مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پنل‌های جدید خورشیدی روی سقف می‌چسبند

[ad_1]

با امکان جذب بیش‌تر انرژی خورشید؛

پنل‌های جدید خورشیدی روی سقف می‌چسبند

دانش > محیط زیست جهان - همشهری آنلاین:
یک شرکت آمریکایی پنل‌های خورشیدی انعطاف‌پذیری ساخته که می‌توان آن را به دیوارها و روی سقف چسباند.

به گزارش مهر، پنل‌های خورشیدی جدید انعطاف‌پذیر، ارزان و سبک هستند. شرکت Sunflare این محصول را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی آمریکا عرضه کرده است.

فیلیپ گائو مدیر ارشد اجرایی Sunflare در این باره می‌گوید: شرکت ما شش سال وقت صرف تولید این محصول کرده است. پنل‌های خورشیدی انعطاف‌پذیر در مقایسه با پنل‌های کریستالین سیلیکون، بسیار سبک‌تر و انعطاف‌پذیرتر هستند زیرا در آنها از شیشه استفاده نشده و البته لایه‌های نیمه رسانای آن نیز باریک‌تر است.

از سوی دیگر برای تولید این پنل‌ها به انرژی کم‌تری نیاز است و از مواد سمی استفاده نمی‌شود، به همین دلیل تاثیر مخرب کم‌تری بر محیط زیست دارند.

به گفته شرکت تولیدکننده پنل‌های جدید در مقایسه با نمونه‌های کریستالین سیلیکون، ۱۰ درصد انرژی خورشیدی بیش‌تری جذب می‌کنند.

همچنین پنل‌های Sunflare تا ۶۵ درصد سبک‌تر از نمونه‌های سیلیکونی هستند به همین دلیل می‌توان بدون نگرانی از فشار وزن، آنها را به راحتی روی سقف خانه‌ها نصب کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عکس سرریز نقاشی به روی دیوار دیدنی های امروزعکس سرریز نقاشی به روی دیوار نقاشی روی دیوارنقاشیایسکا نیوز ایسکا نیوزسایت ایسکا نیوزخبر گزاری ایسکا نیوزمهمترین اخبار ایران و جهان یورش ناکام مزدوران سعودی به صحرای بقع یمن۱۸ مزدور کشته شدند مخالفان سوری مذاکرات کاروفناوری کَلالهکاروفناوری متوسطه یک پایه هفتم برای ورود به پودمان ها بر روی عناوین آن ها کلیک کنید عکس سرریز نقاشی به روی دیوار دیدنی های امروز عکس سرریز نقاشی به روی دیوار نقاشی روی دیوارنقاشی ایسکا نیوز افزایش وام ۱۰ میلیونی مسکن به معنای افزایش قیمت ساخت نیستمتقاضیان از فرصت استفاده و آورده مهمترین اخبار ایران و جهان یورش ناکام مزدوران سعودی به صحرای «بقع» یمن۱۸ مزدور کشته شدند مخالفان سوری مذاکرات صلح را کاروفناوری کَلاله کاران ارجمند، سلام و عرض ادب خداوند را شاکریم که براساس سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش و



لینک منبع :پنل‌های جدید خورشیدی روی سقف می‌چسبند

تصاویر برای پنل‌های جدید خورشیدی روی سقف می‌چسبند پنل های جدید خورشیدی روی سقف می چسبند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران ... www.mehrnews.com/news/.../پنل-های-جدید-خورشیدی-روی-سقف-می-چسبند‏ - ذخیره شده 5 ژانویه 2017 ... یک شرکت آمریکایی پنل های خورشیدی انعطاف پذیری ساخته که می توان آن را به دیوارها و روی سقف چسباند. پنل‌های جدید خورشیدی روی سقف می‌چسبند - همشهری www.hamshahrionline.ir/details/358063/.../globalenvironment‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: یک شرکت آمریکایی پنل‌های خورشیدی انعطاف‌پذیری ساخته که می‌توان آن را به دیوارها و روی سقف چسباند. پنل‌های جدید خورشیدی روی سقف می‌چسبند | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/08/1598887‏ 8 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: یک شرکت آمریکایی پنل‌های خورشیدی انعطاف‌پذیری ساخته که می‌توان آن را به دیوارها و روی سقف چسباند. پنل‌های جدید خورشیدی روی سقف می‌چسبند - مردم نو https://www.zanjannews.com/سرویس.../10076-پنل‌های-جدید-خورشیدی-روی-سقف-می‌چسبند‏ 5 ژانویه 2017 ... پنل‌های جدید خورشیدی روی سقف می‌چسبند به‌گزارش مهر پنل‌های خورشیدی جدید انعطاف پذیر، ارزان و سبک هستند. شرکت Sunflare این محصول را در ... پنل‌های جدید خورشیدی روی سقف می‌چسبند - بتانیوز betanews.ir/news/470603/پنل-های-جدید-خورشیدی-روی-سقف-می-چسبند/‏ 12 ژانویه 2017 ... دانش محیط زیست جهان همشهری آنلاین یک شرکت آمریکایی پنل های خورشیدی انعطاف پذیری ساخته که می توان آن را به دیوارها و روی سقف چسباند به ... پنل‌های جدید خورشیدی روی سقف می‌چسبند | همشهری آنلاین vista.ir/net/1587371‏ 8 ژانویه 2017 ... محیط زیست جهان > همشهری آنلاین: یک شرکت آمریکایی پنل‌های خورشیدی انعطاف‌پذیری ساخته که می‌توان آن را به دیوارها و روی سقف چسباند. پنل‌های جدید خورشیدی روی سقف می‌چسبند - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../پنل-های-جدید-خورشیدی-روی-سقف-می/.../6169301/‏ به گزارش مهر، پنل های خورشیدی جدید انعطاف پذیر، ارزان و سبک هستند. شرکت Sunflare این محصول را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی فیلیپ گائو مدیر ... ساخت سلول‌ خورشیدی نازکی که به هر سطحی می‌چسبد - آسمان پارس parssky.com/view/FA/481.aspx‏ - ذخیره شده تصور کنید که صفحات سلول خورشیدی در هر سطحی مثل سقف تریلی، سقف ... مهمترین ویژگی پنل‌های جدید خورشیدی عدم استفاده از شیشه در فرایند ساخت آنها است، به ... suggests.ir suggests.ir/‏ - ذخیره شده مهندسان سازمان فضایی ناسا در حال طراحی مجموعه ای از ربات های خاص برای جستجو در کرات یخ زده و دورافتاده منظومه شمسی ... پنل های جدید خورشیدی روی سقف می چسبند.