مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه در سر کار خوشحال باشید

[ad_1]

دانستن این که چگونه در سر کار خوشحال باشید، به شما کمک می‌کند که بر دل آشوبی‌های عصرهای جمعه غلبه بکنید و از کار خود لذت ببرید.
مقدار بسیار زیادی از وقت ما، در واقع یک سوم از روزمان، در محل کار سپری می‌شود. ‌با وجود بحران اقتصادی به همراه اضطراب و استرس شغلی در این روزها، تفاوت بین "اه امروز شنبه اســت" با "خدا را شکر، امروز شنبه اســت" با این که آیا شما در سر کار خوشحال هستید یا نه، مشخص می‌شود. بنابراین چه فاکتورهایی، شادی و خوشحالی شما را در محل کار مشخص می‌کنند و این که دقیقاً تفاوت بین کارمند خوشحال و کارمند ناراحت چیست؟ آیا آن ارتباط خوب بین مدیریت و کارمندان اســت یا کار کردن با همکاران دوست و یا به علت دیدگاه فردی اســت؟ خوب، در اینجا نگاهی به این می‌اندازیم که شادی و خوشحالی از چه چیزی تشکیل یافته و شما چگونه می‌توانید در سر کار خوشحال بمانید.

چگونه همیشه در سر کار خوشحال باشید :

در تحقیقی که در انگلستان انجام شد، یافت شد که فقط 4 کارمند از هر 5 کارمند، در سر کار خوشحال هستند. به طور عجیب بر خلاف تصور عمومی، آن درآمد و یا عشق به کار نبود که مردم را شاد و خوشحال می‌ساخت بلکه در عوض، همکاران حامی و دوست و مدیر خوب، دلایل اصلی شادی و خوشحالی در محل کار بودند. بنابراین، چگونه انرژی خود را بالا نگه می‌دارید و احساس لذت را در شغل خود پرورش می‌دهید؟ در اینجا برخی توصیه‌ها برای کمک به شما در مسیر پیدا کردن شادی و خوشحالی و به دست آوردن رضایت شغلی در محل کار، آورده شده اســت.

با دیدگاه مثبت شروع بکنید :

"شادی و خوشحالی یک طرز فکر اســت. ما، خودمان را بیچاره و یا شاد و قوی می‌سازیم. مقدار کار یکسان اســت." فرانسیسکا ریگلر.
آن در مورد خود - انگیزی و داشتن دید مثبت نسبت به شغل خود اســت. تمرکز بر روی جنبه‌های مثبت شغل، به جای فکر کردن به آنچه که شما را ناراحت می‌سازد، کلید اصلی شادی و خوشحالی اســت. منفی نگری و شایعه پراکنی در مورد چیزهای بد، ممکن اســت آسان باشد اما بخش دشوار، نگاه کردن به جنبه‌ی روشن کار اســت.

خود را به چالش بکشید :

به جای جستجوی کمک از افراد دیگر، خود را به چالش بکشید و رشد شخصی خود را به طور حرفه‌ای بر عهده بگیرید. خستگی و ملالت، یکی از فاکتورهای اصلی اســت که مردم را به تغییر کارشان راغب می‌کند. بنابراین چالش‌های جدیدی را بیابید و برنامه و اهداف پیشرفته‌ی خود را به طور شخصی دنبال کنید. به دست آوردن کنترل آنچه که انجام می‌دهید و دیدن وظیفه‌ی خود، یک احساس عالی اســت. اگر به مشکلی برخوردید، بسیار خوب اســت که از مدیر خود کمک بگیرید اما وابستگی کامل به شخص دیگر برای پیشرفت شغلی، کار بیهوده‌ای اســت.

دوست پیدا کنید :

داشتن کسی برای صحبت کردن با او در سطح اجتماعی و در واقع داشتن همکارانی که دوست دارید و از کار کردن با آنها لذت می‌برید، نشانه‌ی شادی و خوشحالی در محل کار اســت. با مردم حرف بزنید، با آنها آشنا شوید و سعی کنید روابط فردی خود را در محل کار ارتقا دهید. ملاقات با افراد جدید و کسب دیدگاه‌های تازه، می‌تواند به علاقمند نگه داشتن خود در محل کار، به شما کمک کند. هم چنین دانستن این که کسی را دارید تا چیزی را با او به اشتراک بگذارید و به شما توجه کند می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم سازد. اما از صحبت‌های منفی و غیبت و خبر چینی، دوری کنید.

