مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بررسی میکروب‌های ایستگاه فضایی بین المللی

[ad_1]

تحقیقات میکروبی در ایستگاه فضایی بین‌المللی برای ناسا از اهمیتی بسیار زیادی برخوردار بوده؛ چرا که ناسا در حال حاضر خود را برای پروازهای فضایی طولانی مدت آینده آماده می‌کند.

هدف از این همکاری مشترک بین ناسا و بنیاد اسلون، دستیابی به درک بهتر برای کنترل محیط میکروبی در فضاپیماهای اکتشافاتی اســت.

انسان حامل میکروبهایی اســت که آنها را همه جا با خود می‌برد. برخی از این میکروب‌ها در داخل بدن و در دستگاه گوارش قرار داشته و برخی دیگر در خارج از بدن و بر روی پوست و لباس قرار دارند.

هنگامی که این جوامع میکروبی وارد یک محیط ساخته دست بشر مانند ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌شوند، یک اکوسیستم میکروبی به نام "MoBE" را برای خود بوجود می‌آورند.

ناسا به دنبال طرح‌های پیشنهادی از همراهان فوق دکترا برای تجزیه و تحلیل جوامع میکروبی در داخل ایستگاه فضایی اســت تا چگونگی گردآمدن، انطباق با محیط و تکامل این میکروب‌ها را بررسی کند.

محققان این پژوهش به مجموعه‌ای از نمونه‌های میکروبی ایستگاه فضایی بین‌المللی که بیش از یک دهه جمع‌آوری شده و همچنین به آرشیو مرکز فضایی جانسون ناسا در هوستون دستیابی خواهند داشت.

۵۴۵۴

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

بررسی میکروب‌های ایستگاه فضایی بین المللیتحقیقات میکروبی در ایستگاه فضایی بین‌المللی برای ناسا از اهمیتی بسیار زیادی بررسی میکروب‌های ایستگاه فضایی بین المللی …تحقیقات میکروبی در ایستگاه فضایی بین‌المللی برای ناسا از اهمیتی بسیار زیادی بررسی میکروب‌های ایستگاه فضایی بین المللیبررسی میکروب‌های ایستگاه فضایی بین المللی دانش نجوم ایسنا نوشت ناسا طی یک پژوهش بررسی میکروب‌ ایستگاه فضایی بین‌المللی بررسی میکروب‌ ایستگاه به ایستگاه فضایی بین المللی در ایستگاه فضایی بین بررسی میکروب‌های موجود در ایستگاه فضایی بین‌المللی فضایی بین المللی ایستگاه فضایی بین‌المللی برای ناسا از اهمیتی بسیار زیادی بررسی میکروب‌های موجود در ایستگاه فضایی بین‌المللیجستجو در کتاب ها جستجو در مقالات جستجو در کل سایتبررسی میکروب‌های موجود در ایستگاه فضایی بین‌المللی…نجوم و فضابررسی میکروب‌های موجود در ایستگاه فضایی بین‌المللی ناسا طی یک پژوهش جدید و در بررسی میکروب‌های موجود در ایستگاه فضایی بین‌المللی ……بررسی میکروب‌های موجود در ایستگاه فضایی تحقیقات میکروبی در ایستگاه فضایی بین بررسی میکروب‌های موجود در ایستگاه فضایی بین‌المللی …هدف از این همکاری مشترک بین ناسا و بنیاد اسلون، دستیابی به درک بهتر برای کنترل محیط بررسی میکروب‌های موجود در ایستگاه فضایی بین‌المللی …آخرین اخبار دکتریدکتری پولی دکتری پردیس مصاحبه دکتری پذیرش دکتری آزمون دکتری بدون آزمون



