مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

[ad_1]

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون 

شما می توانید برای دکوراسیون منزل خود بوطر هنرمندانه ای رنگ صورتی را بکار ببرید تا خانه ای با دکوراسیون خاص و زیبا داشته باشید. مردم بسیاری اعتقاد دارند صورتی رنگی زنانه است اما در حقیقت صورتی یکی از رنگ هایی است که می توان از آن برای جذاب کردن دکوراسیون خانه استفاده کرد.

 

رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی اغلب نادیده گرفته می شود، زیرا هم آنرا زننده توصیف می کنند و هم اینکه تمی کودکانه به فضای خانه می دهد.اما وقتی همین رنگ به میزان صحیح استفاده شود، مانند نمونه هایی که در شکل های زیر آورده شده، نتیجه ای بسیار شگفت انگیز و بسیار جذاب و جالب در پی خواهد داشت طوری که شاید خودتان هم انتظار چنین نتیجه خوبی را نداشته باشید.

 

معمولا بهترین نتیجه را کسانی می گیرند که رنگ صورتی را به صورت تاکیدی و به میزان کم در گوشه و کنار خانه استفاده می کنند. با این کار هم فضای خانه روشن می شود و هم دکوراسیونی بدور از یکنواختی و کسل کنندگی خواهید داشت.

 

برای مثال اگر به گل و گیاه علاقه زیادی دارید، نیازی نیست حتما گلدان های معمول با رنگ سفید، قهوه ای یا خاکستری و تیره را انتخاب کنید، صورتی می تواند بهترین جایگزین باشد. استفاده از سایه های پر رنگ صورتی می تواند فضا را سریعا جذاب و زیبا نشان دهد. بخصوص اگر در واحد آپارتمانی کوچک زندگی می کنید اضافه کردن رنگ صورتی، فضایی بسیار شاد و دلباز در منزلتان ایجاد خواهد کرد.

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

اگر در استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق های اصلی خانه مانند نشیمن و پذیرایی یا آشپزخانه هراس دارید و از نتیجه کار مطمئن نیستید، می توانید این رنگ را در اتاق های پنهان از دید مانند اتاق خواب شخصی خودتان یا حمام و سرویس بهداشی استفاده کنید.

 

همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید دیوارهای کاشی کاری شده طرح آجر این حمام به زیبایی تمام به رنگ صورتی درآمده و ظاهری بسیار جالب و بدور از یکنواختی را در آن ایجاد کرده است. برای تاکید بروی دکوراسیون ویژه این حمام، شیر و لوله آب و حتی سردوشی از جنس فلز مس انتخاب شده که ته رنگی صورتی مانند دارد.

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

در اتاق نشیمن زیر یکی از بهترین ایده های برای آوردن رنگ صورتی به دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته است. برای اینکار حتما لازم نیست دیوارهای خانه را رنگ بزنید یا به خرید مبلمان و فرش های صورتی گران قیمت روی آورید، حتی قرار دادن چند دست کوسن و بالشتک زیبا به رنگ صورتی نیز می تواند

 

این کار را بهتر از هر روش دیگری برای شما انجام دهد. اگر زمینه ای که می خواهید رنگ صورتی را روی آن بکار ببرید خنثی باشد بهترین نتیجه را خواهید گرفت. مانند شکل زیر که مبلمان و دیوار سفید به زیبایی با رنگ صورتی کوسن و تابلو ترکیب شده است.

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

در شکل زیر روش مناسب دیگری را برای بکاربردن رنگ صورتی در اتاق خواب مشاهده می کنید که نتیجه آن بسیار زیبا و شیک شده است.  به گزارش پارس ناز صورتی مانند هر رنگ دیگری تناژهای بسیار متفاوتی دارد بنابراین قبل از انتخاب باید وقت زیادی را صرف مطالعه رنگ مد نظر خود کنید و با محیط آزمایش کنید.

 

در شکل زیر رنگ صورتی ارغوانی به صورت تاکیدی بروی یکی از دیوارهای اتاق استفاده شده است. توجه داشته باشید که خود دیوار انتخابی نیز در زیبایی کلی دکوراسیون تاثیر گذار است، در این مورد دیوار پشت تخت خواب بهترین انتخاب برای رنگ صورتی ارغوانی بوده است.

