مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایسر سخت‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد

[ad_1]

 

ایسر سخت‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸

 

در حالی که لپ‌تاپ‌های مبتنی بر ویندوز انتخاب محبوب‌تری هستند، اما کروم‌بوک‌ها به سرعت در حال کسب اعتبار میان کاربران اند.

به گزارش ستاره ها؛ دلیلش هم این است که نه تنها کروم‌بوک‌ها قیمت به مراتب ارزان‌تری دارند، بلکه به تازگی این سیستم‌عامل توانایی اجرای برنامه‌های اندروید را نیز به دست آورده است. ایسر نیز از قافله عقب نمانده و CES 2017 فرصتی شد تا کروم‌بوک 11 N7 را بادوام بالا برای دانشجویان معرفی کند.

 

 ایسر کروم‌بوک 11 N7 معرفی شد؛ سخت‌ترین لپ تاپ جهان!

اگر شما برای خرید یک کروم‌بوک جدید به بازار بروید، احتمالا با چیزی در قالب کروم بوک 11 N7 مواجه می‌شوید. این مدل آخرین محصول شرکت ایسر است که در حد و اندازه‌ی استانداردها نظامی ارائه‌شده است.

 

 ایسر کروم‌بوک 11 N7 معرفی شد؛ سخت‌ترین لپ تاپ جهان!

کروم‌بوک کروم بوک 11 N7 سرسخت‌ترین کروم بوک دنیاست، به‌طوری که حتی اگر از دست کاربر هم به زمین بخورد، آسیبی نخواهد دید. ایسر ادعا می‌کند اگر کروم بوک این شرکت از فاصله 1.2 متری به زمین بخورد، اتفاقی برای آن نخواهد افتاد. این موضوع باعث شده تا کروم بوک ایسر با کسب استانداردهای نظامی  US MIL-STD 810G جزو دسته محصولات نظامی قرار بگیرد.

 

 ایسر کروم‌بوک 11 N7 معرفی شد؛ سخت‌ترین لپ تاپ جهان!

کروم‌بوک 11 N7ایسر اصلی‌ترین کاربران کروم بوک جدید خود را معلم‌ها و دانش جویان عنوان کرده و بر همین اساس، محصول ایسر قادر است تا 12 ساعت شارژ دهی ارائه کند. این لپ‌تاپ 1.3 کیلوگرم وزن و 2.2 سانتی‌متر ضخامت دارد.

 

 ایسر کروم‌بوک 11 N7 معرفی شد؛ سخت‌ترین لپ تاپ جهان!

مشخصات فنی این لپ‌تاپ شامل پردازنده‌ی دو هسته‌ای سلرون اینتل، 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌شود. این دستگاه از یک صفحه‌نمایش 11.6 اینچی برای تعامل با کاربران استفاده می‌کند. لپ‌تاپ ایسر در طول ماه فوریه وارد بازار شمال آمریکا و یک ماه بعد وارد بازارهای اروپا و سایر نقاط خواهد شد.

 

 ایسر کروم‌بوک 11 N7 معرفی شد؛ سخت‌ترین لپ تاپ جهان!

 

  ایسر کروم‌بوک 11 N7 معرفی شد؛ سخت‌ترین لپ تاپ جهان!

مرجع : وب سایت گجت نیوز

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ…با این کار همسرتان را شگفت زده کنید اگر می خواهید زیبا و جوان باشید کلیک کنید خانه لپ تاپ ایسوس محصولاتلپتاپلپتاپلپ تاپ ایسوس در جاده کارایی فوق العاده در طول یک مسابقه توان فرسای لپ تاپ ایسوس تبلت یا لپ تاپ کدام یک بهتر است؟آموزشبسم الله الرحمن الرحیم امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فناوری نیاز به ابزار های دانلود درایور های انواع لپ تاپکلمات کلیدی لپ تاپدرایوردرایور لپ تاپدانلود درایور لپ تاپنوت بوکدرایور نوت دانلود نرم نرم افزار بسیار مفیدی است که به منظور کمک در پیدا کردن و نصب اتوماتیک بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و …بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ دسته راهنمای خرید آذر نوشته اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروز در هوای آلوده باید برخی مواد غذایی را مصرف کرد که خاصیت خنثی‌کنندگی مواد سمی موجود در اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی با این کار همسرتان را شگفت زده کنید اگر می خواهید زیبا و جوان باشید کلیک کنید خانه ایی شیک لپ تاپ ایسوس لپتاپلپ با ایسوس آشنا شوید شرکت ایسوس به عنوان یکی از سه تولید کننده برتر لپ تاپ و سازنده بهترین تبلت یا لپ تاپ کدام یک بهتر است؟ آموزش بسم الله الرحمن الرحیم امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فناوری نیاز به ابزار های مفید و دانلود درایور های انواع لپ تاپ کلمات کلیدی لپ تاپدرایوردرایور لپ تاپدانلود درایور لپ تاپنوت بوکدرایور نوت پوک دانلود نرم افزار در این جهان، همواره برای کسانی که از خطری بهراسند، خطری وجود خواهد داشت بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ دسته راهنمای خرید آذر نوشته شده توسط اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروزاخبار در هوای آلوده باید برخی مواد غذایی را مصرف کرد که خاصیت خنثی‌کنندگی مواد سمی موجود در هوا



