مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هفت میوه و سبزی که سد بزرگ چاقی هستند

[ad_1]
به گزارش بلاغ، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کربوهیدرات ها همیشه دشمن سلامتی بدن نیستند، در واقع، غلات کامل مانند جو برای شما مفید نیز بوده و دارای منابع مهم مواد مغذی مانند پروتئین، فیبر، آهن و ویتامین های گروه B است. متخصصان تغذیه هفت غذای کم کربوهیدرات که طعم و مزه ای خوبی دارند را برای جلوگیری از چاقی و اضافه وزن توصیه می کنند.

باقلا
باقلا گیاه مفیدی است که می توان از آن آردی با مواد مغذی تهیه کرد.

در هر یک چهارم فنجان آرد باقلا در مقایسه با آردهای معمولی که یک گرم فیبر دارند، این آرد 8 گرم فیبر داشته و در عوض چهار گرم کربوهیدرات کمتر دارد و میزان پروتئین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان آن ها یکسان است.

شلغم
به جای ماده غذایی مانند سیب زمینی از یک جایگزین عالی مانند شلغم که دو سوم آن کالری دارد استفاده کنید.

این سبزی کم کالری حاوی منابع زیادی از فیبر، آنتی اکسیدان و ویتامین های K، C و A است، یک فنجان شلغم پوره شده تنها 35 کالری داشته و 8 گرم فیبر دارد که می توانید شلغم را بخار پز و پوره آن را در غذاها و سبزی ها استفاده کنید.

کدو سبز و هویج در غذاها
نودل کدو سبز یکی از محبوب ترین غذاهای کم کربوهیدرات بوده و دارای عطر و طعم خوبی است. از طرفی استفاده از هویج در ماکارونی و پاستا به کاهش کربوهیدرات و افزایش فیبر در غذا کمک زیادی می کند.

گل کلم
گل کلم مانند شلغم در زمره سلامت ترین موادغذایی شناخته شده و با طعم منحصر به فرد خود می تواند به جای پوره سیب زمینی از آن استفاده کرد.

گل کلم، فیبر بیشتری از سیب زمینی داشته و برای افراد دارای قند خون بالا بسیار مفید بوده که کافیست این سبزی را به صورت پوره در آورده و برای بهبود تاثیر و طعم آن کرفس و جعفری به این پوره اضافه کنید.

برنج کلم بروکلی
از کلم بروکلی به عنوان یک جایگزین برنج استفاده می شود، این سبزی را می توانید به صورت پوره، بخار پز شده یا سرخ شده در روغن زیتون به عنوان جایگزین برنج استفاده کنید.

کلم بروکلی حاوی فیبر، ویتامین K و ویتامین B6 بوده و خطر به دیابت و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

کدو رشتی
با جایگزین کردن ماکارونی یا پاستا با کدو رشتی کالری دریافتی را کاهش دهید و فولات، پتاسیم و فیبر بیشتری دریافت کنید.

یک فنجان از پوره این کدو، تقریبا 200 کالری و 30 گرم کربوهیدرات دارد. به علاوه، این کدو یک ماده غذایی برای بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن و حاوی مقادیر زیادی ویتامین A است. این کدو را می توانید با مارچوبه، رزماری، میوه کاج و سبزیجات تازه ترکیب و مصرف کنید.

ساندویج سیب
کره بادام زمینی و پنیر را لایه برش های سیب ساندویچ مالیده و آن را با به عنوان یک میان وعده با فیبر بالا مصرف کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، مطالب جالب و تکنازعکس خنده دارعاشقانهاس ام اس جدیدمطالب جالب و خواندنیطنزعکس های بازیگران چند توصیه برای کمک به ترک سیگار آکاهمه ی افرادی که سیگار را ترک می کنند باید به فکر جبران اثرات نامطلوب سیگار بوده و از پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه به گفته محسن رضایی، فتنه ۸۸ سبب تعطیلی ۱۰ ماهه فنون مراقبت از پوست های حساس آکابنا به گزارش آکاایران نزدیک به ۴۰ درصد افراد تصور می کنند که پوست شان حساس استمطالب زیبا پندآموز و جالب متنوع و برچیده از …مرض قند فشار خون کمر درد پادرد و انواع دردهای جسمی افسردگی تنگی نفس آسم چاقی هفت ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، …ایدهراهاندازیکسبودر اوضاع کنونی اقتصادی کشور که حجم بالایی از نقدینگی در دست مردم است و التهاب بازار بیماری واگیر پزشکان ایرانسرطان روده بزرگ که تحت عنوان سرطان کولون، سرطان رکتوم و یا چنگار روده بزرگ نیز شناخته میگنا راز اخلاط چهارگانه خلط و مزاج در طب سنتیخداوند متعال هر اندام و هر جانواری را مزاجی بخشیده است که به آن سزاوار است و این مزاج مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام …مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، مطالب جالب و تکنازعکس خنده دارعاشقانهاس ام اس جدیدمطالب جالب و خواندنیطنزعکس های بازیگرانلاغری و چند توصیه برای کمک به ترک سیگار آکا همه ی افرادی که سیگار را ترک می کنند باید به فکر جبران اثرات نامطلوب سیگار بوده و از طرف دیگر پارسینه پارسینه سایت خبری پارسینه به گفته محسن رضایی، فتنه ۸۸ سبب تعطیلی ۱۰ ماهه سرمایه فنون مراقبت از پوست های حساس آکا آکایران آکاایران به نقل از دنیای اطلاعات تعداد بیمارانی که با شکایت از پوست حساس شان به هفت ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، مناسب برای ایدهراهاندازی در اوضاع کنونی اقتصادی کشور که حجم بالایی از نقدینگی در دست مردم است و التهاب بازار سکه و مطالب زیبا پندآموز و جالب متنوع و برچیده از اینترنت مرض قند فشار خون کمر درد پادرد و انواع دردهای جسمی افسردگی تنگی نفس آسم چاقی لاغری بیماری واگیر پزشکان ایران سرطان روده بزرگ که تحت عنوان سرطان کولون، سرطان رکتوم و یا چنگار روده بزرگ نیز شناخته می شود آریوبرزن پزشکی صرع تشنج از بیماری‌های مغز و اعصاب می باشد که معمولاً به صورت تشنج صرع بزرگ میگنا راز اخلاط چهارگانه خلط و مزاج در طب سنتی خداوند متعال هر اندام و هر جانواری را مزاجی بخشیده است که به آن سزاوار است و این مزاج با توان



