مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید

[ad_1]

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت تویوتا سهم زیادی از بازار خودروی دنیا را در اختیار دارد و این میزان هر روز بیشتر می‌شود. دلیل آن هم می‌تواند اختراعات عجیب این شرکت باشد که صنعت خودروسازی را متحول کرده. این شرکت به تازگی محصولی با نام Smart Key Box درست کرده که با بلوتوث کار می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد که به وسیله‌ی گوشی اتومبیل‌شان را روشن کنند.

 

با این اختراع تویوتا موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید 

روش استفاده از این وسیله هم بسیار راحت است. باید Smart Key Box را داخل خودرو قرار دهید. درواقع این محصول روی داشبورد قرار می‌گیرد. سپس این دستگاه با بلوتوث کدی به گوشی راننده ارسال می‌کند. زمانی که گوشی به خودرو نزدیک شد، دستگاه شرکت تویوتا متوجه آن می‌شود و خودرو را روشن می‌کند.
با این اختراع تویوتا موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید

تویوتا اعلام کرده که قصد دارد از این تکنولوژی به شکل محدود روی برخی از اتومبیل‌های شرکت Getaround که در شهر سانفرانسیسکو واقع است، استفاده کند. شرکت Getaround در حوزه اجاره‌ی خودرو فعالیت می‌کند و این سیستم می‌تواند برای مشتریان جالب باشد. البته شرکت تویوتا هفته‌ی گذشته ۱۰ میلیون دلار روی این شرکت سرمایه‌گذاری کرد.

آمار به این موضوع اشاره می‌کنند که در خواست اجاره‌ی خودرو روبه افزایش است  و اکثر شرکت‌های خودروسازی بزرگ دنیا یک شرکت اجاره‌ی خودرو را خریداری کرده‌اند. حالا تویوتا هم می‌خواهد در این بازار سهم بیشتری داشته باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید



لینک منبع :موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید

با این اختراع تویوتا موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید - Digikala https://www.digikala.com/mag/مقاله.../با-اختراع-تویوتا-موبایل‌تان-را/‏ 1 نوامبر 2016 ... شرکت تویوتا سهم زیادی از بازار خودروی دنیا را در اختیار دارد و این میزان هر روز بیشتر می‌شود. دلیل آن هم می‌تواند اختراعات عجیب این شرکت باشد. موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید - پایش | دمادم https://damadam.ir/.../موبایل‌تان-را-به-سویچ-خودرو-تبدیل-کنید/4120721‏ - ذخیره شده مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت تویوتا سهم زیادی از بازار خودروی دنیا را در اختیار دارد و این میزان هر روز بیشتر می‌شود. دلیل آن هم می‌تواند ... موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/.../موبایل‌تان-را-به-سویچ-خودرو-تبدیل-کنید/4118923‏ - ذخیره شده مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: شرکت تویوتا سهم زیادی از بازار خودروی دنیا را در اختیار دارد و این میزان هر روز بیشتر می‌شود. دلیل آن هم ... موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/4518679/موبایل‌تان-را-به-سویچ-خودرو-تبدیل-کنید‏ 1 نوامبر 2016 ... موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید. تویوتا به تازگی محصولی با نام smart key box درست کرده که با بلوتوث کار می‌کند و به کاربران اجازه ... با این اختراع تویوتا موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید | شهر ای ... 30tyit.ir/tag/با-این-اختراع-تویوتا-موبایل‌تان-را-به/‏ شرکت تویوتا سهم زیادی از بازار خودروی دنیا را در اختیار دارد و این میزان هر روز بیشتر می‌شود. دلیل آن هم می‌تواند اختراعات عجیب این شرکت باشد که صنعت خودروسازی ... نهرک عمومی: با این اختراع تویوتا موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل ... https://nahrak.com/.../با-این-اختراع-تویوتا-موبایل-تان-را-به-سویچ-خودرو-تبدیل-کنید‏ 1 نوامبر 2016 ... نهرک عمومی: با این اختراع تویوتا موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید. دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات ... با این اختراع تویوتا موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید ... techno-news.ir/1395/08/12/با-این-اختراع-تویوتا-موبایل‌تان-را-به/‏ 2 نوامبر 2016 ... موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید. شرکت تویوتا سهم زیادی از بازار خودروی دنیا را در اختیار دارد و این میزان هر روز بیشتر می‌شود. دلیل آن هم ... با این اختراع تویوتا موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید https://familyweb.ir/2191-2/‏ - ذخیره شده با این اختراع تویوتا موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید. شرکت تویوتا سهم زیادی از بازار خودروی دنیا را در اختیار دارد و این میزان هر روز بیشتر می‌شود. دلیل آن ... موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید - مجله راگا | مجله راگا magazine.raganews.ir/273069/‏ 1 نوامبر 2016 ... موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید. مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: شرکت تویوتا سهم زیادی از بازار خودروی دنیا را در اختیار دارد و این میزان هر ... با این اختراع تویوتا موبایل‌تان را به سویچ خودرو تبدیل کنید tasna.ir/.../با-این-اختراع-تویوتا-موبایل‌تان-را-به-سویچ-خودرو-تبدیل-کنید.html‏ 1 نوامبر 2016 ... کنید Smart تبدیل Key خودرو Box سویچ Toyota به اتومبیل را اخبار موبایل‌تان اتومبیل تویوتا اخبار اختراع خودرو این تویوتا با خودرو.