مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مقاصد شگفت انگیز گردشگری ایتالیا

[ad_1]

جاذبه های گردشگری در هر کشوری وجود دارد اما تعداد کمی از جاذبه های گردشگری هستند که دیدن آنها شما را به هیجان می آورد با ما همراه باشید تا چند مورد از شگفت انگیز ترین جاذبه های توریستی ایتالیا را معرفی کنیم.

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ مهم نیست اولین بار است به ایتالیا می آیید یا دهمین بار، کارشناسان بومی ما دوست دارند که شما را از مسیرهای گردشگری تکراری فراتر ببرند تا تجربه‌‌ای فراموش نشدنی داشته باشید.

ایتالیا در فهرست هر کسی هست، اما برای خیلی ها سفری طولانی است و این کشور آن قدر پر از مناظر چشم گیر است و آن قدر کارهای شگفت انگیزی می توان در آن انجام داد که تقریبا غیر ممکن است بتوانید انتخاب کنید که در یک تعطیلات دو هفته ای در ایتالیا چه کنید.  این شما و ۸ مقصد ایتالیایی که باید پیش از مرگ از آن دیدن کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

کلیسای سنت مارک در ونیز

ونیز شهری پر از کلیساهای زیباست، پس چه چیزی کلیسای سنت مارک را مستثنی می کند؟ داخل آن. اندرونی این کلیسای قرن نهمی با ۸۵۰۰۰ فوت مربع موزائیک پوشانده شده است. یکی از مشهورترین کلیساهای روم شرقی (بیزانس) در کل ایتالیا است، که هنر و جواهرات آن (زمانی در آن گردآوری شده که ونیز یکی از بزرگترین قدرت های دریانوردی در دریای مدیترانه بود ) اسکروچ مک داک را شرمنده می کند.

basilica-di-san-marco

گالری اوفیتزی و کلیسای جامع (Duomo) فلورانس

فلورانس، پایتخت ایتالیا در دوره رنسانس ، گنجینه ای باورنکردنی از هنر و معماری است با شیرهایی که در گالری هنر اوفیتزی نشسته‌اند و نقاشی ها را به نمایش می‌گذارند. در اینجا شما می توانید تعدادی از بهترین کارهای هنری جهان مربوط به عصر رنسانس ایتالیا را پیدا کنید، از جمله پریماورا (Primavera) بوتچلی، بشارت (Annunciation) لئوناردو داوینچی، و نیایش (عیسی) توسط سه نفر مجوسی (Adoration of the Magi) و کارهای مطرح دیگر کاراواجیو، لیپی، میکلانژ، رافائل و تیتیان.

بعد از گذراندن حداقل نصف روز در این گالری ها، نمی توانید از Duomo di Firenze بگذرید. با اینکه این کلیسای جامع از نظر بصری به اندازه دیگر کلیساهای جامع ایتالیا باشکوه نیست، از جهت دیگری اهمیت دارد: بنای آن به معنای واقعی کلمه تاریخ جهان را تغییر داد. معمار این اثر فیلیپو برونلسکی از دانش مهندسی دوران باستان استفاده کرد که در میان نوع بشر فراموش شده بود، او همه چیز را بدون استفاده از چهارچوب چوبی محافظ ساخت که زمانی این کار غیر ممکن به نظر می رسید، او به هیچ کس توضیح نداد چطور این کار را کرده است، حتی برای کارگران ساختمانی اش یک نوع خورشت (از نوع رایج امروزی) درست کرد تا سر کار بخورند. در مورد یک مرد رنسانسی حرف می زنیم. اگر می خواهید واقعا از شاهکار او قدردانی کنید، سعی کنید از ۴۳۶ پله این بنا بالا بروید. کار سختی است، اما منظره ای تماشایی بر فراز فلورانس منتظرتان خواهد بود! و هر وقت به زمین بازگشتید می توانید به سراغ کاسه ای خورشت محبوب برونلسکی – Peposo Beef Stew – بروید.

florence-duomo

موزه های واتیکان در شهر واتیکان

موزه های واتیکان جایگاه یکی از قابل توجه ترین مجموعه های فرهنگی هنری جهان است. اثرگذار، گیرا و جدانشدنی از تار و پود حقیقی فرهنگ غربی، تا جایی که می دانیم، بازدید از این موزه برای آنهایی که به دنبال درک تاریخ روم، ایتالیا، کلیسای کاتولیک و تاریخ هنر هستند شدیدا توصیه می شود! شاید هیچ مجموعه دیگری تا این حد روی روش تفکر ما در مورد هنر و جایگاهش در جامعه مان تاثیرگذار نبوده است. بیشتر بازدیدکنندگان بخش اعظم آن را نادیده از قلم می اندازند و یک راست به سراغ کلیسای سیستین حیرت انگیز می‌روند، اما ما شما را ترغیب می کنیم که وقت خود را صرف قدم زدن در میان ساختمان عظیم کنید تا واقعا بیشترین استفاده را از بازدید خود کرده باشید. نمی دانید از کجا شروع کنید؟ نگران نباشید، ما یک راهنمای بازدید از موزه های واتیکان تهیه کرده ایم ، فقط به خاطر شما! نکته: اتاق های نقشه فاقد ارزش هستند!

