مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

غذاهایی که باعث چاقی شکم میشود!

[ad_1]

coca-cola

اگر قصد لاغر شدن را دارید باید از خوردن برخی از خوراکی های ناسالم اجتناب کنید.

به گزارش آلامتو و به نقل از بدونیم؛ خیلی ها از این که بعضی غذاها به نظر نا سالم نمیان باعث چاقی می شن شاکی هستن. حتی رایج ترین غذاها هم تا زمانی که ندونیم مواد تشکیل دهنده شون چه چیزایی هستن می تونن روی بدن ما تاثیر بزارن.

ما در اینجا لیستی از غذاهایی که می تونن بیشتر از اون چیزی که انتظار دارید روی هیکل تاثیر بزارن فراهم کرده ایم.

مقاله مرتبط: غذاهای مفید برای افزایش وزن سالم

غلات صبحانه ذرت

“غلات صبحانه بخور و لاغر بمان” این شعار تبلیغات غلات صبحانه است که خانوم های لاغر و ورزشکار به زبون میارن. اما آیا واقعا روی هیکل و اندام تاثیری نمی ذارن؟ میانگین هر وعده غلات صبحانه شامل ۳۷ گرم شکر است (برابر با کمی بیشتر از ۷ قاشق) که این مقدار از میانگین مصرف شکر روزانه بیشتر است.

ماست هیچ ضرری برای بدن نمی تونه داشته باشه. حتی دکترهای رژیم خوردن ماست رو پیشنهاد هم می کن. اما نه هر ماستی بلکه فقط ماست طبیعی و بدون هیچ نوع شیرین کننده و مواد افزودنی. این ماست ها حاوی ۶ قاشق چای خوری شکر هستند. پس سعی کنیم فقط ماست های ارگانیک و خونگی بخوریم.

شکلات

یکی از ساده ترین و سریع ترین راه ها برای انرژی گرفتن خوردن شکلات هست. اما مشکل این جاست که وقتی در هفته چند تا از این شکلات ها مصرف کنی دیگه شلوار جینی که داری اندازه ت نمیشه. بخاطر این که خیلی از برندهای شکلات مثل مارس و اسنیکرز و… با لایه ای از شکر پوشونده شده اند.هر شکلات در اندازه استاندارد ۵۵ گرمی شامل ۲۷ گرم برابر با ۶ قاشق چای خوری شکر است.

پپسی و کوکا کولا

همه ما این نوشیدنی ها رو دوست داریم چون تشنگی رو برطرف می کنه و حس گرسنگی رو کم می کنه. اما این دو تاثیر موقت هستن و بعد از یک ربع باز هم گرسنه و هم تشنه می شیم. شاید به همین خاطر هست که متوجه افزایش کالری در بدنمون نمیشیم. یک عدد نوشابه کوچک پپسی حاوی ۸ قاشق سر پر شکر و کوکا کولا حاوی ۷ قاشق شکر می باشد.

اسمارتیز

چطور یک بسته کوچیک اسمارتیز M&M می تونه برامون ضرر داشته باشه؟ چون هر صد گرم اسمارتیز ۴۷۲ کیلوکالری داره. یا بهتر بگم هر بسته ۴۵ گرمی شامل ۶ قاشق پر شکر هست.

نوتلا

نون تست با نوتلا برای صبحانه می تونه خیلی دلچسب باشه اما فقط کافیه ی نگاهی به لیبل روی شیشه بندازید. بر اساس نوشته های روی لیبل اون ها نوتلا حاوی شکر، روغن خرما، آجیل، پودر کاکائو، پودر شیر، عصاره وانیل و پودر آب پنیر است. این غذا بسیار پر کالری است چون ۷۰ درصد مواد تشکیل دهنده آن چربی و شکر است. فقط ۲ قاشق غذاخوری نوتلا حاوی ۲۰۰ کیلوکالری و ۲۱ گرم شکر است.

قهوه فوری

زمانی که وقت کافی برای درست کردن قهوه نداریم قهوه های فوری بهترین انتخاب هستند چون خیلی راحت و سریع آماده میشن. هر بسته قهوه ۲۰ گرمی حاوی ۷۰ کیلو کالری و ۱۰ گرم (۲ قاشق چای خوری) شکر است. آیا راحتی شما ارزش اضافه کردن سایزتون رو داره؟ پس به فکر سلامتی مون باشیم و کمتر از این قهوه ها مصرف کنیم.

