مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با خواص صابون جوانه گندم آشنا شوید

[ad_1]
مفیدستان:

صابون جوانه گندم، ماسک جوانه گندم، روغن جوانه گندم و پودر جوانه گندم از جوانه گیاه گندم بدست می‌آیند. با خواص صابون جوانه گندم آشنا شوید.

"جوانه‌ها" موادغذایی هستند که با روند طبیعی رشد و تولیدشان، در گروه سبزی‌ها، آن هم با ارزش غذایی بالا از نظر ویتامین‌ها و املاح محسوب می‌شوند. در کشور ما از هزاران سال پیش، در دوران باستان جوانه‌ها و اهمیت استفاده از آنها برای مردم شناخته شده بود.

این موضوع به قدری اهمیت داشته که مردم ما استفاده از جوانه گندم را به عنوان یک آیین سنتی همواره در آغاز فصل بهار به شکل سمنو در سفره هفت سین لازم می‌دانستند.

جوانه گندم یک مکمل غذایی پرارزش و سرشار از ویتامین E و ویتامین های گروه B است. ویتامین E امروز به عنوان معجزه گر و اکسیر جوانی معرفی می شود. سلنیوم و منیزیوم موجود در جوانه گندم ، در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان موثر شناخته شده است.

به اعتقاد برخی از متخصصان پوست ، مو و زیبایی ، جوانه گندم در درمان ریزش مو، رفع شوره سر و رفع انواع جوش صورت و ناراحتی پوستی موثر است. همچنین کسانی که از یبوست، خستگی و بی حالی، کلسترول بالا و دردهای عضلانی رنج می‌برند، باید از این ماده غذایی کمک بگیرند.

جوانه گندم با داشتن خاصیت آنتی‌اکسیدان قوی یکی از بهترین گزینه‌ها برای ترمیم بافت آسیب‌دیده، خشکی پوست و برطرف نمودن جوش و جای جوش و لک از پوست می‌باشد.

برای بهره بردن از این خواص جوانه گندم برای داشتن پوستی سالم و زیبا چندین راه وجود دارد:

خواص صابون جوانه گندم، صابون جوانه گندم، خواص جوانه گندم، طرز تهیه جوانه گندم
  1. استفاده از صابون جوانه گندم:
این روزها دیگر صابون فقط در نقش شوینده‌ای برای تمیزکردن دست و صورت و لباس ظاهر نمی‌شود. صابون‌های متنوعی که این روزها در بازار وجود دارند می‌توانند در کنار شست و شوی پوست، اثرات دارویی و درمانی مناسبی نیز داشته باشند. 
صابون‌هایی برای درمان آکنه‌های پوستی، صابون‌ برای رفع خشکی پوست، صابون‌هایی که اثر روشن‌کننده دارند و صابون‌های لایه بردار فقط چند نوع شناخته شده‌تر از این محصولات بهداشتی هستند. 
برای مثال صابون بابونه پوست را روشن می‌کند و صابون جوانه گندم چربی پوست را از بین می‌برد. 
صابون جوانه گندم با داشتن عصاره جوانه گندم، به پاک‌کردن چربی اضافی از روی پوست و شست و شوی عمیق آن کمک می‌کند. صابون جوانه گندم همچنینجهت ویتامینه کردن پوست، حاوی ویتامین E، از بین برنده جوش صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  1. استفاده از ماسک جوانه گندم:
شما می‌توانید پودر جوانه گندم را با ماست، شیر و یا عسل ترکیب کرده و انواع ماسک جوانه گندم را تهیه کنید و از هریک از آن‌ها برای لایه‌برداری، رفع جای جوش و لک صورت، روشن و شفاف‌شدن پوست و نرمی و لظافت صورت بهره ببرید.

در سایت ستاره طرز تهیه انواع ماسک جوانه گندم با جزییات و نحوه مصرف به شما آموزش داده شده، برای اطلاعات بیشتر حتما آن را مطالعه نمایید.

