مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیفون ۸ با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟

[ad_1]

تحلیل‌گران انتظار دارند آیفون ۸ از آنچه که ممکن است تصور کنید بزرگتر باشد.

به گزارش صبحانه، پس از رویارویی با انتقادهای بسیار مبنی بر عدم عرضه اپل با صفحه نمایش بزرگ، اپل در سال ۲۰۱۴ در نهایت دو مدل جدید عرضه کرد که صفحه نمایش آنها بزرگتر از هر آیفون دیگر در گذشته بودند.
آیفون ۸ با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟
به گزارش یاهوتک، عرضه آیفون ۶ تبدیل به یک چرخش بزرگ برای اپل شد و بسیاری از خریداران گوشی‌های هوشمند را متقاعد کرد آیفون بگیرند و به اپل در شکستن رکورد فروش و سودش کمک کنند.

 به نظر می‌رسد همین پدیده دوباره امسال تکرار شود، زمانی که پیش‌بینی می‌شود آیفون ۸ جدید  افراد بیشتری را برای گرفتن برند آیفون متقاعد کند. آیفون فعلی با سیستم عامل iOS حدودا ۴۵ تا ۵۰ درصد بزرگتر از اندازه خود در سال ۲۰۱۴ است.

تحلیل‌گران چرخشی را برای اپل در سال جاری انتظار دارند که خلاف هر چیزی است که تا کنون دیده‌ایم. آنها انتظار دارند آیفون ۸ بسیار بزرگ‌تر از آیفون ۶ باشد.

انتظار می‌رود اپل سه مدل آیفون جدید در سال جاری عرضه کند، از جمله آیفون ۸ که دوباره طراحی شده مانند آیفون ۷s و ۷s Plus. دارندگان آیفون ۶ که گوشی‌های خود را به مدل‌های اخیر از جمله ۶s و آیفون ۷ به‌روزرسانی نکرده‌اند ممکن است تمایل بیشتری برای تغییر به گوشی‌های خود به آیفون ۸ داشته باشند.

آیفون۸  احتمالا دارای یک صفحه نمایشOLED، طراحی صفحه نمایش تمام‌قد با دکمه خانه تعبیه‌شده در زیر صفحه نمایش و غلافی شیشه‌ای که امکان شارژ بی‌سیم را فراهم کند، خواهد بود.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران امام جمعه تهران دعوای رسانه‌ای مسئولان به مصلحت نظام نیستقوه قضاییه با سرعت و دقت تک شات اخبار داغ فناوریگجت با و آشنا شوید؛ اسپیکر و پرینتر قابل حمل جدید سامسونگ سامسونگ به اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوریاخبارفناوریرباتی که با چشمانش لبخند میزند و در خانه گشت زنی می‌کند در نمایشگاه امسال شاهد حضور صراط نیوز اینکه در آینده نزدیک شهرداری و شخص قالی باف در خصوص هاشمی رفسنجانی و نحوه روبرو شدن با پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه با اعلام ۵ فیلم فهرست سودای سیمرغ نهایی شدبی باک نیـــوز پایگاه خبری تحلیلی بی باک نیوز آخرین اخبار سیاست اقتصاد ورزش فرهنگ‌و‌هنر سلامت صفحه نخستاخبار تحولات نرخ انواع ارز اعلام شده توسط بانک مرکزی بورس هنگ کنگ پیشتاز روند صعودی وبگردیوبگردی خبر وب بیست و سی گردی بیست سی اخرین اخبار فناوری اطلاعات ای تیخودروی زائران کربلا در آزاد راه همدان به ساوه منفجر شدخودرویزائرانکربلارئیس پلیس راه استان همدان گفت یک دستگاه خودروی زائران اربعین حسینی پس از واژگونی در اندروید بازی به شما یک تجربه ترسناک و روانگردانی را با لایه های مختلف ترس با معما اختلاف فاحش قیمت آیفون ۷ در سایت اپل و بازار تهران جدول قیمت انواع محصولات عرضه شده تلفن همراه آیفون ۷ و ۷ در بازار تهران نیز در جدول زیر آورده شده اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی با این کار همسرتان را شگفت زده کنید مخصوص همه خانم ها زیباتر شوید خانه ایی شیک و لوکس عصر ایران امام جمعه تهران دعوای رسانه‌ای مسئولان به مصلحت نظام نیستقوه قضاییه با سرعت و دقت بیشتری اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوری اخبارفناوری رباتی که با چشمانش لبخند میزند و در خانه گشت زنی می‌کند در نمایشگاه امسال شاهد حضور ربات جستجوگر هوشمند خبر نیوزام امویام اتوماتیک پژو تیپ جک دنده ای سمند جک اتوماتیک ادعای رابطه غیر اخلاقی یک زن با وزیر دولت روحانی؟ سیتنا دبیر کل حزب الله تهران در صفحه رسمی خود در اینستاگرام مدعی ارتباط یک زن با وزیر کابینه بی باک نیـــوز پایگاه خبری تحلیلی بی باک نیوز آخرین اخبار سیاست اقتصاد ورزش فرهنگ‌و‌هنر سلامت جامعه پارسینه پارسینه سایت خبری پارسینه با اعلام ۵ فیلم فهرست سودای سیمرغ نهایی شد صفحه نخست اخبار تحولات نرخ انواع ارز اعلام شده توسط بانک مرکزی بورس هنگ کنگ پیشتاز روند صعودی شاخص گلکسی اس یا نوت ؟ کدام را بخرم؟ پارسیش با عرضه دو گوشی سطح بالا از سامسونگ در یک زمان تقریبا واحد خیلی ها در خرید یکی از این دو گوشی



