مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر

[ad_1]
مفیدستان:

 

محققان می گویند؛

شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۵

 

آلزایمر

 

آلزایمر

 

تحقیقات نشان می دهد تکان مغزی می تواند زوال روانی افراد در معرض خطر آلزایمر را سرعت ببخشد.

به گزارش ستاره ها به نقل از مهر؛ در یک مطالعه جدید، محققان ۱۶۰ نفر از سربازان ایالات متحده در جنگ های عراق و افغانستان را مورد بررسی قرار دادند. محققان دریافتند که تکان مغزی به نظر می رسد بیماری های مربوط به زوال عقل و آلزایمر را در افرادی که به طور ژنتیکی در معرض ابتلا به این بیماری ها هستند، سرعت می بخشد. با این حال، این مطالعه نمی تواند ثابت کند که تکان مغزی خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می دهد.

مسئول ارشد مطالعه جاسمیت هایز استاد روانپزشکی در دانشکده پزشکی بوستون گفت: «ما دریافتیم که داشتن یک ضربه مغزی همراه است با ضخامت قشر پایین تر مناطق مغز که اولین جایی هستند که در بیماری آلزایمر تحت تاثیر قرار می گیرند. نتایج ما نشان می دهد که در صورت وجود عوامل ژنتیکی، تکان مغزی می تواند کاهش حافظه و ضخامت قشر در مناطق مرتبط با بیماری آلزایمر را سرعت ببخشد.»
محققان گفتند که سربازان در مطالعه، با میانگین سنی ۳۲ سال، نسبتا جوان بودند.
نویسندگان این مطالعه نشان دادند که این تحقیقات می تواند منجر به شناسایی مکانیسم های مربوط به ضربه مغزی شود که به بیماری های مغز مانند آلزایمر، پارکینسون و انسفالوپاتی ضربه مزمن  (CTE)سرعت می بخشد.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمرتحقیقات نشان می دهد تکان مغزی می تواند زوال روانی افراد در معرض خطر آلزایمر را سرعت شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر اتاق خبر شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر موتورسواری بانوان،مجاز است یا ممنوع قانون چه شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر واضحشناساییارتباطبینتکانشناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر واضح آرشیو وب فارسیمهر محققان می گویند؛شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر …شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمرشناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر بیماری …مراقبتبیماریتحقیقات نشان می دهد تکان مغزی می تواند زوال روانی افراد در معرض خطر آلزایمر را سرعت شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمرتبلیغات تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمراستانهاغربیشناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر به گزارش خبرنگار مهر، در یک مطالعه جدید شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر فان نیوز …شناساییارتباطبینتکانمغزیوتحقیقات نشان می دهد تکان مغزی می تواند زوال روانی افراد در معرض خطر آلزایمر را سرعت شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر امروز آنلاینشناساییارتباطبینتحقیقات نشان می دهد تکان مغزی می تواند زوال روانی افراد در معرض خطر آلزایمر را سرعت شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر خبرگزاری …تحقیقات نشان می دهد تکان مغزی می تواند زوال روانی افراد در معرض خطر آلزایمر را سرعت آگنوزیا آگنوزیا ژنویس به دانش، دانستن و عمدتاً به تحصیل کسب و جستجوی حقایق معنوی و روحانی اطلاق می سکته مغزی – سیب سلامت با سلام و تشکر پدرم یک هفتهاست که سکته مغزی کرده از همون لحظه بی هوش شد الان سطح هوشیاریشون شفاگر درمان بیماری ها با آب مقالات هو الشافی خواص عجیب زالو به قلم استاد آل اسحاق در این مقاله به صورت مختصر با خواص ارتباط ایثارگران با رییس جمهور ایثار خبر با سلام و احترام و تبریک انتخاب جنابعالی به راس قویه مجریهعرض کنم یکی از شعار و برنامه ریس با این ماسک پوستتان را مثل آینه صاف و شفاف کنید پوست زیبایی پوست چند نکته ساده در باب زناشویی چگونه جای جوش را از بین ببریم دارورسانی به بدن با فناوری روبات سلولهای بنیادی سایت پزشکان بدون مرز بدن همه جانوران، از انسان گرفته تا گنجشک، از سلول درست شده است سلول‌ها در دوران جنینی وبلاگ تخصصی میکروبیولوژیبیوتکنولوژی هزاران سال است که تاریخِ حکومت ها و روزگاران مردم نگاشته می شود و پایینش هم با خط قشنگ می علت بروز سندروم داون چیست؟ سلامت روان اعصاب و روان … سلامت روان چند نکته ساده در باب زناشویی چگونه جای جوش را از بین ببریم حادثه تلخ حمله بیمار به رزیدنت الف انواع تشنج، علائم و عوامل تاثیر گذار در بروز تشنج نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر درمان دیسک کمر ورزش های مناسب در درد های کمر دیسک و سیاتیک آرشیو موضوعی کمردرد و علل آن متخصص طب فیزیکی و توانبخشی فیزیوتراپی و طب سوزنی کلینیک نوار



