مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بدنسازی هیجان‌انگیز با واقعیت مجازی +عکس

[ad_1]

کمپانی ایکاروس دستگاهی طراحی کرده که افراد می‌توانند با استفاده از واقعیت مجازی با آن به تمرین بپردازند.

به گزارش صبحانه،  افراد می‌توانند با توجه به قابلیت‌های فیزیکی خود یک بازی را انتخاب کنند.

سپس کاربر برای استفاده از این دستگاه باید در حالت خوابیده بر روی شکم قرار بگیرد و پاها و دستان خود را در قسمت‌های مشخص‌شده قرار دهد و سپس هدست واقعیت مجازی را روی چشمان خود بگذارد.

بدنسازی هیجان‌انگیز با واقعیت مجازی +عکس
به گزارش دیلی‌میل، کمپانی ایکاروس این محصول را با نام تجاری "اکتیو وی آر" روانه بازار کرده است. کاربران می‌توانند برای کار با این دستگاه از هدست‌های واقعیت مجازی موجود در بازار استفاده کنند.
بدنسازی هیجان‌انگیز با واقعیت مجازی +عکس
ژوهانس شال از مسئولان ایکاروس گفت: این دستگاه تجربه‌ای بی‌نظیر را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید به شخصیت‌های مختلفی نظیر سوپرمن و بتمن تبدیل شوید و طی این تجربه دلپذیر تمام اندام‌های بدن خود را به تحرک وادار کنید.

وی افزود: شنا، شیرجه، چتربازی، موتورسواری و فعالیت‌هایی از این دست مجموعه بازی‌هایی را تشکیل می‌دهند که می‌توانید از آنها برای تمرین استفاده کنید.

نحوه قرارگیری اجزای مختلف این دستگاه بسته به نوع بازی انتخابی کاربر متفاوت است و در هر بازی با توجه به مقتضیات آن وضعیت قرارگیری اجزای دستگاه متفاوت می‌شود تا آنجا که وضعیت شیرجه زدن و یا بالا رفتن از صخره‌ نیز قابل شبیه‌سازی است. در حالت افقی می‌توان با حرکت دادن شانه‌ها دستگاه را رو به پایین یا بالا چرخاند.

بدنسازی هیجان‌انگیز با واقعیت مجازی +عکس
ژوهانس شال خاطرنشان کرد: برای استفاده از این دستگاه کمی تمرین و تمرکز لازم است و کاربر به هیچ عنوان کار سختی پیش رو ندارد.

قیمت این دستگاه 8 هزار دلار است و قابلیت استفاده در آپارتمان را نیز دارد.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سواحل رنگی جهان از زاویه دید یک پرنده آکابیایید از عکس های ، آغاز کنیم هنگامی که صحبت از عکس های هوایی می شود، این قدکوتاه ترین بدنساز جهان را بشناسید تصاویررومئو می گویدتمام رویاهای من با یک مسافرت تحقق یافتمن هرگز فکر نمی کردم روزی به چگونه چاق شویم؟ بهترین راهکارهای چاق شدنچگونه چاق شویم؟به گزارش آلامتو به نقل از مجله پزشکی ؛ آیا لازم است که چند کیلو اضافه بهترین حرکات پیلاتس برای لاغری و کاهش وزنبهترین حرکات پیلاتس برای لاغری و کاهش وزناگر برای ورزش روزانه فضای لازم را در اختیار شبیه ساز اندروید هادانلود نرم افزار اندرویددانلود …بازیشبیهسازبازیاولین و تنها سامانه ردیابی و کنترل گوشی تلفن همراه با عملکرد واقعی اعلام موقعیت لحظه اخبار،اخبار هنرمندان،اخبار بازیگران،خبرهای دنیای …در مراسمی که دیشب در نیویورک برگزار شد، اصغر فرهادی با دریافت جایزه انجمن ملی…دانلود بازی بازی یک بازی هیجان انگیز در سبک استراتژی ، ایزومتریک و بعدی می باشد شما در این اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار دکوراسیون، دکوراسیون منزل، دکوراسیون اتاق خواب، …دکوراسیون منزل عروس،دکوراسیون داخلی،دکوراسیون منزل،دکوراسیون اتاق خواب،دکوراسیون سواحل رنگی جهان از زاویه دید یک پرنده آکا بیایید از عکس های « »، آغاز کنیم هنگامی که صحبت از عکس های هوایی می شود، این عکاس اهل قدکوتاه ترین بدنساز جهان را بشناسید تصاویر رومئو می گویدتمام رویاهای من با یک مسافرت تحقق یافتمن هرگز فکر نمی کردم روزی به آمریکا چگونه چاق شویم؟ بهترین راهکارهای چاق شدن چگونه چاق شویم؟به گزارش آلامتو به نقل از مجله پزشکی ؛ آیا لازم است که چند کیلو اضافه کنید تا بهترین حرکات پیلاتس برای لاغری و کاهش وزن بهترین حرکات پیلاتس برای لاغری و کاهش وزناگر برای ورزش روزانه فضای لازم را در اختیار شبیه ساز اندروید هادانلود نرم افزار اندرویددانلود بازی بازیشبیهسازبازی اولین و تنها سامانه ردیابی و کنترل گوشی تلفن همراه با عملکرد واقعی اعلام موقعیت لحظه به اخبار،اخبار هنرمندان،اخبار بازیگران،خبرهای دنیای فرهنگ و هنر اخبار فرهنگی،بازیگران هالیوود،اخبار هنرمندانبازیگران،سریال،فیلم،اخبار بازیگران،صدا و دانلود بازی بازی یک بازی هیجان انگیز در سبک استراتژی ، ایزومتریک و بعدی می باشد شما در این بازی اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار گوناگون دکوراسیون، دکوراسیون منزل، دکوراسیون اتاق خواب، چیدمان منزل پیشنهاد غیر دارویی برای رهایی از درد کمر ۷۸۵ شهروند تهرانی در اربعین خون اهدا کردند با



