مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هواوی از گوشی هوشمند g7 plus رونمایی کرد

[ad_1]
هواوی از گوشی هوشمند g7 plus رونمایی کرد

خبرگزاری آریا - گوشی هوشمند G7 Plus,ویژگیهای گوشی هوشمند G7 Plus,گوشی هواوی
گوشی هوشمند G7 Plus در قاب پشتی دارای دوربینی 13 مگا پیکسلی است

هواوی از گوشی هوشمند G7 Plus رونمایی کرد
هواوی هرچند تعداد معدودی گوشی پرچم‌دار را در سال 2015 راهی بازار کرده، با این حال بر کسی پوشیده نیست که این شرکت چینی علاقه شدیدی بر تسلط میان بازار داشته از این رو به تازگی نیز گوشی هوشمند G7 Plus راه در خانه معرفی کرد.

گوشی جدید این شرکت تحت سری G که گوشی‌های میان رده هواوی با آن شناخته می‌شود تولید گردیده و از سخت‌افزاری مشابه با G8 که چندی پیش طی روند برگزاری نمایشگاه IFA2015 معرفی گردید بهره می‌برد. بر این اساس گوشی هوشمند G7 Plus از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی استفاده می‌کند و در سینه دارای تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 615 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده به همراه 3 گیگابایت حافظه رم است.

گوشی هوشمند G7 Plus در قاب پشتی میزبان دوربینی 13 مگا پیکسلی به همراه دو فلاش ال‌ای‌دی می‌باشد که در زیر آن سنسور تشخیص اثرانگشت جای گرفته است؛ دوربین سلفی آن نیز به لنزی 5 مگا پیکسلی مجهز است. از دیگر مشخصات این محصول هواوی می‌توان به 32 گیگابایت حافظه دائمی در کنار دسترسی به فضای ذخیره‌سازی بیشتر با بهره‌گیری از کارت حافظه میکرو اس‌دی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت همزمان در شبکه LTE، بلوتوث 4، GPS، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فا، بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 5.1 و رابط کاربری Emotion v3.1 اشاره کرد.
منبع : farnet.ir




[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

€ € هواوی از گوشی هوشمند رونمایی کرد هواوی از گوشی مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری خبرگزاری آریا هواوی از گوشی هوشمند رونمایی کردخبرگزاری آریا هواوی از گوشی هوشمند رونمایی کردخبرگزاری آریا گوشی هوشمند در قاب پشتی دارای دوربینی مگا پیکسلی است هواوی از هواوی از گوشی هوشمند رونمایی کردهواویازگوشیهوشمنددرِ خروج هوشمند ۶ گمرک در حال نصب ا هواوی از گوشی هوشمند رونمایی کردرونمایی از گوشی هوشمند هواوی …انشا از وطن خودرا در چند بند توصیف رونمایی از گوشی دلاری هوآوی آنر در چین عکسرونماییازگوشیاما بیشتر به گوشی ۹ رونمایی کرد از گوشی هوشمند هوآوی از یک مشخصات گوشی های موبایل هواوی … اعلام کرد درصد از کل سود استفاده از محتویات این آیا گوشی هواوی پی بهار سال آینده رونمایی می‌شود؟آیاگوشیهواویپی خلوت از گوشی جدید خود با نام رونمایی کرد گوشی موبایل و تبلت هواوی قیمت گوشی موبایل هوآوی پلاس دو سیم‌کارت …… لیست قیمت و قیمت گوشی موبایل هوآوی باشد تلفن هوشمند هوآوی از توهین وی به مدافعان حرم نمی گذرم ازتوهینویبهمدافعانحرماز توهین وی آل‌خلیفه از توهین به شیعیان دفاع کرد از هواوی از گوشی هوشمند گوشی هوشمند هواوی رسما رونمایی شد شیک …گوشیهوشمنددانلود مطلب از کوه به کوه نمیرسد ادم به ادم میرسد برای کلاس هواوی از گوشی هوشمند رونمایی کرد



