مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خاکشیر و لاغری (رژیم لاغری با خاکشیر)

[ad_1]

امروزه انواع داروهای گیاهی و شیمیایی برای لاغر شدن در بازار موجود است. در این مطلب با خواص خاکشیر و لاغری در طب سنتی آشنا شوید.

چاقی و اضافه وزن مشکل شایع این روزگار است و افراد زیادی از کودک و جوان گرفته تا میانسال و سالمند با آن دست به گریبان هستند. چاقی نه‌تنها سلامت افراد را به خطر می‌اندازد، بلکه از نظر ظاهری هم دردسرساز است.

یکی از نکات مهمی که باید در رژیم‌های کاهش وزن رعایت شود استفاده از همه گروه‌های غذایی است؛ به این معنی که از تمام گروه‌ها باید به مقدار مناسب و توصیه ‌شده استفاده شود. یک رژیم غذایی متعادل باید شامل همه گروه‌های غذایی یعنی نان و غلات، میوه، سبزی، گوشت و حبوبات، شیر و لبنیات و سهم کمی از روغن‌ها و چربی‌ها باشد. متخصصان تغذیه معتقدند، باید از رژیم‌های لاغری که سبب کاهش وزن سریع می‌شود، اجتناب کرد و بهتر است کاهش وزن به میزان نیم تا یک کیلوگرم در هفته باشد.

به طور کلی بیشتر افراد برای لاغر شدن ترجیح می‌دهند بیشتر از داروهای لاغری استفاده کنند، امروزه نیز انواع داروهای گیاهی و شیمیایی برای لاغر شدن در بازار موجود است؛ اما باید دقت داشت هیچ‌یک از این داروها به طور مستقیم چربی‌ها را از بین نمی‌برد و فقط اشتهای فرد را کاهش می‌دهد.

یکی از مهم ترین دلایل لاغر شدن و لاغر ماندن خوب کار کردن دستگاه گوارش میباشد، اگر معده و روده شما خوب کار کند بدن به راحتی کاهش وزن پیدا میکند و مهم تراز همه سلامتی شما کامل میشود و دیگر از بسیاری بیماریهای معده و روده در امان خواهید بود.


عکس خاکشیر، خاکشیر و لاغری، لاغری با خاکشیر، رژیم لاغری


خاکشیر و لاغری در طب سنتی ایرانی

طب سنتی ایرانی نیز به عنوان یک مکتب طبی مستقل که بر پایه مزاج و اخلاط استوار است، دیدگاه ویژهای درخصوص پدیده چاقی و روش های درمانی آن دارد. دانشمندان این طب، چاقی را یک بیماری میدانستند و بر درمان آن و حفظ وزن سلامت تاکید داشتند. استفاده از برخی گیاهان دارویی مانند خاکشیر، زیره، چای سبز، دارچین، فلفل قرمز توصیه پزشکان طب سنتی برای کاهش وزن صحیح همراه با حفظ سلامت روح و جسم افراد است.

خاکشیر و لاغری

خاکشیر ، گیاه مفیدی است که به طور خود رو در باغ ها و صحراها میروید، این گیاه دارای برگهایی با بریدگی زیاد و زرد رنگ است و از تیره گیاهان شب بو است.

خواص خاکشیر بسیار زیاد است و در عین حال که بی‌ضرر است، در حالات مختلف اثرات مختلفی بر بدن دارد. مصرف خاکشیر صبح ناشتا در آب جوش یا آب سرد، بدون شکر یا با شکر، قبل از غذا یا بعد آن، با فاصله‌ای از غذا یا بدون فاصله و یا حتی شب و روز و همچنین چگونگی استفاده از آن دارای اثرات متفاوتی است. کوبیده شده آن دارای خاصیت ضد اسهالی و در صورت بو دادن برای بیمار اسهالی موثر است. خاکشیر با شربت سکنجبین صفرا زدا و با آب جوش حالت ضد بلغمی و با ترنجبین ضد سودایی است.

خاکشیر و لاغری (نسخه درمانی برای لاغر شدن)

یکی از خواص مهم خاکشیر کمک به خوب کار کردن دستگاه گوارش است، به این ترتیب که، خاکشیر یخ مال در آب سرد به دلیل اینکه کیفیت قابض پیدا میکند و یک داروی ضد اسهال است، اما خاکشیر در آب جوش به دلیل اینکه لینت را افزایش میدهد، یک داروی ضد یبوست است.

برای رژیم لاغری با خاکشیر، بایستی یک قاشق غذاخوری خاکشیر را بشویید و در یک لیوان آب ولرم حل کنید، به آن مقداری شکر یا نبات سفید اضافه کرده و هر روز صبح ناشتا، آن را بنوشید و این کار را مدتی ادامه دهید. خواهید دید بسیاری از مشکلات گوارشی شما بر طرف شده، باعث کاهش وزن و لاغری بدن به مرور زمان و رسیدن به وزن ایدهال خواهد گردید، ضمن اینکه از خواص فراوان خاکشیر بر سلامت و تندرستی بدن نیز بهرهمند خواهید شد.