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

توصیه می شود برای اتاق های پر رفت و آمد خانه اگر قصد استفاده سرتاسری از رنگ صورتی را دارید از بین تناژهای بسیار کمرنگ صورتی یا تناژهای متمایل به بنفش استفاده کنید. همانطور که در دو آشپزخانه زیر مشاهده می کنید رنگ صورتی بکار رفته در یک از آنها بسیار روشن و کمرنگ بوده

 

که اندکی هم به رنگ بژ و کرم نزدیک است اما مدل دوم از رنگ صورتی نزدیک به بنفش استفاده کرده است. با این کار هم ظاهری بسیار شیک و بجا خواهید داشت و هم فضا آنچنان زننده و آزار دهنده بنظر نخواهد آمد. صورتی اگر به شیوه درست در آشپزخانه استفاده شود نتیجه بسیار عالی خواهد داشت طوری که همه حسرت آشپزخانه های دوست داشتنی شما را خواهند خورد.

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

البته افردای هم پیدا می شوند که کاملا خلاف جهت می روند و دوست دارند همه چیزشان متفاوت باشد. مانند دو آشپزخانه زیر که تمامی کابینت ها به رنگ صورتی درآمده اند. شاید این طرز طراحی در نگاه شما زیبا نباشد اما توجه داشته باشید آشپزخانه مکانی است که خانه دارها بیشتر وقت خود را در آن می گذرانند

 

بنابراین تزیین دکوراسیون این مکان باید همانچیزی باشد که شما با آن راحت هستید و به آن علاقه دارید. اگر به رنگ صورتی علاقه وافری دارید، این شیوه نیز یک شیوه جالب و منحصر بفرد در طراحی داخلی است.

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون
در ادامه مدل های دیگر را مشاهده خواهید کرد:

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیونروش های استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی به میزان کم

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

 

سایت اتاق

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون شما می توانید برای دکوراسیون منزل خود بوطر هنرمندانه ای رنگ صورتی را بکار ببرید تا خانه ای با دکوراسیون خاص و زی.رنگ دکوراسیون 2016 دکوراسیون به رنگ 2016 دکوراسیون آبی و صورتی,دکوراسیون خانه به رنگ سال 2016,معرفی ... در به کار بردن رنگ صورتی و آبی اغراق نکنید!نارنجی : نارنجی هم همان خصوصیات رنگ قرمز را یدک می کشد البته با کمی تفاوت که چندان به چشم نمی آید. به کار بردن رنگ نارنجی در متن اتاق ناهار خوری ایده جالبی می ...7 ژانويه 2010 ... زرد نشانه توجه، ارتباطات، مناظره و حكمت است به كار بردن رنگ زرد البته نه .... از صورتي ميتوان در دكوراسيون منزل استفاده كرد اما چون آقايان معمولا از ...9 آگوست 2012 ... انواع رنگهای قرمز، زرد و نارنجی در چرخه رنگ، گرم هستند و با افزایش ... زرد نشانه توجه، ارتباطات، مناظره و حکمت است به کار بردن رنگ زرد البته نه ...17 ژوئن 2015 ... به کار بردن رنگ زرد در مغازه های کوچک حالت خوشامد گویی دارد و جلب نظر می کند اما بهتر است این رنگ را با سایر رنگ ها ترکیب کنید تا باعث ...11 ژوئن 2013 ... انواع رنگهاي قرمز، زرد و نارنجي در چرخه رنگ، گرم هستند و با افزايش ... زرد نشانه توجه، ارتباطات، مناظره و حكمت است به كار بردن رنگ زرد البته نه ...به کار بردن رنگ سال 2016 در دکوراسیون منزل. در واقع انتخاب رنگ آبی ارغوانی (آرامش) و رنگ صورتی لطیف (رز صورتی) به عنوان رنگ سال نشان دهنده یک نوع ترکیب و ...نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1 موضوع: بکار بردن رنگ های جدید در دکوراسیون ابزارهای موضوع پرینت این صفحه / حالت نمایش بصورت پرینت شده نحوه نمایش موضوع حالت ...بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون شما می توانید برای دکوراسیون منزل خود بوطر ...


