مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهره‌گیری از روبات‌ها در داروخانه‌های امارات

[ad_1]
مفیدستان:

بهره‌گیری از روبات‌ها در داروخانه‌های امارات

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
امروزه می‌توان شاهد رشد روز افزون حضور و کارکرد روبات‌ها در بسیاری از صحنه‌ها بود و مطمئنا در آینده بسیار نزدیک انسان جای خود را به کارمندان بهداشت و سلامت روباتیک خواهد داد.

به گزارش ایسنا، این حقیقت در بسیاری از داروخانه‌ها، مراکز بهداشت و بیمارستان‌ها به وقوع پیوسته است.

روبات‌های داروخانه به منظور کاهش هزینه و برای افزایش اطمینان از این که تمامی بیماران نسخه خود را به درستی دریافت می‌کنند پا به داروخانه‌های امارات متحده عربی گذاشته‌اند. این روبات‌ها می‌توانند اطلاعات بیش از 35 هزار نوع دارو را در حافظه خود و 12 نسخه را ظرف کم‌تر از یک دقیقه بپیچند و به میزان لازم در اختیار پرستاران و مسئولان مربوطه قرار می‌دهند.

کار روبات‌های داروخانه نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار است بلکه احتمال خطای بسیار کمی دارد.

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است، امارات متحده عربی در راستای گسترش این فناوری اولین روبات داروخانه را در بیمارستان رشید دبی راه‌اندازی کرد.

این داروخانه هوشمند برای اولین ‌بار یک روبات را برای توزیع داروهای تجویز شده به کار گرفته است. روبات هوشمند این کار را با کلیک بر روی دکمه‌ای که برای خوانش بارکد در نظر گرفته شده انجام می‌دهد و از این رو احتمال خطا به صفر می‌رسد.

وزارت بهداشت امارات اعلام کرد: قصد دارد از این روبات در تمام بیمارستان‌های خود استفاده کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهره‌گیری از روبات‌ها در داروخانه‌های امارات بهره‌گیری از روبات‌ها در داروخانه‌های امارات



لینک منبع :بهره‌گیری از روبات‌ها در داروخانه‌های امارات

بهره‌گیری از ربات‌ها در داروخانه‌های امارات - ایسنا www.isna.ir/news/.../بهره-گیری-از-ربات-ها-در-داروخانه-های-امارات‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... امروزه می‌توان شاهد رشد روز افزون حضور و کارکرد ربات‌ها در بسیاری از صحنه‌ها بود و مطمئنا در آینده بسیار نزدیک انسان جای خود را به کارمندان بهداشت و ... بهره گیری از روبات در داروخانه های امارات www.itmen.ir/index.aspx?pid=99&articleid=200103‏ 17 ژانویه 2017 ... امروزه می توان شاهد رشد روز افزون حضور و کارکرد روبات ها در بسیاری از صحنه ها بود و مطمئنا در آینده بسیار نزدیک انسان جای خود را به کارمندان بهداشت ... بهره‌ گیری از ربات ‌ها در داروخانه‌ های امارات - دبی سفر www.dubaisafar.com/بهره‌-گیری-از-ربات-‌ها-در-داروخانه‌-ه/‏ - ذخیره شده 22 ژانویه 2017 ... ربات ‌ها در داروخانه‌ های امارات این نوید را می دهند که در آینده بسیار نزدیک انسان جای خود را به کارمندان بهداشت و سلامت رباتیک خواهد داد. بهره‌گیری از ربات‌ها در داروخانه‌های امارات | دانش و فناوری | صبح شهر news.sobheshahr.com/addt/151825/بهره‌گیری-از-ربات‌ها-در-داروخانه‌های-امارات‏ 17 ژانویه 2017 ... ربات‌های داروخانه به منظور کاهش هزینه و برای افزایش اطمینان از اینکه تمامی بیماران نسخه خود را به درستی دریافت می‌کنند پا به داروخانه‌های امارات متحده ... بهره‌گیری از روبات‌ها در داروخانه‌های امارات - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../بهره-گیری-از-روبات-ها-در-داروخانه/.../6185921/‏ به گزارش ایسنا، این حقیقت در بسیاری از داروخانه ها، مراکز بهداشت و بیمارستان ها به وقوع پیوسته است. روبات های داروخانه به منظور کاهش هزینه و برای افزایش اطمینان از ... بهره‌گیری از روبات‌ها در داروخانه‌های امارات | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/17/1607139‏ 17 ژانویه 2017 ... بهره‌گیری از روبات‌ها در داروخانه‌های امارات. تکنولوژی,امارات متحده عربی,روبات,فناوری‌. همشهری آنلاین: امروزه می‌توان شاهد رشد روز افزون حضور و کارکرد ... بهره گیری از روبات ها در داروخانه های امارات | امروزه می - قطره www.ghatreh.com/news/nn35618606/بهره-گیری-روبات-داروخانه-های-امارات‏ 17 ژانویه 2017 ... امروزه می توان شاهد رشد روز افزون حضور و کارکرد روبات ها در بسیاری از صحنه ها بود و مطمئنا در آینده بسیار نزدیک. بهره‌گیری از ربات‌ها در داروخانه‌های امارات - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/19/post-17298/‏ - ذخیره شده 5 ساعت قبل ... ربات‌های داروخانه به منظور کاهش هزینه و برای افزایش اطمینان از اینکه تمامی بیماران نسخه خود را به درستی دریافت می‌کنند پا به داروخانه‌های امارات متحده ... بهره‌گیری از ربات‌ها در داروخانه‌های امارات | فراسو | مشاور و مجری تبلیغات ... farassou.com/.../1062-بهره‌گیری-از-ربات‌ها-در-داروخانه‌های-امارات.html‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... بهره‌گیری از ربات‌ها در داروخانه‌های امارات. به گزارش فراسو و به نقل از ایسنا: این حقیقت در بسیاری از داروخانه‌ها، مراکز بهداشت و بیمارستان‌ها به وقوع ... بهره‌گیری از ربات‌ها در داروخانه‌های امارات www.24khabar.com/.../بهره‌گیری-از-ربات‌ها-در-داروخانه‌های-...‏ 14 ژانویه 2017 ... بهره‌گیری از ربات‌ها در داروخانه‌های امارات. امروزه می‌توان شاهد رشد روز افزون حضور و کارکرد ربات‌ها در بسیاری از صحنه‌ها بود و مطمئنا در آینده بسیار ...