مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تاثیرات کفش پاشنه بلند روی بدن خانم ها

[ad_1]

تاثیرات کفش پاشنه بلند روی بدن خانم ها

تاثیرات کفش پاشنه بلند روی بدن خانم ها 

کفش هایی که پاشنه آن ها بلند اسـت در راه رفتن خانم ها مشکل ایجاد می کنند و همچنین باعث ضرر به سلامتی بدن آنان می گردد. کفش هایی با پاشنه تیز، پاشنه بلند بدون بند، لژ یکسره، پاشنه ی بلند دوک شکل و لژهای بلند چیزهایی هستند که اکثر خانم ها را به هیجان می آورند!

 

این ها انواع معمول کفش های پاشنه بلندی هستند که خانم ها می پوشند. با پاهای دل فریبانه ی پدیکور شده، خانم ها کفش های پاشنه بلند را بسیار جذاب و کامل کننده ی زیباییشان می دانند.دوست دارند که با یک جفت پاشنه ی خیره کننده قدشان را بلندتر کنند. اگرچه در مد پاپوش ها در طول زمان تغییراتی ایجاد شده،

 

ولی گرایش به پوشیدن کفش های پاشنه دار همچنان بدون تغییر مانده اسـت.یادتان نرود، همیشه این طور بوده و هست که هرچیز خوبی، بدی هایی هم دارد. این درمورد کفش های پاشنه بلند هم صدق می کند؛ به عوارض جانبی پوشیدن آن ها توجه کنید.

تاثیرات کفش پاشنه بلند روی بدن خانم ها

۱. کمر درد

در زمان راه رفتن با کفش پاشنه بلند تمام فشار بدن روی کمر متمرکز می شود. این مساله گردش خون را در آن نواحی کاهش می دهد که با درد در کمر و مفاصل ران همراه اسـت.

 

۲. فشار پا

در کفش پاشنه بلند پایتان در معذب ترین وضع ممکن قرار دارد. فشار روی پاشنه ی پاها نهایتا درد شدیدی در پاهایتان ایجاد خواهد کرد. کفش راحتی تمام وزن بدن شما را حمل می کند، و زمانی که کفش پاشنه بلند پایتان باشد، این وزن روی پاشنه ی کفش شدید و غیر قابل کنترل می شود.

 

۳. راه رفتن نامتعادل

حالت بدن خانم ها با پوشیدن کفش پاشنه بلند تغییر می کند. بعضی خانم ها نمی توانند در چنین موقعیتی تعادل خود را حفظ کنند. راه رفتن برایشان به شدت سخت می شود. ممکن اسـت با از دست دادن تعادل و لغزیدن به زمین بیافتند. در چنین شرایطی احتمال پیچ خوردن و رگ به رگ شدن مچ پا وجود دارد.

 

همچنین ممکن اسـت عضلات و تاندون ها هم دچار کشیدگی و التهاب شوند. پیاده روی معمولا یک ورزش خوب تلقی می شود ولی نه با کفش های پاشنه بلند!

تاثیرات کفش پاشنه بلند روی بدن خانم ها

۴. بیماری های ستون فقرات

تراز طبیعی ستون فقرات با پوشیدن کفش پاشنه بلند به هم می خورد، که باعث درد بسیاری خواهد شد.بعلاوه کرختی و سوزش هم محتمل اسـت.

 

۵. فرورفتگی ناخن های پا

مطالعات نشان داده که کفش های پاشنه بلند، علت اصلی فرو رفتن ناخن ها در گوشت پا هستند. برداشتن این ناخن ها، زمانی که پزشک از ابزار تیزی برای اینکار استفاده می کند، درد بسیاری خواهد داشت.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

مدلهای شیک و باکلاس کفش پاشنه بلند دخترانه …مدلهای شیک و باکلاس کفش پاشنه بلند دخترانه مدلهای شیک و باکلاس کفش پاشنه بلند دخترانه فواید رابطه جنسی برای بدن خانم هارابطه جنسی رابطه جنسی منظم و مداوم باعث میشود نگاه شما جوان بماند با اینکه این شعار سلامت و بهداشت بوتاکس با صورت ما چه میکند؟ مژه های سالم و زیبا با انجام این کارها مدفوع سیاه چه کمردرد – سیب سلامتچگونگی عملکرد کمر همانطور که می دانیم ستون فقرات از پایه جمجمه تا لگن خاصره کشیده شده یک خانم باردار خوش پوش باشیدخوشحال باشید؛ ما از همه بیشتریم درواقع بیشتر خانم ها در همین دسته قرار می‌گیرندهشت نکته بهداشتی برای سلامتی شما و محیط …بسیاری از ما، جدا از استفاده از آفت کش ها و اندک موارد دیگر، درباره ارتباط میان مامایی پزشکان ایران ۱اثر بر روی رشد و نمو کودکان مصرف سیگار مادر باردار ،باعث قرار گرفتن جنین وی در معرض برای پسرها و دخترها پزشکان ایرانتقریبا تمام خانم ها از یک تا دوسال قبل از رسیدن به سن بلوغ تغییرات چشمگیری را در بدن الگوی اضافه وزن در دوران بارداری دانشنامه فرزندبارداریدوره بارداری حد متوسط افزایش وزن در دوران بارداری سه ماهه اول بارداری تا کیلوگرمافزایش بلند شدن قد با حرکت ساده ورزشیسبک زندگیتناسب اندامبا سلام این هم سوال سوم من تو رو خدا همشون رو جواب بدید من بسکتبال کار می کنم قدم برای



