مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ال جی بلندگوی جدیدی با قابلیت معلق ماندن در هوا معرفی کرد

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، بلندگوی PJ9 که تازه ترین محصول ال جی در زمینه بلندگوهای معلق به شمار می رود وعده صدایی قدرتمندتر در مقایسه با سایر محصولات مشابه می دهد، و البته از قابلیت ضدآب بودن، عمر طولانی تر باتری بهر مند است و پایه ای برای شارژ دارد که از سقوط ناگهانی بلندگو به دلیل پایان یافتن باتری اش جلوگیری می کند.
بلندگوی PJ9 می داند که چه زمانی باتری اش تمام می شود و پیش از آن، به آرامی پایین می آید و روی پایه شارژ قرار می گیرد. اما این باعث وقفه در پخش موسیقی نمی شود. عمر باتری این بلندگو به ده ساعت می رسد.
قابلیت مقاومت آن در برابر آب باعث می شود که بتوان به سادگی از آن در محیط هایی همچون استخر و حمام نیز استفاده کرد. می توان این بلندگو را حداکثر سی دقیقه تا عمق یک متری آب فرو برد.
این بلندگو دارای دو radiator مخفی است که می توانند bass متوازنی ارائه کنند. پایه آن نیز نقش woofer را ایفا می کند. و از آنجایی که طراحی آن 360 درجه است، صدا را به طور برابر در همه جا پخش می کند.
این بلندگوی زیبا که از طراحی ساده ای بهره مند است و توجه همه را به سادگی به خود جلب می کند به زودی در نمایشگاه CES 2017 بیشتر معرفی خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف فناوریپایگاه خبری الف معاون مخابرات منطقه تهران با اشاره به منسوخ شدن خدمات گفت اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوریاخبارفناوریتعداد دانلودهای بازی به ۵۰ میلیون رسید نینتندو در توییتر ژاپن خود اعلام کرد الف حرم امام حسینع دارای سه گنبد می‎شود عکسنظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …دانشمندان با بررسی دقیق دندان ۱۲ میلیون ساله متوجه شدند که انسانهای نخستین چه… الف فناوری پایگاه خبری الف معاون مخابرات منطقه تهران با اشاره به منسوخ شدن خدمات گفت جدیدترین اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوری اخبارفناوری تعداد دانلودهای بازی به ۵۰ میلیون رسید نینتندو در توییتر ژاپن خود اعلام کرد که الف حرم امام حسینع دارای سه گنبد می‎شود عکس روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، براساس این طرح منحصر به‌فرد که به اذعان کارشناسان اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری



لینک منبع :ال جی بلندگوی جدیدی با قابلیت معلق ماندن در هوا معرفی کرد

تک شات | ال جی بلندگوی جدیدی با قابلیت معلق ماندن در هوا معرفی کرد https://techshot.ir/gadget/103883‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... بلندگوهای بلوتوث معلق در هوا محصول چندان تازه ای نیستند، اما بسیاری از آنها صرفأ برای زیبایی بکار می روند و نمی توان توقع تولید صدای با ... تصاویر برای ال جی بلندگوی جدیدی با قابلیت معلق ماندن در هوا معرفی کرد ال جی بلندگوی جدیدی با قابلیت معلق ماندن در هوا معرفی کرد - جام جم jamejamonline.ir/.../ال-جی-بلندگوی-جدیدی-با-قابلیت-معلق-ماندن-در-هوا-معرفی-کرد‏ 27 دسامبر 2016 ... بلندگوهای بلوتوث معلق در هوا محصول چندان تازه ای نیستند، اما بسیاری از آنها صرفأ برای زیبایی بکار می روند و نمی توان توقع تولید صدای با ... ال جی بلندگوی جدیدی با قابلیت معلق ماندن در هوا معرفی کرد 188.75.89.4/.../ال-جی-بلندگوی-جدیدی-با-قابلیت-معلق-ماندن-در-هوا-معرفی-کرد 27 دسامبر 2016 ... بلندگوهای بلوتوث معلق در هوا محصول چندان تازه ای نیستند، اما بسیاری از آنها صرفأ برای زیبایی بکار می روند و نمی توان توقع تولید صدای با ... ال جی بلندگوی جدیدی با قابلیت معلق ماندن در هوا معرفی کرد | جام‌جم ... https://khabarone.ir/news/.../ال-جی-بلندگوی-جدیدی-با-قابلیت-معلق-ماندن-در-هوا-معرفی-کرد‏ 27 دسامبر 2016 ... بلندگوهای بلوتوث معلق در هوا محصول چندان تازه‌ای نیستند، اما بسیاری از آنها صرفأ برای زیبایی بکار می‌روند و نمی‌توان توقع تولید صدای با ... ال جی بلندگوی جدیدی با قابلیت معلق ماندن در هوا معرفی کرد | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30425588‏ 26 دسامبر 2016 ... به نظر می رسد که ال جی برنامه دارد که از یک اسپیکر بلوتوثی ضد آب با قابلیت معلق شدن در هوا در نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس معرفی کند. بلندگوی جدید الجی در هوا معلق می ماند! - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/14/post-13029/‏ - ذخیره شده 13 ساعت قبل ... ال جی بلندگوی جدیدی با قابلیت معلق ماندن در هوا معرفی کرد. بلندگوی PJ9 که تازه ترین محصول ال جی در زمینه بلندگوهای معلق به شمار می رود وعده ... ال جی بلندگوی جدیدی با قابلیت معلق ماندن در هوا معرفی کرد www.msal.ir/news.aspx?idnews=259&idcat=14‏ بلندگوی PJ9 که تازه ترین محصول ال جی در زمینه بلندگوهای معلق به شمار می رود وعده صدایی قدرتمندتر در مقایسه با سایر محصولات مشابه می دهد، و البته از قابلیت ... ال جی بلندگوی جدیدی با قابلیت معلق ماندن در هوا معرفی کرد - http ... www.iranfars.ir/item-123978-ال%20جی%20بلندگوی%20جدیدی%20با%20قابلیت%20معلق%20ماندن%2...‏ 27 دسامبر 2016 ... با این حال، شرکت ال جی معتقد است می تواند محصولی متفاوت ارائه کند، چیزی که بتواند بلندگوی معلق جدید این شرکت را لایق خرید کند. ال جی بلندگوی جدیدی با قابلیت معلق ماندن در هوا معرفی کرد - آشپزی pix.parik.ir/news/123398‏ - ذخیره شده 19 آوریل 2017 ... بلندگوهای بلوتوث معلق در هوا محصول چندان تازه ای نیستند، اما بسیاری از آنها صرفأ برای زیبایی بکار می روند و نمی توان توقع تولید صدای با ...