مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تأثیر منفی چاقی والدین در رشد کودک

[ad_1]

به گزارش شفاف، تازه‌ترین مطالعات محققان در مؤسسه ملی بهداشت آمریکا نشان می‌دهد، چاقی پدر و مادر در رشد فرزندانشان تأثیرات منفی به جای می‌گذارد. 

بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است، پدران و مادرانی که دچار اضافه وزن هستند، نه تنها خود را با بیماری‌ها و مشکلاتی ناشی از چاقی درگیر می‌کنند، بلکه این مسئله بر روی فرزندانشان نیز تأثیر مستقیم می‌گذارد و آنها را دچار اختلالات رشدی، حرکتی و حتی اجتماعی می‌کند. 

بر اساس این مطالعات، کودکانِ مادران چاق بیشتر از سایر کودکان در معرض تأخیر در رشد قابلیت حرکت عضلات کوچک قرار دارند و کودکان پدران چاق هم احتمال زیادتری دارد که در فعالیت‌های اجتماعی مانند ارتباط برقرار کردن با دوستان هم‌سن خود ناموفق باشند.

کودکانی که مبتلا به تأخیر در رشد حرکت عضلات کوچک مثل حرکات انگشتان هستند، قادر به بهره‌گیری از عضله‌های کوچک خود نیستند، پس کارهایی مثل نگه داشتن مداد رنگی با انگشتان، گرفتن قاشق در دست، نوشیدن آب و تمام فعالیت‌های این‌چنینی برای این دسته از خردسالان سخت است و نیاز به دقت دارد، ضمن اینکه والدین نیز باید حواسشان به کودک خردسالشان باشد. 

اضافه وزن، عدم ارتباط برقرار کردن با خردسالان هم‌سن خود، ضعف در حل مسائل و عدم بهره‌گیری درست از عضلات کوچک از جمله مواردیست که فرزندان والدین چاق در سن کودکی با‌ آنها دست و پنجه نرم می‌کنند.

هم‌چنین مطالعات بر روی حیوانات نشان می دهد که چاقی در دوران بارداری التهاب را افزایش می‌دهد که روی مغز جنین تأثیر می‌گذارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آیا تمرینات بدنسازی روی رشد قد تاثیر منفی‌ …مهران در ۱۷ام دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸۲۸ سلام در نظر داشته باشید که رشد قد تا هجده سالگی به آنچه در مورد مهدکودک ها نمی دانیم، مهد کودک، مهدکودک آنچه در مورد مهدکودک ها نمی دانیم بسیاری از مادران و پدران با شنیدن اسم مهدکودک یاد رشد و تکامل کودک ، خلاقیت کودکرشد و تکامل کودکرشد و تکامل کودکانرشد و تکامل کودک رشد و تکامل کودک سالهرشد و پیش دبستانی تا ششم ابتدایینقش مراکز پیش دبستانی در رشد همه جانبه کودکان یکی از نتایج عمومی شدن امر آموزش در این سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام …عکسفالاس ام اسعکس های خنده دارطنزفال حافظتاروتعکس های بازیگرانپزشکی و سلامتی تنظیم زمان والدین ، هیچ گاه اطمینان ندارند که آیا به اجبار کودک را به مدرسه فرستادن کار درستی است نقش ‌حساس پدر در ‌تربیت‌ فرزندانمدت‌هاست که روان‌شناسان بر این باورند که دخالت و نقش پدر در بزرگ کردن فرزند بسیار چاقی بیماری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادمرضچاقیمرض چاقی به عنوان یکی از علل قابل پیشگیری مرگ و میر در سرتاسر جهان شناخته می‌شوداولین غذای کمکی دانشنامه فرزندنوزادآمادگی کودک برای شروع غذای واقعی پزشکان به والدین توصیه می کنند که تا حدود شش ماهگی آیا تمرینات بدنسازی روی رشد قد تاثیر منفی‌ میگذارد؟ پایگاه مهران در ۱۷ام دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸۲۸ سلام در نظر داشته باشید که رشد قد تا هجده سالگی به شکل سریع آنچه در مورد مهدکودک ها نمی دانیم، مهد کودک، مهدکودک، تاثیر آنچه در مورد مهدکودک ها نمی دانیم بسیاری از مادران و پدران با شنیدن اسم مهدکودک یاد والدین رشد و تکامل کودک ، خلاقیت کودک رشد و تکامل کودکرشد و تکامل کودکانرشد و تکامل کودک رشد و تکامل کودک سالهرشد و تکامل چاقی بیماری ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد مرضچاقی چاقی وضیعت پزشکی است که بافت چربی بیش از حد طبیعی در بدن فرد انباشته شده باشد انباشت بیش از پیش دبستانی تا ششم ابتدایی نقش مراکز پیش دبستانی در رشد همه جانبه کودکان یکی از نتایج عمومی شدن امر آموزش در این قرن سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس، پزشکی عکسفالاس ام اسعکس های خنده دارطنزفال حافظتاروتعکس های بازیگرانپزشکی و سلامتیجالب روان شـناســی کودک والدین ، هیچ گاه اطمینان ندارند که آیا به اجبار کودک را به مدرسه فرستادن کار درستی است یا نه؟ نقش ‌حساس پدر در ‌تربیت‌ فرزندان مدت‌هاست که روان‌شناسان بر این باورند که دخالت و نقش پدر در بزرگ کردن فرزند بسیار مهم است اولین غذای کمکی دانشنامه فرزند نوزاد آمادگی کودک برای شروع غذای واقعی پزشکان به والدین توصیه می کنند که تا حدود شش ماهگی کودک



