مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بیسکویت های با طرح قلب ، دسری خوشمزه و جدید +عکس

[ad_1]

گاهی دلتان یک دسر خوشمزه و جدید می خواهد، در عین حال حوصله درست کردن شیرینی در فر را ندارید، در این مطلب طرز تهیه قلب های عاشقانه را به شما آموزش می دهیم که نیازی به فر ندارند.

 بیسکویت های با  طرح قلب ، دسری خوشمزه و جدید +عکس

بیسکویت های عاشقانه 

 گاهی دلتان یک دسر خوشمزه و جدید می خواهد، در عین حال حوصله درست کردن شیرینی در فر را ندارید، در این مطلب طرز تهیه قلب های عاشقانه را به شما آموزش می دهیم که نیازی به فر ندارند.

مواد لازم:

    قالب قلب 1 عدد
    پنیر خامه ای نرم شده 150 گرم
    بیسکوییت اورئو یا بیسکوییت کرمدار شکلاتی شیرین عسل 24 عدد
    شکلات سفید ذوب شده به میزان لازم


 بیسکویت های عاشقانه و رمانتیک

طرز تهیه:

1-بیسکوییتهای اورئو (یا بیسکوییت کرمدار شکلاتی شیرین عسل) کاملا با غذاساز یا گوشت کوب یا با هر چیزی که در دسترس دارید کاملا پودر میکنید. از هر وسیله ای که استفاده میکنید فقط باید خوب پودر کنید

2-بعد با پنیر خامه ای نرم شده خوب مخلوط میکنید

3-کاغذ روغنی رو روی سینی پهن کنید و موادتونو کامل روش باز کنید (در حد 1 الی 1/5 سانت کافیه)

4-سینی رو به مدت 45 دقیقه داخل فریزر بگذاریدتا مواد تون سفت بشه.

5-بعد از اینکه سفت شد با قالب قلب شکل بافاصله ای نزدیک قالب بزنید دوباره 20 الی 30 دقیقه بگذارید فریزر.

6-قلب ها رو از فریزر بردارید و با چنگال داخل شکلاتی که به روش بن ماری ذوب کردید فرو ببرید و روی کاغذ روغنی تمیز بگذارید روی آن را ترافل رنگی قلبی شکل بپاشید. (و هر چیز دیگه ای که دلتون میخواد)

اگه میخواهید لایه شکلاتی اش ضخیم باشد قلب ها رو انتقال بدید فریزر دوباره توی شکلات ذوب شده بغلتونید.

7-قلبهای آماده شده رو انتقال بدهید فریزر تا شکلاتش ببنده.

نکته:

این مقدار مواد حدود 16 الی 20 قلب در سایز کوچک به شما می دهد.

سوران

مطالب مرتبط :

دسر خوشمزه و جالب با بیسکوییت پتی بور!+عکس

بیسکوییت های خوشمزه و زیبای خانگی به سبک فانتزی!+عکس

طرز تهیه بیسکویت خوشمزه و دوست داشتنی لیدی فینگر! +عکس

طرزتهیه بیسکویت هندوانه ای فانتزی و زیبا ویژه شب یلدا! +عکس

طرز تهیه بیسکوییت رژیمی بسیار خوشمزه


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

بیسکویت های با طرح قلب ، دسری خوشمزه و جدید عکسگاهی دلتان یک دسر خوشمزه و جدید می خواهد، در عین حال حوصله درست کردن شیرینی در فر را بیسکویت های با طرح قلب ، دسری خوشمزه و جدید عکسبیسکویت های عاشقانه گاهی دلتان یک دسر خوشمزه و جدید می خواهد، در عین حال حوصله درست ژله ۷ لایه رنگین کمانی خوشمزه و ساده عکس رنگین کمانی خوشمزه و ساده عکس بیسکویت های با طرح قلب ، دسری خوشمزه و جدید عکسکراکر با طعم رزماری خوشمزه و ترد • وقت غذای خوبه کراکرباطعمرزماریبیسکویت های با طرح قلب ، دسری خوشمزه و جدید کراکر با طعم انگیز و خوشمزه با بیسکویت ماکارون بیسکویت های با طرح قلب ، دسری خوشمزه و جدید عکس تهیه چیزکیک آلبالو با بیسکویت آموزش دسر های آسان آموزشآموزشدسرهایآسانطرز تهیه دسر های خوشمزه و اسان با عکس با طرح هندوانه ساده با بیسکویت جدید ترین طرز تهیه دسر های ساده و خوشمزهطرزتهیهدسرهایسادهوذوب کردن شکلات و ایجاد فرم های جدید و زیبا کیک و دسر با قلب هزینه و خوشمزه بهارسایت – اولین مجله اینترنتی آشپزی و شیرینی …بیسکویت فنجانی از این بیسکویت های خوشگل و خوشمزه برای دسری با طعم و رنگ خاص و دسرها همراه با عکس و تزیین قاتقپلو های خوشمزه همراه با عکس و و روی آن را با توت فرنگی های قلب شکل با عکس و انواع شیرینی ایرانی و شیرینی سنتی آموزش …بیسکویت های عاشقانه و عصرانه خوشمزه با مافین سیب و دسری شیرین با میوه های ترش



