مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خریدهای کودک 6 ساله با آیفون

[ad_1]

کودکان 6 ساله این روزها خیلی باهوش هستند. یکی از این کودکان اشلی هاول است. این کودک زمانی که مادرش روی کاناپه استراحت می‌کرده به سراغ آیفون او می‌رود و با انگشت مادرش که در خواب بوده رمز آیفون او را باز می‌کند. زمانی که آیفون باز می‌شود برای این کودک کریسمس واقعی اتفاق می‌افتد و او هم این فرصت را از دست نمی‌دهد.

اشلی از آمازون 250 دلار وسایل پوکیمونی سفارش می‌دهد. زمانی که مادر او از خواب بیدار می‌شود متوجه می‌شود که 250 دلار از حسابش کم شده است! همچنین ایمیل تایید 13 سفارش برای او آمده است. در کمال ناباوری مادر متوجه می‌شود که کار کار اشلی بوده است. کودک 6 ساله نه‌تنها استرس نداشت، بلکه با هیجان و خوشحالی به مادرش می‌گوید تمام سفارش‌ها مستقیم به درب منزل خواهد آمد!

شاید تا پیش از این به نظر می‌رسید داشتن اسکنر اثرانگشت روی موبایل راه حل امنی است تا از حساب شما خرید ناخواسته‌ای انجام نشود. اما این را نباید فراموش کنید که حتی اسکنر اثرانگشت هم نمی‌تواند مانع دختربچه‌‌ای شود که می‌خواهد وسایل پوکیمونی بخرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خرید تلویزیون و نکته مهم خرید تلویزیون و نکته مهم ما به بازار می رویم و همچنان از حضور پر رنگ تلویزیون های اقتصادی‌ترین مراکز خرید در چهار نقطه تهرانبه گزارش ویژنامه نوروزی مشرق، هر چه به شب عید نزدیک شویم شور و شوق خرید پوشاک در مردم فروشگاه اینترنتی می شاپ ایران بادکش و وکیوم …گن سینه ایر برا تایی ترکیه ای خرید گن سینه ایر برا تایی ترکیه ایاخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار واردات از چین صادرات به چین خرید کالااین وب سایت با هدف کمک به تمام تولیدکنندگان ، تجار و کسانی که علاقمند به تجارت با چین ، مهمترین اخبار ایران و جهان توصیه روحانی به بازخوانی منشور هشت ماده ای امام راحل وزیری که با… کشته و زخمی در اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه خرید تلویزیون و نکته مهم خرید تلویزیون و نکته مهم ما به بازار می رویم و همچنان از حضور پر رنگ تلویزیون های هوشمند اقتصادی‌ترین مراکز خرید در چهار نقطه تهران ما در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران چهار مرکز خرید پیدا کردیم که خرید از آنها همه جوره مناسب به فروشگاه اینترنتی می شاپ ایران بادکش و وکیوم سینه بانوان گن سینه ایر برا تایی ترکیه ای خرید گن سینه ایر برا تایی ترکیه ای اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار گوناگون واردات از چین صادرات به چین خرید کالا این وب سایت با هدف کمک به تمام تولیدکنندگان ، تجار و کسانی که علاقمند به تجارت با چین ، خرید مهمترین اخبار ایران و جهان مُهر و تسبیح، برای عبادت یا اهانت؟ نامه نگاری و تلاش منافقین برای دیدار با دونالد ترامپ اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزهاخبار تربیت کودک ساله تست هوش کودک ساله لباس کودک ساله کاردستی کودک ساله روانشناسی کودک ساله طراحی لباس کودک ساله طرز رفتار با کودک ساله قد و وزن کودک ساله



