مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رندر ایرپاد اپل به رنگ مشکی براق

[ad_1]

رنگ‌های متفاوت کماکان موضوع جذابی برای دستگاه‌های اپل هستند. چند ماه پیش بود که خبر آیفون به رنگ Jet white در رسانه‌ها منتشر شد و حالا خبر رنگ Jet Black برای ایرپاد به دست ما رسیده است.

مطلب مرتبط: ایرپاد اپل معرفی شد

آیفون 7 و 7 پلاس با رنگ جدیدی به نام جت بلک یا مشکی براق به بازار معرفی شد که البته انتقادات فراوانی را به همراه داشت به این دلیل که به سادگی روی آن خط و خش ایجاد می‌شد اما به هرحال اپل فروش قابل توجهی از این رنگ هم داشته و حالا چرا این رنگ برای ایرپاد اضافه نشود؟

این رندرهای جدید هندز فری اپل را نشان می‌دهد که با رنگ مشکی براق طراحی شده است. البته این رندرها کار خود اپل نیست بلکه هنر طراحی طرفداران این برند است. باید دید آیا اپل از این طرح استقبال می‌کند یا خیر. در ادامه می‌توانید چند تصویر از این ایرپاد با رنگ jet black را ببینید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اپل آیفون زومیت آیفون گوشی جدید اپل در دو نسخه‌ی و به همراه دوربین دوگانه، پردازنده‌ی ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور اپل آیفون زومیت آیفون گوشی جدید اپل در دو نسخه‌ی و به همراه دوربین دوگانه، پردازنده‌ی ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه اتصال اپل به کامپیوتر ورود اپل به ایران قیمت گوشی های اپل به درهم قیمت گوشی اپل به روز



لینک منبع :رندر ایرپاد اپل به رنگ مشکی براق

تصاویر برای رندر ایرپاد اپل به رنگ مشکی براق رندر ایرپاد اپل به رنگ مشکی براق | ITIRAN www.itiran.com/ایرپاد-jet-black‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... رنگ مشکی براق برای ایرپاد اپل را ببینید. ... چند ماه پیش بود که خبر آیفون به رنگ Jet white در رسانه‌ها منتشر شد و حالا خبر رنگ Jet Black برای ... رندر ایرپاد اپل به رنگ مشکی براق - دانش نیوز daneshnews.com/view/FA/277949.aspx‏ 1 ژانویه 2017 ... رندر ایرپاد اپل به رنگ مشکی براق یکشنبه 12 دى 1395منبع : آی‌تی‌ایران رنگ‌های متفاوت کماکان موضوع جذابی برای دستگاه‌های اپل هستند. رندر ایرپاد اپل به رنگ مشکی براق - روجانیوز news.rooja.org/fa/content/325946.html‏ رندر ایرپاد اپل به رنگ مشکی براق. رنگ‌های متفاوت کماکان موضوع جذابی برای دستگاه‌های اپل هستند. چند ماه پیش بود که خبر ایرپاد به دست ما رسیده است. مطلب مرتبط: ... اپل احتمالاً به زودی ایرپاد را در رنگ مشکی نیز عرضه می کند - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/31/151822/apple-make-black-airpods/‏ - ذخیره شده 31 ژانویه 2017 ... به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد به‌زودی نسخه مشکی رنگ ایرپاد را روانه ... اپل در سال ۲۰۱۶ آیفون ۷ را در رنگ مشکی براق - که با نام جت بلک ... در سایت این خرده‌فروشی تصاویری از محصول موجود نیست و تنها چند رندر نشان داده شده و ... اپل احتمالاً به زودی ایرپاد را در رنگ مشکی نیز عرضه می کند - تکنومون technomon.com/.../اپل-احتمالاً-به-زودی-ایرپاد-را-در-رنگ-مشکی-نیز-عرضه-می-کند‏ - ذخیره شده رتبه: ۳ - ۱ رأی 31 ژانویه 2017 ... به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد به‌زودی نسخه مشکی رنگ ایرپاد را ... باید بدانید رنگ سفید ایرپاد با رنگ مشکی براق آیفون ۷ همخوانی ندارد و ... در سایت این خرده‌فروشی تصاویری از محصول موجود نیست و تنها چند رندر نشان داده شده و ... اپل احتمالاً به زودی ایرپاد را در رنگ مشکی نیز عرضه می کند - ایمان نیوز www.imannews.com/.../اپل-احتمالاً-به-زودی-ایرپاد-را-در-رنگ-مشکی-نیز-عرضه-می-کند‏ 31 ژانویه 2017 ... به نظر می رسد که شرکت اپل قصد دارد به زودی نسخه مشکی رنگ ایرپاد را روانه بازار کند. ... مشکی براق آیفون ۷ همخوانی ندارد و اگر این هدفون های بی سیم در رنگ مشکی ... و تنها چند رندر نشان داده شده و البته قیمت محصول نیز ذکر شده است. ایرپاد اپل - فروشگاه مک لند - فروش اپل,آیفون,آیپد,مک بوک,اپل واچ mac-land.ir/tag/ایرپاد-اپل/‏ - ذخیره شده هدفون های بیسیم ایرپاد اپل در اواخر سال 2016 و پس از تأخیرهای فراوان وارد بازار شدند ... اپلی، رندر هدفون‌های بی‌سیم اپل را در رنگ جت بلک و یا همان مشکی براق منتشر کرده است. ... با توجه به اینکه خرید ایرپادهای جدید اپل 159 دلار هزینه دارد، صرف 5 دلار ... رندر ایرپاد اپل به رنگ مشکی براق ionet.ir/post/142867‏ - ذخیره شده آموزش اجرای بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ بر روی ایکس‌باکس وان; » دسترسی برابر زنان و مردان ایرانی به اینترنت; » رشد 250 درصدی انتصابات زنان در وزارت ارتباطات ... اپل احتمالاً به زودی ایرپاد را در رنگ مشکی نیز عرضه می کند - تی نیوز tnews.ir/news/b7af79204866.html‏ 31 ژانویه 2017 ... اپل در سال ۲۰۱۶ آیفون ۷ را در رنگ مشکی براق - که با نام جت بلک شناخته می شود - نیز عرضه کرد. اگر شما از خریداران این محصول هستید و می خواهید ...