لینک منبع :بدنسازی هیجان‌انگیز با واقعیت مجازی +عکس

بدنسازی هیجان‌انگیز با واقعیت مجازی +تصاویر - آفتاب aftabnews.ir/fa/.../بدنسازی-هیجان‌انگیز-با-واقعیت-مجازی-تصاویر‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... کمپانی ایکاروس دستگاهی طراحی کرده که افراد می‌توانند با استفاده از واقعیت مجازی با آن به تمرین بپردازند. تصاویر برای بدنسازی هیجان‌انگیز با واقعیت مجازی +عکس بدنسازی هیجان‌انگیز با واقعیت مجازی +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../بدنسازی-هیجان‌انگیز-با-واقعیت-مجازی-عکس‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... کمپانی ایکاروس دستگاهی طراحی کرده که افراد می‌توانند با استفاده از واقعیت مجازی با آن به تمرین بپردازند. بدنسازی هیجان‌انگیز با واقعیت مجازی+تصاویر | میزان | خبروان khabarone.ir/.../بدنسازی-هیجان‌انگیز-با-واقعیت-مجازی-تصاویر‏ - ذخیره شده 20 فوریه 2017 ... کمپانی ایکاروس دستگاهی طراحی کرده که افراد می‌توانند با استفاده از واقعیت مجازی با آن به تمرین بپردازند. بدنسازی هیجان انگیز با واقعیت مجازی+تصاویر | کمپانی ایکاروس - قطره www.ghatreh.com/news/.../بدنسازی-هیجان-انگیز-واقعیت-مجازی-تصاویر‏ 9 ژانویه 2017 ... بدنسازی هیجان انگیز با واقعیت مجازی+تصاویر. کمپانی ایکاروس دستگاهی طراحی کرده که ... بمب بزرگ نقل و انتقالات استقلال در راه است + عکس ... بدنسازی هیجان انگیز با واقعیت مجازی+تصاویر | کمپانی ایکاروس - قطره www.ghatreh.com/news/.../بدنسازی-هیجان-انگیز-واقعیت-مجازی-تصاویر‏ 10 ژانویه 2017 ... بدنسازی هیجان انگیز با واقعیت مجازی+تصاویر · بدنسازی هیجان انگیز با واقعیت مجازی +تصاویر ... جشن تولد سی و دو سالگی کریس رونالدو + عکس ... بدنسازی هیجان انگیز با واقعیت مجازی +تصاویر | کمپانی ایکاروس www.ghatreh.com/news/.../بدنسازی-هیجان-انگیز-واقعیت-مجازی-تصاویر‏ 9 ژانویه 2017 ... مطالب مرتبط: بدنسازی هیجان انگیز با واقعیت مجازی+تصاویر · تصاویر هیجان انگیزترین هتل ... بازتاب اظهارات تاج درباره بازگشت کی روش +عکس ... بدنسازی هیجان‌انگیز با واقعیت مجازی+تصاویر | IR24 | ای ار 24 ir24.news/علمی/بدنسازی-هیجان‌انگیز-با-واقعیت-مجازیت/‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل، افراد می‌توانند با توجه به قابلیت‌های فیزیکی خود یک بازی را انتخاب کنند. سپس کاربر برای استفاده از این ... بدنسازی هیجان‌انگیز با واقعیت مجازی+تصاویر - آبشار 24 www.abshar24.com/.../بدنسازی-هیجانانگیز-با-واقعیت-مجازی-تصاویر.aspx‏ 10 ژانویه 2017 ... بدنسازی هیجان‌انگیز با واقعیت مجازی+تصاویر. کمپانی ایکاروس دستگاهی طراحی ... دختر زیبایی که مردم طرفدار تماشای غذا خوردن او هستند! عکس ... بدنسازی هیجان‌انگیز با واقعیت مجازی - بازار خبر www.news-bazar.com/.../بدنسازی-هیجان-انگیز-با-واقعیت-مجازی‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... بدنسازی هیجان‌انگیز با واقعیت مجازی. ... کاربران می‌توانند برای کار با این دستگاه از هدست‌های واقعیت مجازی موجود در بازار استفاده کنند. ژوهانس شال از .... ترانه علیدوستی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: "نامه ای در آسانسور.