کارهای خود را تمام کنید :

کامل کردن کارهای خود هر چند ناخوشایند و نامطبوع اســت اما باید این کار را انجام دهید. این کار حس موفقیت فردی به شما می‌دهد و به شما انگیزه می‌بخشد تا به سمت اهداف خود در آینده، حرکت کنید. هم چنین به یاد گیری خود ادامه دهید و بینش‌های جدیدی در سر کار به دست آورید. این کار نه تنها در کار حاضر به شما کمک می‌کند بلکه شما را در کار به طور عاقلانه پیش می‌برد. بنابراین اولویت بندی کارهای خود را شروع کنید و آنها را کامل کنید.

وقفه و فاصله‌ای داشته باشید :

نشستن و خیره شدن به صفحه‌ی کامپیوتر خود در تمام طول روز، به شما کمک نخواهد کرد. به جای آن وقفه داشته باشید و گاهی بیرون بروید. لازم نیست که آنها وقفه‌ها و فاصله‌های طولانی باشند اما رفتن به بیرون به مدت چند دقیقه برای داشتن تنفس، می‌تواند شما را از نو تازه سازد. همراه با این کار، باید تعطیلاتی نیز داشته باشید تا خود را احیا کنید و به طور مناسب استراحت کنید. بعد از اینها، چیزی اســت که شرکت‌تان به شما می‌دهد. بنابراین از یک هفته استفاده کنید و قبل از برگشتن به سر کار به طور کامل استراحت کنید.
تحقیقات یافته‌اند که وقتی کارمندان برای شرکتی کار می‌کنند که روح شرکت دهی و ارتباط را همراه با قدردانی از کار جدی آنها، پرورش می‌دهد به طور طبیعی شاد و خوشحال هستند. بنابراین اگر همه‌ی این چیزها نتوانستند انرژی شما را بالا ببرند، پس شاید وقت آن اســت که شغل و کار خود را دوباره ارزیابی بکنید و تصمیم بگیرید که برای شما خوب اســت یا نه.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


21 سپتامبر 2016 ... دانستن این که چگونه در سر کار خوشحال باشید، به شما کمک میکند که بر دل آشوبیهای عصرهای جمعه غلبه بکنید و از کار خود لذت ببرید.ﭼﮕﻮﻧﻪ در ﺳﺮﮐﺎر ﺧﻮﺷﺤﺎل و راﺿﯽ ﺑﺎﺷﯿﺪ؟ نويسنده(گان): ROSEMARIE CHRISTOPHER، PAUL DIONN، مترجم: عبدالمطلب برات نيا. لينک کوتاه به اين صفحه: ...بلکه رفتار و افکار خوشایندی داشته باشید تا بتوانید خوشحال باشید و از نعمت .... *نهایتاً چگونه خوشحال باشیم؟ .... سه سال باهاش سر کار رفتم ولی بازم ازش بدم میاد.در کنار تمام مشکلاتی که داشت تلاش میکرد تا در محل کار خوشحال باشد و از کار خود لذت ... و خوشحال نیستید، به خاطر اینکه شما خودتان تصمیم گرفته اید که اینگونه باشید. ... وقتی که هیچ کدام از کارهایش آنطور که می خواست انجام نمیشد، او سر افرادی که ...28 سپتامبر 2010 ... دوران حرفهای قدیمی و تکراری مثل دختر ترشیده دیگر به سر آمده. بهخودتان و ... خلاصه آنکه، قبل از هر چیز دیگری به فکر خوشحال کردن خودتان باشید. 7- دیگر زیر بار ... چطور اولین روز کاری را با موفقیت بگذرانیم؟ چطور دوست خوب پیدا ...25 آوريل 2012 ... پس حالا چطور میتونیم خوشحال باشیم و زندگی شادی رو تجربه کنیم؟ ... مثلا در محل کار ترس از اینکه نتونیم کارمون رو درست انجام بدیم و از کار بر کنار بشیم ... همونطور که گفتم باید قدردان همه چیز باشید حتی اتفاقهای بد. .... زندگی هم با نگاه ساده و خالی از استرس و اضطراب به راحتی ایستاد و اونها رو پشت سر گذاشت.8 دسامبر 2015 ... معنی است که روی هم رفته صبح که به سر کار میروید خوشحال یا شاد باشید. منتظرش باشید، نه اینکه از سر کار رفتن وحشت داشته باشید. اگر این ...تا به حال فکر کردهاید که در ۳۶۵ روز سال شما یا همسرتان چند بار از سرکار به خانه بر میگردد؟ ... ۲) انتظار نداشته باشید هنگام ورود به خانه، همسرتان با یک دسته گل منتظرتان ایستاده باشد. ... هر شب برای خوشحالی همسرتان کاری هر چند کوچک انجام دهید. ... پاکیزگی و آراستگی بر مهر و محبت میافزاید · خانمها چگونه با همسرانشان رفتار کنند ...بنابراین کار شما این است که او را مجذوب خود نگه دارید و کاری کنید که همیشه شما را بخواهد. ... 1- سر خود را شلوغ کنید: هیچ وقت نباید طوری نشان دهید که انگار نشستهاید کنار .... پیشنهادی برای خوشحال کردن همسرتان /حتما ببینید · رونق کسب و کار شما از ...اگر همه انسان ها یک شکل بودند وبه یک روش زندگی می کردند وخلاصه همه کار هایشان. شبیه هم ... چگونه نگرانی می تواند در وجود شما باشد اما شما خوشحال هم باشید. در حقیقت ... اما چگونه سر نوشت خود را به دست افکار دیگران که هیچ نقشی در زندگی ما نداشته اند.