کلوسئوم و فواره تروی در رم

فواره زیبای تروی در روم استحکاماتی متعلق به تاریخ تاثیرگذار این شهر و نمادی از امپراتوری کهن است. این فواره، یکی از اولین منابع آب در روم، به معنای واقعی کلمه نجات بخش بسیاری از شهروندان بوده است و آب تازه و پاکیزه را به مرکز شهر منتقل می کرد. مخصوصا دوست داریم این فواره را در شب بازدید کنیم ، وقتی مجسمه های عظیم و آب کریستالی آن همگی غرق در نور می شوند! اگر رفتید، می توانید آن را فقط از پشت حصارهای تمیز تماشا کنید. هرچند برنامه ریزی شده که ساخت و ساز به زودی به پایان برسد.

فواره تروی حقیقتا از همان سنگی ساخته شده است که کلوسئوم مشهور جهان از آن ایجاد شده است. هرچند هیچ کس فکر از قلم انداختن کلوسئوم را حین بازدید از روم به ذهنش راه نمی دهد، اما اطمینان حاصل کنید که برای بازدید از داخل آن هم وقت در نظر می گیرید- ساختمان تاریخی آن بیشتر از آنچه از بیرون می توان دید حرف برای گفتن دارد و برای درک واقعی تاثیر آن روی روم باستان لازم خواهد شد که از زیرزمین هم بازدید کنید.

در نهایت، می دانیم که نباید ادامه دهیم اما نمی توانیم مقاومت کنیم، چون روم مناظر جذاب زیادی برای دیدن دارد: دومین گزینه ما پانتئون است ، زیرا در کنار گنبد برونلسکی ، احتمالا تاثیرگذارترین بنا در جهان است.

colosseum

کلیسای جامع میلان

برای نور ضعیف خورشید که بر سنگ های صورتی – سفید Duomo di Milano می تابد، هیچ مانندی وجود ندارد. در واقع این کلیسا یکی از متقارن ترین کلیساهای عظیم ایتالیا است. نمای سر در آن با بیش از ۳۰۰۰ مجسمه و منارهای مخروطی زینت داده شده است، که بعضی از آنها الهی در نظر گرفته می شود و بعضی دیگر می‌شود گفت شیطانی. به هر صورت این شگفتی سبک گوتیک را باید دید تا بتوان باور کرد. هیچ سفری به میلان بدون چرخی در Piazza del Duomo کامل نمی ;شود، اما ما مخصوصا پیشنهاد می کنیم گشتی در بالای بالکن ساختمان تاریخی بزنید تا بهترین چشم انداز های شهر را ببینید و از نزدیک نگاهی به کلیسای بزرگ و باشکوه بیاندازید.

milan-duomo

پمپئی در کامپانیا

پیش از فوران آتشفشان کوه وزوو در سال ۷۹ میلادی، پمپئی شهر بندری مهمی برای امپراتوری باستانی رومی بود. این مکان یکی از پربازدیدترین اماکن باستانی در کل جهان و از میراث جهانی یونسکو است. اما فقط یک مکان باستانی نیست، یک شهر کامل است که تقریبا دست نخورده حفظ شده است. هیچ چیز نمی تواند شما را برای پرسه زدن در خیابان های این مادرشهر قدیمی، که درست همانند دو هزار سال پیش است، آماده کند. احساسات متضادی نظیر تعجب، باورناپذیری و همین طور کمی غم به سراغتان می‌آید و این موضوع به ذهنتان می‌رسد که چطور زندگی تمام ساکنان آن ناگهان به پایان رسید. وقتی به آنجا می روید میدان شهر روم، سالن تثاتر، (سیستم آکوستیک آن آنقدر خوب است که برای رساندن صدایتان از صحنه نیازی به میکروفون ندارید) و حمام های عمومی آن با ستون های بلند را از دست ندهید.