  1. استفاده از روغن جوانه گندم
راه بعدی برای بهره‌بردن از خواص بی‌شمار جوانه گندم، مصرف روغن جوانه گندم است. روغن جوانه گندم سرشار از ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری می باشد. وجود درصدبالای ویتامین E در این روغن آثار زیانبار رادیکالهای آزاد در پوست را خنثی نموده و از پیری زودرس پوست و پیدایش چین و چروک جلوگیری می کند. استفاده از روغن جوانه گندم در محصولات آرایشی و بهداشتی برای درمان ناراحتی های پوستی مثل اگزما و پسوریازیس بسیار مفید می باشد.

این روغن برطرف کننده چین وچروک پوست صورت، التیام بخش و استحکام دهنده پوست و محافظت‌کننده در برابر پرتو فرابنفش آفتاب است.

فرقی ندارد از صابون جوانه گندم استفاده می کنید یا روغن و یا ماسک جوانه؛ چیزی که مهم‌ است این است که این گیاه فوق‌العاده را در فهرست اقلام ضروری خانواده خود قرار دهید تا بتوانید از خواص بی‌شمار این گیاه استفاده کنید.

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

با جدیدترین تست روانشناسی در آمریکا آشنا شویدنامزد شناسی با عطر مورد علاقه اش آکاایران اگر شما هم دوست دارید با توجه به عطرهایی با مدهای تابستان آشنا شوید آکابا مدهای تابستان آشنا شوید مدتابستان کاروفناوری کَلالهپرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با پوست و مو پزشکان ایران آیا شما هم ریزش مژه دارید؟ آیا به طور مکرر دچار گل مژه می شوید؟ آیا این موضوع باعث گیاه …گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدوغلاتلوبیاشلغمعناب چهل روز تا رفع کامل جوش و لکه های صورت زیباشو دات …شایدشما هم از آن دسته از افراد هستید که مرتبا در صدد رفع لکه های قهوه ای و جوشهای صورت بارداری با میکرواینجکشن ادامه صفحه با این روش سرماخوردگی دائم فرزندتان را درمان کنید داروی اشتباه به کودک‌تان داده طب سنتی سایت پزشکان بدون مرزسرکه سیب برای مو جزو بخشی از خواص سرکه سیب است اما در حقیقت جزو پرمصرف ترین بخش درمانی کم خونیچه غذاها و موادی خون ساز هستندو برای درمان بیماری کم خونی موثر میباشد؟ با تشکر پاسخ سلام خدمت شما دوست محترم با جدیدترین تست روانشناسی در آمریکا آشنا شوید نامزد شناسی با عطر مورد علاقه اش آکاایران اگر شما هم دوست دارید با توجه به عطرهایی که با مدهای تابستان آشنا شوید آکا با مدهای تابستان آشنا شوید مدتابستان کاروفناوری کَلاله پرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با حوصله و دقت پوست و مو پزشکان ایران آیا شما هم ریزش مژه دارید؟ آیا به طور مکرر دچار گل مژه می شوید؟ آیا این موضوع باعث ناراحتی بارداری با میکرواینجکشن ادامه صفحه با این روش سرماخوردگی دائم فرزندتان را درمان کنید داروی اشتباه به کودک‌تان داده‌اید؟ گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدو گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدوغلاتلوبیاشلغمعنابرازیانه طب سنتی سایت پزشکان بدون مرز سرکه سیب برای مو جزو بخشی از خواص سرکه سیب است اما در حقیقت جزو پرمصرف ترین بخش درمانی آن تیر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانی اسلام دینی است که برای ابعاد گوناگون زندگی مردم برنامه و دستورالعمل دارد در مورد نحوه نی نی سایت مامی سایت و نو عروس و پوست و مو و زیبایی وقتی می رم حموم صورتم رو با ختمی می شورم گیاه ختمی به صورت پودر شده از دارو گیاهی بخرید که



