مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نسل دوم فولکس تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل

[ad_1]

وب سایت عصر خودرو: فولکس واگن در نمایشگاه خودرویی دیترویت نسل دوم کراس اوور "تیگوان" را معرفی کرد.

 

 نسل دوم فولکس واگن تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل

تیگوان 2018 اساسا نسخه کشیده تر نسل کنونی این خودرو است که در اروپا است که منحصرا برای بازار آمریکا در نظر گرفته شده است.این خودرو 10.7 اینچ طولانی تر از تیگوان موجود در بازار بوده و روی پلتفرم مدولار MQB فولکس واگن ساخته شده است.

 

 نسل دوم فولکس واگن تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل

این اینچ فضای بیشتر به مهندسان فولکس واگن اجازه داده که فضایی را برای ردیف سوم صندلی ها در نظر بگیرند و همچنین فضای بار خودرو نیز نسبت به قبل 57 درصد بیشتر شده است. این کراس اوور هفت نفره به طور استاندارد با دیفرانسیل جلو عرضه می شود و مشتریانی که قصد خرید نسخه دو دیفرانسیل را دارند باید پول بیشتری بپردازند.

 

 نسل دوم فولکس واگن تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل

داخل کابین تیگوان جدید نسبت به نسل کنونی فضای پیشرفته تر و پر زرق و برق تری دارد. خودروساز آلمانی این خودرو را به جدیدترین نرم افزار سرگرمی Car-Net مجهز کرده و دوربین دید عقب بصورت استاندارد روی تمامی نسخه های آن عرضه می شود.

 

 نسل دوم فولکس واگن تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل


فهرست دستیاران رانندگی این خودرو شامل دستیار حفظ مسیر، سیستم دید نقطه کور، کروز کنترل سازگارشونده حتی در شرایط ترافیک سنگین، هشدار تصادف از جلو و ترمز اضطراری خودکار با سیستم نظارت بر عابرین پیاده هستند.

 

 نسل دوم فولکس واگن تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل

این خودرو با یک موتور چهارسیلندر دو لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم با توان خروجی 184 اسب بخار و 299 نیوتن متر گشتاور عرضه می شود. دیفرانسیل جلو و گیربکس هشت دنده اتوماتیک جزو امکانات استاندارد این خودرو است و سیستم دو دیفرانسیل 4matic نیز با پرداخت هزینه بیشتر قابل عرضه خواهد بود.

فولکس واگن تیگوان 2018 از فصل بهار روانه بازار خواهد شد. قیمت این خودرو نیز در زمان نزدیک تری به موعد ورود به بازار اعلام خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نسل دوم فولکس تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل نسل دوم فولکس تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل



لینک منبع :نسل دوم فولکس تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل

تصاویر برای نسل دوم فولکس تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل نسل دوم فولکس تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل - برترین ها www.bartarinha.ir/.../نسل-دوم-فولکس-تیگوان-مجهزتر-و-زیباتر-از-قبل‏ - ذخیره شده 12 ژانویه 2017 ... نسل دوم فولکس تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل. تیگوان 2018 اساسا نسخه کشیده تر نسل کنونی این خودرو است که در اروپا است که منحصرا برای ... نسل دوم فولکس تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل www.24khabar.com/.../نسل-دوم-فولکس-تیگوان-مجهزتر-و-زیباتر-از-قبل/‏ 12 ژانویه 2017 ... تیگوان 2018 اساسا نسخه کشیده تر نسل کنونی این خودرو است که در اروپا است که منحصرا برای بازار آمریکا در نظر گرفته شده است. این خودرو 10. عصر خودرو - نسل دوم فولکس واگن تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل www.asrekhodro.com/.../نسل-دوم-فولکس-واگن-تیگوان-مجهزتر-و-زیباتر-از-قبل‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... عصر خودرو: فولکس واگن در نمایشگاه خودرویی دیترویت نسل دوم کراس اوور "تیگوان" را معرفی کرد. نسل دوم فولکس تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../نسل-دوم-فولکس-تیگوان-مجهزتر-زیباتر.html‏ 12 ژانویه 2017 ... کراس اوور, خودرو, فولکس واگن, تیگوان 2018, نمایشگاه دیترویت تیگوان 2018 اساسا نسخه کشیده تر نسل کنونی این خودرو است که در اروپا است که ... اجتماعی » نسل دوم فولکس تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل www.khabar.pichak.net/.../نسل_دوم_فولکس_تیگوان_مجهزتر_و_زیباتر_از_قبل‏ فهرست دستیاران رانندگی این خودرو شامل دستیار حفظ مسیر، سیس. نسل دوم فولکس تیگوان؛ مجهزتر و خوشگل تر از پیش (۵ عکس) - سرزه www.serze.com/فولکس-تیگوان-مجهزتر-خوشگل-عکس-2728492/‏ - ذخیره شده 12 ژانویه 2017 ... نسل دوم فولکس تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل تیگوان 2018 اساسا نسخه کشیده تر نسل کنونی این خودرو می باشد که در قاره اروپا می باشد که ... فولکس واگن بایگانی - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/فولکس-واگن/page/1‏ - ذخیره شده نسل دوم فولکس تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل ... امید خوزستان: وب سایت عصر خودرو: فولکس واگن در نمایشگاه خودرویی دیترویت نسخه اسپرت تری از کراس اوور ... کراس اوور بایگانی - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/کراس-اوور?responsive=true‏ - ذخیره شده امید خوزستان: وب سایت عصر خودرو: رنو در حال کار روی نسل جدید کراس اوور شهری و جمع و جور “کپچر” است. تصاویر ... نسل دوم فولکس تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل. یک Ford GT کثیف، زیباترین خودروی نمایشگاه دیترویت - برترین ها 94.182.146.175/.../یک-ford-gt-کثیف-زیباترین-خودروی-نمایشگاه-دیترویت رتبه: ۱۸% - ۶۶۶ نقد 12 ژانویه 2017 ... زیباترین خودرویی که به این نمایشگاه آورده شده، خودرویی جدید نیست؛ در واقع این خودرو برای دو ... نسل دوم فولکس تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل.