مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند

[ad_1]
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ریحانه علیپور متخصص اطفال با بیان اینکه سرماخوردگی باعث بروز عارضه خروسک در کودکان می شود، گفت: در اغلب اوقات خروسک با حمله در شب به وجود می آید.

وی با بیان اینکه گاهی این بیماری باعث مرگ کودکان می شود، اظهار داشت: کودکان ۶ ماه تا ۴ سال به بیماری خروسک مبتلا می شوند.

این متخصص اطفال با اعلام اینکه عفونت و التهاب پایین جلو باعث بروز خروسک در اطفال می شود، تاکید کرد: عواملی مانند آلرژی، عفونت دستگاه تنفسی، هوای سرد، سابقه بیماری خروسک بیماری خروسک را تشدید می کند.

به گفته وی، مبتلایان به خروسک دچار عوارضی های مانند عفونت گوش، اوتیت مدیا، پنومونی، آرتریت، ذات الریه، انسداد راه هوایی و برونشیول تنفسی می شوند.

علیپور با بیان اینکه در زمان بروز خروسک بخش هایی از بدن مانند نای، حلق و پشت جلو دچار التهاب می شود، تصریح کرد: سرفه خشک، تنفس تند، ناتوانی در خوردن و آشامیدن، تب شدید، آبریزش بینی، تنفس همراه با صدای خروس و کبودی لب از علایم این عارضه است.

وی با اعلام اینکه طول مدت این بیماری ۳ الی ۶ روز است، اظهار داشت: بازکردن راه هوایی، عکسبرداری، لارنگوسکوپی، استفاده از بخور گرم، کاهش استرس و اضطراب و رطوبت خنک از راه های درمان بیماری خروسک است.

این متخصص اطفال با بیان اینکه کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند، تاکید کرد: نوشیدن مایعاتی مانند آب، آبمیوه و چای در کاهش این بیماری تاثیر بسزایی دارد.

وی با تاکید بر اینکه پسران بیشتر به این بیماری مبتلا می شوند، افزود: در زمان بروز علایم بیماری خروسک برای کاهش و درمان آن به متخصص مراجعه شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آبله مرغان در کودکان، آبله مرغون، پیشگیری از آبله …آبله مرغان در کودکان زیر دو سالآبله مرغان در کودکانآبله مرغان در کودکان زیر یک سال سینه پهلو یا ذات الریه دانشنامه فرزندنوزادسینه پهلو یا ذات الریه چیست؟ در صورتی که ریه ها به علت یک عفونت ویروسی یا میکروبی یا مهاجرت آنفلوآنزای مرغی به ایران آکاآنفلوآنزای مرغی از کجا آمده؟ ویروس آنفلوآنزای پرندگان از طریق پرندگان مهاجر کشورهای نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …از طرف دیگر معماری داخلی به لحاظ معیارهای روانشناسی اهمیت بسیاری دارد میزان امنیت سرماخوردگی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادسرماخوردگیسرماخوردگی به انگلیسی که با نام‌های نازوفارنژیت ، رینوفارنژیت سینه‌پهلو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…افراد مبتلا به سینه پهلو عفونی اغلب سرفه همراه با خلط، تب همراه با لرز شدید، تنگی نفس، ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی درمانهادرمانهابیماران مبتلا به سنگ هاى کلیه معمولاً با دوره هاى درد شدید، پیچشى و متناوب که هر چند آبله مرغان در کودکان، آبله مرغون، پیشگیری از آبله مرغان آبله مرغان در کودکان زیر دو سالآبله مرغان در کودکانآبله مرغان در کودکان زیر یک سالابله سینه پهلو یا ذات الریه دانشنامه فرزند نوزاد سینه پهلو یا ذات الریه چیست؟ در صورتی که ریه ها به علت یک عفونت ویروسی یا میکروبی یا عدم سرماخوردگی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد سرماخوردگی سرماخوردگی به انگلیسی که با نام‌های نازوفارنژیت ، رینوفارنژیت مهاجرت آنفلوآنزای مرغی به ایران آکا مهاجرت آنفلوآنزای مرغی به ایران آنفلوآنزای مرغیسلامت سینه‌پهلو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد افراد مبتلا به سینه پهلو عفونی اغلب سرفه همراه با خلط، تب همراه با لرز شدید، تنگی نفس، درد نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا از طرف دیگر معماری داخلی به لحاظ معیارهای روانشناسی اهمیت بسیاری دارد میزان امنیت، صمیمیت ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی درمانها درمانها بیماران مبتلا به سنگ هاى کلیه معمولاً با دوره هاى درد شدید، پیچشى و متناوب که هر چند دقیقه



