مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش ،زیبا و خوش طرح+عکس

[ad_1]

یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد از یک وعده غذای سنگین سرو می شود. استفاده از گرمک به جای طالبی نیز در این سالاد طالبی و کیوی می تواند دلچسب باشد.

سالاد طالبی و کیوی

یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد از یک وعده غذای سنگین سرو می شود. استفاده از گرمک به جای طالبی نیز در این سالاد طالبی و کیوی می تواند دلچسب باشد.

مواد لازم:

     طالبی کوچک : 1/2
     کیوی : 2 عدد
     انگور سفید بی دانه : 125 گرم
     پاپایا , دو نیم شده : 1 عدد
     آب پرتقال : 3 قاشق غذاخوری
    نعناع خرد شده : 1 قاشق غذاخوری
    برگ ریز نعناع ترش جهت تزیین : مقداری
     انگور ترش فرنگی جهت تزیین : مقداری

 
 سالاد طالبی و کیوی

طرز تهیه:

1. تخم های طالبی را بیرون آورده و دور بریزید, آن را به 4 قسمت تقسیم نمایید. هر برش را پوست نموده و به شکل مکعبی خرد نمایید و داخل یک کاسه بریزید.

2. کیوی را پوست نمایید و آن را به حلقه های نازک برش بزنید. سپس آن را همراه حبه های انگور سفید به مواد کاسه اضافه نمایید.

3. هسته های پاپایا را درآورید و آن را پوست نموده, گوشت میوه را به شکل اریب و کلفت خرد نمایید و به میوه های داخل کاسه بیافزایید.

4. آب پرتقال را با نعناع خرد شده مخلوط نمایید و روی میوه ها بریزید. بگذارید سالاد حدود یک ساعت کنار بماند. در این فاصله, چندبار آن را هم بزنید.

5. تکه های میوه را با قاشق بین ظروف شیشه ای نیمه گود تقسیم نمایید و آب میوه سالاد را مانند سس, روی آن ها بریزید. سپس با استفاده از برگ نعناع یا انگور فرنگی هر ظرف را تزیین نمایید.

توصیه سرآشپز:

بادرنجبویه از تیره گیاهانی می باشد که عطر لیمو دارند. گیاهانی با برگ های سوزنی کرک دار که به نام نوعی لیمو معروف هستند. از گیاه شاهپسند هم می توان به جای آن استفاده نمود. این گیاه که دارای برگ های بلند باریک است نیز طعمی شبیه طعم لیمو دارد.

آوای سلامتی

مطالب مرتبط :

طرز تهیه سالاد نیسواز فرانسوی +عکس

طرز تهیه سالاد پنیر کبابی با سبزیجات کبابی +عکس

طرز تهیه سالاد ماکارونی خیلی خوشمزه

سالاد توپی خوشمزه ساده و بسیار شیک! +عکس

طرز تهیه سالاد رژیمی و باکلاس پلومن +عکس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد از یک وعده غذای سنگین سرو می شود. استفاده از گرمک به جای طالبی نیز در این سالاد طالبی و کیوی می تواند دلچسب باشد.24 ا کتبر 2016 ... طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش ،زیبا و خوش طرح یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد از یک ... طرز تهیه لقمههای شکلاتی ، دسر میوه ای خوشمزه عکس ...نحوه درست کردن سالاد میوه نیرو قسمت ،زیبا و خوش طرح عکس و ... طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش ،زیبا و خوش طرح عکس سالاد طالبی و کیوییک سالاد میوه نیرو بخش که ...استفاده از گرمک به جای طالبی نیز در این سالاد طالبی و کیوی می تواند دلچسب باشد. سالاد طالبی و کیوی یک سالاد ميوه نيرو بخش که معمولا بعد از یک وعده غذای سنگین ...1395/07/18 آموزش آشپزی ، سایت آشپزی انواع سالاد روش درست کردن سالاد طالبی و کیوی -آکادرست کردن سالاد طالبی و کیوی,طرز تهيه سالاد طالبی و کیوی,دستور تهيه ...5 روز پیش ... Fr Mobiltelefone optimiert سالاد میوه نیرومند ، سالاد میوه نیرو بخش ، سالاد میوه ، طرز تهیه سالاد میوه ، طرز تهیه ...طرز تهیه سالاد ... طرز تهیه سالاد سزار بسیار خوشمزه عکس سالاد سزار; طرز تهیه . ... طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش ،زیبا و خوش طرح عکس · طرز تهیه سالاد میوه نیرو ...درست کردن انواع سالادهای میوه یکی از مهمترین این راه ها و پیشنهادها است. .... و محل ضرب دیدگی بگذاریدبهترین ماسک زیبایی را می توانید از هلو تهیه کنید برای طراوت و ... آکاایران: در این مطلب طرز تهیه یک غذای خوشمزه برای طرفداران پاستا داریم. ... کیوی آکاایران: روش درست کردن سالاد طالبی و کیوی یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد ...طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش ،زیبا و خوش طرح عکس; طرز تهیه سوپ غلیظ ... animals 8 محمدرضا باقری کانون بازنشستگان نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران ...