نوشیدنی های انرژی زا

خیلی ها وقتی کار زیادی برای انجام دادن دارن و می خوان خوابشون بپره نوشیدنی های انرژی زا می خورن. درسته این نوشیدنی ها برای مدتی شما رو بیدار نگه می داره اما هر روز نوشیدنشون درست نیست. چون این نوشیدنی ها فشار و قند خون رو بالا می برن. یک بطری نوشابه انرژی زا حاوی ۲۷ گرم شکر هست. پس اگر دائما از این نوشابه ها مصرف کنید وزنتون بالا می ره.

آبمیوه

از بچگی شنیدیم که آبمیوه هم خوش مزه ست و هم مفید. اما این مسئله در مورد بطری آبمیوه های شرکتی که توی سوپرمارکت ها پیدا میشن صدق نمی کنه. چون اون ها سرشار از شکر هستن. یک لیوان آب انگور حاوی ۵۸ گرم شکره. آب سیب ۳۹ گرم و آب گلابی ۳۷ گرم.

مقاله مرتبط: رژیم لاغری آبمیوه

سس کچاپ

حتما انتظار نداشتید که این مورد رو هم توی لیست آورده باشم درسته؟ کچاپ هم بر هلاف طعمش حاوی شکر هست.هر ۱۰۰ گرم سس حاوی ۲۰ تا ۳۰ گرم شکره. معمولا کسی دائما سس کچاپ استفاده نمی کنه اما برای کسانی که مصرفشون بالاست دونستن این حقایق لازمه.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن میشود آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن میشود؟ مصرف آمینواسیدها منجر به کیلینیک زیبایی در غرب تهرانکلینیک زیبایی پوست کلینیک زیبایی پوست کلینیکی است که در آنجا خدمات مربوط به پوست و رژیم غذایی،رژیم لاغری،رژیم تغذیه،کاهش وزن،رژیم …چربی سوزورزش شکملاغری سریعغذاهای رژیمیرژیم غذایی لاغریرژیم درمانی رژیم لاغری تهران توس بلغم چیست وچگونه عارض وچگونه دفع میشود؟بلغم چیست وچگونه عارض وچگونه دفع میشود؟ سلام من معده سرد و بدنم گرم هست دو سال هست یک روش عالی وسریع برای لاغری و کوچک کردن شکم می … سلام دوست عزیز در مورد چاقی هیچ راهی جز ورزش نیست به خصوص دو و ایروبیک در حال با این پنج غذای معجزه آسا شکم خود را کوچک کنیدکوچک کردن شکم تحقیقات جدید نشان می دهد که این غذاها می توانند در کوچک شدن دور کمر کوچک کردن شکم، آب کردن شکم کوچک کردن شکمآب کردن چربی شکم و پهلوآب کردن چربیهای شکم و پهلوآب کردن چربیهای شکمآب فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران طرز تهیه پودر انرژی زا و چاق کننده جین سینگ حکیم …چاق کننده همینطور که اضافه وزن و چاقی بیش از حد فرد را دچار مشکلاتی طنز علمی باد شکم و احوالات پیچیده آناز آنجا که شاید امروز روز جهانی بیماران گوارشی باشد گفتیم بد نیست این مطلب را در مورد آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن میشود آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن میشود؟ مصرف آمینواسیدها منجر به افزایش کیلینیک زیبایی در غرب تهران کلینیک زیبایی پوست کلینیک زیبایی پوست کلینیکی است که در آنجا خدمات مربوط به پوست و زیبایی تهران توس بلغم چیست وچگونه عارض وچگونه دفع میشود؟ بلغم چیست وچگونه عارض وچگونه دفع میشود؟ سلام من معده سرد و بدنم گرم هست دو سال هست وقتی طنز علمی باد شکم و احوالات پیچیده آن از آنجا که شاید امروز روز جهانی بیماران گوارشی باشد گفتیم بد نیست این مطلب را در مورد مشکل و یک روش عالی وسریع برای لاغری و کوچک کردن شکم می خواستم؟ سلام دوست عزیز در مورد چاقی هیچ راهی جز ورزش نیست به خصوص دو و ایروبیک در حال حاضر با این پنج غذای معجزه آسا شکم خود را کوچک کنید کوچک کردن شکم تحقیقات جدید نشان می دهد که این غذاها می توانند در کوچک شدن دور کمر افراد موثر کوچک کردن شکم، آب کردن شکم کوچک کردن شکمآب کردن چربی شکم و پهلوآب کردن چربیهای شکم و پهلوآب کردن چربیهای شکمآب کردن فان وسرگرمی فان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران ایرانی طرز تهیه پودر انرژی زا و چاق کننده جین سینگ حکیم تهرانی چاق کننده همینطور که اضافه وزن و چاقی بیش از حد فرد را دچار مشکلاتی می کند غذاهایی که باعث چاقی باسن



لینک منبع :غذاهایی که باعث چاقی شکم میشود!

