مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه املت به سبک مکزیکی

[ad_1]

طرز تهیه املت به سبک مکزیکی

طرز تهیه املت به سبک مکزیکی 

درست کردن املت به سبک کشور مکزیک که بسیار خوشمزه اسـت و می تواند یک تفاوت را هم در سبک درست کردن املت برای شما ایجاد کند. املت یکی از خوشمزه ترین قسمت های صبحانه های ایرانی اسـت. برای یک بار هم که شده املت مکزیکی را جایگزین املت ایرانی کنید، شاید مشتری دائم آن شوید!

 

املت مکزیکی
مواد لازم:
1 عدد پیاز خردشده
1 عدد فلفل‌دلمه‌ای قرمز
1 عدد فلفل‌دلمه‌ای سبز
2 عدد گوجه‌فرنگی
2 عدد تخم‌مرغ
1 ق س ریحان خرد شده
2 ق س روغن‌زیتون
1 ق س آب‌لیمو
به میزان لازم نمک ،فلفل و روغن مایع

 

روش تهیه:
1. در یک تابه مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود. سپس پیاز خرد شده را داخل آن تفت دهید تا نرم و طلایی شود. در این میان فلفل‌دلمه‌ای‌ها را بعد از شست‌وشو به ‌صورت نواری خرد کنید. گوجه‌فرنگی‌ها را هم بشویید و از وسط نصف کنید. حالا داخل گوجه‌ها را درآورید و در یک کاسه بریزید. سپس آنها را مانند فلفل‌ها به‌صورت نواری خرد کنید.

 

2. بعد از حدود 5-4 دقیقه که پیازها نرم و طلایی شدند، فلفل‌ها را بریزید و آنها را همراه با پیاز تفت دهید. سپس تکه‌های گوجه‌فرنگی را بریزید و به تفت دادن ادامه دهید. یک قاشق غذاخوری آب‌لیمو و به میزان لازم نمک و فلفل هم بریزید و مواد را خوب هم بزنید.

 

3. بعدازآنکه تکه‌های فلفل و گوجه نرم شدند، تخم‌مرغ‌ها را داخل تابه بشکنید و خوب هم بزنید تا تخم‌مرغ به خورد مواد برود. سپس صبر کنید تا املت شما آماده شود.

 

4. در یک تابه‌ کوچک روغن ‌زیتون را بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید. گوشت گوجه‌فرنگی را که کنار گذاشته بودید، همراه با بقیه آب‌لیمو، ریحان خرد شده و مقداری نمک و فلفل داخل تابه بریزید و هم بزنید. کمی صبر کنید تا سس کمی غلیظ شود. سپس تابه را از روی حرارت بردارید.حالا می‌توانید املت را همراه با سس مورد نظر سرو کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


طرز تهیه املت به سبک مکزیکی درست کردن املت به سبک کشور مکزیک که بسیار خوشمزه است و می تواند یک تفاوت را هم در سبک درست کردن املت برای شما ایجاد.حال آنکه مکزیکی ها همین املت را کمی متفاوت تر درست می کنند که از آن سادگی املت معمولی ... طرز تهیه: 1. در یک تابه مناسب مقداری روغنزیتون بریزید و آن را روی حرارت ...طرز تهیه املت به سبک مکزیکی. درست کردن املت به سبک کشور مکزیک که بسیار خوشمزه است و می تواند یک تفاوت را هم در سبک درست کردن املت برای شما ایجاد کند.طرز تهیه املت به سبک مکزیکی nدرست کردن املت به سبک کشور مکزیک که بسیار خوشمزه است و می تواند یک تفاوت را هم در سبک درست کردن املت برای شما ایجاد کند ...22 سپتامبر 2016 ... طرز تهیه املت به سبک مکزیکی n درست کردن املت به سبک کشور مکزیک که بسیار خوشمزه است و می تواند یک تفاوت را هم در سبک درست کردن املت ...آموزش تهیه املت به سبک مکزیکی,آموزش تهیه املت مکزیکی,طرز تهیه املت مکزیکی,طرز تهیه املت مکزیکی خانگی,www.iransit.com, آشپزی تصویری ,آشپزی تهیه املت ...طرز تهیه املت به سبک مکزیکی. درست کردن املت به سبک کشور مکزیک که بسیار خوشمزه است و می تواند یک تفاوت را هم در سبک درست کردن املت برای شما ایجاد کند.املت مکزیکی طرز تهیه املت مکزیکی تهیه املت مکزیکی , انواع املت , پخت املت ... بعد از این که پیاز کمی سبک شد، سپس قارچ را به آن اضافه کنید و بگذارید کمی ...24 سپتامبر 2016 ... طرز تهیه املت به سبک مکزیکی. درست کردن املت به سبک کشور مکزیک که بسیار خوشمزه است و می تواند یک تفاوت را هم در سبک درست کردن املت ...


