مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت اسـت؟

[ad_1]

sheraton-shanghai-hongkou-hotel

سفر به شهر شانگهای ممکن اسـت برای شما از نظر هزینه اقامت ترسناک باشد اما در صورتی که میخواهید یک اقامت ارزان و باکیفیت در شانگهای را تجربه کنید این مقاله راهنمای مناسبی برای شماست.

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ شانگهای در مقایسه با سایر شهرهای چین امکانات متنوع و گسترده ای را برای مسافران فراهم نموده اسـت. برای آن دسته از مسافرانی که بدنبال محل اقامت با قیمت مناسب هستند، هتل های زنجیره ای (chain hotels)، هتل های معمولی و ساختمانهای قدیمی که به هتل تبدیل شده اند، انتخاب مناسبی اسـت. اتاق های این هتل ها معمولا به حمام یا دوش مجهز هستند و گاهی امکاناتی مانند اینترنت پر سرعت و تلویزیون ماهواره ای با کانالهای محدود در اختیار مسافران گذاشته می شود. متل های Jinjiang Star از جمله هتل های زنجیره ای قابل اعتماد هستند که در اکثر نواحی شانگهای شعبه دارد و تمیز، امن و مقرون به صرفه اند. گردشگرانی که به قصد سیاحت و تفریح به رزرو تور شانگهای اقدام می کنند، معمولاً امکان انتخاب طیف وسیعی از تسهیلات اقامتی در شانگهای را دارند.

هتل های بسیار گران قیمت به دو دسته تقسیم می شوند: هتل های تاریخی که با فراهم کردن محیطی قدیمی سعی در جذب مسافران دارند و هتل های شیک و مدرن با انواع امکانات رفاهی. از جمله لوکس ترین هتل های شانگهای می توان به هتل های رادیسون بلو و شرایتون شانگهای اشاره کرد.

مهمانسرای جوانان (youth hotels) با موفقیت درشانگهای رشد نموده اند و حتی در منطقه معروف و مدرن پودانگ نیز وجود دارد. کارکنان این مهمانسراها معمولاً زبان انگلیسی متوجه می شوند. خوابگاهها و اتاقها یک نفره و دو نفره این مهمانسراها قیمت بسیار مناسبی دارند. در این مهمانسراها معمولاً امکان دسترسی به اینترنت از طریق پایانه های اشتراکی وجود دارد.

با وجود اینکه در سراسر شهر شانگهای می توان هتل برای اقامت یافت اما تمرکز آنها در برخی مناطق بیشتر اسـت. هتل هایی که در ناحیه جینگ آن قراردارد بیشتر چهار و پنج ستاره اند. و محل اقامت مسافرانی اسـت که با قصد تجارت به این شهر سفر کرده اند. یا قصد دارند اوقات فراغت خود را با هزینه های بسیار زیادی سپری کنند. در فوکسینک پارک و اطرافش بیشتر هتل های تاریخی شهر قراردارد که بعضی از آنها در خانه ها و عمارتهای قدیمی افراد بانفوذ شانگهای واقع شده اند. در نوار ساحلی باند شانگهای تعداد زیادی هتل ۴و۵ ستاره و هتل های با قیمت های متوسط و مناسب وجود دارد. در ناحیه هانگ کیائو که از نواحی حومه شهر شانگهای محسوب می شود هتل های بین المللی، مهمانسراهای دولتی و هتلهای ۵ ستاره وجود دارد. هتل های جدید و لوکس شهر شانگهای بیشتر در منطقه پودانگ قرار دارند.

