مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیاده‌روی با پای برهنه بر روی چمن را از دست ندهید

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، حتما شنیده‌اید افراد بسیاری بر روی چمن با پای برهنه در صبح و عصر پیاده‌روی می‌‎کنند که این پیاده‌روی علاوه بر لذت‌بخش بودن، فواید بسیاری برای سلامتی دارد.

زمانی که افراد با پای برهنه بر روی چمن، خاک، شن، ماسه و یا هر سطح طبیعی قدم برمی‌دارند، باید بدانند که این پیاده‌روی خواص درمانی دارد.

محققان در ذیل برخی از فواید پیاده‌روی با پای برهنه بر سطح طبیعی را ذکر کرده‌اند:

برقراری ارتباط با زمین

وقتی شما پابرهنه بر روی زمین راه می‌روید، با انرژی طبیعی زمین ارتباط برقرار می‌کنید که این تبادل انرژی بین شما و زمین منجر می‌شود افکار منفی را رها کنید و انرژی تازه بدست آورید.

آرامش ذهن، بدن و روح

راه رفتن صبحگاهی برای ذهن، جسم و روح بسیار مفید است. در صبح با استنشاق هوای تازه بدن کار خود را درست آغاز می‌کند. نورخورشید، هوای تازه و فضای صبح منجر به تولید هورمون آرام‌بخش در بدن می‌شود.

مفید برای چشم و بینایی

پیاده‌روی با پای برهنه در صبح برای چشم و بینایی خواص بسیاری دارد. پاها مناطقی دارند که با اعضای بدن در ارتباط هستند.

راه رفتن بیشترین فشار را بر روی انگشت اول، دوم و سوم می‌آورد که این نقاط بر سلامت چشم تاثیرگذارند.

دریافت رایگان ویتامین D

دریافت ویتامین D در پیاده‌روی با پای برهنه بر روی چمن در صبح بسیار موثر است. دریافت این ویتامین به شما برای داشتن استخوان‌های سالم و دوری از انواع بیماری کمک می‌کند.

کسب انرژی‌های مفید برای بدن

پیادروی با پای برهنه برای کسب انرژی‌های مفید بسیار موثر است. علاوه بر این ایجاد انگیزه و آرامش روحی و روانی از مزایای این پیاده‌روی است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران قبل از این مصر ارائه کننده این طرح بود اما با تماس تلفنی ترامپ از این طرح عقب نشینی کرد نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف از جشن بیکران تا شب‌های آوینیون سفرنامه اروپا …جناب باقریان سپاس فراوان از سفرنامه بسیار زیباتون با توجه به تجربه شما برای گرفت ویزا تست روانشناسی ارایش صورتشاید برای خیلی از ما مهم باشد که دیگران با توجه به رفتار و گفتارمان چه تفکری درباره ما ایران بدان کتاب درمانی در نمایشنامه ی نمی دونم فردا چی می شه ، زن و مرد هر دو دچار اختلال افسردگی افزون ادبیات معاصر نزدیکیهای غروب بود که مردی از یکی از چنارهای خیابان بالا می رفت دو دستش را به عصر ایران قبل از این مصر ارائه کننده این طرح بود اما با تماس تلفنی ترامپ از این طرح عقب نشینی کرد با نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف به از جشن بیکران تا شب‌های آوینیون سفرنامه اروپا لست سکند جناب باقریان سپاس فراوان از سفرنامه بسیار زیباتون با توجه به تجربه شما برای گرفت ویزا سوالی ایران بدان کتاب درمانی برای تحلیل روانشناختی شخصیت های نمایشنامه ، باید نخست نگاهی گزیده وار به چیستی و چگونگی تست روانشناسی ارایش صورت شاید برای خیلی از ما مهم باشد که دیگران با توجه به رفتار و گفتارمان چه تفکری درباره ما دارند ادبیات معاصر نزدیکیهای غروب بود که مردی از یکی از چنارهای خیابان بالا می رفت دو دستش را به آرامی



