مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

منطقی: امسال یک پرتاب ماهواره خواهیم داشت

[ad_1]

رئیس مرکز ملی فضایی ایران گفت: در صورت فراهم بودن شرایط تا پایان امسال یک پرتاب ماهواره در کشور خواهیم داشت.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی رئیس مرکز ملی فضایی در پاسخ به این سوال که آیا در سال جاری پرتاب ماهواره ملی داریم یا خیر، گفت: برنامه پرتاب کاملا زمان بر است زیرا دقت زیادی را می طلبد و جای اشتباه باقی نمی‌گذارد.

وی افزود: به نوعی زمانی یک ساله لازم است تا عوامل مختلف سنجیده شود و چیزی نیست که امروز تصمیم گیری شود و فردا اجرا شود.

رئیس مرکز ملی فضایی ایران تصریح کرد: در کشورهای دارای این فناوری نیز جریان به همین شکل است و تمام جوانب و عوامل برای پرتاب ماهواره سنجیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت عدم وجود مشکل و فراهم بودن شرایط در نیمه دوم سال جاری یک پرتاب خواهیم داشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

با عجیب ترین مشاغل کاذب ایران آشنا شوید گاهی بیکاری در یک جامعه به حدی می‌شود که آمار الف حد ورزش ایران همین است؛ میانگین کسب ما در …حد ورزش ایران همین است؛ میانگین کسب ما در المپیک ۴ مدال است و نباید انتظاری بیش از این از قادسیه تا منی آن روز که رفتند حریفان پی هر کار زاهد سوی مسجد شد و من جانب خمارفرق زنا با صیغه موقت چیست؟ با یک لفظ چه چیز …فرق زنا با صیغه موقت چیست؟ با یک لفظ چه چیز عوض می شود؟جنگ افزار آرشیو انجمن های کالیبر ناتو طول م م طول لوله م م وزن گ ظرفیت خشاب و تیر نواخت تیر علمینیوزهاب نشریه روزانه گروه مپناگروه اقتصادی نسیم آنلاین اواسط خرداد ماه امسال، وزارت نیرو تفاهم‌نامه‌ای را با سینمای هندبازیگرانشاهرخ خانانوشکا شرماوینی پاتناک حضور افتخاریکاجولرانی موکرجیپریتی تهاجم فرهنگی تهاجمفرهنگیتهاجم فرهنگی تهاجم فرهنگی ، تلاشی برنامه ریزی شده و سازمان یافته یک گروه یا یک جامعه ره ولاء فرهنگ و اجتماعقالَ الصادِقُ علیه السلام غیبت کردن بر هر مسلمانی حرام است و البته همانگونه که آتش بازگشت فتوفانتوم ایرانی پس از سال‌ها سکوت و …طی روزهای گذشته تصاویر جدیدی از یک فروند فتوفانتوم نیروی هوایی ارتش منتشر شده که نشان کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتیجنگ اطلاعاتی اهداف و ابزارها گردآورندهحمیدرضااهریان تاریخچه اصطلاح جنگ اطلاعاتی زیر پوست تن فروشی در تهران زیرپوستتنفروشیدرحتی کارشناسان هم درباره آنها با ایما و اشاره حرف می‌زنند؛ در عین حال که چند ده سال است با کودکان خود چه می کنیم؟ کلینیک بعد …باکودکانخودچهمیکنیم؟همین طور که پدر سعید داشت صحبت می کرد احساس می کردم خشم و عصبانیت در من شکل می گیرد و داستان من و خواهر زنم نرگس آبادههیجده ساله پدر پسر را خطاب کرد ای عزیز تر از جان قبل از رفتنت ، کمی مقابل پدر راه برو تکنولوژی اطلاعات تیر سیر الی الله تمامی نسخه های چاپی دیوان شاه نعمت الله ولی چه قبل از انقلاب و چه پس از آن سانسور و جامعه شناسیاین یک وبلاگ جامعه شناسی می باشد که توسط این جانب عبدالله رضایی کارشناس ارشد جامعه نتایج ارشد آزاد زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد ……آزمون ارشد دانشگاه آزادپی اچ دی رتبه یک دکتری اولین و قویترین مرکز ارائه دهنده منابع آزمون دکتری با بالاترین حسن مرتضوی عرفان عملی وتصوفمباحث ومطالب پیرامون عرفان عملی وتصوف ساعت ٢۱٤ ‎بظ روز شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸٦مقالات کاربردی فارسی این همه هیاهو در شهر و خیابانها و کوچه ها برای چیه؟ خوب حتما خبریه دیگه و چه خبری بهتر



