مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فورد جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد

[ad_1]

یک شرکت نوپای فناوری در کالیفرنیا فناوری هوش مصنوعی تازه ای برای نقشه خوانی در خودروهای خودران ابداع کرده و این فناوری با استقبال کارخانه های اتومبیل سازی مواجه شده است.

به گزارش مشرق به نقل از پی سی مگ، این شرکت سرمایه ای 6.6 میلیون دلاری از گروهی از سرمایه گذاران دریافت کرده که شرکت فورد هم یکی از آنهاست.
 
شرکت فورد در حال آزمایش فناوری نوظهور خود برای خودران کردن اتومبیل های ساخت خود است و بدین منظور تعدادی از اتومبیل های خود را در میشیگان آزمایش کرده و حتی از آنها در جاده های عمومی کالیفرنیا نیز استفاده کرده است.
 
مهندسان فورد هم در حال نصب حسگرهایی برای شناسایی موانع جاده ای توسط خودروها هستند. سرمایه گذاری در فناوری هوش مصنوعی شرکت تازه ترین تلاش در این زمینه محسوب می شود.
 
نرم افزار ساخت Civil Maps قادر به پردازش داده های سه بعدی دریافتی از سیستم تصویربرداری لیزری LiDAR، دوربین ها و دیگر حسگرهای وجود است. شرکت فورد فعلا گروهی متشکل از صد محقق را برای تکمیل فناوری اتومبیل های خودران خود استخدام کرده ولی زمانی برای تکمیل فرایند طراحی این خودروها مشخص نکرده است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


16 جولای 2016 ... یک شرکت نوپای فناوری در کالیفرنیا فناوری هوش مصنوعی تازه ای برای نقشه خوانی در خودروهای خودران ابداع کرده و این فناوری با استقبال کارخانه ...16 جولای 2016 ... فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند میپیوندد. عصر خودرو- یک شرکت نوپای فناوری در کالیفرنیا فناوری هوش مصنوعی تازه ای برای نقشه خوانی در ...16 جولای 2016 ... عصر خودرو- یک شرکت نوپای فناوری در کالیفرنیا فناوری هوش مصنوعی تازه ای برای نقشه خوانی در خودروهای خودران ابداع کرده و این فناوری با ...یک شرکت نوپای فناوری در کالیفرنیا فناوری هوش مصنوعی تازه ای برای نقشه خوانی در خودروهای خودران ابداع کرده و این فناوری با استقبال کارخانه های اتومبیل سازی ...فورد هم به جمع سازندگان خودروهاي هوشمند ميپيوندد. عصر خودرو/ يک شرکت نوپاي فناوري در کاليفرنيا فناوري هوش مصنوعي تازه اي براي نقشه خواني در خودروهاي خودران ...16 جولای 2016 ... به گزارش مشرق به نقل از پی سی مگ، این شرکت سرمایه ای 6.6 میلیون دلاری از گروهی از سرمایه گذاران دریافت کرده که شرکت فورد هم یکی از آنهاست.پربازدیدها میپیوندد پربحثها هوشمند خودروهای سازندگان جمع فورد.عصر خودرو- یک شرکت نوپای فناوری در کالیفرنیا فناوری هوش مصنوعی تازه ای ... بازگشت به صفحه اصلی خودرو فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند میپیوندد.16 جولای 2016 ... کد مطلب : 303740 فورد به سازندگان هوشمند یک نوپای در فناوری مصنوعی ای نقشه در خودران کرده این با کارخانه اتومبیل شده به خبرنگار اطلاعات فارس ...


کلماتی برای این موضوع

فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد ……فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد یک شرکت نوپای فناوری در کالیفرنیا فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‏پیونددیک شرکت نوپای فناوری در کالیفرنیا فناوری هوش مصنوعی تازه‌ای برای نقشه خوانی در فورد جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیونددبه گزارش مشرق به نقل از پی سی مگ، این شرکت سرمایه ای میلیون دلاری از گروهی از سرمایه فولکس واگن ، و فورد شبکه شارژ خودرو احداث …… جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد نقشه خوانی در خودروهای خودران فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیونددفورد به به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می پیونددبه گزارش پایگاه خبری با توجه به مشخصات خودرو قیمت آن را کارشناسی کنیدعصر خودرو فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیونددفورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد عصر خودرو یک شرکت نوپای فناوری فورد جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد …یک شرکت نوپای فناوری در کالیفرنیا فناوری هوش مصنوعی تازه ای برای نقشه خوانی در فورد به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از خبرگزاری میزان تیر ٢۶ فورد به جمع سازندگان خودروهای فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیونددفورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد شرکت فورد فعلا گروهی متشکل از



لینک منبع :فورد جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد

تصاویر برای فورد جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950426000402‏ - ذخیره شده 16 جولای 2016 ... یک شرکت نوپای فناوری در کالیفرنیا فناوری هوش مصنوعی تازه ای برای نقشه خوانی در خودروهای خودران ابداع کرده و این فناوری با استقبال کارخانه ... عصر خودرو - فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد www.asrekhodro.com/.../فورد-هم-به-جمع-سازندگان-خودروهای-هوشمند-می-پیوندد‏ - ذخیره شده 16 جولای 2016 ... فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد. عصر خودرو- یک شرکت نوپای فناوری در کالیفرنیا فناوری هوش مصنوعی تازه ای برای نقشه خوانی در ... عصر خودرو - فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد www.asrekhodro.com/.../فورد-هم-به-جمع-سازندگان-خودروهای-هوشمند-می-پیوندد‏ 16 جولای 2016 ... عصر خودرو- یک شرکت نوپای فناوری در کالیفرنیا فناوری هوش مصنوعی تازه ای برای نقشه خوانی در خودروهای خودران ابداع کرده و این فناوری با ... فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می پیوندد - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1060278‏ - ذخیره شده 17 جولای 2016 ... یک شرکت نوپای فناوری در کالیفرنیا فناوری هوش مصنوعی تازه ای برای نقشه خوانی در خودروهای خودران ابداع کرده و این فناوری با استقبال کارخانه ... فورد به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می پیوندد / خبرگزاری میزان khabarfarsi.com/ext/17242256‏ 16 جولای 2016 ... به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از فارس، یک شرکت نوپای فناوری در کالیفرنیا فناوری هوش مصنوعی تازه ای برای نقشه خوانی در ... فورد به به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می پیوندد - پردیس خودرو pardiskhodro.com/.../فورد-به-به-جمع-سازندگان-خودروهای-هوشمند-می-پیوندد-‏ - ذخیره شده 16 جولای 2016 ... به گزارش پایگاه خبری " پردیس خودرو " ، فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد . هوش مصنوعی تازه ای برای نقشه خوانی در خودروهای خودران، از ... فورد جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد - اخبار روز tasna.ir/1395/04/26/فورد-جمع-سازندگان-خودروهای-هوشمند-می‌پیوندد.html‏ پربازدیدها می‌پیوندد پربحث‌ها هوشمند خودروهای سازندگان جمع فورد. فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌ پیوندد www.nlink.ir/science/etmieyvw.html‏ نیوزلینک ، یک شرکت نوپای فناوری در کالیفرنیا فناوری هوش مصنوعی تازه ای برای نقشه خوانی در خودروهای خودران ابداع کرده و این فناوری با استقبال کارخانه های ... فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد - espeli.ir www.espeli.ir/item/.../فورد+هم+به+جمع+سازندگان+خودروهای+هوشمند+می‌پیوندد‏ به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از پی سی مگ، این شرکت سرمایه ای 6.6 میلیون دلاری از گروهی از سرمایه گذاران دریافت کرده که شرکت فورد ...