لینک منبع :بررسی میکروب‌های ایستگاه فضایی بین المللی

بررسی میکروب‌های موجود در ایستگاه فضایی بین‌المللی - ایسنا www.isna.ir/.../بررسی-میکروب-های-موجود-در-ایستگاه-فضایی-بین-المللی‏ 22 سپتامبر 2016 ... ناسا طی یک پژوهش جدید و در همکاری مشترکی با موسسه غیردولتی آلفرد پی اسلون، به بررسی میکروب‌هایی پرداخته است که افراد مختلف با خود به ... بررسی میکروب‌های ایستگاه فضایی بین المللی - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/22/1445018‏ 22 سپتامبر 2016 ... تحقیقات میکروبی در ایستگاه فضایی بین‌المللی برای ناسا از اهمیتی ... تا چگونگی گردآمدن، انطباق با محیط و تکامل این میکروب‌ها را بررسی کند. بررسی میکروب های ایستگاه فضایی بین المللی | ناسا طی یک پژوهش www.ghatreh.com/news/.../بررسی-میکروب-های-ایستگاه-فضایی-بین-المللی‏ 22 سپتامبر 2016 ... ناسا طی یک پژوهش جدید و در همکاری مشترکی با موسسه غیردولتی آلفرد پی اسلون، به بررسی میکروب هایی پرداخته است که. بررسی میکروب های ایستگاه فضایی بین المللی - سایت خبری ... tnews.ir/news/c66870994512.html‏ - ذخیره شده 23 سپتامبر 2016 ... ایسنا نوشت: تحقیقات میکروبی در ایستگاه فضایی بین‌المللی برای ناسا از اهمیتی بسیار زیادی برخوردار بوده؛ چرا که ناسا در حال حاضر خود را برای ... روزنامه ابتکار - بررسی میکروب‌های موجود در ایستگاه فضایی بین‌المللی www.ebtekarnews.com/?newsid=55990‏ - ذخیره شده ناسا طی یک پژوهش جدید و در همکاری مشترکی با موسسه غیردولتی آلفرد پی اسلون، به بررسی میکروب‌هایی پرداخته است که افراد مختلف با خود به ایستگاه فضایی ... بررسی میکروب‌های ایستگاه فضایی بین المللی | خبر آنلاین | خبروان khabarone.ir/.../بررسی-میکروب‌های-ایستگاه-فضایی-بین-المللی‏ - ذخیره شده 22 سپتامبر 2016 ... تحقیقات میکروبی در ایستگاه فضایی بین‌المللی برای ناسا از اهمیتی بسیار زیادی برخوردار بوده؛ چرا که ناسا در حال حاضر خود را برای پروازهای ... بررسی میکروب های موجود در ایستگاه فضایی بین المللی - اخبار امروز www.akabanoo.com/article/akanews/.../news20169257232953021.html‏ آکابانو ناسا طی یک پژوهش جدید و در همکاری مشترکی با موسسه غیردولتی آلفرد پی اسلون، به بررسی میکروب هایی پرداخته است که افراد مختلف با خود به ایستگاه ... بررسی میکروب‌های موجود در ایستگاه فضایی بین‌المللی - دکتری www.phdazmoon.org/sanjesh_35806.html‏ به گزارش ایسنا به نقل از زی‌نیوز، تحقیقات میکروبی در ایستگاه فضایی بین‌المللی برای ناسا از اهمیتی بسیار زیادی برخوردار بوده؛ چرا که ناسا در حال حاضر خود را ... بررسی میکروب‌های موجود در ایستگاه فضایی بین‌المللی - :: انجمن ... 2dvb5.ml/t146111.html‏ - ذخیره شده 23 سپتامبر 2016 ... ناسا طی یک پژوهش جدید و در همکاری مشترکی با موسسه غیردولتی آلفرد پی اسلون، به بررسی میکروب‌هایی پرداخته است که. بررسی میکروب‌های موجود در ایستگاه فضایی بین‌المللی - کافه خبر cofekhabar.ir/news/157392‏ [unable to retrieve full-text content]ناسا طی یک پژوهش جدید و در همکاری مشترکی با موسسه غیردولتی آلفرد پی اسلون، به بررسی میکروب‌هایی پرداخته است که افراد ...