مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به آلزایمر

[ad_1]

به گزارش شفاف،  مطالعات جدید نشان داده، شیوع آلزایمر در سال‌های اخیر کاهش خوبی داشته و در نتیجه بالا رفتن سواد آموزشی و رعایت کردن یک سری از نکات تغذیه‌ای برای حفظ سلامتی رخ داده است. 

نرخ زوال عقل در افراد بالای 65 سال از 11.6 درصد در سال 2000 به 8.8 درصد در سال 2012 کاهش داشته و این یعنی حدود 21 هزار نفر در هر سال از این آمار کاسته شده است. 

دکتر کنت استاد طب داخلی در دانشگاه میشیگان گفت: بدون آنکه برای درمان آلزایمر کاری کرده باشیم و یا داروی جدیدی امتحان کرده و جواب مثبت گرفته باشیم، تنها با توصیه‌های اجتماعی، بهداشتی و رفتاری توانستیم آمار مبتلایان به این بیماری را کاهش دهیم و این نشان می‌دهد که زندگی روی اصول تا چه حد به سلامتی و ایمنی بدن در برابر بیماری‌ها کمک می‌کند. 

آلزایمر یا زوال عقل یک اصطلاح کلی برای از دست دادن حافظه و یا دیگر توانایی‌های ذهنی است که در امور روزمره اختلال ایجاد می‌کند. 

کنترل فشار خون و دیابت از مؤثرترین عوامل کاهش این بیماری محسوب می‌شود و این در حالیست که محققان سازمان جهانی آلزایمر (ADI) در گزارش سال 2015 خود در لندن پیش بینی کردند که شمار بیماران مبتلا به زوال عقل در جهان تا سال 2050 به 131٫5 میلیون نفر برسد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …یک مطالعه جدید تایید می کند برای فرد مبتلا به بیماری پارکینسون، تقریبا هر ورزشی می کیلینیک زیبایی در غرب تهرانکلینیک زیبایی خوب در تهران ایا به دنبال کلینیک زیبایی خوب در تهران هستید؟ تا کنون ژنتیک جدیدترین خبرهای علمی روز دنیاژنتیکجدیدترین خبرهای علمی روز دنیا سلام به شما بازدید کننده گرامی با تشکر فراوان نسبت به اختلال افسردگی اساسی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاداختلالافسردگیماژوربرای تأییدپذیری کامل این مقاله به منابع بیشتری نیاز است لطفاً با توجه به شیوهٔ ویکی دکتر دونلو متخصص مغز و اعصاب سردرد و میگرن و ام اسبه اطلاع کلیه عزیزانی که به هر دلیل نیاز به مراجعه به دکتر مغز و اعصاب دارند میرسانیم اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز انجمن علمی سرطان های زنان ایران پنجمین کنگره بین …بررسی پلی مورفیسم های ژن میتوکندریایی در بیماران ایرانی مبتلا به سرطان پستانخبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریهشدار حداد عادل به اصولگرایان روایت سی ان اس نیوز از انتصاب ضد ایرانی ترامپ روابط پایگاه خبری شفاآنلاین حوزه سلامت و بهداشتچگونه برگشت غذا از معده به مری را کنترل کنیم؟ باید توجه داشته باشید که ترش‌کردن یا آشنایی با سیستم عصبی نورونها و یا فقط پریکاریون آنها اغلب به صورت متراکم داخل گره های عصبی یا گنگلیونها پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی یک مطالعه جدید تایید می کند برای فرد مبتلا به بیماری پارکینسون، تقریبا هر ورزشی می تواند کیلینیک زیبایی در غرب تهران کلینیک زیبایی خوب در تهران ایا به دنبال کلینیک زیبایی خوب در تهران هستید؟ تا کنون تنوانسته ژنتیک جدیدترین خبرهای علمی روز دنیا ژنتیک جدیدترین خبرهای علمی روز دنیا سلام به شما بازدید کننده گرامی با تشکر فراوان نسبت به انتخاب اختلال افسردگی اساسی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد اختلالافسردگی برای تأییدپذیری کامل این مقاله به منابع بیشتری نیاز است لطفاً با توجه به شیوهٔ ویکی‌پدیا دکتر دونلو متخصص مغز و اعصاب سردرد و میگرن و ام اس به اطلاع کلیه عزیزانی که به هر دلیل نیاز به مراجعه به دکتر مغز و اعصاب دارند میرسانیم که یکی ام‌اس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد فلجچندگانه ام اس به عنوان یک بیماری ارثی به شمار نمی‌رود، با این وجود تعدادی تنوع ژنتیکی بیانگر افزایش انجمن علمی سرطان های زنان ایران پنجمین کنگره بین المللی بررسی پلی مورفیسم های ژن میتوکندریایی در بیماران ایرانی مبتلا به سرطان پستان خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری هشدار حداد عادل به اصولگرایان روایت سی ان اس نیوز از انتصاب ضد ایرانی ترامپ روابط بانکی پایگاه خبری شفاآنلاین حوزه سلامت و بهداشت چگونه برگشت غذا از معده به مری را کنترل کنیم؟ باید توجه داشته باشید که ترش‌کردن یا برگشت آشنایی با سیستم عصبی نورونها و یا فقط پریکاریون آنها اغلب به صورت متراکم داخل گره های عصبی یا گنگلیونها قرار دارند



