مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دوربینی که روی هر سطحی می چسبد!

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین ، برای این کار، کافی است آن را با گوشی هوشمندمان هماهنگ کنیم. این دوربین به محض گرفتن عکس، آن را به گوشی هوشمند ارسال می‌کند. پودو به دلیل برخورداری از لنز و نیز حسگرهایی پیشرفته می‌تواند تصاویری با کیفیت بالا تهیه کند. یکی از قابلیت‌های جالب پودو این است که می‌توان شش تا از آنها را با گوشی هوشمند هماهنگ کرد.

به‌این‌ترتیب می‌توان تصاویری جالب به‌صورت همزمان یا با تاخیر زمانی مورد نظر گرفت. پشت بدنه پودو از جنس ماده‌ای ویژه است که به سطوح مختلف می‌چسبد. این ماده برخلاف بسیاری از مواد مشابه در گذر زمان از بین نمی‌رود و به‌این‌ترتیب تا سال‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. پودو قرار است با قیمت 79 دلار تا سال آینده میلادی به بازار عرضه شود.

صالح سپهری‌فر - ضمیمه کلیک


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 ا کتبر 2016 ... پودو (Podo) دوربینی است که میتوان آن را روی سطوح مختلف چسباند و از منظره جلوی آن عکس گرفت.18 ا کتبر 2016 ... ابزارهای هوشمند:دوربینی که روی هر سطحی می چسبد! کد مطلب : 360610 پودو دوربینی که آن روی مختلف و منظره آن گرفت. به جام آنلاین برای کار، است را ...دوربین بیسیم پودو Podo به هر سطحی میچسبد. ... تصویر، دوربین پودو Podo را نشان میدهد که به راحتی روی هر سطحی میماند و با آن میتوان از زوایای مختلف از خود عکس ...تصویر، دوربین پودو Podo را نشان میدهد که به راحتی روی هر سطحی میماند و با آن میتوان ... مکنده و بادکشی کوچکی قرار دارد که به گفته سازنده به هر سطح جامدی میچسبد.پودو (Podo) دوربینی است که میتوان آن را روی سطوح مختلف چسباند و از منظره ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری جام جم آنلاین: دوربینی که روی هر سطحی می چسبد!2 روز پیش ... پودو (Podo) دوربینی است که میتوان آن را روی سطوح مختلف چسباند و از منظره جلوی آن عکس گرفت.Podo گجتی کوچک است که تقریباً به هر سطحی میچسبد و بدون سیم با تلفن و ... این گجت برای عکاسی در تاریکی به فلاش هم مجهز است و پایهای پشتش دارد که اجازه ...15 ا کتبر 2016 ... درتلفن همراه ... می کند تا در عکس های دسته جمعی جای کسی که حضور دارد خالی نباشد این دوربین به راحتی به هر سطحی که مد نظر شما می چسبد و برایتان ...محققان شرکت آمریکایی Sunflare موفق به تولید نازکترین صفحات سلول خورشیدی شدند که در هر سطحی قابل استفاده است.


کلماتی برای این موضوع

سایت چشم پزشکی دکتر نادریفتبارک الله احسن الخالقین چگونه می توان باور کرد که فضائی چنین کوچک بتواند جهانی به آریوبرزن پزشکیصرع تشنج از بیماری‌های مغز و اعصاب می باشد که معمولاً به صورت تشنج صرع کاردرمانی اوتیسممشکلات بازی دوستان و همراهان گرامی ، بالاخره فرصتی شد که این وبلاگ را از رکود و رخوت بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست …سرطان دومین علت مرگ ومیر در کشورهای صنعتی و سومین علت مرگ ومیر در کشورهای در حال توسعه



لینک منبع :دوربینی که روی هر سطحی می چسبد!

تصاویر برای دوربینی که روی هر سطحی می چسبد! دوربینی که روی هر سطحی می چسبد! - جام جم jamejamonline.ir/click/.../دوربینی-که-روی-هر-سطحی-می-چسبد‏ - ذخیره شده 18 ا کتبر 2016 ... پودو (Podo) دوربینی است که می‌توان آن را روی سطوح مختلف چسباند و از منظره جلوی آن عکس گرفت. ابزار سفر: دوربینی که به هر سطحی می چسبد - کجارو www.kojaro.com/2016/11/14/.../first-stick-shoot-camera/‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... پودو دوربین بسیار کوچک بلوتوثی است که به هر سطح سختی متصل می‌شود. با فشردن یک دکمه روی صغحه تلفن خود تصویربرداری کنید. دوربینی که روی هر سطحی می چسبد! | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=4&id=66236‏ 18 ا کتبر 2016 ... دوربینی که روی هر سطحی می چسبد! به گزارش جام جم آنلاین ، برای این کار، کافی است آن را با گوشی هوشمندمان هماهنگ کنیم. این دوربین به محض ... ابزار سفر: دوربینی که به هر سطحی می چسبد - بتانیوز betanews.ir/news/.../ابزار-سفر-دوربینی-که-به-هر-سطحی-می-چسبد/‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... پودو دوربین تصویربرداری کوچکی است که می توانید به هر سطحی که دوست دارید بچسبانید و با کنترل از طریق تلفن همراه از هر چیزی و در هر زاویه ای. دوربین بی‌سیم پودو Podo به هر سطحی می‌چسبد. - کوی دانش - kooy kooy.ir/News1755.html‏ - ذخیره شده - مشابه دوربین بی‌سیم پودو Podo به هر سطحی می‌چسبد. ... تصویر، دوربین پودو Podo را نشان می‌دهد که به راحتی روی هر سطحی می‌ماند و با آن می‌توان از زوایای مختلف از خود عکس ... پودو دوربین هوشمندکوچکی که به هر سطحی میچسبد+تصاویر - تی نیوز tnews.ir/news/4e4476692478.html‏ 25 دسامبر 2016 ... این دوربین را به راحتی می توانید به هر سطحی که مایلید بچسبانید و بدون نیاز به در دست داشتن دوربین عکاسی، تصاویر زیبایی خلق کنید. پودو دوربین هوشمندکوچکی که به هر سطحی میچسبد+تصاویر -آکا seiho.ir/news/328463/‏ این دوربین را به راحتی می توانید به هر سطحی که مایلید بچسبانید و بدون نیاز به در دست داشتن دوربین عکاسی، تصاویر زیبایی خلق کنید. راحت ترین و ساده ترین ... دوربین بی‌سیم پودو Podo به هر سطحی می‌چسبد. | ظرایف www.zarayef.com/.../دوربین-بی‌سیم-پودو-podo-به-هر-سطحی-می‌چسب/‏ - ذخیره شده تصویر، دوربین پودو Podo را نشان می‌دهد که به راحتی روی هر سطحی می‌ماند و با آن می‌توان ... مکنده و بادکشی کوچکی قرار دارد که به گفته سازنده به هر سطح جامدی می‌چسبد. ابزار سفر: دوربینی که به هر سطحی می چسبد - فن آوری اطلاعات و ... i-sel.ir/blog/ابزار-سفر-دوربینی-که-به-هر-سطحی-می-چسبد/‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... پودو دوربین تصویربرداری کوچکی است که می‌توانید آن را به هر سطحی که دوست دارید بچسبانید و با کنترل از طریق تلفن همراه، از هر چیزی و در هر ...