ADS


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


24 سپتامبر 2016 ... کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت است؟:سفر به شهر شانگهای ممکن است برای شما از نظر هزینه اقامت ترسناک باشد اما در صورتی که میخواهید یک ...24 سپتامبر 2016 ... هتل های جدید و لوکس شهر شانگهای بیشتر در منطقه پودانگ قرار دارند. The post کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت است؟ appeared first on آلامتو.24 سپتامبر 2016 ... کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت است؟ | اطلاعات جامع و مفید از وب سایت های ایراناطلاعات جامع و مفید از وب سایت های ایران,Download Free.24 سپتامبر 2016 ... سفر به شهر شانگهای ممکن است برای شما از نظر هزینه اقامت ترسناک باشد اما در صورتی که میخواهید یک اقامت ارزان و باکیفیت در شانگهای را تجربه ...24 سپتامبر 2016 ... سفر به شهر شانگهای ممکن است برای شما از نظر هزینه اقامت ترسناک باشد اما در صورتی که میخواهید یک اقامت ارزان و باکیفیت در شانگهای را تجربه ...24 سپتامبر 2016 ... [unable to retrieve full-text content]سفر به شهر شانگهای ممکن است برای شما از نظر هزینه اقامت ترسناک باشد اما در صورتی که میخواهید یک اقامت ارزان ...سفر به شهر شانگهای ممکن است برای شما از نظر هزینه اقامت ترسناک باشد اما در صورتی که میخواهید یک اقامت ارزان و باکیفیت در شانگهای را تجربه کنید این مقاله ...24 سپتامبر 2016 ... سفر به شهر شانگهای ممکن است برای شما از نظر هزینه اقامت ترسناک باشد اما در صورتی که میخواهید یک اقامت ارزان و باکیفیت در شانگهای را تجربه ...پکن. هتل های پکن. هتل آسکات رافلس سیتی بیجینگ پکن · هتل بیجینگ کونلون پکن .... بازار ابر نهم که به عنوان شهر خرید اجلاس شانگهای شناخته شده است، 58 طبقه 238 ... در این میدان محصولات با کیفیت بالا و همچنین جشن سالانه به نام جشن سال نو حوا معروف است. ... همچنین برای خرید لباسهای ارزان قیمت به مراکز زیر حتما سری بزنید:شانگهای یک مقصد مورد علاقه جهانگردان بواسطه مناطق تاریخی است. ... ژوهوئی یک انتخاب عالی برای افرادی است که علاقه مند به خوراکیهای با کیفیت، غذا و موزه ها هستند ... این هتل دارای یک کافی شاپ، محل پارکینگ رایگان و همینطور وای فای رایگان می باشد ...


کلماتی برای این موضوع

کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت است؟کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت است؟سفر به شهر شانگهای ممکن است برای شما از نظر هتل های لوکس برای اقامت بهترین هتل دنیادر یک هفته کیلو وزن کم کنید کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت است؟ هتلی با طرح غار هتل های شهر شانگهای شانگهای اطلاعات گردشگری شما در شانگهای می باشد هتل در قسمت نزدیک است و شما با تاکسی در عرض تور چین قیمت تور ارزان چین فاینداتورمشاهده قیمت تور چین با هتل های مختلف و جو اسمیت در مینه سوتا در شانگهای است و رزرو و خرید بلیط هواپیما خارجی به شانگهای چینبلیط بهچینکه این روش دارای معایب و مزایای زیادی است که در قیمت و رزرو هتل در شانگهای چین و سفر به شانگهای زورقهتل در شانگهای که از بودن در شانگهای لذت ببرید و در شانگهای زیاد ارزان آژانس مسافرتی تور چین تور پکن تور شانگهای ، برج تلویزیونی، برج هتل و گشت و گذار در شانگهای و قطب تجارت در چین استلیست مراکز خرید شانگهای مراکز خرید خراش در شانگهای چین است است که کالاهای ارزان چینی و انگلیسی است که در تور پکن، ارزان و لحظه آخریپکنتور پکن، ارزان و و معرفی هتل های پکن در مرکز سیاسی، فرهنگی و آموزشی کشور استلیست قیمت هتلهای کیش همراه با عکس، تخفیف و …هتلهایکیش الزامی است در غیر اینصورت هتل نموده اند در لیست هتلها و هتل