pompeii-under-vesuvius

آلبروبلو در پولیا

برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای واقعا منحصر به فرد دور از جمعیت گردشگران هستند، مستقیم به سمت جنوب و به آلبروبلو ، آپولیا (به ایتالیایی پولیا) بروید. با گردش در خانه های ترولو ، یا خانه های دهقانی قدیمی مخروطی شکل ، در زمان به عقب برگردید. در حال حاضر آلبروبلو یکی از چندین مکان ثبت شده در میراث جهانی یونسکو در ایتالیا است. پولیا، که بسیار کمتر مورد بازدید خارجی ها قرار می گیرد، از نظر نوشیدنی ها و غذاهای دریایی یکی از بهترین ها در کشور است. در هیچ شهر ساحلی خیره کننده ای در این منطقه بهتر و ارزان تر از اینجا برای خوردن پیدا نخواهید کرد. برای تجربه ایتالیا به دور از مکان های معمول گردشگری، اینجا جایی است که باید دید.

alberobello

کوه های دولمیتز در ترنتینو التو آدیجه

هرچند رشته کوه های آلپ به عنوان مهم ترین رشته کوه اروپا بیشترین جمعیت را در خود جای می دهد، کوه های دولمیتز ایتالیا درست به خوبی آنجا و حتی شاید کمتر توریستی است. با ده ها شهر آلپی، غذای منحصر به فرد و ۱۸ قله متفاوت، هر کدام با بیشمار مسیرهای پیاده روی بی همتا، افسون کوه ها و ناهمواری های زیبا که حتی بزرگترین شیفتگان شهر را تحت تاثیر قرار خواهد داد. به سمت شمالی ترین قسمت ایتالیا بروید تا بخش متفاوتی از کشور را بیابید – بخشی که زبان و غذا در آن تاثیر عمیقی از اتریش گرفته است.

monte-cristallo-in-the-dolomites-cortina-italy


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مقصد شگفت‌انگیز گردشگری که نباید از دست دادگردشگری جاهای دیدنی جهان مکانهای تفریحی جهاندیدنی های جهانبهترین جاهای دیدنی جهان خرید اینترنتی بلیط هواپیما تور مسافرتی رزرو …صفحه اصلی بلیط هواپیما رزرو هتل تور مسافرتی بیمه مسافرتی باشگاه مشتریان گردشگریساختمان های شگفت انگیز شبیه به قایق لست …موزه ملی لهستان، ساختمان برتر سال جهان کامبوج، سرزمین معابد شگفت انگیز و کارهایی مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای …تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور کشور برتر و زیبای جهان برای گردشگریسایت ورد تراول، ‌١٠ مقصد برتر گردشگری جهان را معرفی کرد که عبارتند از ١ فرانسه فرانسه بابلسر سفری خاطره انگیز به نگین مازندران …بابلسر دیدنیهای شهر بابلسر استان مازندران جادبه گردشگری بابلسر بابلسر سفری مجله گردشگری، توریستی و بانک اطلاعات گردشگری …مجله توریستی الی گشت، بانک اطلاعات گردشگری و توریستی، اطلاعات ضروری سفر و راهنمای سفر به ژاپن جاهای دیدنی و گردشگری ژاپنمناطق گردشگری ژاپن؛ رفتن به یک شهربازی شگفت انگیز برای تکمیل هر سفری ضروری است تمام زیبایی های شمال را یکجا در این بهشت گیلان …بهشت گیلان در شرق استان زیبای گیلان تعدادی از بهترین مقاصد گردشگری وجود دارند؛ فصل اطلاعات هرمزگان گردشگری و تور تیشینههرمزگاناقلیم گرم نام قدیم هرمزگان مساحت جمعیت استان هرمزگان در جنوب ایران و در مقصد شگفت‌انگیز گردشگری که نباید از دست داد هر گوشه‌ جهان یک شگفتی برای آدم‌های ماجراجو دارد؛ برای دیدن این شگفتی‌ها باید عزم‌تان را خرید اینترنتی بلیط هواپیما تور مسافرتی رزرو هتلالی گشت صفحه اصلی بلیط هواپیما رزرو هتل تور مسافرتی بیمه مسافرتی باشگاه مشتریان گردشگری ساختمان های شگفت انگیز شبیه به قایق لست سکند موزه ملی لهستان، ساختمان برتر سال جهان کامبوج، سرزمین معابد شگفت انگیز و کارهایی که مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای تفریحی جهان تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور اروپا کشور برتر و زیبای جهان برای گردشگری البته سال گذشته برای صنعت گردشگری ترکیه سال خوبی بود، این در حالی است که ترکیه تنها کشور بابلسر سفری خاطره انگیز به نگین مازندران تصاویر بابلسر دیدنیهای شهر بابلسر استان مازندران جادبه گردشگری بابلسر بابلسر سفری خاطره مجله گردشگری، توریستی و بانک اطلاعات گردشگری الی گشت مجله توریستی الی گشت، بانک اطلاعات گردشگری و توریستی، اطلاعات ضروری سفر و راهنمای خرید تور تمام زیبایی های شمال را یکجا در این بهشت گیلان خواهید دیدتصاویر بهشت گیلان در شرق استان زیبای گیلان تعدادی از بهترین مقاصد گردشگری وجود دارند؛ فصل تابستان اطلاعات هرمزگان گردشگری و تور تیشینه هرمزگان اقلیم گرم نام قدیم هرمزگان مساحت جمعیت استان هرمزگان در جنوب ایران و در بین کیک های شگفت انگیز مطالب علمی شگفت انگیز فیلم چهار شگفت انگیز تصاویر شگفت انگیز جهان آب درمانی شگفت انگیز فیلم شگفت انگیز مردعنکبوتی شگفت انگیز عکسهای شگفت انگیز