لینک منبع :بیسکویت های با طرح قلب ، دسری خوشمزه و جدید +عکس

تصاویر برای بیسکویت های با طرح قلب ، دسری خوشمزه و جدید +عکس بیسکویت های با طرح قلب ، دسری خوشمزه و جدید +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../بیسکویت-های-با-طرح-قلب-،-دسری-خوشمزه-و-ج.html‏ - ذخیره شده 21 سپتامبر 2016 ... بیسکویت های عاشقانه گاهی دلتان یک دسر خوشمزه و جدید می خواهد، در عین حال حوصله درست کردن شیرینی در فر را ندارید، در این مطلب طرز تهیه قلب های ... بیسکویت های با طرح قلب ، دسری خوشمزه و جدید +عکس - مفیدستان mofidestan.ir/بیسکویت-های-با-طرح-قلب-،-دسری-خوشمزه-و-ج/‏ - ذخیره شده گاهی دلتان یک دسر خوشمزه و جدید می خواهد، در عین حال حوصله درست کردن شیرینی در فر را ندارید، در این مطلب طرز تهیه قلب های عاشقانه را به شما آموزش می دهیم که نیازی ... بیسکویت های عاشقانه و رمانتیک - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/1396/02/21/post-18566‏ - ذخیره شده 6 ساعت قبل ... وب‌سایت سوران: گاهی دلتان یک دسر خوشمزه و جدید می خواهد، در عین حال حوصله درست ... 6-قلب ها رو از فریزر بردارید و با چنگال داخل شکلاتی که به روش بن ماری ذوب کردید فرو .... عکسهای بیسکوییت با طرح عاشقانه و رمانتیک - پارس ناز ... بیسکویت های عاشقانه با طرح قلب - ایران مطلب iranmatlab.ir/fa/news/100517/بیسکویت-های-عاشقانه-با-طرح-قلب‏ - ذخیره شده گاهی دلتان یک دسر خوشمزه و جدید می خواهد، در عین حال حوصله درست کردن شیرینی در فر را ندارید. ... مدل تزیین حلوا با ایده های جدید و زیبا + عکس تزیین حلوا ... بیسکویت های با طرح قلب ، دسری خوشمزه و جدید +عکس – جالب و دیدنی things.byethost13.com/?p=1695‏ - ذخیره شده 21 سپتامبر 2016 ... گاهی دلتان یک دسر خوشمزه و جدید می خواهد، در عین حال حوصله درست کردن شیرینی در فر را ندارید، در این مطلب طرز تهیه قلب های عاشقانه را به شما آموزش ... بیسکویت های عاشقانه با طرح قلب - مجله اینترنتی ایران مطلب tnews.ir/ایران-مطلب/3d0772635008.html‏ گاهی دلتان یک دسر خوشمزه و جدید می خواهد، در عین حال حوصله درست کردن شیرینی در فر را ندارید، در این مطلب طرز تهیه قلب های عاشقانه را به شما آموزش می دهیم که نیازی به فر ندارند. مواد لازم: ... مدل تزیین حلوا با ایده های جدید و زیبا + عکس تزیین حلوا ... بیسکویت های با طرح قلب ، دسری خوشمزه و جدید +عکس - تلگرامی webloge.top/news/303481‏ 21 سپتامبر 2016 ... n گاهی دلتان یک دسر خوشمزه و جدید می خواهد، در عین حال حوصله درست کردن شیرینی در فر را ندارید، در این مطلب طرز تهیه قلب های عاشقانه را به شما ... بیسکویت های با طرح قلب ، دسری خوشمزه و جدید +عکس - روزنه rozane.avablog.ir/.../بیسکویت+های+با++طرح+قلب+،+دسری+خوشمزه+و+جدید+%2Bعکس‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... گاهی دلتان یک دسر خوشمزه و جدید می خواهد، در عین حال حوصله درست کردن شیرینی در فر را ندارید، در این مطلب طرز تهیه قلب های عاشقانه را به شما آموزش ... دسر توت فرنگی با طرح قلب - مجله ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/66535/dessert-strawberry-heart/‏ - ذخیره شده دسر توت فرنگی با طرح قلب یک دسر زیبا و خوشمزه است که خودتان درست می کنید. یکی از ... برگ های سبز توت فرنگی را جدا کرده و آن را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید. دسر توت ... درست کردن اردور ژلاتینی با بیسکویت ترد .... عکس های خفن بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام 238 ... جدید ترین مدل طراحی ناخن 2017 | دیزان ناخن سال 96.