لینک منبع :شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر

شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر - خبرگزاری مهر | اخبار ایران ... www.mehrnews.com/.../شناسایی-ارتباط-بین-تکان-مغزی-و-آلزایمر‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... تحقیقات نشان می دهد تکان مغزی می تواند زوال روانی افراد در معرض خطر آلزایمر را سرعت ببخشد. الف - شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر alef.ir/vdchkmnkw23nxmd.tft2.html?435549‏ 16 ژانویه 2017 ... تحقیقات نشان می دهد تکان مغزی می تواند زوال روانی افراد در معرض خطر آلزایمر را سرعت ببخشد. به گزارش ... شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر - مرکز اطلاعات دارویی و ... www.daroughaza.com/view-59442.html‏ 17 ژانویه 2017 ... شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر. تحقیقات نشان می دهد تکان مغزی می تواند زوال روانی افراد در معرض خطر آلزایمر را سرعت ببخشد. شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر - خرداد khordadnews.ir/fa/news/.../شناسایی-ارتباط-بین-تکان-مغزی-و-آلزایمر‏ 16 ژانویه 2017 ... در یک مطالعه جدید، محققان ۱۶۰ نفر از سربازان ایالات متحده در جنگ های عراق و افغانستان را مورد بررسی قرار دادند. محققان دریافتند که تکان مغزی به ... شناسایی ارتباط بین تکان م... www.espeli.ir/element/.../شناسایی+ارتباط+بین+تکان+مغزی+و+آلزایمر‏ شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر. ... * شناسایی ارتباط بین تکان م... * شناسایی ارتباط بین تکان م... * ارتباط بین تکان مغزی و آل... * رابطه بین تکان مغزی ... روزنامه آفتاب یزد - تکان مغزی و آلزایمر aftabeyazd.ir/62256-تکان-مغزی-و-آلزایمر.html‏ - ذخیره شده 18 ژانویه 2017 ... تحقیقات نشان می‌دهد تکان مغزی می‌تواند زوال روانی افراد در معرض خطر ... شناسایی ارتباط بین ... نویسندگان این مطالعه نشان دادند که این تحقیقات می‌تواند منجر به شناسایی مکانیسم‌ها‌ی مربوط به ضربه مغزی شود که به بیماری‌ها‌ی مغز مانند ... صرع - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/صرع‏ - ذخیره شده - مشابه این حملات ممکن است بسیار خفیف و تقریبا غیر قابل شناسایی بوده یا برعکس .... از بین افرادی که تومور مغزی دارند، تقریبا ۳۰ درصد دچار صرع هستند که این تعداد در ... خطرات دیگر شامل بیماری آلزایمر، فلج چندگانه، توبروز اسکلروزیس و اتهاب مغز خود ... است که مشخص نیست آیا این عامل علت مستقیم صرع است یا با آن ارتباط دارد. شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر - کیاپرس | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31592462‏ 16 ژانویه 2017 ... شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر. : پایگاه خبری تحلیلی کیاپرس( Kiapress.ir): کیاپرس:تحقیقات نشان می دهد تکان مغزی می تواند زوال ... شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر www.turkmensnews.com/.../11049-شناسایی-ارتباط-بین-تکان-مغزی-و-آلزایمر.html‏ 16 ژانویه 2017 ... محققان دریافتند که تکان مغزی به نظر می رسد بیماری‌های مربوط به زوال عقل و آلزایمر را در افرادی که به طور ژنتیکی در معرض ابتلا به این بیماری‌ها ... شناسایی ارتباط بین تکان مغزی و آلزایمر - خبر جور khabar-yab.ir/news/547496‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... تحقیقات نشان می دهد تکان مغزی می تواند زوال روانی افراد در معرض خطر آلزایمر را سرعت ببخشد. به گزارش خبرنگار مهر، در یک مطالعه جدید، محققان ۱۶۰ ...