لینک منبع :مقاصد شگفت انگیز گردشگری ایتالیا

مقاصد شگفت انگیز گردشگری ایتالیا - 8 مکان دیدنی ایتالیا - آلامتو www.alamto.com/italy-amazing-places.html‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... مقاصد شگفت انگیز گردشگری ایتالیا:جاذبه های گردشگری در هر کشوری وجود دارد اما تعداد کمی از جاذبه های گردشگری هستند که دیدن آنها شما را به ... تصاویر برای مقاصد شگفت انگیز گردشگری ایتالیا تریبون - مقاصد شگفت انگیز گردشگری ایتالیا 3bune.ir/post/.../مقاصد_شگفت_انگیز_گردشگری_ایتالیا‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... جاذبه های گردشگری در هر کشور وجود دارد فقط تعداد کمی از جاذبه های است که شما در حال حرکت با ما به چند مورد از جالبترین جاذبه های گردشگری در ... نگاهی به بهترین دریاچه های ایتالیا به عنوان مقاصد گردشگری شگفت ... news.118safar.com/.../نگاهی-به-بهترین-دریاچه-های-ایتالیا-به-عنوان-مقاصد-گردشگری-شگفت-انگیز‏ - ذخیره شده از جمله هیجان انگیز ترین مناطقی که در ایتالیا می توانید برای تجربه ی سفری دلچسب انتخاب کنید، می توان به دریاچه های این کشور اشاره کرد. مقاصد شگفت‌انگیز گردشگری | پورتال خبری تحلیلی نمای روز namayerooz.com/مقاصد-شگفت‌انگیز-گردشگری/‏ 1 دسامبر 2016 ... مقاصد شگفت‌انگیز گردشگری. ... رستوران گروتا پالازس، ایتالیا ... بی‌شک این رستوران ایتالیایی در تمام دنیا درنوع خود بی‌نظیر است و امتیاز ... ایتالیا یک مقصد گردشگری شگفت انگیز عاشقانه - پورتال خودمونی khodemouni.com/.../ایتالیا+یک+مقصد+گردشگری+شگفت+انگیز+عاشقانه‏ - ذخیره شده 3 روز پیش ... تور ایتالیا همیشه جذابیت های خاص خود را داشته است مخصوصاً برای آن دسته از افرادی که در یک ... ایتالیا یک مقصد گردشگری شگفت انگیز عاشقانه ... و حیات وحش هستند آفریقای جنوبی یکی از دیدنی ترین مقاصد گردشگری خواهد بود. ایتالیا یک مقصد گردشگری شگفت انگیز عاشقانه -مجله سرگرمی s1g.ir/ایتالیا-یک-مقصد-گردشگری-شگفت-انگیز-عاش/‏ - ذخیره شده 3 فوریه 2017 ... مقاصد شگفت انگیز گردشگری ایتالیا … دو روز با تابستان شگفتانگیز دیجیکالا؛ بههمراه یک اتفاق دلچسب این رویداد بزرگ که در روزهای ۱۸ و ۱۹ ... صنعت توریسم ایتالیا و میراث شگفت انگیز بجامانده از آن - الی گشت https://www.eligasht.com/Blog/travelguide/4842/‏ - ذخیره شده 5 آوریل 2016 ... ایتالیا همواره یکی از بهترین مقاصد گردشگری جهان برای مشاهده شگفتی های معماری بوده است، چرا که بسیاری از ساختمان های نوآورانه ی عصر باستان در ... ایتالیا یک مقصد گردشگری شگفت انگیز عاشقانه akaonline.ir/news/59931‏ - ذخیره شده 23 آوریل 2017 ... ایتالیا یک مقصد گردشگری شگفت انگیز عاشقانه .... بهترین جاهای دیدنی میلان ایتالیا برای تور یک روزه · مقاصد شگفت انگیز گردشگری ایتالیا ... گردشگری ایتالیا | دنیای یک 1world.ir/category/گردشگری-ایتالیا/‏ - ذخیره شده مقاصد شگفت انگیز گردشگری ایتالیا. pompeii-under-vesuvius. جاذبه های گردشگری در هر کشوری وجود دارد اما تعداد کمی از جاذبه های گردشگری هستند که دیدن آنها شما ...