لینک منبع :با خواص صابون جوانه گندم آشنا شوید

با خواص صابون جوانه گندم آشنا شوید - مجله اینترنتی ستاره setare.com/fa/news/.../با-خواص-صابون-جوانه-گندم-آشنا-شوید‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... صابون جوانه گندم، ماسک جوانه گندم، روغن جوانه گندم و پودر جوانه گندم از جوانه گیاه گندم بدست می‌آیند. با خواص صابون جوانه گندم آشنا شوید. با خواص روغن جوانه گندم آشنا شوید - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/20/post-17406/‏ - ذخیره شده 2 ساعت قبل ... در ادامه با نمونه‌هایی از خواص روغن جوانه گندم آشنا می‌شوید: .... با خواص صابون جوانه گندم آشنا شوید - ستاره | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31695173‏ ... با خواص صابون جوانه گندم آشنا شوید - ستاره | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31695173‏ 17 ژانویه 2017 ... صابون جوانه گندم، ماسک جوانه گندم، روغن جوانه گندم و پودر جوانه گندم از جوانه گیاه گندم بدست می آیند. با خواص صابون جوانه گندم آشنا شوید. با خواص صابون جوانه گندم آشنا شوید - قطره www.ghatreh.com/news/.../خواص-صابون-جوانه-گندم-آشنا-شوید‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... صابون جوانه گندم، ماسک جوانه گندم، روغن جوانه گندم و پودر جوانه گندم از جوانه گیاه گندم بدست می آیند. با خواص صØ. فری ویزیت | صابون جوانه گندم - مجله پزشکی دکتر سلام www.freevisit.ir/صابون-جوانه-گندم‏ - ذخیره شده صابون جوانه گندم جدیدترین و جذاب ترین لینک های اینترنت. ... با خواص صابون جوانه گندم آشنا شوید - مجله اینترنتی ستاره. 17 ژانویه 2017 ... صابون جوانه گندم، ماسک ... خواص جوانه گندم و نحوه استفاده از آن - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../bud-wheat-qualities-use.html‏ - ذخیره شده - مشابه خواص: پودر جوانه گندم یک مکمل غذایی پر ارزش و سرشار از ویتامینE و ویتامین های گروه ... اگر می خواهید لاغر شوید، پودر جوانه گندم را همراه با ماست یا سالاد کاهو 10 دقیقه ... با خواص روغن جوانه گندم آشنا شوید - مجله اینترنتی ستاره - تی نیوز tnews.ir/news/fe0278202775.html‏ 17 ژانویه 2017 ... روغن جوانه گندم به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی و با بهبود جریان خون، باعث سلامت پوست شده و برای ... با خواص صابون جوانه گندم آشنا شوید ... مزایای استفاده از محصولات بابونه و جوانه گندم 8tag.ir/news/5060262571751447557-37126650717090269‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... مزایای استفاده از محصولات بابونه و جوانه گندم. ... است با ویژگی های مختلف صابون بابونه و صابون جوانه گندم آشنا شوید این محصولات فایده های زیادی ... عکس جالب | صابون جوانه گندم www.axjaleb.ir/صابون-جوانه-گندم‏ - ذخیره شده صابون جوانه گندم جدیدترین و جذاب ترین لینک های اینترنت. ... با خواص صابون جوانه گندم آشنا شوید - مجله اینترنتی ستاره. 17 ژانویه 2017 ... صابون جوانه گندم، ماسک ... خواص صابون بابونه و جوانه گندم در طب سنتی - وقت غذای خوبه :) goodfoodtime.com/خواص-صابون-بابونه-و-جوانه-گندم-در-طب-سنت/‏ - ذخیره شده 15 آوریل 2017 ... صابون بابونه پوست را روشن می‌کند و صابون جوانه گندم چربی پوست را از بین ... 8) با خواص صابون جوانه گندم آشنا شوید - مجله اینترنتی ستاره.