لینک منبع :منطقی: امسال یک پرتاب ماهواره خواهیم داشت

منطقی: امسال یک پرتاب ماهواره خواهیم داشت - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950805001338‏ - ذخیره شده 26 ا کتبر 2016 ... رئیس مرکز ملی فضایی ایران گفت: در صورت فراهم بودن شرایط تا پایان امسال یک پرتاب ماهواره در کشور خواهیم داشت. تصاویر برای منطقی: امسال یک پرتاب ماهواره خواهیم داشت تا پایان امسال یک پرتاب ماهواره خواهیم داشت - تیتر شهر titreshahr.ir/fa/news/5376/تا-پایان-امسال-یک-پرتاب-ماهواره-خواهیم-داشت‏ 30 دسامبر 2016 ... پ. تا پایان امسال یک پرتاب ماهواره خواهیم داشت. به گزارش تیترشهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی گفت: برنامه پرتاب ... امسال یک پرتاب ماهواره خواهیم داشت - هشدار نیوز www.hoshdarnews.ir/122167/امسال-پرتاب-ماهواره-خواهیم-داشت.html‏ 26 ا کتبر 2016 ... امسال یک پرتاب ماهواره خواهیم داشت - به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ... علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی رئیس مرکز ملی فضایی در پاسخ ... تا پایان امسال یک پرتاب ماهواره خواهیم داشت - تحلیل ایران www.tahlileiran.ir/a/104382.html‏ 26 ا کتبر 2016 ... تا پایان امسال یک پرتاب ماهواره خواهیم داشت ... به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی گفت: برنامه پرتاب کاملا زمان بر است زیرا ... منطقی: امسال یک پرتاب ماهواره خواهیم داشت - فارسی نیوز farsinews.xyz/news/154869‏ 26 ا کتبر 2016 ... رئیس مرکز ملی فضایی ایران گفت: در صورت فراهم بودن شرایط تا پایان امسال یک پرتاب ماهواره در کشور خواهیم داشت. منطقی: امسال یک پرتاب ماهواره خواهیم داشت - تی نیوز tnews.ir/news/87eb73043700.html‏ 26 ا کتبر 2016 ... رئیس مرکز ملی فضایی ایران گفت: در صورت فراهم بودن شرایط تا پایان امسال یک پرتاب ماهواره در کشور خواهیم داشت. تا پایان امسال یک پرتاب ماهواره خواهیم داشت | خبرگزاری مهر vista.ir/net/1380299‏ 26 ا کتبر 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی گفت: برنامه پرتاب کاملا زمان بر است زیرا دقت زیادی را می طلبد ... پرتاب قریب الوقوع دو ماهواره ایرانی پیش از پایان سال ۹۵ - espash.ir espash.ir/.../پرتاب-قریب-الوقوع-دو-ماهواره-ایرانی-پیش-از-پایان-سال-۹۵‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... رئیس مرکز ملی فضایی کشور گفت: تا پایان امسال دو ماهواره به نام های دوستی و طلوع به فضا ... در سال ۹۶ هم ماهواره ظفر را پرتاب خواهیم کرد. ... منطقی با اشاره به در دست ساخت بودن چندین پایه محصولی با قابلیت مخابراتی، سنجش و ... او افزود: درحال حاضر یک طیف از شرکت‌های دانش‌بنیان در حال راه‌اندازی هستند که بر ... تا پایان امسال یک پرتاب ماهواره خواهیم داشت - سادس www.sades.ir/2016/10/26/تا-پایان-امسال-یک-پرتاب-ماهواره-خواهیم/‏ 26 ا کتبر 2016 ... به گزارش سادس به نقل از فرهنگ نیوز، منوچهر منطقی گفت: برنامه پرتاب کاملا زمان بر است زیرا دقت زیادی را می طلبد و جای اشتباه باقی نمی گذارد.