خاکشیر و چاقی (نسخه درمانی برای چاق شدن)

خوردن خاکشیر با شیر صبح ناشتا معده را تقویت نموده و اشتها را زیاد میکند و به درمان لاغری و افزایش وزن کمک میکند. به این ترتیب می‌توانید با نوشیدن این خاکشیر صبح ناشتا به درمان لاغری و افزایش وزن خود به مرور زمان کمک کنید. به اعتقاد درمانگران درصورتی که شیر تازه و طبیعی باشد میزان تاثیرگذاری این نسخه بیشتر می‌شود، بنابراین افرادی که به شیر طبیعی دسترسی دارند بهتر است از شیر طبیعی و روستایی استفاده کنند.

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خاکشیر و لاغری رژیم لاغری با خاکشیر امروزه انواعخاکشیر و لاغری رژیم لاغری با خاکشیر امروزه انواع داروهای گیاهی و شیمیایی برای لاغر خاکشیر کاهش وزن و رژیم لاغریخاکشیر برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب ۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی خاکشیر ثبت خاکشیر و لاغری رژیم لاغری با خاکشیرخاکشیر و لاغری در طب سنتی ایرانی طب سنتی ایرانی نیز به عنوان یک مکتب طبی مستقل که بر آیا از معجزه ی خاکشیر برای لاغری باخبرید؟ آکارژیم لاغری پوستی صاف و شفاف با پاکسازی غذاخوری خاکشیر را بشویید و در یک خاکشیر و لاغری خاکشیرولاغریتماس با ما خاکشیر و لاغری نحوه مصرف و نگهداری خاکشیر خانمها خاکشیر مصرف کنیدلاغری با خاکشیر لاغریباخاکشیردانلود فصل هفتم قسمت ششم فیلم با کیفیت با لینک مستقیم دانلود قسمت چهارم آیا از معجزه ی خاکشیر برای لاغری باخبرید؟خاکشیر ، خواص خاکشیر ، خاکشیر و لاغری ، معجزه خاکشیر آیا از بسیار کم و با طراحی پونیلا خاکشیر در تابستان و چاقییک مشاور تغذیه و رژیم درمانی تغذیه با خاکشیر را با عسل و خاکشیر برای لاغری خواص خاکشیر و نحوه ی مصرف و نگهداری آن، خواص خاکشیر… خواص خاکشیرلاغریآکاایران رژیم لاغری کافی است، خاکشیر و آب عسل را با هم خواص خاکشیر لاغری و تناسب اندامدر این صورت خاکشیر را با دو برابر صبح ناشتا با آب و عسل مخلوط ٢ رژیم٢ خواص خاکشیر و نحوه ی مصرف و نگهداری آن، خواص خاکشیر، خواص خواص خاکشیر و کاربرد آن در طب سنتی خواص خاکشیر و نحوه ی مصرف و نگهداری آن، خواص خاکشیر، خواص خاکشیر خواص درمانی خاکشیر ایران کوک خواص درمانی خاکشیر خاکشیر گیاهی است که به صورت خودرو در باغ‌ها و صحراها می‌روید و دارای چای لاغری گیاهان چربیسوز و لاغرکننده خواص خاکشیربابونه از خواص خاکشیر تا منافع نعناع را در این مقاله برای تان توضیح می دهیم و همچنین با کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان درمان درمان گرفتگی رگ‌های قلب با عصاره سیر و لیمو ترش مصرف عصاره اگر دچار رسوب گرفتگی در رگ مجله سلامتی دکتر کرمانی رژیم لاغری و کاهش وزن سایت دکتر کرمانی این روز ها با نگرش متفاوتی که نسبت به دنیای تغذیه و رژیم غذایی داشته خاصیت خاکشیر چیست و خواص خاکشیر برای پوست – جدیدترین اخبار خاصیتخاکشیرچیستو آنچه از خاکشیر و خواص مفید آن نمیدانید خاکشیر گیاهی است علفی یک‌ساله یا دوساله که ارتفاع شربت خاکشیر – جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز شربتخاکشیر مواد لازم شربت خاکشیر ـ آب ـ خاکشیر ـ شکر ـ گلاب ـ یخ طرز تهیه شربت خاکشیر شستن خاکشیر و جام نیوز فواید بی نظیر خوردن خاکشیر در بارداری فصل تابستان که می‌رسد بازار مصرف خاکشیر و شربت آبلیمو هم داغ می‌شود با ما همراه شوید تا با شربت خاکشیر طرز تهیه مهمترین نکته ای که هنگام تهیه این شربت باید دقت کرد شستن خاکشیر و ریگ شور کردن آن رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر قصد دارید خیلی سریع وزن و چربی های اضافه



