مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایده های دکوراسیون منزل در فصل زمستان

[ad_1]

ایده های دکوراسیون منزل در فصل زمستان

ایده های دکوراسیون منزل در فصل زمستان 

در فصل سرد سال زمستان شما می توانید از انواع بهترین مدل های دکوراسیون استفاده کنید تا خانه ای گرم و پرانرژی و زیبا داشته باشید. مدهای دکوراسیون خونه خیلی زود به زود عوض میشن، اما خونه ای که فضاش به شما احساس آرامش بده و لحظه شماری کنین برای اینکه بهش برسین کم پیدا میشه. برای گرم کردن خونه در روزای کوتاه زمستون ایده هایی براتون داریم که مطمئنیم خوشتون میاد.

ایده های دکوراسیون منزل در فصل زمستان

همه دلشون میخواد وقتی به خونه فکر میکنن یه فضای آرامش بخش و صمیمی یادشون بیاد که خستگی ها توش به در میشه و پر از انرژی های مثبت و عشقه .اگر در خونه تون کمبود این انرژی رو حس میکنید ایده های براتون داریم که خونه تون رو تبدیل به یه نقطه رویایی برای خودتون و مهمون کنین :

 

1 – از نور و گرمای شومینه غافل نشین. وقتی خورشید غروب میکنه و هوا رو به تاریکی میره آتیش شومینه رو روشن کنید، یه لباس راحت بپوشید، خودتون رو به یه فنجون داغ چای مهمون کنید و از سرمای پشت پنجره و گرمای توی خونه لذت ببرید.
ایده های دکوراسیون منزل در فصل زمستان

2 – یکی از راههایی که میتونید خونه تون رو نورانی کنید استفاده از ریسه هایی هست که به راحتی تو بازار میتونید پیداشون کنید. اگر آدم خاطره بازی هستید میتونید از عکسهای زیباتون پرینت گرفته و یه دیوار خاطره با این ریسه ها بسازید.
ایده های دکوراسیون منزل در فصل زمستان

3 – برای خودتون یه گوشه دنج مخصوص درست کنید. هیچ چیز مثل یه مبل راحتی که توش یه پتو و بالش گرم گذاشته شده بعد از خستگی روز حالتون رو جا نمیاره. اگر این مبل نزدیک به یه نمای زیبا از پنجره و یا کتابخونه ای که توش کتابای مورد علاقه تون رو نگه می دارین باشه که چه بهتر!
ایده های دکوراسیون منزل در فصل زمستان

4 – دورهمی های دوستانه تون رو با نور شمع برگزار کنید. شمع ها چه کوچیک و چه بزرگ حالت رمانتیکی به میز شام تون میدن و باعث میشن مهمونی تون گرم تر و غذاها خوشمزه تر به نظر بیان.
ایده های دکوراسیون منزل در فصل زمستان

5 – اگر از خونه کار می کنید یا میز مطالعه ای دارید که اوقات زیادی رو اونجا میگذرونید مطمئن بشین که همه وسایل مرتب چیده شده باشن. از قدرت نظم برای زیبایی اتاق تون غافل نشین.
ایده های دکوراسیون منزل در فصل زمستان

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دکوراسیون، دکوراسیون منزل، دکوراسیون اتاق خواب، …دکوراسیون منزل عروس،دکوراسیون داخلی،دکوراسیون منزل،دکوراسیون اتاق خواب،دکوراسیون دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون خانه،دکوراسیون …دکوراسیون ، دکوراسیون حمام، دکوراسیون منزل باغچه های عمودی با طراحی حیرت انگیزشان نکات حرفه ای چیدمان مبلمان در منزل عکسدکوراسیون های زیبا با الهام از رنگ سال عکس دکوراسیون پذیرایی ال شکل بسیار شیک و دکوراسیون منزل عکس دکوراسیون منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون آشپزخانه عکس دکوراسیوندکوراسیون مزایای مبلمان یک تکه و ال شکل در دکوراسیون منزل…مزایای مبلمان یک تکه و ال شکل در دکوراسیون منزلعکسهای زیبا و مدرنمبلمان ال بهترین آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری خانه داری و تزئیناتخانه داری وخلاقیتخانه داری و آشپزیخانه داری در هتلخانه داری هتل دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون خانه،دکوراسیون …دکوراسیون منزلپردهدکوراسیون داخلی منزللوستردکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون ایده های زیبا برای رویه گرفتن تختخواب بازی با رنگ و طرح رویه گرفتن با نشاط تختخواب یک راه ساده برای معرفی رنگ و طرح در اتاق ایده های جذاب و خلاقانه در طراحی تصاویر جذابسایت سرگرمی و تفریحی جذاب مطالب جالب و خواندنی متن های آرام بخش و زیبا همراه با عکستور استانبولتور لحظه آخری استانبول ترکیه زمستان …قیمتتوراستانبولتور استانبول قیمت تور استانبول نرخ تور استانبول زمستان آفر تور استانبول بهترین دکوراسیون، دکوراسیون منزل، دکوراسیون اتاق خواب، چیدمان منزل دکوراسیون منزل عروس،دکوراسیون داخلی،دکوراسیون منزل،دکوراسیون اتاق خواب،دکوراسیون اتاق دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون خانه،دکوراسیون داخلی دکوراسیون ، دکوراسیون حمام، دکوراسیون منزل باغچه های عمودی با طراحی حیرت انگیزشان که در نکات حرفه ای چیدمان مبلمان در منزل عکس دکوراسیون های زیبا با الهام از رنگ سال عکس دکوراسیون پذیرایی ال شکل بسیار شیک و مدرن دکوراسیون منزل عکس دکوراسیون منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون آشپزخانه عکس دکوراسیوندکوراسیون داخلی مزایای مبلمان یک تکه و «ال شکل» در دکوراسیون منزلعکسهای زیبا مزایای مبلمان یک تکه و «ال شکل» در دکوراسیون منزلعکسهای زیبا و مدرنمبلمان ال بهترین آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری، آکا خانه داری و تزئیناتخانه داری وخلاقیتخانه داری و آشپزیخانه داری در هتلخانه داری هتلخانه دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون خانه،دکوراسیون داخلی دکوراسیون منزلپردهدکوراسیون داخلی منزللوستردکوراسیون آشپزخانه دکوراسیوندکوراسیون ایده های زیبا برای رویه گرفتن تختخواب بازی با رنگ و طرح رویه گرفتن با نشاط تختخواب یک راه ساده برای معرفی رنگ و طرح در اتاق خواب ایده های جذاب و خلاقانه در طراحی تصاویر جذاب سایت سرگرمی و تفریحی جذاب مطالب جالب و خواندنی متن های آرام بخش و زیبا همراه با عکس تور استانبولتور لحظه آخری استانبول ترکیه زمستان دی بهمن قیمتتوراستانبول هتل وو استانبول هتل ۵ ستاره وو استانبول در سال ٢٠٠٧ ساخته شده ویک هتل عالی برای سفر های کاری