لینک منبع :آیفون ۸ با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟

تصاویر برای آیفون ۸ با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟ آیفون ۸ با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../آیفون-۸-با-صفحه-خیره-کننده-می-آید‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... به گزارش ایسنا به نقل از یاهوتک، پس از رویارویی با انتقادهای بسیار مبنی بر عدم عرضه اپل با صفحه نمایش بزرگ، اپل در سال ۲۰۱۴ در نهایت دو مدل ... آیفون ۸ با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟ - فرارو fararu.com/fa/news/301833/آیفون-۸-با-صفحه-خیره‌کننده-می‌آید‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... به گزارش ایسنا به نقل از یاهوتک، پس از رویارویی با انتقادهای بسیار مبنی بر عدم عرضه اپل با صفحه نمایش بزرگ، اپل در سال ۲۰۱۴ در نهایت دو مدل ... بهار نیوز - آیفون ۸ با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟ baharnews.ir/news/123174/‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... به گزارش ایسنا پس از رویارویی با انتقادهای بسیار مبنی بر عدم عرضه اپل با صفحه نمایش بزرگ، اپل در سال ۲۰۱۴ در نهایت دو مدل جدید عرضه کرد که ... گیشه نیوز - آیفون ۸ با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟ www.gishenews.com/اخبار.../اخبار.../35698-1482624000-53آیفون-۸-با-صفحه-خیره‌کننده-می‌آید؟.html‏ 8 ژانویه 2017 ... مهدی هاشمی با تماس وزیر بهداشت به مرخصی آمد/ اگر به مهدی ابلاغ شود به زندان بازمی‌گردد/ تصمیم درباره وصیت‌نامه آیت‌الله هاشمی برعهده محسن است. پایگاه اطلاع رسانی وایمکس نیوز - آیفون 8 با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟ wimaxnews.ir/NSite/FullStory/?Id=13991‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... وایمکس نیوز- پس از رویارویی با انتقادهای بسیار مبنی بر عدم عرضه اپل با صفحه نمایش بزرگ، اپل در سال 2014 در نهایت دو مدل جدید عرضه کرد که ... هرلحظه، آیفون ۸ با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟ - اخبار ایران harlahze.com/اخبار-اقتصادی/آیفون-۸-با-صفحه-خیره-کننده-می-آید‏ 8 ژانویه 2017 ... تحلیل گران انتظار دارند آیفون ۸ از آنچه که ممکن است تصور کنید بزرگتر باشد به گزارش ایسنا به نقل از یاهوتک پس از رویارویی با انتقادهای ... آیفون ۸ با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟ - سایت خبری ملکانه www.molkaneh.com/آیفون-۸-با-صفحه-خیره‌کننده-می‌آید؟/‏ 8 ژانویه 2017 ... پس از رویارویی با انتقادهای بسیار مبنی بر عدم عرضه اپل با صفحه نمایش بزرگ، اپل در سال ۲۰۱۴ در نهایت دو مدل جدید عرضه کرد که صفحه نمایش آنها ... آیفون ۸ با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟ - بتانیوز betanews.ir/news/465920/آیفون-۸-با-صفحه-خیره-کننده-می-آید/‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... تحلیل گران انتظار دارند آیفون ۸ از آنچه که ممکن است تصور کنید بزرگتر باشد پس از رویارویی با انتقادهای بسیار مبنی بر عدم عرضه اپل با صفحه ... آیفون ۸ با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟ | اینترنت کمک nethelp.ir/آیفون-۸-با-صفحه-خیره‌کننده-می‌آید؟/‏ آیفون ۸ با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟ admin 11 ساعت ago اخبار تکنولوژی ارسال دیدگاه 1 بازدید. آیفون ۸ با صفحه خیره‌کننده می‌آید؟ ۱۳۹۵-۱۰-۲۰. admin. اشتراک.