مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش تولید آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷

[ad_1]

 

کد مطلب: 430204

کاهش تولید آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷

بخش دانش و فناوری الف،11 دی95

نشریه مالی نیک‌کی ژاپن با اشاره به محاسباتی که بر مبنای آمار قطعه‌سازان بوده است اعلام کرد اپل تولید گوشی آیفون را به میزان ۱۰ درصد در سه ماهه ژانویه تا مارس سال ۲۰۱۷ کاهش خواهد داد.

تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

 ایسنا، این شرکت آمریکایی تولید آیفون را به میزان ۳۰ درصد در فاصله ژانویه تا مارس سال ۲۰۱۶ به دلیل افزایش موجودی کاهش داده بود.

ارزش سهام اپل در اواسط معاملات روز جمعه مطابق با شاخص سهام نزدک ۰.۸۴ درصد کاهش یافت.

بر اساس گزارش رویترز، سخنگوی اپل درباره این خبر حاضر به اظهارنظر نشد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ تولید آیفون

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپلآیفون همچنان تولید خواهد شد به گفته تحلیلگر معتبر موسسه اپل فعلا برنامه ای اپل آیفون آیفون اس ای زومیتاپل در سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی، شاهد کاهش رشد فروش آیفون برای اولین بار در دنیای فناوری صفحه زومیت خودرو خودران یکی از موضوعات داغ خودروسازان سراسر جهان است خودروسازان بزرگ یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی خبرگزاری اقتصاد ایرانبا پیشرفته ترین دیتاسنتر اروپا آشنا شوید مقایسه قدرت نظامی ایران و عربستان پیشنهاد عصر ایران هتلی مدرن در دل غاری در ایتالیا عکس لاپلند، سحرانگیز ترین منطقه زمین در کریسمس عکس ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …میانبر در اپلیکیشن دوربین اندروید معرفی اپلیکیشن و بازی به چه دردی می آخرین اخبار،آموزش ، نرم افزار و بازی دنیای اپل اخبار نرم افزار اخبار دنیای اپل نرم افزارهای مکینتاش اپلیکیشن آیفون و آیپد بررسی پول نیوز نرخ تورم تولیدکننده در آذرماه به درصد رسید برجام شرایط خارجی لازم را مهیا کرده اما آموزش روش هایی برای نگهداری صحیح از باتری موبایلآموزش روش هایی برای نگهداری صحیح از باتری موبایل یکی از مهم ترین مشکلات گوشی های اپل آیفون زومیت با افزایش نگرانی در مورد کمبود پنل‌های در سال ۲۰۱۷ به دلیل به‌کارگیری از این نوع پنل‌ها اپل آیفون آیفون اس ای زومیت اپل در سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی، شاهد کاهش رشد فروش آیفون برای اولین بار در تاریخ عرضه آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپل آیفون همچنان تولید خواهد شد به گفته تحلیلگر معتبر موسسه اپل فعلا برنامه ای برای خبرگزاری اقتصاد ایران با پیشرفته ترین دیتاسنتر اروپا آشنا شوید مقایسه قدرت نظامی ایران و عربستان پیشنهاد ۶۵۰ عصر ایران تکذیب برنامه دیدار سه جانبه روحانی، پوتین و اردوغان در قزاقستان اتفاق کم سابقه آمریکا طرح پارسینه پارسینه سایت خبری پارسینه تروریست تونسی با شلیک پلیس ایتالیا از پای درآمد ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر مکان های مخفی موجود در بازی کانال تلگرام آکاایران ویژگی‌هایی از که ممکن است از گزیده مهمترین عناوین سخنان رییس جمهور با مردم ایران برای اینکه در بخش تولید کشور را در مسیر رونق قرار دهیم به سرمایه داخلی و خارجی و یا حمایت آغاز ثبت نام ویژه محصولا ت ایران خودرو – جدیدترین اخبار ایران آغازثبتنامویژه ثبت نام ویژه محصولا ت ایران خودرو آغاز شدعلی اصغر سرائی نیا معاون بازاریابی و فروش ایران هفت اشتباه رایج هنگام پخت برنج – جدیدترین اخبار ایران و جهان هفتاشتباهرایج کار در منزل نارسایی قلبی و سابقه مصرف مواد علت مرگ جورج مایکل دانش آموزان مدرسه ای در