لینک منبع :کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به آلزایمر

کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به آلزایمر - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950903000695‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، مطالعات جدید نشان داده، شیوع آلزایمر در سال‌های اخیر کاهش خوبی داشته و در نتیجه بالا رفتن ... کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به آلزایمر - قدس آنلاین | پایگاه خبری ... qudsonline.ir/news/483327/کاهش-چشمگیر-آمار-مبتلایان-به-آلزایمر‏ 14 دسامبر 2016 ... شیوع آلزایمر در سال‌های اخیر به دلیل بالا رفتن سواد آموزشی و رعایت کردن یک سری از نکات تغذیه‌ای، کاهش داشته است. کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به آلزایمر khabarooz.com/post/105988‏ - ذخیره شده به گزارش شفاف ، مطالعات جدید نشان داده، شیوع آلزایمر در سال های اخیر کاهش خوبی داشته و در نتیجه بالا رفتن سواد آموزشی و رعایت کردن یک سری از نکات تغذیه ای ... کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به آلزایمر | شیوع آلزایمر در سال - قطره www.ghatreh.com/news/nn35053013/کاهش-چشمگیر-آمار-مبتلایان-آلزایمر‏ 14 دسامبر 2016 ... شیوع آلزایمر در سال های اخیر به دلیل بالا رفتن سواد آموزشی و رعایت کردن یک سری از نکات تغذیه ای، کاهش داشته است. کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به آلزایمر - پورتال طنین یاس - تی نیوز tnews.ir/news/099276298006.html‏ - ذخیره شده 19 دسامبر 2016 ... شیوع آلزایمر در سال های اخیر به دلیل بالا رفتن سواد آموزشی و رعایت کردن یک سری از نکات تغذیه ای، کاهش داشته است. خبر جدید در خبری3: کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به آلزایمر - اخبار روز khabari3.ir/کاهش-چشمگیر-آمار-مبتلایان-به-آلزایمر/‏ 14 دسامبر 2016 ... تیتر خبر جدید: کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به آلزایمر این خبر برگرفته از سایت Fars News Agency بود. شما می توانید روزانه برجسته ترین ... کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به آلزایمر - SPI News spinews.ir/social/219533-کاهش-چشمگیر-آمار-مبتلایان-به-آلزایمر.html‏ شیوع آلزایمر در سال‌های اخیر به دلیل بالا رفتن سواد آموزشی و رعایت کردن یک سری از نکات. کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به آلزایمر - صفحه ی نخست permob.ir/.../کاهش%20چشمگیر%20آمار%20مبتلایان%20به%20آلزایمر‏ - ذخیره شده کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به آلزایمر. نوشته شده توسط : سجاد. شیوع آلزایمر در سال‌های اخیر به دلیل بالا رفتن سواد آموزشی و رعایت کردن یک سری از نکات تغذیه‌ای، ... کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به آلزایمر www.espeli.ir/item/.../کاهش+چشمگیر+آمار+مبتلایان+به+آلزایمر‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، مطالعات جدید نشان داده، شیوع آلزایمر در سال‌های اخیر کاهش خوبی داشته و در نتیجه بالا رفتن ... کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به آلزایمر - یک دوست 1doust.ir/news/29130‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... Runtime Error\n\nRuntime Error\n Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application ...