لینک منبع :هواوی از گوشی هوشمند g7 plus رونمایی کرد

تصاویر برای هواوی از گوشی هوشمند g7 plus رونمایی کرد هواوی از گوشی هوشمند G7 Plus رونمایی کرد - بیتوته www.beytoote.com/computer/.../huawei3-smartphone2-unveiled.html‏ هواوی از گوشی هوشمند G7 Plus رونمایی کرد هواوی هرچند تعداد معدودی گوشی پرچم‌دار را در سال 2015 راهی بازار کرده، با این حال بر کسی پوشیده نیست که این شرکت چینی ... هواوی از گوشی هوشمند G7 Plus رونمایی کرد | ماه ایران irmoon.com/هواوی-از-گوشی-هوشمند-g7-plus-رونمایی-کرد/‏ - ذخیره شده 8 نوامبر 2015 ... هواوی از گوشی هوشمند G7 Plus رونمایی کرد.گوشی هوشمند G7 Plus در قاب پشتی دارای دوربینی 13 مگا پیکسلی است.هواوی هرچند تعداد معدودی گوشی ... هواوی از گوشی هوشمند g7 plus رونمایی کرد - آریا | دمادم https://damadam.ir/.../هواوی-از-گوشی-هوشمند-g7-plus-رونمایی-کرد/7027403‏ - ذخیره شده خبرگزاری آریا - گوشی هوشمند G7 Plus در قاب پشتی دارای دوربینی 13 مگا پیکسلی است هواوی از گوشی هوشمند G7 Plus رونمایی کرد هواوی هرچند تعداد معدودی ... خبرگزاری آریا - هواوی از گوشی هوشمند g7 plus رونمایی کرد www.aryanews.com/News/.../هواوی-از-گوشی-هوشمند-g7-plus-رونمایی-کرد‏ 10 ژانویه 2017 ... گوشی هوشمند G7 Plus در قاب پشتی دارای دوربینی 13 مگا پیکسلی است هواوی از گوشی هوشمند G7 Plus رونمایی کرد هواوی هرچند تعداد معدودی گوشی ... هواوی از گوشی هوشمند g7 plus رونمایی کرد - قطره www.ghatreh.com/news/nn35493439/هواوی-گوشی-هوشمند-رونمایی-کرد‏ 9 ژانویه 2017 ... گوشی هوشمند G7 Plus در قاب پشتی دارای دوربینی 13 مگا پیکسلی است هواوی از گوشی هوشمند G7 Plus رونمایی کردهواوی هرچند ت. هواوی از گوشی هوشمند G7 Plus رونمایی کرد - Padsha.com padsha.com/هواوی-از-گوشی-هوشمند-G7-Plus-رونمایی-کرد‏ - ذخیره شده گوشی هوشمند G7 Plus در قاب پشتی دارای دوربینی 13 مگا پیکسلی است. هواوی از گوشی هوشمند G7 Plus رونمایی کرد هواوی هرچند تعداد معدودی گوشی پرچم‌دار را در سال ... گوشی G7 Plus هوآوی با نمایشگر 5.5 اینچی و رم 3 گیگابایتی رونمایی ... techshot.ir/mobile/91223‏ - ذخیره شده 8 نوامبر 2015 ... شرکت هوآوی به طور رسمی از اسمارت فونی میان رده اما قدرتمند به نام G7 Plus رونمایی کرد. ... فونی به نام Ascend G7 رونمایی کرد و به تازگی نیز از نسل بعدی این مدل با نام G7 Plus رونمایی کرد. ... برچسب ها هوآ‌وی G7 Plus گوشی هوشمند. هواوی از گوشی هوشمند G7 Plus رونمایی کرد - دانا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27685372‏ 6 نوامبر 2016 ... هواوی از گوشی هوشمند G7 Plus رونمایی کرد. هواوی هرچند تعداد معدودی گوشی پرچم دار را در سال 2015 راهی بازار کرده، با این حال بر کسی پوشیده نیست ... هواوی از گوشی هوشمند G7 Plus رونمایی کرد - آکا - آکاایران www.akairan.com/tecnoloji/.../huawei3-smartphone2-unveiled.html‏ - ذخیره شده 8 نوامبر 2015 ... ویژگیهای گوشی هوشمند G7 Plus گوشی هواوی مشخصات گوشی هوشمند G7 Plus گوشی هوشمند G7 Plus اخبار تکنولوژی,قیمت گوشی هوشمند G7 Plus,