کلماتی برای این موضوع

چگونه با انتخاب لباس مناسب یک چــاق خوش تیــپ باشید چگونه با انتخاب لباس مناسب یک چــاق خوش تیــپ باشید؟چگونه در جمع صحبت کنیم؟پرشین پرشیاچگونه در جمع صحبت کنیم؟ یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود شما حرفی نزنید این است چگونه می‌توان روحیه شاداب و خوی خوشحال داشت …سلام ، من حسابداری خوندم رشته مو دوست نداشتم ولی تموم کردم سه سال باهاش سر کار رفتم چگونه وبلاگ بسازیم؟؟ آموزش ساخت وبلاگ در مقاله‌ی زیر به عنوان یک مکمل برای آموزش‌های بالا در نظر گرفته شده است وبلاگ ساختن یک چگونه شوهر خود را علاقمند نگه دارید؟ صفحه چگونه همسر خود را علاقمند نگه دارید؟ برای کنترل مردان عشق ابزار کارا تری از شهوت استچگونه در دل شوهر راه یابیم؟ با شوهری که از سر کار می آید چه رفتاری دارید؟ الف چه باید کرد؟ سلام و احوالپرسی چگونه با پسر نوجوان در خانه برخورد کنیمشناسه خبر منتشر شده در تاریخ پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۸۴۶ چگونه به شدت جذاب ‌تر شویم؟شما همان‌قدر جذاب هستید که می‌خواهید باشید اگر شما احساس جذاب بودن بکنید دیگران هم چگونه سنسور اکسیژن را تعویض کنیم؟ وان کارچگونه سنسور اکسیژن را تعویض کنیم؟ اولین نشانه از وجود مشکل در سنسور اکسیژن این است که چگونه در زمان حال زندگی کنیم؟چگونه در زمان حال زندگی کنیم زندگی شاد دنبال شادی شاد بودنشادی کوچکشادی‌آورشادی



