مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حضور دلبخواهی متخصصان در بیمارستان ها

[ad_1]

به گزارش شفاف، چشم‌پزشک کی‌ می‌آید؟ متخصص ریه کی در بیمارستان حاضر می‌شود؟ پزشکان متخصص چه تعهدی در قبال بیمارستان دارند؟ پزشک فردا می‌آید. از هفت صبح تا 12 شب می‌آید. هر ساعتی دلش بخواهد! این پاسخی است که پرستارهای بیمارستان‌های دولتی و غیردولتی در اغلب موارد به بیمار و همراهانش می‌دهند؛ دولتی و غیردولتی هم تفاوتی ندارد.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه فرهیختگان نوشت: بیماری را تصور کنید که بعد از یک سانحه رانندگی به اورژانس بیمارستان و از آنجا به بخش آی‌سی‌یو منتقل شده است؛ یا بیمار بدحالی را در نظر بگیرید که هنوز علت بدحالی با نوع بیماری‌اش مشخص نشده و در حالتی بلاتکلیف در بخش آی‌سی‌یو یا حتی اورژانس نگهداری می‌شود. بیمار ساعت پنج عصر به بیمارستان منتقل شده، یک سرم به او وصل شده، چند آزمایش گرفته شده و در انتظار آمدن پزشک متخصص است. رزیدنت‌ها او را معاینه سطحی می‌کنند، پرستارها به سرم بیمار یک آرام‌بخش تزریق می‌کنند و بیمار باید در انتظار آمدن پزشک متخصص بماند.

چشم بیمار تصادفی حالتی وحشتناک به خود گرفته، ریه‌هایش آسیب دیده، درد شدیدی در ناحیه سینه احساس می‌کند و با هر تکان، این درد تشدید می‌شود. این بیمار باید هم از طرف چشم‌پزشک و هم از سوی متخصص ریه، ویزیت شود تا تصمیم گرفته شود که چه کاری باید برایش انجام شود. پرستاران حتی نمی‌توانند چشم این بیمار را که خون پشت مژه‌هایش لخته شده و جلوی دیدش را گرفته، شست‌‌و‌شو بدهند و منتظر حضور چشم‌پزشک و دستور او هستند.

چشم‌پزشک کی‌ می‌آید؟ متخصص ریه کی در بیمارستان حاضر می‌شود؟ پزشکان متخصص چه تعهدی در قبال بیمارستان دارند؟ پزشک فردا می‌آید. از هفت صبح تا 12 شب می‌آید. هر ساعتی دلش بخواهد! این پاسخی است که پرستارهای بیمارستان‌های دولتی و غیردولتی در اغلب موارد به بیمار و همراهانش می‌دهند؛ دولتی و غیردولتی هم تفاوتی ندارد. اما اگر بیمار در این زمان از‌دست‌رفته، چشمش را از دست بدهد چه کسی پاسخگو است؟ هیچ‌کس! چراکه نه قصوری صورت گرفته و نه اتفاقی خلاف روال همه بیمارستان‌ها افتاده است.

اگر بیمار نیاز به درمانی داشته باشد که باید در همان ساعات اولیه انجام شود، چه؟ اگر بیمار با درمان‌های اولیه پرستاران، ظاهرا به حالت استیبل برسد، اما در واقع نیاز به عمل جراحی فوری داشته باشد، با توجه به اینکه تشخیص انجام این عمل جراحی، صرفا با تشخیص پزشک متخصص است، اگر تا رسیدن پزشک به بیمارستان، بیمار جانش را از دست بدهد، باید از بیمارستان شاکی بود یا پزشک متخصص؟ پزشکان متخصص باید روزی یک بار به بیمارستان سر بزنند که این روزی یک بار به دلخواه پزشک است که در کلینیک یا مطب خودش یا مشغول عمل جراحی در بیمارستان دیگری نباشد و وقت آزادش را برای سر زدن به بیمارستان در نظر بگیرد. قانونی برای این حضور وجود ندارد. بیماران بستری‌شده از هفت صبح تا آخر شب باید منتظر باشند تا ببینند پزشک متخصص چه زمانی بیکار می‌شود تا سری هم به بیمارش در بیمارستان بزند و این بی‌ضابطه‌ای، خیلی بی‌سر و صدا، جان بیماران را تهدید می‌کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف شماره جدید شکایتهای مردم به وزارت بهداشتبا سلام و تشکر از زحمات شماپدرم مدتی پیش در بیمارستان مدنی کرج بخش ای سی یوداخلی تلفن تمام چیزهایی که لازم است در خصوص یک عمل جراحی … توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است در صورت تمایل به زبان و ادبیات فارسی مسایل امروز زبان فارسی١ احمد یاسین فرخاری اختلاف وضع‌‌ها بیدل لبـاسی بیش نیست ورنه یکرنگ است خون در مقالات حقوق پورتال پرتال حقوقمقالاتحقوقاستفاده از ویدئو‌کنفرانس در جلسات دادگاه نویسنده ۱۳٩٤۳٢٥ معاون حقوقی قوه الف شماره جدید شکایتهای مردم به وزارت بهداشت با سلام و تشکر از زحمات شماپدرم مدتی پیش در بیمارستان مدنی کرج بخش ای سی یوداخلی تلفن کد تمام چیزهایی که لازم است در خصوص یک عمل جراحی فک و صورت صبح ساعت صبح بیدار شدم و ساعت و نیم رفتیم دنبال برادرم که پزشکه و رفتیم به سمت بیمارستان زبان و ادبیات فارسی مسایل امروز زبان فارسی ١ احمد یاسین فرخاری اختلاف وضع‌‌ها «بیدل» لبـاسی بیش نیست ورنه یکرنگ است خون در پیکر مقالات حقوق پورتال پرتال حقوق مقالاتحقوق استفاده از ویدئو‌کنفرانس در جلسات دادگاه نویسنده ۱۳٩٤۳٢٥ معاون حقوقی قوه قضاییه گفت



