مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری

[ad_1]

،تحقیقات نشان می‌دهد خرخر کردن مادران باردار، نه تنها بر روی کیفیت خواب آنها تأثیر می‌گذارد، بلکه می‌تواند برای سلامت نوزاد داخل شکم هم مضر باشد.


در این زمینه محققان حدود ۱۶۷۳ زن باردار را در سه ماهه سوم بارداری‌شان انتخاب کردند که ۳۵ درصدشان عادت خر و پف کردن داشتند و سابقه پزشکی آنها را تا زمان زایمان بررسی نمودند.

آنها دریافتند مادرانی که سه تا چند شب طی هفته خر و پف می‌کردند خطر بروز مشکلات زایمانی از جمله احتمال انجام سزارین و یا زایمان نوزادی با جثه کوچک در آنها بیشتر دیده می‌شد.

بسیاری از زنانی که در گذشته اصلا عادت به خر و پف نداشتند در دوران بارداری دچار این عادت شدند و این بیشتر به خاطر اضافه‌وزن،‌ حفظ مایعات در بدن و تغییر در میزان هورمون‌های بدن اسـت. افرادی که به طور دائم عادت به خر و پف دارند (در واقع مادرانی که قبل و حین باداری خرخر می‌کنند) در مقایسه با مادرانی که این عادت را ندارند، احتمال زایمان نوزادانی با وزنی زیر ۱۰ صدی‌یک در آنها دو‌سوم و احتمال سزارین هم در آنها ۲ برابر بیشتر بوده اسـت.

در افراد بزرگسالی که باردار نیستند، خر و پف و وقفه تنفسی انسدادی منجر به التهاب شده که می‌تواند برای سیستم قلبی‌عروقی مضر باشد. در شرایطی که اطلاعات چندانی درباره این مسئله و ارتباط آن با بارداری هنوز روشن نشده اسـت، محققان بر این باورند که خر و پف منجر به التهابی می‌شود که می‌تواند عملکرد رگ‌های خونی‌ای را که به جفت می‌رسد تغییر دهد. بنابراین در پایان کار خون و مواد مغذی کمتری به نوزاد رسیده و منجر به رشد کمتر او می‌شود.

همانطور که پزشکان و متخصصان ماما توصیه می‌کنند عادات غذایی سالم و ورزش در دوران بارداری تأثیر به‌سزایی به همراه دارد و این مسئله به طور فزاینده‌ای برای همه مشهود شده که خواب سالم و مفید نه تنها برای سلامت مادر بلکه برای سلامت نوزاد هم حائز اهمیت اسـت.

به مادران باردار توصیه می‌شود که به منظور پیشگیری از خر و پف در دوران بارداری، به پهلو خوابیده یا با یک بالش اضافی زیر سر خود بخوابند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری. کد خبر: 26148. تاریخ انتشار: 29 شهريور 1395 - 17:06. تحقیقات نشان میدهد خرخر کردن مادران باردار، نه تنها بر روی کیفیت ...در این زمینه محققان حدود ۱۶۷۳ زن باردار را در سه ماهه سوم بارداریشان انتخاب کردند که ۳۵ درصدشان عادت خر و پف کردن داشتند و سابقه پزشکی آنها را تا زمان زایمان بررسی ...10 ساعت قبل ... 10 دقیقه قبل کودک و بارداری 3 نمایش ها. تحقیقات نشان میدهد خرخر کردن مادران باردار، نه تنها بر روی کیفیت خواب آنها تأثیر میگذارد، بلکه میتواند ...خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری! تحقیقات نشان میدهد خرخر کردن مادران باردار، نه تنها بر روی کیفیت خواب آنها تأثیر میگذارد، بلکه میتواند ب?... View Post.تحقیقات نشان میدهد خرخر کردن مادران باردار، نه تنها بر روی کیفیت خواب آنها تأثیر میگذارد، بلکه میتواند برای سلامت نوزاد داخل شکم هم مضر باشد.تحقیقات نشان می دهد خرخر کردن مادران باردار، نه تنها بر روی کیفیت خواب آنها تأثیر می گذارد، بلکه می تواند برای سلامت نوزاد ... خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری.19 ساعت قبل ... خر و پف کردن هنگام بارداری، خطر عجیب! تحقیقات نشان میدهد خرخر کردن مادران باردار، نه تنها بر روی کیفیت خواب آنها تأثیر میگذارد، بلکه میتواند ...خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری - خبرگزاری بین … خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری - خبرگزاری بین … تحقیقات نشان میدهد خرخر کردن مادران باردار، نه ...1 روز پیش ... تحقیقات نشان میدهد خرخر کردن مادران باردار، نه تنها بر روی کیفیت خواب آنها تأثیر میگذارد، بلکه میتواند برای سلامت نوزاد داخل شکم هم مضر باشد.23 ساعت قبل ... در این زمینه محققان حدود ۱۶۷۳ زن باردار را در سه ماهه سوم بارداریشان انتخاب کردند که ۳۵ درصدشان عادت خر و پف کردن داشتند و سابقه پزشکی آنها را تا ...