لینک منبع :کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند

کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../کودکان-مبتلا-به-خروسک-از-مصرف-شیر-خودداری-کنند‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... یک متخصص اطفال گفت: کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند و نوشیدن مایعاتی مانند آب، آبمیوه و چای در کاهش این بیماری تاثیر ... کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند - سلامانه www.salamaneh.com/.../کودکان-مبتلا-به-خروسک-از-مصرف-شیر-خودداری-کنند‏ - ذخیره شده 12 ژانویه 2017 ... سلامانه : یک متخصص اطفال گفت: کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند و نوشیدن مایعاتی مانند آب، آبمیوه و چای در کاهش این بیماری ... کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند - vareshnews ... vareshnews.com/detail/News/41245‏ 9 ژانویه 2017 ... وارش نیوز: یک متخصص اطفال گفت: کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند و نوشیدن مایعاتی مانند آب، آبمیوه و چای در کاهش این بیماری ... کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند - روزنامه وارش ... khabarfarsi.com/u/31187903‏ 9 ژانویه 2017 ... کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند ... به گفته این متخصص، درمان زونا شامل مصرف داروهای آنتی ویروس، مسکن، کمپرس سرد و پرهیز ... کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند – دکتر لیست doctorlist.ir/کودکان-مبتلا-به-خروسک-از-مصرف-شیر-خوددا/‏ 9 ژانویه 2017 ... یک متخصص اطفال گفت: کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند و نوشیدن مایعاتی مانند آب، آبمیوه و چای در کاهش این بیماری تاثیر ... کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند life.shafaqna.com/FA/0533942‏ کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند. ... بر مبنای دلار در کشور!/درمان پوکی استخوان چندبرابر یارانه شیر خرج روی دست کشور می گذارد. - سلامت نیوز ... روزنامه آفتاب یزد - کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند aftabeyazd.ir/?newsid=61504‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... یک متخصص اطفال گفت: کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند و نوشیدن مایعاتی مانند آب، آبمیوه و چای در کاهش این بیماری تاثیر ... کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند | شبکه سلامتی clearclinic.ir/کودکان-مبتلا-به-خروسک-از-مصرف-شیر-خوددا/‏ 9 ژانویه 2017 ... یک متخصص اطفال گفت: کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند و نوشیدن مایعاتی مانند آب، آبمیوه و چای در کاهش این بیماری تاثیر ... کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند - وقت غذای خوبه goodfoodtime.com/کودکان-مبتلا-به-خروسک-از-مصرف-شیر-خوددا/‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... یک متخصص اطفال گفت: کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند و نوشیدن مایعاتی مانند آب، آبمیوه و چای در کاهش این بیماری تاثیر ... کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند - بازار خبر www.news-bazar.com/.../کودکان-مبتلا-به-خروسک-از-مصرف-شیر-خودداری-کنند‏ 9 ژانویه 2017 ... یک متخصص اطفال گفت: کودکان مبتلا به خروسک از مصرف شیر خودداری کنند و نوشیدن مایعاتی مانند آب، آبمیوه و چای در کاهش این بیماری تاثیر ...