لینک منبع :حضور دلبخواهی متخصصان در بیمارستان ها

حضور دلبخواهی پزشکان متخصص در بیمارستان ها - پزشک - جامعه ... www.salamatnews.com/.../حضور-دلبخواهی-پزشکان-متخصص-در-بیمارستان-ها‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... سلامت نیوز:چشم‌پزشک کی‌ می‌آید؟ متخصص ریه کی در بیمارستان حاضر می‌شود؟ پزشکان متخصص چه تعهدی در قبال بیمارستان دارند؟ پزشک فردا ... حضور دلبخواهی پزشکان متخصص در بیمارستان‌ها | سلامت | خبروان khabarone.ir/news/.../حضور-دلبخواهی-پزشکان-متخصص-در-بیمارستان‌ها‏ 31 دسامبر 2016 ... چشم‌پزشک کی می‌آید؟ متخصص ریه کی در بیمارستان حاضر می‌شود؟ پزشکان متخصص چه تعهدی در قبال بیمارستان دارند؟ پزشک فردا می‌آید. حضور دلبخواهی پزشکان متخصص در بیمارستان ها | چشم پزشک کی - قطره www.ghatreh.com/news/.../حضور-دلبخواهی-پزشکان-متخصص-بیمارستان‏ 31 دسامبر 2016 ... چشم پزشک کی می آید؟ متخصص ریه کی در بیمارستان حاضر می شود؟ پزشکان متخصص چه تعهدی در قبال بیمارستان دارند؟ پزشک. حضور دلبخواهی پزشکان متخصص در بیمارستان ها آکا - مجله تفریحی 6op.ir/search/?q=حضور+دلبخواهی+پزشکان+متخصص+در+بیمارستان+ها...‏ با اقدام پزشکان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیماری که دچار پارگی رحم و روده شده بود، با موفقیت درمان شد. دکتر مریم ایران فرد یک متخصص زنان و زایمان گفت: بیمار ... حضور دلبخواهی پزشکان متخصص در بیمارستان ها - تی نیوز tnews.ir/news/113777115256.html‏ 1 ژانویه 2017 ... چشم پزشک کی می آید؟ متخصص ریه کی در بیمارستان حاضر می شود؟ پزشکان متخصص چه تعهدی در قبال بیمارستان دارند؟ حضور دلبخواهی متخصصان در بیمارستان ها آکا - آذربایجان نیوز azarbaijan-news.ir/search/?...حضور+دلبخواهی+متخصصان...بیمارستان+ها...‏ - ذخیره شده به گزارش سایت ۳۰نماایران، مهناز افشار؛بازیگر سینمای ایران در بیمارستان بسترى شد،این بازیگر ظهر امروز دچار مشکل قلبى شده که اورژانس تهران او را بلافاصله به ... حضور دلبخواهی پزشکان متخصص در بیمارستان ها آکا - آذربایجان نیوز azarbaijan-news.ir/search/?...حضور+دلبخواهی...متخصص...بیمارستان+ها...‏ - ذخیره شده محمد قریب (۱۲۸۸، تهران - ۱۳۵۳، تهران) از اولین پزشکان متخصص طب اطفال ایران و بنیان‌گذار طب نوین اطفال در ایران و از بنیان گذاران بیمارستان مرکز طبی کودکان بود. حضور دلبخواهی متخصصان در بیمارستان ها آکا - لیمو پاتوق limopatogh.ir/search/?q=حضور+دلبخواهی+متخصصان+در+بیمارستان+ها...‏ مهران غفوریان در بیمارستان بستری شد +عکس به گزارش ایران ناز حال مهران غفوریان که این روزها به شدت سرگرم ساختن سریال همسایه هاست ، به خاطر فشار کاری و ... حضور دلبخواهی پزشکان متخصص در بیمارستان ها آکا - آی وی نیوز ivnews.ir/search/?q=حضور+دلبخواهی+پزشکان+متخصص...بیمارستان+ها...‏ به گزارش افکارنیوز ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طرح ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق محروم و کم برخوردار یکی از اهداف طرح تحول نظام سلامت ... حضور دلبخواهی متخصصان در بیمارستان ها - جویا jooya.net/.../حضور-دلبخواهی-متخصصان-در-بیمارستان-ها-2830154‏ چشم‌پزشک کی‌ می‌آید؟ متخصص ریه کی در بیمارستان حاضر می‌شود؟ پزشکان متخصص چه تعهدی در قبال بیمارستان دارند؟