مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری +عکس

[ad_1]

از یک ربات انسان‌نما در کره‌جنوبی رونمایی شد.

به گزارش صبحانه، محققان کره جنوبی از یک ربات انسان‌نما رونمایی کردند که به‌وسیله یک سرنشین هدایت می‌شود.

بر اساس گزارش livescience، طول تقریبی این این ربات انسان‌نما 4 متر است و شبیه به ربات‌های جنگجوی فیلم «آواتار»(avatar) است.

این ربات 1.5 تن وزن دارد و توسط 30 نفر از مهندسان شرکت رباتیک «هانکوک» کره جنوبی ساخته شده است.

طبق ادعای سازندگان، "این ربات نخستین ربات 2 پا در جهان است که به‌وسیله سرنشین هدایت می‌شود".

«ویتالی بولگاروف» (Vitaly Bulgarov)، ریکی از طراحان این ربات گفت: "این ربات باهدف دسترسی به مناطق خطرناک و محافظت‌نشده‌ای که انسان نمی‌تواند به آنجا برود، طراحی شده است".

این ربات دارای اتاقکی است که فرد می‌تواند درون آن نشسته و ربات را کنترل و هدایت کند.

ربات انسان‌نمای دوپا بسیار سنگین است و هنگام راه رفتن زمین به لرزه می‌افتد؛ این ربات بیش از 2 برابر یک انسان قدبلند طول دارد و هر یک از دست‌های آن 130 کیلوگرم وزن دارند.

این ربات تا پایان سال 2017 آماده فروش در بازار خواهد بود و قیمت آن حدود 8 میلیون دلار است.

منبع : تسنیم


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رونمایی از ربات انسان‌نمای میلیون دلاری فیلم و عکسبه گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محققان کره جنوبی از یک ربات انسان‌نما رونمایی از ربات انسان نمای میلیون دلاری عکس از یک رباترونمایی از ربات انسان نمای میلیون دلاری عکس از یک ربات انسان نما در کره جنوبی خبرگزاری تسنیم رونمایی از ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری رونمایی از ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری فیلم و عکس بود و قیمت آن حدود میلیون عصر اعتبار رونمایی از ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری عکسرونمایی از ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری عکس خواهد بود و قیمت آن حدود میلیون رونمایی از ربات انسان‌نمای میلیون دلاری فیلم و عکس در همین زمینه رونمایی از ربات انسان نمای ۸ میلیون دلاری و آزمایش ربات انسان نمای سر رونمایی از ربات انسان نمای ۸ میلیون دلاری فیلم و عکسرونمایی از ربات انسان نمای ۸ میلیون دلاری فیلم و عکس ربات انسان نمای ۸ میلیون رونمایی از ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری عکس … ۸ میلیون دلاری عکس از ربات انسان نمای ۸ میلیون دلاری رونمایی از ربات انسان رونمایی از ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری عکس …رونمایی از ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری عکس ربات انسان‌نمای رونمایی از ربات عکس شگفت انگیز از مغز انسان زندهعکسشگفتانگیزازمغززبان گالری عکس یک کمره، میلیون عکس از مغز زنده انسان نمای نزدیک از مغز رونمایی از ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری عکسرونمایی از ربات ربات انسان‌نمای رونمایی از ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری عکس رونمایی از ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری عکس



لینک منبع :رونمایی از ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری +عکس

تصاویر برای رونمایی از ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری +عکس رونمایی از ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری + فیلم و عکس - تسنیم https://www.tasnimnews.com/.../رونمایی-از-ربات-انسان-نمای-8-میلیون-دلاری-فیلم-و-عکس‏ - ذخیره شده 28 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محققان کره جنوبی از یک ربات انسان‌نما رونمایی کردند که به‌وسیله یک سرنشین هدایت می‌شود. بر اساس ... عصر اعتبار - رونمایی از ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری +عکس www.asretebar.com/.../رونمایی-از-ربات-انسان-نمای-8-میلیون-دلاری-عکس‏ - ذخیره شده 28 دسامبر 2016 ... عصر اعتبار- از یک ربات انسان‌نما در کره‌جنوبی رونمایی شد. رونمایی از ربات انسان نمای 8 میلیون دلاری + عکس | از یک ربات - قطره www.ghatreh.com/news/.../رونمایی-ربات-انسان-نمای-میلیون-دلاری-عکس‏ 28 دسامبر 2016 ... از یک ربات انسان نما در کره جنوبی رونمایی شد. - به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، محققان کره جنوبی از یک ربات اÙ. رونمایی از ربات انسان نمای ۸ میلیون دلاری + فیلم و عکس - تی نیوز tnews.ir/news/dbc376880524.html‏ 28 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، محققان کره جنوبی از یک ربات انسان نما رونمایی کردند که به وسیله یک سرنشین هدایت می شود. ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری را ببینید+ عکس - ناب نیوز nobnews.ir/search/?...ربات+انسان‌نمای+۸+میلیون+دلاری...عکس++++++++++++++++++++++++‏ - ذخیره شده از یک ربات انسان‌نما در کره‌جنوبی رونمایی شد. به گزارش صبحانه، محققان کره جنوبی از یک ربات انسان‌نما رونمایی کردند که به‌وسیله یک سرنشین هدایت می‌شود. بر اساس ... ربات انسان نما و عجیب در کره جنوبی افتتاح شد + تصاویر و فیلم - مطلب shahrematlab.com/ربات-انسان-نما/‏ - ذخیره شده ربات انسان نما , رونمایی از ربات انسان‌ نمای ۸ میلیون دلاری ربات انسان نما : از یک ربات انسان‌نما در کره‌جنوبی رونمایی شد. عکس ربات انسان نما. آزمایش نخستین روبات سرنشین دار انسان نما | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30479129‏ 28 دسامبر 2016 ... تهران-ایرنا- محققان کره جنوبی از آزمایش نخستین روبات انسان نما که سرنشینی را در نیم تنه خود ... رونمایی از ربات انسان نمای 8 میلیون دلاری +عکس. عکس قوری ۳ میلیون دلاری آکا - آذربایجان نیوز azarbaijan-news.ir/search/?q=عکس+قوری+۳+میلیون+دلاری+آکا‏ - ذخیره شده عکس قوری ۳ میلیون دلاری آکا ... 13 میلیون نفر حتی نیازهای اولیه زندگی را نمی‌توانند تامین کنند آمارها می‌گوید .... رونمایی از ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری + عکس. طراحی - عصر بانک asrebank.ir/tag/طراحی‏ عکس / روستایی در ژاپن که خانه‌های آن برای تحمل سرمای سخت طراحی شده‌‌اند · عکس / روستایی در ... رونمایی از ربات انسان‌نمای ۸ میلیون دلاری + عکس · رونمایی از ربات ...