لینک منبع :خاکشیر و لاغری (رژیم لاغری با خاکشیر)

خاکشیر و لاغری (رژیم لاغری با خاکشیر) - مجله اینترنتی ستاره setare.com/fa/.../خاکشیر-و-لاغری-رژیم-لاغری-با-خاکشیر‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... امروزه انواع داروهای گیاهی و شیمیایی برای لاغر شدن در بازار موجود است. در این مطلب با خواص خاکشیر و لاغری در طب سنتی آشنا شوید. آیا از معجزه خاکشیر برای لاغری خبر دارید - فردا www.fardanews.com/.../آیا-از-معجزه-خاکشیر-برای-لاغری-خبر-دارید‏ - ذخیره شده 16 ژوئن 2016 ... خاکشیر معجزه ای برای لاغری است و به راحتی با خوردن آن می توان روش های کاهش وزن را به خوبی انجام داد. آیا از معجزه خاکشیر برای لاغری خبر دارید - خبرگزاری میزان www.mizanonline.ir/.../آیا-از-معجزه-خاکشیر-برای-لاغری-خبر-دارید‏ - ذخیره شده 16 ژوئن 2016 ... خاکشیر معجزه ای برای لاغری است و به راحتی با خوردن آن می توان روش های کاهش وزن را به خوبی انجام داد. آیا از معجزه ی خاکشیر برای لاغری باخبرید؟ - آکا www.akairan.com/health/tebsonati.../2014430114529.html‏ - ذخیره شده - مشابه خاکشیر,معجزه خاکشیر,خاکشیر برای لاغری,طب سنتی و گیاهان دارویی-داروی ... صحرا ها می روید ، این گیاه دارای برگ هایی با بریدگی زیاد و زرد رنگ می باشد و از تیره ی ... خاکشیر و لاغری (رژیم لاغری با خاکشیر) - ستاره | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30837205‏ 3 ژانویه 2017 ... در این مطلب با خواص خاکشیر و لاغری در طب سنتی آشنا شوید. ... و یا خوشایند نیست، از طرفی تحمل رژیم های سخت برای همه افراد امکان پذیر نیست. خاکشیر و لاغری (رژیم لاغری با خاکشیر) - بلاگ خوان mehrannew.rzb.h5h.ir/post567396.html‏ - ذخیره شده در این مطلب با خواص خاکشیر و لاغری در طب سنتی آشنا شوید. چاقی و اضافه وزن مشکل شایع این ... عکس خاکشیر، خاکشیر و لاغری، لاغری با خاکشیر، رژیم لاغری ... تخم شربتی تاثیر فوق العاده در کاهش وزن سریع - ملی کالا www.melikala.com/food/82-گیاهان-دارویی/103-تخم-شربتی‏ - ذخیره شده خواص تخم شربتی برای لاغری:استفاده از تخم شربت در محلول آب یکی از بهترین مواد برای .... تاثیر تخم شربت در لاغری و کاهش وزن: ... شربت خاکشیر با تخم شربت:. خواص خاکشیر و نحوه‌ی مصرف آن - بیتوته www.beytoote.com/health/cure.../attribute-consumption.html‏ - ذخیره شده - مشابه ... اردیبهشت 1396. سلامت و بهداشتداروهای گیاهی و طب سنتیخواص خاکشیر و نحوه‌ی مصرف آن ... برای دفع سنگ کلیه می‌توان خارشتر، ‌خاکشیر و ترنجبین را با هم مخلوط کرده وصبح ناشتا خورد. برای برطرف .... بهترین رژیم لاغری سریع, راههای لاغری سریع ... آیا از معجزه ی خاکشیر برای لاغری باخبرید؟ - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../آیا-از-معجزه-ی-خاکشیر-برای-لاغری-باخبری.html‏ - ذخیره شده لاغر شدن با رژیم گیاهخواری درست است یا خیر؟ ... خاکشیر ، گیاه مفیدی است که به طور خودرو در باغ ها و صحرا ها می روید ، […] اگر معده و روده ی شما خوب کار ... سوپرایزهای عاشقانه با .... برچسب ها: آیا از معجزه ی خاکشیر برای لاغری باخبرید؟ کاهش وزن لاغر ... خاکشیر و لاغری (رژیم لاغری با خاکشیر) rzb.bloges.ir/view485847.html‏ در این مطلب با خواص خاکشیر و لاغری در طب سنتی آشنا شوید. چاقی و اضافه وزن مشکل شایع این روزگار است و افراد زیادی از کودک و جوان گرفته تا میانسال و سالمند با آن ...