کلماتی برای این موضوع

بارداری، زایمان، علائم بارداری، علائم زایمان کودکآشنایی با زایمان طبیعیبارداریعلایم بارداریمقاربتلباس باردرایتست باردارینشانه کوچک کردن شکم بدون رژیم سخت فقط در شش هفته …اگر در ابتدای کار روزی یک ساعت برایتان دشوار است از روزی دقیقه شروع کنید و هر یک تا پارس ناز پورتال سایت تفریحی و خانواده به این شلختگی دیده بودید عکس بیماری های عجیب و وحشتناک در جنوب کرمان عکس ترک اعتیاد و سلامت ترک اعتیاد ترک اعتیاد تضمینی ترک سیگار ترک اعتیاد به کراک ترک اعتیاد به الکل ترک اسباب بازی های مناسب کودکان قسمت اولریخت و پاش کردن کودک و آنچه از این کار می آموزد؟ برای جلوگیری از ریزش مو در مردان چرا بعد از عمل جراحی بینی باید از چسب استفاده کنیم؟تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان …بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت علل خیانت های زناشویی مخصوص دختر و پسرهای خوش چند نکته از دگزامتازون با عرض سلام و خسته نباشید ۳۳ ساله هستم به علت ریزش موهای سرم زشک برایم قرص دگزامتازون مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت … روش ساده برای خلاص شدن از درد سیاتیک دوران بارداری تمرینی که درد سیاتیک بارداری را استرس و راههای رسیدن به آرامش روح و روان آرشیو …تضادها رو درک کنیم سیاه و سفید، سرد و گرم، زشت و زیبا به تضادها فکر کن وقتی که در



لینک منبع :خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری

خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری - الو دکتر www.alodoctor.ir/news/.../خطر-عجیب-خر-و-پف-کردن-هنگام-بارداری‏ - ذخیره شده 4 ا کتبر 2016 ... خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری تحقیقات نشان می‌دهد خرخر کردن مادران باردار، نه تنها بر روی کیفیت خواب آنها تأثیر می‌گذارد، بلکه می‌تواند ... خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../خطر-عجیب-خر-و-پف-کردن-هنگام-بارداری.html‏ - ذخیره شده خر و پف کردن تحقیقات نشان می‌دهد خرخر کردن مادران باردار، نه تنها بر روی کیفیت خواب آنها تأثیر می‌گذارد، بلکه می‌تواند برای سلامت نوزاد داخل شکم هم مضر باشد. خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری - آکا akairan.com/koodak/hygiene.../news201743020415927572.html‏ - ذخیره شده 30 آوریل 2017 ... تحقیقات نشان می دهد خرخر کردن مادران باردار، نه تنها بر روی کیفیت خواب آنها تأثیر می گذارد، بلکه می تواند برای سلامت نوزاد داخل شکم هم مضر باشد. الف - خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری alef.ir/vdca0eneo49nou1.k5k4.html?393279‏ 18 سپتامبر 2016 ... خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری. http://salamati.ir/2016/09/18/strange-risk-of- snoring-during-pregnancy/. تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ... خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری | تحقیقات نشان می دهد - قطره www.ghatreh.com/news/nn33763661/خطر-عجیب-کردن-هنگام-بارداری‏ 20 سپتامبر 2016 ... تحقیقات نشان می دهد خرخر کردن مادران باردار، نه تنها بر روی کیفیت خواب آنها تأثیر می گذارد، بلکه می تواند برای. خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری - الودکتر | خبرپو khabarpu.com/k.php?u.../ZhiDZh9mG2q/...2KfZhNmI2K/...‏ 4 ا کتبر 2016 ... خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری. تحقیقات نشان می‌دهد خرخر کردن مادران باردار، نه تنها بر روی کیفیت خواب آنها تأثیر می‌گذارد، بلکه می‌تواند ... هرلحظه، خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری harlahze.com/سلامت/خطر-عجیب-خر-و-پف-کردن-هنگام-بارداری‏ 20 سپتامبر 2016 ... در این زمینه محققان حدود ۱۶۷۳ زن باردار را در سه ماهه سوم بارداری‌شان انتخاب کردند که ۳۵ درصدشان عادت خر و پف کردن داشتند و سابقه پزشکی آنها را تا ... پونیلا - خطر عجیب خر و پف کردن ... - ورود ponila.com/post/352211/‏ - ذخیره شده تحقیقات نشان می دهد خرخر کردن مادران باردار، نه تنها بر روی کیفیت خواب آنها ... خر و پف فقط مختص بزرگسالان نیست اکثر کودکان دچار این عارضه در هنگام خواب ... خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری | اخبار شمال - اخبار گلستان ... news.shomalgardi.com/.../خطر-عجیب-خر-و-پف-کردن-هنگام-بارداری/‏ - ذخیره شده تحقیقات نشان می‌دهد خرخر کردن مادران باردار، نه تنها بر روی کیفیت خواب آنها تأثیر ... برای سلامت نوزاد داخل شکم هم مضر باشد نوشته خطر عجیب خر و پف کردن هنگام با. خطر عجیب خر و پف کردن هنگام بارداری! - خانه sotiba.ir/news/36219‏ n آنها دریافتند مادرانی که سه تا چند شب طی هفته خر و پف می‌کردند خطر بروز مشکلات زایمانی از جمله احتمال انجام سزارین و یا زایمان نوزادی با جثه کوچک در آنها بیشتر ...