آفرین بودن خیلی سخت تر از گذشته است. کار آفرینان باید مدام به چیزهای مختلف توجه کنند و حواسشان به اطراف باشد. بیشتر وقت کار ... 10 راز کار آفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر www.24khabar.com/.../10-راز-کار-آفرینان-معروف-برای-رسیدن-به-تمرکز-بیشتر/‏ کار آفرین بودن گاهی اوقات هم کار سختی است. گفته های کار آفرینان به ما کمک خواهد کرد تا کمی از رمز و رازهای راه های رسیدن به تمرکز در کار آفرینی بیشتر بدانیم. 10 راز کار آفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر | بلاغ نیوز ... khabarone.ir/.../10-راز-کار-آفرینان-معروف-برای-رسیدن-به-تمرکز-بیشتر‏ 26 دسامبر 2016 ... حالا دیگر کار آفرین بودن خیلی سخت‌تر از گذشته است. کار آفرینان باید مدام به چیزهای مختلف توجه کنند و حواسشان به اطراف باشد. بیشتر وقت کار ... 10 راز کار آفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر - تی نیوز tnews.ir/news/f89976728248.html‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... گفته های کار آفرینان به ما کمک خواهد کرد تا کمی از رمز و رازهای راه های رسیدن به تمرکز در کار آفرینی بیشتر بدانیم. حالا دیگر کار آفرین بودن ... 10 راز کار آفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر | Flickr https://www.flickr.com/photos/136942070@N07/32979483615/‏ 19 فوریه 2017 ... تیم موفقیت پارس دان 10 راز کار آفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر وب‌سایت برسام: کار آفرین بودن گاهی اوقات هم کار سختی است. ۱۰ راز کارآفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/۱۰-راز-کارآفرینان-معروف-برای-رسیدن-به-ت/‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2016 ... Flickr photos, groups, and tags related to the "راز" Flickr tag. ... 10 راز کار آفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر. وب‌سایت برسام: کار ... ۱۰ راز کارآفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر | دیجیتال سلام hi01.ir/۱۰-راز-کارآفرینان-معروف-برای-رسیدن-به-ت/‏ 21 سپتامبر 2010 ... 10 راز کارآفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر. کارآفرین بودن گاهی اوقات هم کار سختی است. گفته های کارآفرینان به ما کمک خواهد کرد تا . 10 راز کار آفرینان سرشناس برای رسیدن به تمرکز بیشتر (11 عکس ... www.serze.com/آفرینان-سرشناس-برای-رسیدن-تمرکز-2604098/‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... 10 راز کار آفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر حالا دیگر کار آفرین بودن خیلی دشوارتر از گذشته است. 443 - مجله تفریحی نیوزس newzes.ir/search/?...10%20راز%20کار%20آفرینان%20معروف%20برای%20رسیدن%...‏ - ذخیره شده 10 راز کار آفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر. جستجوی شما با کلمه " 10 راز کار آفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر " نتیجه ایی نداشت. 10 راز کار آفرینان معروف برای رسیدن به تمرکز بیشتر - آی وی نیوز ivnews.ir/search/?...10%20راز%20کار%20آفرینان%20معروف%20برای%20رسیدن%...‏ - ذخیره شده گفته های کار آفرینان به ما کمک خواهد کرد تا کمی از رمز و رازهای راه های رسیدن به تمرکز در کار آفرینی بیشتر بدانیم. حالا دیگر کار آفرین بودن خیلی سخت تر از ...