مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟!

[ad_1]
کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟!

خبرگزاری آریا - ترفندهای کامپیوتری, جنسیت کامپیوتر
شاید برای شما هم عجیب باشد ولی بنابر روشی که گفته خواهد شد، مشخص می شود که کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟!

در این مطلب می خواهیم به شما روشی جالب برای شناسایی جنسیت سیستم خودتان را ارائه می دهیم. با نوشتن کدی مخصوص، به سیستم دستور می دهید که شروع به صحبت نماید و جنسیت خود را نشان دهد.

ترفندهای کامپیوتری, جنسیت کامپیوتر

برای این کار برنامه Note Pad را اجرا نموده و سپس عبارت زیر را در آن تایپ نمایید

?”CreateObject(“SAPI.SpVoice”).Speak”Whats My Gender

حال فایل مربوطه را با نام و پسوند Gender.vbs ذخیره نمایید

اگر صدای مردی را شنیدید کامپیوتر شما آقاست و اگر صدای زن را شنیدید کامپیوتر شما خانم است.
باور ندارید؟ یکبار انجام دهید.
منبع:ariamoons.com




[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اندیشه کن شعار تبلیغاتیشعار تبلیغاتی شرکت های بسیار زیادی وجود دارند که شاید عرضه کننده خدمات یا فروشنده کار در منزل با حقوق بسیار بالا مخصوص خانم ها …کار در منزل با در آمد بالا مخصوص خانم ها خیاطی سنگ دوزیهویه کاریگلدوزیگل سازی خانم ها در چه رشته هایی موفق تر هستند قبل از دانشگاه کاری که قبل از سالگی باید انجام دهید خانم ها در چه رشته هایی موفق راهنمای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی …شما در حال مشاهده نسخه قدیمی سایت کارشناسی هستید جهت مشاهده نسخه جدید اینجا کلیک کنیددربان حرم آقا علی بن موسی الرضا ع کانال دربان حرم آقا امام رضا علیه السلام در تلگرام به لطف الهی و عنایات امام سوء استفاده های جنسی از زنان در محیط های کاری ایرانیک میز، چند صندلی، یک دستگاه کامپیوتر و یک تلفکس، تمام دار و ندار خیلی از شرکت های قصه‌های ظهر جمعه را بشنوید یا دانلود کنید پایگاه …• رضا سلام با قصه ها و صدای شما بزرگ شدم ادامه • مهسا سلام روز جمعه تان بخیر این یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایتارائه دهنده ابزار رایگان وبلاگ و وب سایت اگر قصد نمایش مکان دلخواه خود را بر روی مهارت بلاگ۱ شبکه شما به شدت کند است اگر دلیل این کندی قطع شبکه نباشد، احتمالا تداخلی ایجاد کسب و کار تعریف، اهداف و انواع مقاله در راهکار مدیریتاین مطلب یکی از مطالبی است که توسط اعضای سایت درج شده است اندیشه کن شعار تبلیغاتی شعار تبلیغاتی شرکت های بسیار زیادی وجود دارند که شاید عرضه کننده خدمات یا فروشنده محصولی کار در منزل با حقوق بسیار بالا مخصوص خانم ها استخدام کار در منزل با در آمد بالا مخصوص خانم ها خیاطی سنگ دوزیهویه کاریگلدوزیگل سازی بدلیجات دربان حرم آقا علی بن موسی الرضا ع اگر مایلید به نیابت از طرف شما و عزیزانتان حضرت رضا علیه السلام را زیارت نماییم نام و نام خانم ها در چه رشته هایی موفق تر هستند؟ آقایان قبل از دانشگاه کاری که قبل از سالگی باید انجام دهید خانم ها در چه رشته هایی موفق تر هستند؟ » راهنمای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی کامپیوتر » کنکور پکیج جامع جزوات کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر و از جزوات این بسته میتوان به عنوان منبع سوء استفاده های جنسی از زنان در محیط های کاری ایران یک میز، چند صندلی، یک دستگاه کامپیوتر و یک تلفکس، تمام دار و ندار خیلی از شرکت های خصوصی است مهارت بلاگ ۱ شبکه شما به شدت کند است اگر دلیل این کندی قطع شبکه نباشد، احتمالا تداخلی ایجاد شده است قصه‌های ظهر جمعه را بشنوید یا دانلود کنید پایگاه رسمی با سلام خدمت شماآقای رهگذر عزیز موزیک تیراژ برنامه قصه های ظهر جمعه شما موزیک زنگ گوشی بنده یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایت ارائه دهنده ابزار رایگان وبلاگ و وب سایت اگر قصد نمایش مکان دلخواه خود را بر روی نقشه در کسب و کار تعریف، اهداف و انواع مقاله در راهکار مدیریت این مطلب یکی از مطالبی است که توسط اعضای سایت درج شده است انشا علم بهتر است یا ثروت ببر قوی تر است یا شیر زن چاق بهتر است یا زن لاغر جنین دختر است یا پسر کون کردن کار خوب است یا بد سزارین بهتر است یا طبیعی طبع خربزه سرد است یا گرم جن واقی است یا نه