کلماتی برای این موضوع

انواع املت آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و …در این بخش شما با انواع دستور پخت املتاملت بادمجاناملتدرست کردن املتاموزش اشپزی طرز تهیه ذرت مکزیکی در خانه آکاطرز تهیه ذرت مکزیکی ابتدا قارچ ها را خرد کنید و در کمی روغن تفت دهید در صورت تمایل طرز تهیه انواع غذاها طرز تهیه انواع غذاهاآشپزیاشپزیتزیین سالادسالاد ماکارونیطرز تهیه لازانیاطرز طرز تهیه املت اسپانیایی ساده و خوشمزهطرزتهیهاملتاسپانیاییسادهطرزتهیه املت اسپانیایی تخم مرغ ها و شیر را هم بزنید نمک و فلفل را اضافه کنید ژامبون طرز تهیه کماج طرز تهیه ابتدا دانه های زیره را داخل تابه داغ ریخته و دقیقه آنها را بدون روغن تفت طرز تهیه پوره سیب زمینی بریانیمعطرطرز تهیه مافین پوره ی سیب زمینی پنیری، راحت و رژیمی برای شامآموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، …آشپزی ، آموزش آشپزی ، آشپزی آنلاین مرغ کامل با شیر، این غذای آسان دو ساعته حاضر میشودطرز تهیه ته چین مرغ طرز تهیه گوشت مرغ را با مقداری آب و نمک و ادویه بپزید هنگامی که مرغ پخت و حدود یک طرز تهیه چای زنجبیل طرز تهیه پوست زنجبیل را کنده بهتر است بتراشید و سپس آن را به شکل ورقه های بسیار نازک دستور طرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی …آشپزیطرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوشمزه نمکستان برای این پست آموزش طرز تهیه



لینک منبع :طرز تهیه املت به سبک مکزیکی

تصاویر برای طرز تهیه املت به سبک مکزیکی املت به سبک مکزیکی ها - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/196175/املت-به-سبک-مکزیکی-ها‏ - ذخیره شده - مشابه املت به سبک مکزیکی ها. وقتی اسم ... در زیر دستور تهیه آن آمده است. املت ... طرز تهیه: 1. در یک تابه مناسب مقداری روغن‌زیتون بریزید و آن را روی حرارت متوسط قرار دهید. طرز تهیه املت به سبک مکزیکی - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-املت-سبک-مکزیکی.html‏ - ذخیره شده طرز تهیه املت به سبک مکزیکی درست کردن املت به سبک کشور مکزیک که بسیار خوشمزه است و می تواند یک تفاوت را هم در سبک درست کردن املت برای شما ایجاد. املت به سبک مکزیکی ها - پرشین وی www.persianv.com/ashpaz/288859.php‏ - ذخیره شده 11 مه 2015 ... این شیرینی خوشمزه را به راحتی می توانید درست کنید.شیرینی ... املت به سبک مکزیکی ها ... برچسب ها: املت, چگونه املت درست کنیم, طرز تهیه املت. املت به سبک مکزیکی ها - آکا akairan.com/ashpazi/europefood1/20155109233.html‏ 10 مه 2015 ... ماهی تند شکم پُر با دستپخت مکزیکی ها طرز تهیه ماهی با روکش خامه و شوید .... املت به سبک مکزیکی ها املت مکزیکی,آشپزی,املت,غذاهای اروپایی ... عدد تخم مرغ; به میزان لازم نمک و فلفل; 2 /1 پیمانه جعفری خردشده; 2 ق س گشنیز خرد شده. طرز تهیه املت به سبک مکزیکی ها - (marriage ideal ) ازدواج ایده آل novinpendar.blogsky.com/.../طرز-تهیه-املت-به-سبک-مکزیکی-ها‏ - ذخیره شده 13 مه 2015 ... وقتی اسم املت آورده می شود ناخوداگاه یاد املت گوجه فرنگی و تخم مرغ می افتیم. حال آنکه مکزیکی ها همین املت را کمی متفاوت تر درست می کنند که از آن ... آموزش تهیه املت به سبک مکزیکی - iransit سایت تفریحی و خبری ... www.iransit.com/1392/.../آموزش-تهیه-املت-به-سبک-مکزیکی.html‏ - ذخیره شده آموزش تهیه املت به سبک مکزیکی,آموزش تهیه املت مکزیکی,طرز تهیه املت مکزیکی, طرز تهیه املت مکزیکی خانگی,www.iransit.com, آشپزی تصویری ,آشپزی تهیه املت ... طرز تهیه انواع املت خوشمزه - مجله اینترنتی زیتونی zeytooni.com/1393/10/21/طرز-تهیه-انواع-املت-خوشمزه/‏ - ذخیره شده - مشابه طرز تهیه انواع املت خوشمزه آشپزی, آموزش آشپزی, املت, تخم مرغ. ... به سرعت پخته می‌شود، حباب‌ها درون آن حبس می‌شوند و بافتی نرم و سبک به املت می‌دهند. ... املت مکزیکی. طرز تهیه املت مکزیکی • مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/طرز-تهیه-املت-مکزیکی/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱ رأی برای یک بار هم که شده املت مکزیکی را جایگزین املت ایرانی کنید، شاید مشتری دائم ... یک قاشق غذاخوری آب‌لیمو و به میزان لازم نمک و فلفل هم بریزید و مواد را خوب هم .... طرز تهیه رول تخم مرغ و فلفل دلمه ای غذایی سبک و سریع • لقمه های تخم مرغی با کلاس. دستور پخت انواع املت در جهان - ناز وب www.nazweb.ir/101478-types-omelette-recipe-in-the-world.html‏ - ذخیره شده - مشابه طرز تهیه انواع املت، املت مکزیکی، املت اسپانیایی، املت اسفناج و پنیر، املت نخود ... برای این که املت سبک و پفکی شود گاهی به سفیدهٔ تخم‌مرغ که جداگانه همزده شده (یا ...