لینک منبع :خریدهای کودک 6 ساله با آیفون

خریدهای کودک 6 ساله با آیفون | ITIRAN www.itiran.com/خرید-کودک-با-آیفون-مادرش‏ - ذخیره شده 27 دسامبر 2016 ... کودک 6 ساله با آیفون مادرش به طور پنهانی از آمازون 250 دلار خرید کرد. خریدهای کودک 6 ساله با آیفون - تی نیوز tnews.ir/news/e51f76831488.html‏ 27 دسامبر 2016 ... کودکان 6 ساله این روزها خیلی باهوش هستند. یکی از این کودکان اشلی هاول است. این کودک زمانی که مادرش روی کاناپه استراحت می کرده به سراغ آیفون او ... خریدهای کودک 6 ساله با آیفون - دانش نیوز daneshnews.com/view/FA/270652.aspx‏ 27 دسامبر 2016 ... سه شنبه 7 دى 1395منبع : آی‌تی‌ایران کودکان 6 ساله این روزها خیلی باهوش هستند. یکی از این کودکان اشلی هاول است. این کودک زمانی که مادرش روی ... خریدهای کودک 6 ساله با آیفون | کودکان 6 ساله این روزها خیلی - قطره www.ghatreh.com/news/nn35263279/خریدهای-کودک-ساله-آیفون‏ 27 دسامبر 2016 ... کودکان 6 ساله این روزها خیلی باهوش هستند. یکی از این کودکان اشلی هاول است. این کودک زمانی که مادرش روی کاناپه اسØ. سو استفاده کودک 6 ساله از تاچ آی‌دی برای خرید از آمازون - اپل اپس appleapps.ir/سو-استفاده-کودک-6-ساله-تاچ-آی‌دی/‏ - ذخیره شده 28 دسامبر 2016 ... سو استفاده کودک 6 ساله از تاچ آی‌دی برای خرید از آمازون. ... این کودک با افتخار و هیجان به مادر خودش می‌گوید که تمامی سفارشات درب خانه تحویل می‌شوند ... خریدهای کودک 6 ساله با آیفون - اخبار روز tasna.ir/1395/10/07/خریدهای-کودک-6-ساله-با-آیفون.html‏ کودکان 6 ساله این روزها خیلی باهوش هستند. یکی از این کودکان اشلی هاول است. این کودک زمانی که مادرش روی کاناپه استراحت می‌کرده به سراغ آیفون او می‌رود و با انگشت ... خریدهای کودک 6 ساله با آیفون ionet.ir/post/141836‏ - ذخیره شده گردش مجازی در غرفه سامسونگ در MWC 2016 با تصاویر ۳۶۰ درجه اختصاصی سخت ... لنوو Miix 320 با نمایشگر فول اچ‌دی و سیستم‌عامل ویندوز، تنها ۲۰۰ دلار قیمت دارد ... پیگری فروش کودک 6 ساله در فضای مجازی - برترین ها www.bartarinha.ir/.../پیگری-فروش-کودک-6-ساله-در-فضای-مجازی‏ - ذخیره شده 25 ژوئن 2016 ... همچنین در صورتی که سازمان بهزیستی با فروش کودک مواجه شود سریعا موضوع را به اطلاع قوه قضاییه می‌رساند. ... تبلیغاتی برای فروش پسربچه 6 ساله با قیمت توافقی روی دیوارهای شهر به چشم می‌خورد. ... فروش بچه برای خرید آیفون. استیو جابز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/استیو_جابز‏ - ذخیره شده - مشابه در سال ۱۹۹۶ شرکت اپل، شرکت نکست را به مبلغ ۴۲۹ میلیون دلار خرید. ... هنگامی که از «پدر و مادر خواندهٔ» او سؤال شد، جابز با پافشاری پاسخ داد که «پل و کلارا جابز ... بهترین برنامه ها و بازی های آیفون و آیپد برای کودکان و نوجوانان ... tech-news.ir/بهترین-برنامه-ها-و-بازی-های-آیفون-و-آیپد.html‏ - ذخیره شده - مشابه 17 جولای 2014 ... دوم برنامه هایی برای کودکان 6 تا 8 ساله می باشد که در حال حاضر می توانید ... در نهایت نیز چندین برنامه برای نوجوانان داریم که می توانند با استفاده از برنامه ... را در 14 صحنه کامل برای کودکان فراهم می کند. 6. 7) AlphaTots. قیمت: 2.99$.