لینک منبع :تاثیرات کفش پاشنه بلند روی بدن خانم ها

تصاویر برای تاثیرات کفش پاشنه بلند روی بدن خانم ها ۵ تاثیر پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند روی بدن - فردا www.fardanews.com/.../۵-تاثیر-پوشیدن-کفش‌های-پاشنه-بلند-روی-بدن‏ - ذخیره شده 29 نوامبر 2016 ... حالت بدن خانم‌ها با پوشیدن کفش پاشنه بلند تغییر می‌کند. بعضی خانم‌ها نمی‌توانند در چنین موقعیتی تعادل خود را حفظ کنند. راه رفتن برایشان به ... عوارض جدی پوشیدن کفش پاشنه بلند - نمناک namnak.com/کفش-پاشنه-بلند.p36687‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۹ - ۹ نقد پوشیدن کفش​های پاشنه بلند در زندگی روزمره​ زنان بسیاری در سراسر جهان در جریان است. علاقه به ... حالت بدن خانم ها با پوشیدن کفش پاشنه بلند تغییر می کند. تاثیرات کفش پاشنه بلند روی بدن خانم ها - داریوش فرضیایی - عمو ... daryoushfarziayi.persianblog.ir/post/18‏ - ذخیره شده 23 سپتامبر 2016 ... تاثیرات کفش پاشنه بلند روی بدن خانم ها. کفش هایی که پاشنه آن ها بلند است در راه رفتن خانم ها مشکل ایجاد می کنند و همچنین باعث ضرر به سلامتی ... خطرات و عوارض پوشیدن کفش پاشنه بلند | سایت آرایشی و زیبایی تک ... www.tak-roj.ir/خطرات-و-عوارض-پوشیدن-کفش-پاشنه-بلند.html‏ - ذخیره شده 7 دسامبر 2015 ... حالت بدن خانم‌ها با پوشیدن کفش پاشنه بلند تغییر می‌کند. بعضی خانم‌ها نمی‌توانند در چنین موقعیتی تعادل خود را حفظ کنند. راه رفتن برایشان به ... عوارض کفش های پاشنه بلند برای خانم ها - ویوان نیوز vivannews.com/Pages/News-21547.aspx‏ - ذخیره شده طبق بررسی های انجام شده، اگر خانم‌ها مدتی طولانی کفش پاشنه بلند به پا کنند، محور ... محور بدن در ناحیه لگن و ستون مهره‌ها نیز اثرات نامناسب می‌گذارد و وقتی پاشنه از ... عاقبت پوشیدن کفش پاشنه بلند!! - بیتوته www.beytoote.com/health/prevention/heel-shoe.html‏ - ذخیره شده - مشابه زانو وضعیت غیرطبیعی بدن به هنگام راه رفتن با کفش پاشنه بلند، فشار زیادی ... وارد می‌کند و به همین این ناحیه از بدن یکی از مراکز شایع Osteoarthritis در خانم‌ها است. آیا کفش پاشنه بلند واقعاً ضرر داره؟ - بیتوته www.beytoote.com/health/...lady/heels3-really2-hurt.html‏ - ذخیره شده - مشابه برای ما خانم ها به تجربه ثابت شده است که انواع کفش های پاشنه بلند، تاثیرات و عوارض یکسانی ندارند. پاشنه بلند های « پشت باز»، و یا آن هایی که در ناحیه قوزک پا ... ۵ تاثیر پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند روی بدن | فردا نیوز vista.ir/cdn/31804703‏ 29 نوامبر 2016 ... حالت بدن خانم‌ها با پوشیدن کفش پاشنه بلند تغییر می‌کند. بعضی خانم‌ها نمی‌توانند در چنین موقعیتی تعادل خود را حفظ کنند. راه رفتن برایشان به ... این تصویر را خانم ها ببینند! تصویر رادیولوزى ىلایى کفش های پاشنه bazhamsalam.blogfa.com/post-75.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه هنگام پوشیدن آن ها بدن از حالت معمولی خود خارج و عضلات پا کشیده می ‌شود. ... کفش پاشنه ‌بلند بین خانم‌ ها محبوبیت زیادی دارد، اما تا کنون پزشکان همواره در مورد پی ‌آمدهای ... اخیرا پژوهشگران دانشگاه وین اثرات کفش پاشنه بلند را روی عضلات ساق پا مورد ...