لینک منبع :تأثیر منفی چاقی والدین در رشد کودک

تحقیقات جدید نشان داد تأثیر منفی چاقی والدین در رشد کودک www.farsnews.com/13951015000216‏ - ذخیره شده 4 ژانویه 2017 ... به گزارش خبرنگار گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، تازه‌ترین مطالعات محققان در مؤسسه ملی بهداشت آمریکا نشان می‌دهد، چاقی پدر و مادر در رشد ... تأثیر منفی چاقی والدین در رشد کودک www.javanonline.ir/fa/.../تأثیر-منفی-چاقی-والدین-در-رشد-کودک‏ - ذخیره شده 4 ژانویه 2017 ... تأثیر منفی چاقی والدین در رشد کودک. پدران و مادرانی که دچار اضافه وزن هستند، نه تنها خود را با بیماری‌ها و مشکلاتی ناشی از چاقی درگیر می‌کنند، ... تأثیر منفی چاقی والدین در رشد کودک | - پدران و مادرانی که - قطره www.ghatreh.com/news/nn35408011/تأثیر-منفی-چاقی-والدین-رشد-کودک‏ 4 ژانویه 2017 ... پدران و مادرانی که دچار اضافه وزن هستند، نه تنها خود را با بیماری ها و مشکلاتی ناشی از چاقی درگیر می کنند، بلکÙ. تأثیر منفی چاقی والدین در رشد کودک | اکو فود ecofood.ir/Post.aspx?ID=d3d1e18e-7b05-4fed-abc5-3b9cc8862b36‏ 5 ژانویه 2017 ... پدران و مادرانی که دچار اضافه وزن هستند، نه تنها خود را با بیماری‌ها و مشکلاتی ناشی از چاقی درگیر می‌کنند، بلکه این مسئله بر روی فرزندانشان نیز ... تأثیر منفی چاقی والدین در رشد کودک - دانلود فیلم www.vavo.ir/ch/تأثیر_منفی_چاقی_والدین_در_رشد_کودک‏ - ذخیره شده تأثیر منفی چاقی والدین در رشد کودک. دانلود من چاقی را ... دانلود گلچین شادترین برنامه های کودک دهه 60 - چوبین ... دانلود تصادف دلخراش دو کودک مقابل والدین.(هشدار)!!. تأثیر منفی چاقی والدین در رشد کودک - ریپورت نیوز reportnews.ir/news/1399659/at-child‏ - ذخیره شده 27 مارس 2017 ... پدران و مادرانی که دچار اضافه وزن هستند، نه تنها خود را با بیماری‌ها و مشکلاتی Ù. تاثیر وزن والدین بر رشد کودک بایگانی | سوکام آریاسان - مدی فارما medipharma.me/tag/تاثیر-وزن-والدین-بر-رشد-کودک/‏ - ذخیره شده اثرات منفی چاقی پدر و مادر در روند رشد کودک. یک مطالعه جدید نشان می دهد کودکانی که پدر و مادر چاق دارند، ممکن است در سن ۳ سالگی، علامت هایی از تأخیر رشدی، مانند مهارت ... تاثیر چاقی مفرط والدین بر کودکان – Iran Javan Magazine iranjavan.net/تاثیر-چاقی-مفرط-والدین-بر-کودکان/‏ - ذخیره شده 13 فوریه 2017 ... اضافه وزن در کنار خطری که برای سلامتی شما ایجاد می کند، تاثیر منفی بر روی فرزندان تان می گذارد. محققان معتقند که کودکان دارای والدین اوبیس، در ... اضافه وزن و چاقی در کودکان - بیتوته www.beytoote.com/health/child.../obesity3-children.html‏ - ذخیره شده - مشابه والدین در سال‌های نخست رشد فرزندانشان با پاسخگویی به اکثر خواسته‌های آنان، فقط برای ... در واقع این فشارهای اجتماعی - روانی تاثیرات منفی بر رفتار کودکان دارد. چاقی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/چاقی‏ - ذخیره شده مرض چاقی، با افزایش شیوع در بزرگسالان و کودکان، یکی از عمده‌ترین علل قابل پیشگیری .... از آن جا که آسیایی‌ها به دلیل داشتن BMI کمتر از سفید پوستان دچار رشد منفی ... این دشواری‌ها یا به طور مستقیم در اثر چاقی به وجود می‌آیند یا به طور غیرمستقیم به .... والدینی، والدین چاق بوده‌اند، در مقایسه با کمتر از ۱۰٪ فرزندان والدینی که وزن ...