مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وقتی بچه فیل به آب‌درمانی می‌رود!عکس منتخب رویترز

[ad_1]

وقتی بچه فیل به آب‌درمانی می‌رود!/عکس منتخب رویترز

دانش > طبیعت - آب درمانی برای خیلی‌‌ها آشناست اما این بار یک بچه فیل این درمان راتجربه کرده است. برای فاه جام، بچه‌فیل پنج ماهه آب‌درمانی به عنوان بخشی از توانبخشی او تجویز شده است.

این آب‌درمانی برای علاج جراحت پای چپ جلو این بچه فیل در مرکز توانبخشی پاتایا در تایلند صورت می‌گیرد.این بچه فیل در سه‌ ماهگی هنگامی مجروح شد که در تله‌ای که روستاییان در ایالت چانتابوری تایلند برای جلوگیری از ورود فیل‌ها گذاشته بودند، به دام افتاد.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع



لینک منبع :وقتی بچه فیل به آب‌درمانی می‌رود!عکس منتخب رویترز

تصاویر برای وقتی بچه فیل به آب‌درمانی می‌رود!/عکس منتخب رویترز وقتی بچه فیل به آب‌درمانی می‌رود!/ عکس منتخب رویترز - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/(X(1)S(fq4tljmfzgpdnc5ncybhcdwd))/detail/.../nature‏ 7 ژانویه 2017 ... وقتی بچه فیل به آب‌درمانی می‌رود!/ عکس منتخب رویترز. دانش > طبیعت - آب درمانی برای خیلی‌‌ها آشناست اما این بار یک بچه فیل این درمان راتجربه کرده ... وقتی بچه فیل به آب‌درمانی می‌رود!/عکس منتخب رویترز - خبرداغ khabaredagh.ir/fa/.../وقتی-بچه-فیل-به-آب‌درمانی-می‌رودعکس-منتخب-رویترز‏ 8 ژانویه 2017 ... وقتی بچه فیل به آب‌درمانی می‌رود!/عکس منتخب رویترز. آب درمانی برای خیلی‌‌ها آشناست اما این بار یک بچه فیل این درمان راتجربه کرده است. برای فاه ... وقتی بچه فیل به آب‌درمانی می‌رود!/عکس منتخب رویترز - آفتاب aftabnews.ir/fa/.../وقتی-بچه-فیل-به-آب‌درمانی-می‌رودعکس-منتخب-رویترز‏ 7 ژانویه 2017 ... آب درمانی برای خیلی‌‌ها آشناست اما این بار یک بچه فیل این درمان راتجربه کرده است. برای فاه جام، بچه‌فیل پنج ماهه آب‌درمانی به عنوان بخشی از ... وقتی بچه فیل به آب‌درمانی می‌رود!/عکس منتخب رویترز | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/07/1598106‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... آب درمانی برای خیلی‌‌ها آشناست اما این بار یک بچه فیل این درمان راتجربه کرده است. برای فاه جام، بچه‌فیل پنج ماهه آب‌درمانی به عنوان بخشی از ... خبر فوری- وقتی بچه فیل به آب‌درمانی می‌رود!/عکس منتخب رویترز www.khabarfoori.com/.../----------------وقتی-بچه-فیل-به-آب‌درمانی-می‌رود!-عکس-منتخب-رویترز------------‏ وقتی بچه فیل به آب‌درمانی می‌رود!/عکس منتخب رویترز. خبر فوری- وقتی بچه فیل به آب‌درمانی می‌رود!/عکس منتخب رویترز www.khabarfoori.com/.../----------------وقتی-بچه-فیل-به-آب‌درمانی-می‌رود!-عکس-منتخب-رویترز------------‏ - ذخیره شده 7 آوریل 2017 ... وقتی بچه فیل به آب‌درمانی می‌رود!/عکس منتخب رویترز. 89. 21:00 - 18 دی 1395. 0. خبرآنلاین /. آب درمانی برای خیلی‌‌ها آشناست اما این بار یک بچه فیل ... وقتی بچه فیل به آب‌درمانی می‌رود!/عکس منتخب رویترز - بتانیوز betanews.ir/.../وقتی-بچه-فیل-به-آب-درمانی-می-رود-عکس-منتخب-رویترز/‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... دانش > طبیعت - آب درمانی برای خیلی‌‌ها آشناست اما این بار یک بچه فیل این درمان راتجربه کرده است. برای فاه جام، بچه‌فیل پنج ماهه آب‌درمانی به عنوان ... وقتی بچه فیل به آب‌درمانی می‌رود!/عکس منتخب رویترز - آفتاب | دمادم https://damadam.ir/.../وقتی-بچه-فیل-به-آب‌درمانی-می‌رود-عکس-منتخب-رویترز/6932882‏ - ذخیره شده آب درمانی برای خیلی‌‌ها آشناست اما این بار یک بچه فیل این درمان راتجربه کرده است. برای فاه جام، بچه‌فیل پنج ماهه آب‌درمانی به عنوان بخشی از توانبخشی ... وقتی بچه فیل به آب درمانی می رود عکس منتخب رویترز iruniha.xyz/search/?...وقتی+بچه+فیل+به...عکس+منتخب+رویترز‏ - ذخیره شده وقتی بچه فیل به آب درمانی می رود عکس منتخب رویترز ... وقتی بچه فیل به آب‌درمانی می‌رود!/عکس منتخب رویترز دانش > طبیعت - آب درمانی برای خیلی‌‌ها آشناست.