موادغذایی که باعث چاقی شکم میشوند - آکا www.akairan.com/health/chagh1/mavad-chagi-shekam.html‏ - ذخیره شده - مشابه موادغذایی که باعث چاقی شکم میشوند ,کوچک کردن شکم با جراحی ,آب کردن شکم ... بعضی از مواد غذایی قادرند کالریشان را به بعضی قسمت‌های خاص بدن شما بفرستند. 6 غذایی که شکم شما را بزرگ می کند - ایران ناز www.irannaz.com/6-great-food-that-your-stomach-makes.html‏ - ذخیره شده - مشابه این نوع افزایش وزن که به «بافت چربی عمیق» است و باعث چاقی شکم شما می‌شود، همان است که هنگامی در استخر لباس‌ شنا می‌پوشید، موجب خجالت شما می‌شود. اما این افزایش ... غذاهای که چندبرابر باعث چاقی می شوند - افکارنیوز www.afkarnews.ir/.../483289-غذاهای-که-چندبرابر-باعث-چاقی-می-شوند‏ - ذخیره شده 28 ژانویه 2016 ... مصرف برخی مواد غذایی باعث گرسنگی بیشتر می شود .... اگر می خواهید چربی که به زحمت آب کرده اید و شکمی که با تلاش زیاد صاف کرده اید را به همین ... غذاهایی که شکم شما را آب می کنند - بیتوته www.beytoote.com/sport/andam/dissolve-tummy.html‏ - ذخیره شده - مشابه مصرف بیش از حد ادویه جات و نمک ها باعث می شود که شکم شما نفخ کند. یک چهارم فنجان سس کچاپ سه برابر مقدار سدیمی که بدن شما در طول روز نیاز دارد، را فراهم می سازد. غذاهایی که باعث چاقی شکم میشود! - آلامتو www.alamto.com/foods-obesity.html‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... غذاهایی که باعث چاقی شکم میشود!:اگر قصد لاغر شدن را دارید باید از خوردن برخی از خوراکی های ناسالم اجتناب کنید. به گزارش آلامتو و به نقل از ... غذاهایی که باعث چاقی ناحیه شکم می شوند » رژیم غذایی یکا yeka.ir/blog/?p=1266‏ - ذخیره شده - مشابه غذاهای این فهرست باعث می شوند که چاقی به خصوص در ناحیه شکم افزایش پیدا کند. ... هم وارد بدن می شود و تازه این انرژی زیاد مربوط به بستنی وانیلی و بدون تزئینات ... چه مواد غذایی باعث چاقی شکم می شود ؟-وبلاگ شیکسون blog.shixon.com/articles/1038‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۷ - ۳۱ رأی 4 مه 2015 ... اگر به دنبال لیست مواد غذایی هستید که باعث بزرگ شدن شکمتان می‌شود باید بدانید که نمک، کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها بزرگ ترین چاق کننده های شکم ... ۶ غذایی که شکم را چاق می کند - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../۶-غذایی-که-شکم-را-چاق-می-کند‏ - ذخیره شده - مشابه درواقع پیتزا دومین عامل بزرگ دریافت چربی‌های اشباع‌شده در رژیم غذایی ... وزن که به «بافت چربی عمیق» است و باعث چاقی شکم شما می‌شود، همان است که هنگامی در استخر ... خوراکی های شکم صاف کن! - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/311386/خوراکی-های-شکم-صاف-کن‏ - ذخیره شده - مشابه غذاهایی که می‌خوریم، تاثیر بسیار پررنگی بر ظاهر ما می‌گذارند؛ رژیم گرفتن بدون اطلاع از ... چربی‌های اشباع موجود در این محصول لبنی باعث چاق شدن شکم می‌شود، در کل، ... مواد غذایی که شکم را کوچک میکند - نمناک namnak.com/مواد-غذایی-که-شکم-را-کوچک-میکند.p9491‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۷ - ۱٬۳۳۱ نقد مواد غذایی که شکم را کوچک میکند و به اصطلاح شکم را آب می کنند شامل چندین ماده غذایی ... همچنین از چاقی جلوگیری کرده و با تجمع چربی چربی اطراف شکم مبارزه می کند.