لینک منبع :ایسر سخت‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد

ایسر سخت‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../ایسر-سخت‌ترین-لپ-تاپ-جهان-را-معرفی-کرد‏ 4 ژانویه 2017 ... ایسر سخت‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد. در حالی که لپ‌تاپ‌های مبتنی بر ویندوز انتخاب محبوب‌تری هستند، اما کروم‌بوک‌ها به سرعت در حال کسب ... ایسر سخت ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد khabarooz.com/post/112305‏ - ذخیره شده در حالی که لپ تاپ های مبتنی بر ویندوز انتخاب محبوب تری هستند، اما کروم بوک ها به سرعت در حال کسب اعتبار میان کاربران اند. دلیلش هم این است که نه تنها کروم بوک ... ایسر سخت‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد www.24khabar.com/.../ایسر-سخت‌ترین-لپ-تاپ-جهان-را-معرفی-کرد/‏ - ذخیره شده 18 مارس 2017 ... ایسر سخت‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد. آرمین ذوالفقار: در حالی که لپ‌تاپ‌های مبتنی بر ویندوز انتخاب محبوب‌تری هستند، اما کروم‌بوک‌ها به سرعت ... ایسر سخت‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../ایسر-سخت‌ترین-لپ-تاپ-جهان-را-معرفی-کرد‏ رتبه: ۱۸% - ۸۷۸ نقد 4 ژانویه 2017 ... ایسر کروم‌بوک 11 N7 معرفی شد؛ سخت‌ترین لپ تاپ جهان! اگر شما برای خرید یک کروم‌بوک جدید به بازار بروید، احتمالا با چیزی در قالب کروم بوک ... ایسر سخت ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد | در حالی که لپ تاپ - قطره www.ghatreh.com/news/.../ایسر-سخت-ترین-تاپ-جهان-معرفی-کرد‏ 4 ژانویه 2017 ... در حالی که لپ تاپ های مبتنی بر ویندوز انتخاب محبوب تری هستند، اما کروم بوک ها به سرعت در حال کسب اعتبار میان کار. ایسر سخت ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد - تی نیوز tnews.ir/news/601377358727.html‏ 4 ژانویه 2017 ... در حالی که لپ تاپ های مبتنی بر ویندوز انتخاب محبوب تری هستند، اما کروم بوک ها به سرعت در حال کسب اعتبار میان کاربران اند. ایسر سخت ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30894802‏ 3 ژانویه 2017 ... ایسر سخت ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد. وب سایت گجت نیوز - آرمین ذوالفقار: در حالی که لپ تاپ های مبتنی بر ویندوز انتخاب محبوب تری هستند، ... ایسر کروم‌بوک 11 N7 معرفی شد؛ سخت‌ترین لپ تاپ جهان! 9store.ir/7403/ایسر-کروم‌بوک-11-n7-معرفی-شد؛-سخت‌ترین-لپ/‏ نوشته ایسر کروم‌بوک ۱۱ N7 معرفی شد؛ سخت‌ترین لپ تاپ جهان! ... لپ تاپ ایسر اسپایر وی نیترو (Aspire V Nitro) معرفی شد · ایسر قیمت نوت بوک گیمینگ Predator ... ایسر 3 لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت معرفی کرد — وبلاگ - اطلاعات و ... i-sel.ir/blog/ایسر-3-لپ-تاپ-گیمینگ-ارزان-قیمت-معرفی-کر/‏ 3 ژانویه 2017 ... Home acer ایسر ۳ لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت معرفی کرد ... اگر لپ تاپ ۹۰۰۰ دلاری ایسر که ساعتی پیش معرفی شد هنوز شما را در بهت فرو برده، بهتر است بدانید این ... ایسر کروم‌بوک ۱۱ N7 معرفی شد؛ سخت‌ترین لپ تاپ جهان! ایسر سخت‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد - آلورلاین alverline.ir/ایسر-سخت‌ترین-لپ-تاپ-جهان-را-معرفی-کرد/‏ ایسر سخت‌ترین لپ تاپ جهان را معرفی کرد. در حالی که لپ‌تاپ‌های مبتنی بر ویندوز انتخاب محبوب‌تری هستند، اما کروم‌بوک‌ها به سرعت در حال کسب اعتبار میان کاربران ...