لینک منبع :پیاده‌روی با پای برهنه بر روی چمن را از دست ندهید

تصاویر برای پیاده‌روی با پای برهنه بر روی چمن را از دست ندهید پیاده‌روی با پای برهنه بر روی چمن را از دست ندهید - ایسنا www.isna.ir/.../پیاده-روی-با-پای-برهنه-بر-روی-چمن-را-از-دست-ندهید‏ - ذخیره شده 29 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا و به نقل از زی نیوز،. حتما شنیده‌اید افراد بسیاری بر روی چمن با پای برهنه در صبح و عصر پیاده‌روی می‌ کنند که این پیاده‌روی علاوه بر ... پیاده‌روی با پای برهنه بر روی چمن را از دست ندهید - عصر ایران www.asriran.com/.../پیاده‌روی-با-پای-برهنه-بر-روی-چمن-را-از-دست-ندهید‏ - ذخیره شده به گزارش ایسنا و به نقل از زی نیوز،. حتما شنیده‌اید افراد بسیاری بر روی چمن با پای برهنه در صبح و عصر پیاده‌روی می‌ کنند که این پیاده‌روی علاوه بر لذت‌بخش بودن، ... پیاده روی با پای برهنه بر روی چمن را از دست ندهید | پازل پلاس www.pazzelplus.ir/walking-barefoot-on-the-grass-not-miss/‏ - ذخیره شده 19 فوریه 2017 ... به گزارش ایسنا و به نقل از زی نیوز،. حتما شنیده اید افراد بسیاری بر روی چمن با پای برهنه در صبح و عصر پیاده روی می کنند که این پیاده روی علاوه ... - پیاده‌روی با پای برهنه بر روی چمن و ماسه را از دست ندهید - انارپرس anarpress.ir/health/101322/1395/10/10‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا و به نقل از زی نیوز،. حتما شنیده‌اید افراد بسیاری بر روی چمن با پای برهنه در صبح و عصر پیاده‌روی می‌ کنند که این پیاده‌روی علاوه بر ... پیاده روی پابرهنه روی چمن را هرگز از دست ندهید - جام نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/14830376408295‏ 29 دسامبر 2016 ... به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، حتما شنیده‌اید افراد بسیاری بر روی چمن با پای برهنه در صبح و عصر پیاده‌روی می‌ کنند که این پیاده‌روی علاوه بر ... پیاده‌روی با پای برهنه بر روی چمن را از دست ندهید | مجله اینترنتی ... berouztarin.ir/46746/پیاده‌روی-با-پای-برهنه-بر-روی-چمن-را-از/‏ 29 دسامبر 2016 ... پیاده‌روی با پای برهنه. حتما شنیده‌اید افراد بسیاری اقدام به پیاده‌روی با پای برهنه بر روی چمن در صبح و عصر می‌ کنند که این پیاده‌روی علاوه بر ... فواید پیاده روی با پای برهنه روی چمن | راستان نیوز پایگاه خبری ... www.rastannews.ir/.../17526-فواید-پیاده-روی-با-پای-برهنه-روی-چمن‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... راستان نیوز |. پیاده‌روی با پای برهنه بر روی چمن را از دست ندهید. پزشکان دریافتند پیاده‌روی با پای برهنه بر روی چمن فواید بسیاری برای سلامت دارد. پیاده‌روی با پای برهنه بر روی چمن را از دست ندهید - مجله تفریحی 6op.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09پیاده‌رو...‏ پزشکان دریافتند پیاده‌روی با پای برهنه بر روی چمن فواید بسیاری برای سلامت دارد. آفتاب‌‌نیوز : حتما شنیده‌اید افراد بسیاری بر روی چمن با پای برهنه در صبح و عصر ... پیاده روی با پای برهنه بر روی چمن را از دست ندهید -آکا - تی نیوز tnews.ir/news/22d284965624.html‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... آکاایران: پیاده روی با پای برهنه بر روی چمن را از دست ندهید به گزارش ایسنا و به نقل از زی نیوز،. حتما شنیده اید افراد بسیاری بر روی چمن با پای ...