لینک منبع :هفت میوه و سبزی که سد بزرگ چاقی هستند

تصاویر برای هفت میوه و سبزی که سد بزرگ چاقی هستند هفت میوه و سبزی که سد بزرگ چاقی هستند - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../هفت-میوه-و-سبزی-که-سد-بزرگ-چاقی-هستند‏ - ذخیره شده 4 ژانویه 2017 ... متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد برای سلامت بدن و جلوگیری از چاقی، هفت میوه و سبزی کم کربوهیدرات را مصرف کنند. هفت میوه و سبزی که سد بزرگ چاقی هستند - ایران اکونومیست iraneconomist.com/.../هفت-میوه-و-سبزی-که-سد-بزرگ-چاقی-هستند‏ - ذخیره شده 5 ژانویه 2017 ... متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد برای سلامت بدن و جلوگیری از چاقی، هفت میوه و سبزی کم کربوهیدرات را مصرف کنند. هفت میوه و سبزی که سد بزرگ چاقی هستند - پارسینه www.parsine.com/.../هفت-میوه-و-سبزی-که-سد-بزرگ-چاقی-هستند‏ - ذخیره شده 5 ژانویه 2017 ... متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد برای سلامت بدن و جلوگیری از چاقی، هفت میوه و سبزی کم کربوهیدرات را مصرف کنند. هفت میوه و سبزی که سد بزرگ چاقی هستند | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=2&id=69962‏ 4 ژانویه 2017 ... هفت میوه و سبزی که سد بزرگ چاقی هستند. به گزارشخبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ کربوهیدرات ها همیشه دشمن سلامتی بدن ... هفت میوه و سبزی که سد بزرگ چاقی هستند - جستجوگر خبر فارسی khabarland.com/.../هفت-میوه-و-سبزی-که-سد-بزرگ-چاقی-هستند‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... هفت میوه و سبزی که سد بزرگ چاقی هستند متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد برای سلامت بدن و جلوگیری از چاقی، هفت میوه و سبزی کم ... هفت میوه و سبزی که سد بزرگ چاقی هستند - موج رسا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30964306‏ 5 ژانویه 2017 ... هفت میوه و سبزی که سد بزرگ چاقی هستند. متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد برای سلامت بدن و جلوگیری از چاقی، هفت میوه و سبزی کم ... هفت میوه و سبزی که سد بزرگ چاقی هستند – دکتر لیست doctorlist.ir/هفت-میوه-و-سبزی-که-سد-بزرگ-چاقی-هستند/‏ 4 ژانویه 2017 ... متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد برای سلامت بدن و جلوگیری از چاقی، هفت میوه و سبزی کم کربوهیدرات را مصرف کنند. لینک خبر: اینجا را ... هفت میوه و سبزی که سد بزرگ چاقی هستند - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148358112050862‏ - ذخیره شده متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد برای سلامت بدن و جلوگیری از چاقی، هفت میوه و سبزی کم کربوهیدرات را مصرف کنند. - بهداشت نیوز. آزمایشگاه دکتر شاکری: هفت میوه و سبزی که سد بزرگ چاقی هستند shakeri.sinatag.ir/هفت-میوه-و-سبزی-که-سد-بزرگ-چاقی-هستند/‏ 25 دسامبر 2016 ... هفت میوه و سبزی که سد بزرگ چاقی هستند. چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵. متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد برای سلامت بدن و جلوگیری از چاقی، هفت ...