لینک منبع :کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟!

کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟! - آریامونز www.ariamoons.com/tech-news/.../کامپیوتر-شما-خانم-است-یا-آقا؟‏ - ذخیره شده 19 مارس 2014 ... شاید برای شما هم عجیب باشد ولی بنابر روشی که گفته خواهد شد، مشخص می شود که کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟! تصاویر برای کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟! کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟ - صفحه 1 - نی نی سایت www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1469518‏ 10 ا کتبر 2016 ... شاید برای شما هم عجیب باشد ولی بنابر روشی که گفته خواهد شد، مشخص می شود که کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟! در این مطلب از باشگاه کاربران ... کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟! - آکا - آکاایران www.akairan.com/tecnoloji/rayaneh1/2015214212446.html‏ - ذخیره شده شاید برای شما هم عجیب باشد ولی بنابر روشی که گفته خواهد شد، مشخص می شود که کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟! در این مطلب می خواهیم به شما روشی جالب برای ... کدی که مشخص می کند، کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟! - جام نیوز www.jamnews.ir/detail/News/367252?sk=1‏ 1 جولای 2014 ... شاید برای شما هم عجیب باشد ولی بنابر روشی که گفته خواهد شد، مشخص می شود که کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟! کامپیوتر کدی که مشخص می کند، ... کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟! | | linkchee.com/2wea4aaaaaaia/‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟! ترفندهای کامپیوتری, جنسیت کامپیوتر. شاید برای شما هم عجیب باشد ولی بنابر روشی شاید برای شما هم عجیب باشد ... کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟ - باشگاه کاربران روماک forum.romaak.ir/showthread.php?tid=1630&pid=2828‏ - ذخیره شده در این مطلب می خواهیم به شما روشی جالب برای شناسایی جنسیت سیستم خودتان را ارائه می دهیم. با نوشتن کدی مخصوص، به سیستم دستور می دهید که ... کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟! - مرکز کامپیوتر نوآوران عصر جدید www.ina.loxblog.com/.../کامپیوتر%20شما%20خانم%20است%20یا%20آقا؟!‏ - ذخیره شده مرکز کامپیوتر نوآوران عصر جدید - خدمات، تعمیرات و فروش کامپیوتر. ... باشد ولی بنابر روشی که گفته خواهد شد، مشخص می شود که کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟ کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟! » بیجار آنلاین وب سایت شهرستان ... www.bijaronline.com/31-کامپیوتر-شما-خانم-است-یا-آقا؟!.html‏ - ذخیره شده 17 ا کتبر 2016 ... شاید برای شما هم عجیب باشد ولی بنابر روشی که گفته خواهد شد، مشخص می شود که کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟! شاید برای شما هم عجیب باشد ولی ... کدی که مشخص می کند، کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟! www.kanoon.ir/.../کدی-که-مشخص-می-کند-کامپیوتر-شما-خانم-است-یا-آقا‏ 2 جولای 2014 ... شاید برای شما هم عجیب باشد ولی بنابر روشی که گفته خواهد شد، مشخص می شود که کامپیوتر شما خانم است یا آقا؟!