لینک منبع :ایده های دکوراسیون منزل در فصل زمستان

تصاویر برای ایده های دکوراسیون منزل در فصل زمستان ایده های دکوراسیون منزل در فصل زمستان - پارس ناز www.parsnaz.com/ایده-های-دکوراسیون-منزل-فصل-زمستان.html‏ - ذخیره شده ایده های دکوراسیون منزل در فصل زمستان ،دکوراسیون شومینه زمستان،دکوراسیون خانه در زمستان،انواع دکورهای زمستانی منزل،بهترین دکوراسیون در فصل زمستان. دکوراسیون خانه خود را زمستانی کنید + تصاویر - نمناک namnak.com/دکوراسیون-خانه.p10624‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۳ - ۷۷ نقد دکوراسیون خانه و دکوراسیون شیک خانه برای فصل های مختلف و دکوراسیون های شیک و مدرن ... رنگ های سبز و نارنجی در تغییر دکوراسیون اتاق خواب شما ایده ای عالی است. ایده های چیدمان زمستانی - بیتوته www.beytoote.com/mode/decor/winter1-layout-ideas1.html‏ - ذخیره شده - مشابه ایده های زمستانی ایده برای چیدمان زمستانی,چیدمان گرم زمستانی,دکوراسیون اتاق ... که با عوض شدن فصل تغییرات اساسی را در خود احساس می‌کند، اتاق خواب هر خانه است. دکوراسیون منزل برای زمستان - بیتوته www.beytoote.com/mode/decor/decoration2-winter2.html‏ - ذخیره شده - مشابه شنایی با کفپوش های ارزان,راهنمای نصب کفپوش PVC ... با آمدن فصل زمستان بسیاری از خانم ها به فکر تغییر دکوراسیون منزل و ایجاد فضایی گرم و مناسب برای اعضای خانواده ی خود هستند در این مطلب چند ایده برای تغییر دکوراسیون را مطرح می کنیم . ایده های طراحی دکوراسیون زمستانی یک خانه دنج و گرم | دکوملک decomelk.ir/.../ایده-های-طراحی-دکوراسیون-زمستانی-برای-ساختن-یک-خانه-دنج-و-گرم‏ - ذخیره شده 22 دسامبر 2016 ... طراحی دکوراسیون خانه در هر فصل تغییر می کند. با شروع فصل زمستان، زمان آن رسیده که کاری کنید با ایده های جدید، در خانه حس گرما و دنج بودن فراهم ... دکوراسیون منزل در زمستان - وبلاگ فروشگاه هدهد blog.hodhodmarket.com/دکوراسیون-منزل-در-زمستان/‏ - ذخیره شده 5 مارس 2016 ... با آمدن فصل زمستان بسیاری از خانم ها به فکر تغییر دکوراسیون منزل و ایجاد فضایی .... از رنگ های شاد استفاده کنید. ,١٠ ایده دکوراسیون زمستانی ... نکات داغ دکوراسیون در فصل سرما - آسمونی www.asemooni.com/decoration/interior-design/decoration-winter‏ - ذخیره شده در صورتی که شما هم دوست دارید در فصل زمستان تغییراتی در دکوراسیون منزل خود ایجاد نمایید، پیشنهاد می کنیم تا به نکات و ایده های ارائه شده در این مقاله آسمونی توجه ... لباس گرم زمستان بر تن دکوراسیون خانه! | دکوراسیون داخلی دکوبوم decoboom.ir/لباس-گرم-زمستان-بر-تن-دکوراسیون-خانه/‏ - ذخیره شده 22 نوامبر 2016 ... در طراحی فضای داخلی خانه یا تغییر دکوراسیون منزل استفاده از ایده های فصلی و ... فصل زمستان پیش رو است و همراه شدن با تزیینات زمستانی ایده ای ... نمونه بهترین دکوراسیون های فصل زمستان زیبا - مفیدستان mofidestan.ir/نمونه-بهترین-دکوراسیون-های-فصل-زمستان/‏ - ذخیره شده 4 ژانویه 2017 ... در فصل زمستان می توان دکوراسیون را به گونه ای انتخاب کرد که در عین زیبا بودن ... نصب تابلویی با تصاویر اسکی در بالای شومینه یکی از بهترین ایده ها ... دکوراسیون زیبا و متنوع کمد دیواری های مدرن تصاویردکوراسیون داخلی خانه ...