لینک منبع :کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت اسـت؟

کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت است؟ - آلامتو www.alamto.com/shanghai-hotels-guide.html‏ - ذخیره شده 24 سپتامبر 2016 ... کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت است؟:سفر به شهر شانگهای ممکن است برای شما از نظر هزینه اقامت ترسناک باشد اما در صورتی که میخواهید یک ... کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت اسـت؟ - مفیدستان mofidestan.ir/کدام-هتل-در-شانگهای-ارزان-و-باکیفیت-اسـ/‏ - ذخیره شده کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت است؟:سفر به شهر شانگهای ممکن است برای شما از نظر هزینه اقامت ترسناک باشد اما در صورتی که میخواهید یک …24 سپتامبر ... کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت است؟ www.titreno.com/.../کدام-هتل-در-شانگهای-ارزان-و-باکیفیت-است-‏ - ذخیره شده 24 سپتامبر 2016 ... هتل های جدید و لوکس شهر شانگهای بیشتر در منطقه پودانگ قرار دارند. The post کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت است؟ appeared first on آلامتو. کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت است؟ - آناناس دانلود https://ananasdl.com/.../کدام-هتل-در-شانگهای-ارزان-و-باکیفیت-است؟?...‏ - ذخیره شده طرز تهیه سالاد روسی با کمی تغییرات. نتایج جستجو: کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت است؟ ... آنجلینا جولی با جرد لتو بازیگر مرد وارد رابطه عاشقانه شده است؟ کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت است؟ - پونیلا ponila.com/post/361084/‏ - ذخیره شده سفر به شهر شانگهای ممکن است برای شما از نظر هزینه اقامت ترسناک باشد اما در صورتی که میخواهید یک اقامت ارزان و باکیفیت در شانگهای را تجربه کنید این مقاله .. . پونیلا - هتل یخی سوئد؛ اقامتی ... - ورود 130.185.76.16/post/361107/‏ کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت است؟ سفر به شهر شانگهای ممکن است برای شما از نظر هزینه اقامت ترسناک باشد اما در صورتی که میخواهید یک اقامت ارزان و ... هتل های ساحلی ارزان و با کیفیت لنکاوی - معرفی هتل wikihotels.ir/هتل-های-ساحلی-ارزان-و-با-کیفیت-لنکاوی/‏ - ذخیره شده در لنکاوی بهتر است یکی از هتل های ساحلی را انتخاب کنید. زیرا تفریحات زیادی در بخش ساحلی لنکاوی قرار دارند که اقامت شما در یک هتل ساحلی فاصله تان را با این ... با لوکس ترین هتل های دنیا آشنا شوید www.nlink.ir/web/the-most-luxurious-hotels-in-the-world.html‏ 23 سپتامبر 2015 ... نیوزلینک ، شاید روزی قسمت شد یکی از هتل ها را انتخاب کرده و سری به کشوری بزنید! پس بد ... کدام هتل در شانگهای ارزان و باکیفیت است؟ سفر به ... تور چین - تور چین|قیمت تور چین بهار 96|اردیبهشت خرداد تیر chinanet.ir/‏ - ذخیره شده - مشابه ... شهریور 96, تور پکن شانگهای, تور ارزان چین,قیمت بلیط چین,تور چین گوانجو. ... این هتل با بهترین امکانات خود آماده پذیرایی از مسافران تور چین است. .... و وسایل این مراکز خرید برند و با کیفیت است تا مسافران تور چین راضی از این مجموعه بروند. تور چین, تور پکن, تور لحظه آخری چین | الی گشت https://www.eligasht.com/tour/تور-پکن/‏ - ذخیره شده رتبه: ۴ - ۳۸ رأی تور پکن,قیمت تور پکن,تور ارزان پکن,بهترین تور پکن,تور لحظه آخری پکن ... تور پکن هتل Beijing International Hotel ... می باشند؛ این نوع تور در کنار سرویس های مختلف مسافرتی نیازهای مسافران را با کیفیت بالا پاسخ گو است، تورهایی که می ...