لینک منبع :چگونه در سر کار خوشحال باشید

چگونه در سر کار خوشحال باشید - راسخون rasekhoon.net/.../show/.../چگونه%20در%20سر%20کار%20خوشحال%20باشید/‏ 21 سپتامبر 2016 ... دانستن این که چگونه در سر کار خوشحال باشید، به شما کمک می‌کند که بر دل آشوبی‌های عصرهای جمعه غلبه بکنید و از کار خود لذت ببرید. تصاویر برای چگونه در سر کار خوشحال باشید چگونه با 5 دقیقه در روز 25% شادتر باشیم! – یک تجربه www.1tajrobe.com/با-5-دقیقه-در-روز-شادتر-باشیم/‏ - ذخیره شده - مشابه 25 آوریل 2012 ... پس حالا چطور میتونیم خوشحال باشیم و زندگی شادی رو تجربه کنیم؟ ... مثلا در محل کار ترس از اینکه نتونیم کارمون رو درست انجام بدیم و از کار بر کنار بشیم ... همونطور که گفتم باید قدردان همه چیز باشید حتی اتفاقهای بد. .... زندگی هم با نگاه ساده و خالی از استرس و اضطراب به راحتی ایستاد و اونها رو پشت سر گذاشت. ده عاملی که شما را در کار راضی و خوشحال می کنند | Dr. Siamak ... https://www.linkedin.com/.../ده-عاملی-که-شما-را-در-کار-راضی-و-خوشحال-می-کنند-dr-siamak-ahmadian‏ - ذخیره شده 11 نوامبر 2015 ... با اینکه این فرمول برای همگی ما یک یادآوری است که چگونه کاری پیدا کنیم که ... کار کنید که برای مدیریت آن احترام قائل باشید، قابل اطمینان باشند و به شما ... "من شخصا هرگز کسی را ندیده ام که هر روزصبح با شور و هیجان سر کار رود. ۲۰ رازی که افراد خوشحال هرگز به شما نمی‌گویند | چطور chetor.com/40562-۲۰-راز-افراد-واقعا-خوشحال/‏ - ذخیره شده این کار، بی‌بروبرگرد به استرس و اضطراب ختم می‌شود و به نوعی هدفِ خوشحال ... اپرا وینفری از قدرتمندترین زنان دنیا زندگی بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. .... گام صادق و راحت بودن با خود است، پیش از آنکه بتوانید با دیگران صادق باشید. ۹ عبارتی که افراد باهوش هرگز در مکالمه‌ها به‌کار نمی‌برند | چطور chetor.com/8370-افراد-هوشمند-عبارات-منفی/‏ به جای گفتن این عبارت بگویید: «من مطمئنم که از پسِ این کار برمی‌آیی.» ...... نمیدونم کم کم باید مطالعه مو کم کن چون دچار یک سر درگمی کاذب شدم ممنون برای مطالب تون ... فکر نمیکردم جمله موفق باشید هم میتونه تاثیر منفی در شخص داشته باشی ... موافقم – وقتی بهمن می گن جوانتر از سنت نشان می دهی خوشحال میشم- یا لاغر شدی واقعا حس ... چطور تنهایی را با خوشحالی سپری کنیم؟ - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/117139‏ - ذخیره شده - مشابه 28 سپتامبر 2010 ... دوران حرف‌های قدیمی و تکراری مثل دختر ترشیده دیگر به سر آمده. به‌خودتان و ... خلاصه آنکه، قبل از هر چیز دیگری به فکر خوشحال کردن خودتان باشید. 7- دیگر زیر بار ... چطور اولین روز کاری را با موفقیت بگذرانیم؟ چطور دوست خوب پیدا ... چگونه شاد باشیم - مرکز مشاوره moshavereh.kntu.ac.ir/ShowPage.aspx?...show...‏ - ذخیره شده - مشابه چگونه شاد باشیم. ... اگر میخواهید شاد باشید باید باور کنید که میتوانید و توانایی رسیدن به آن را دارید. ... قبل از انجام کاری یا گفتن چیزی، به ضرورت آن بیاندیشید. گفتگوی مَچیو ریکارد راجع به عاداتِ خوشحالی | TED Talk Subtitles and ... ► 20:54https://www.ted.com/talks/matthieu_ricard_on_the_habits_of_happiness/transcript?language=fa 31 ا کتبر 2007 - 21 دقیقه TED Talk Subtitles and Transcript: خوشحالی چیست، و چگونه ما میتوانیم آنرا بدست بیاوریم؟ ... و شخصی یک مقاله نوشت و گفت ... چگونه پیشرفت کنیم؟ - وبلاگ وب یاد https://www.webyad.com/blog/how-do-we-progress/‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2015 ... این بدین معنی است که روی هم رفته صبح که به سر کار می‌روید خوشحال یا شاد باشید. منتظرش باشید، نه اینکه از سر کار رفتن وحشت داشته باشید.