کلماتی برای این موضوع

طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش ،زیبا و خوش طرحعکس



لینک منبع :طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش ،زیبا و خوش طرح+عکس

تصاویر برای طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش ،زیبا و خوش طرح+عکس طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش ،زیبا و خوش طرح+عکس - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../طرز-تهیه-سالاد-میوه-نیرو-بخش-زیبا-و-خوش-طرحعکس/‏ - ذخیره شده 6 آوریل 2017 ... سالاد طالبی و کیوی یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد از یک وعده غذای سنگین سرو می شود. استفاده از گرمک به جای طالبی نیز در این سالاد طالبی ... طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش ،زیبا و خوش طرح https://www.webgardha.com/.../طرز-تهیه-سالاد-میوه-نیرو-بخش-زیبا-و-خوش-طرح‏ - ذخیره شده 24 ا کتبر 2016 ... طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش ،زیبا و خوش طرح یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد از یک وعده غذای ... یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد از یک وعده غذای سنگین سرو می شود. ... طرز تهیه لقمه‌های شکلاتی ، دسر میوه ای خوشمزه +عکس ... طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش ،زیبا و خوش طرح+عکس iranwire.top/khabar/267071‏ n یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد از یک وعده غذای سنگین سرو می شود. استفاده از گرمک به جای طالبی نیز در این سالاد طالبی و کیوی می تواند دلچسب باشد. طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش زیبا و خوش طرح عکس - مجله خبری نیوز newzz.ir/search/?...طرز+تهیه+سالاد+میوه+نیرو+بخش+زیبا...خوش+طرح+عکس‏ - ذخیره شده به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ هنرنمایی با میوه‌ها یکی از هنرهایی است که طرفداران زیادی داشته و از این هنر برای سفره‌آرایی ... طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش ،زیبا و خوش طرح -آکامیوه - آکاایران www.akairan.com/.../طرز%20تهیه%20سالاد%20میوه%20نیرو%20بخش%20،زیبا%20...‏ - ذخیره شده طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش ،زیبا و خوش طرح -آکامیوه. ... طرز تهیه یک نوع سالاد رولی جدید و زیبا + عکس طرز تهیه سالاد رولی به گزارش مجله تو زیبا. سالاد طالبی و ... نحوه درست کردن سالاد میوه نیرو قسمت ،زیبا و خوش طرح+عکس و تصویر ... www.serze.com/نحوه-درست-کردن-سالاد-میوه-نیرو-قسمت-2081220/‏ - ذخیره شده 23 ا کتبر 2016 ... طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش ،زیبا و خوش طرح+عکس سالاد طالبی و کیوییک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا پس از یک قول غذای سنگین سر سفره ... طرز تهیه سالاد والدورف مرغ رژیمی خوشمزه - پریک www.parik.ir/طرز-تهیه-سالاد-والدورف-مرغ-رژیمی-خوشمز/21919‏ - ذخیره شده 2 آوریل 2017 ... طرز تهیه: ماکارونی را پس از پختن و آبکش کردن خوب با آب سرد … +عکس · طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش ،زیبا و خوش طرح +عکس · طرز تهیه سالاد ... طرز تهیه کنگینه - هاب پرس hubpress.ir/search/?q=طرز%20تهیه%20کنگینه&page=4‏ 15 نوامبر 2016 ... طرز تهیه سالاد میوه نیرو بخش ،زیبا و خوش طرح+عکس ... دستور آشپزی کوکوی شامی خوشمزه و خوش طعم مواد لازم کوکوی شامی پیاز :•: یک عدد متوسط ... میوا بلاگ | خانه https://www.meeva.ir/blog‏ - ذخیره شده اگر نیرو هایی دارید که می توانید از آنها در جا های دیگری استفاده کنید و میوا را نیز در زمینه پذیرایی می ... طرز تهیه سالاد میوه خوشمزه و مجلسی تابستانی و زمستانی.