لینک منبع :کاهش تولید آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷

کاهش تولید آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ - ایسنا www.isna.ir/news/.../کاهش-تولید-آیفون-در-سه-ماهه-اول-سال-۲۰۱۷‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... نشریه مالی نیک‌کی ژاپن با اشاره به محاسباتی که بر مبنای آمار قطعه‌سازان بوده است اعلام کرد اپل تولید گوشی آیفون را به میزان ۱۰ درصد در سه ماهه ... کاهش تولید آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ - اخبار لوازم خانگی lkiran.com/fa/news/1/5701/کاهش-تولید-آیفون-در-سه-ماهه-اول-سال-۲۰۱۷‏ 31 دسامبر 2016 ... نشریه مالی نیک‌کی ژاپن با اشاره به محاسباتی که بر مبنای آمار قطعه‌سازان بوده است اعلام کرد اپل تولید گوشی آیفون را به میزان ۱۰ درصد در سه ماهه ... اپل تولید آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ را کاهش خواهد داد - زومیت www.zoomit.ir/.../apple-decrease-iphone-production-10-percent-q1-2017/‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... بر اساس گزارش جدید Nikkei، تولید اپل در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ به میزان ۱۰ درصد کاهش خواهد یافت. این گزارش شامل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس که در ماه ... کاهش تولید آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ www.eghtesadnews.com/.../157151-کاهش-تولید-آیفون-در-سه-ماهه-اول-سال‏ 31 دسامبر 2016 ... نشریه مالی نیک‌کی ژاپن با اشاره به محاسباتی که بر مبنای آمار قطعه‌سازان بوده است اعلام کرد اپل تولید گوشی آیفون را به میزان ۱۰ درصد در سه ماهه ... کاهش تولید آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ www.itmen.ir/index.aspx?pid=10307&articleid=198879‏ - ذخیره شده نشریه مالی نیک کی ژاپن با بیان محاسباتی که بر مبنای آمار قطعه سازان بوده است، اعلام کرد اپل تولید گوشی آیفون را به میزان ۱۰ درصد در سه ماهه ژانویه تا مارس سال ... کاهش تولید آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ - پارسینه www.parsine.com/fa/.../کاهش-تولید-آیفون-در-سه-ماهه-اول-سال-۲۰۱۷‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... نشریه مالی نیک‌کی ژاپن با اشاره به محاسباتی که بر مبنای آمار قطعه‌سازان بوده است اعلام کرد اپل تولید گوشی آیفون را به میزان ۱۰ درصد در سه ماهه ... عصر بازار - کاهش تولید آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ www.asrebazar.com/.../کاهش-تولید-آیفون-در-سه-ماهه-اول-سال-2017‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... کاهش تولید آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷. عصر بازار- نشریه مالی نیک‌کی ژاپن با اشاره به محاسباتی که بر مبنای آمار قطعه‌سازان بوده است اعلام کرد ... اپل تولید آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ را کاهش خواهد داد | فروشگاه ... digifardis.com/2017/01/اپل-تولید-آیفون-سه-ماهه-اول-سال-۲۰۱۷/‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... بر اساس گزارش جدید Nikkei، تولید اپل در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ به میزان ۱۰ درصد کاهش خواهد یافت. این گزارش شامل آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس که در ماه ... الف - کاهش تولید آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ alef.ir/vdcawwnyy49neu1.k5k4.html?430204‏ 31 دسامبر 2016 ... نشریه مالی نیک‌کی ژاپن با اشاره به محاسباتی که بر مبنای آمار قطعه‌سازان بوده است اعلام کرد اپل تولید گوشی آیفون را به میزان ۱۰ درصد در سه ماهه ... اپل تولید آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ را کاهش خواهد داد - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/15/post-13619/‏ - ذخیره شده 11 دقیقه قبل ... بر اساس گزارش جدید Nikkei، تولید اپل در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ به میزان ۱۰ درصد کاهش خواهد یافت. این گزارش شامل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس که در ماه ...