کلماتی برای این موضوع

نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی رنگ روغن ساختمان در شهریار نمونه کارهای نقاشی ساختمان نمونه کارنقاشی ساختمان دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون خانه،دکوراسیون …دکوراسیون منزلپردهدکوراسیون داخلی منزللوستردکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون فنگ شویی چیست، افسانه فنگ شویی، فنگ شویی در …فنگ شوییفنگ شویی ثروتفنگ شویی اتاق خوابفنگ شویی خانهفنگ شویی در خانهفنگ شویی بهترین کار برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه های …۴ – چسباندن کاشی‌های طرح سنگ به راحتی در یکی از تعطیلات پایان هفته با خرید کاشی‌های رنگ کردن لباس و تثبیت رنگ آن در خانهخانه و خانه داریرنگ کردن لباس و تثبیت رنگ آن در خانه آموزش رنگ کردن لباس به روش ساده و نکات رنگ کردن راهنمای کاربردی ست کردن بر اساس رنگ ها زیباشو …در تصویر مقابل رنگ مو در طرح پارچه تکرار شده است و رنگ سفید به عنوان بک کانتراست تضاد موسیقی ایرانی آرشیو و خبرهای موسیقیسبک …نکات آشپزی کباب کردن در کباب پزروی آتش و فر آموزش پخت با مایکروفر به روش صحیحمقالات فرش و تابلوفرش منظور از گچبری، طرح گچبری است یا از نظر رنگی، فرش ملهم از گچبری است؟ استاد در طرح فنگ شویی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادفنگشوییاصول چی در فلسفه فنگ شوی، چی یا نوعی انرژی است که اگر در حالت مثبت باشد شنگ چی گیاهان دارویی مؤثر در جلوگیری از ایجاد چروک و تقویت …گیاهان دارویی مؤثر در جلوگیری از ایجاد چروک و تقویت پوستخانه داری پزشکان ایران ماه محرم نزدیک است با توجه به افزایش تقاضای ظروف یکبار مصرف در این ایام، توصیه رییس ریحانی ها آشنایی با مسائل جنسی ورود زیر سال …دو نوع درد در هنگام اوّلین تجربه جنسی ابتدا برای روشن شدن قضیه علت درد را مرور می کنیمخواب شاپ تشک خوشخواب تشک رویا تشک تن …خواب شاپ فروش اینترنتی تشک تخت ملحفه روتختی بالش ست خواب باکس تشک خوشخواب تشک رویا هماتولوژی ─≡Ξ║ علوم آزمایشگاهی ║Ξ≡─هماتولوژیدر کنار گروه های خونی ، ، یا مثبت و منفی، اکنون دانشمندان دانشگاه ورمونت موفق به معرفی انواع پنیرها مامی سایت پرتال تخصصی …پنیرها فرآورده های لبنی هستند که بطور گسترده ‌ای در صدها نوع مختلف تهیه و در اکثر طبیعت گل ها عکس گل رز رز یا گل سرخ گیاهی است که به خانواده رزاسه تعلق دارد در این خانواده حدود ۱۰۷ بی حجابی علنی دختران سعودی در جده تصویرآموزش کشیدن نقاشی با اعداد لاتین وزن انسان در فضا و سیاره ها چقدر است؟ بازی های جالب سبک شناسی در نقاشی نقاشی برجستهسبک ویژگـــی رنسانس رنسانس به معنای نوزایش در هنر است که با پایان قرون وسطی در آشنایی با هواپیمای پهپاد ، جانور قندهار …معرفی ویژگی های هواپیمای پهپاد ، جانور قندهار مقدمه چند روز پیش برای نخستین بار چاپ و هدایای تبلیغاتی شابلونچاپ تیشرت در صورتی که می خواهید عکس و یا لوگوی مورد نظر خود را روی تیشرت های تبلیغاتی



لینک منبع :بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون

بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون - پارس ناز www.parsnaz.com/بکار-بردن-رنگ-صورتی-دکوراسیون.html‏ - ذخیره شده بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیون شما می توانید برای دکوراسیون منزل خود بوطر هنرمندانه ای رنگ صورتی را بکار ببرید تا خانه ای با دکوراسیون خاص و زی. تحلیلی بر انتخاب رنگ مناسب دکوراسیون منزل - همصدا www.hamseda.ir/.../تحلیلی-بر-انتخاب-رنگ-مناسب-دکوراسیون-منزل‏ - ذخیره شده - مشابه 7 ژانویه 2010 ... زرد نشانه توجه، ارتباطات، مناظره و حکمت است به کار بردن رنگ زرد البته نه .... از صورتی می‌توان در دکوراسیون منزل استفاده کرد اما چون آقایان معمولا از ... مدل های دیزاین دکوراسیون داخلی خانه با رنگ های متنوع | نوبرانه www.nobaraneh.com/6590/طراحی-دکوراسیون-خانه-منزل‏ - ذخیره شده - مشابه طراحی دکوراسیون داخلی خانه و منزل با رنگهای متنوع ، روش ها و نمونه های ترکیب رنگها در ... به کار بردن رنگ نارنجی در متن اتاق ناهار خوری ایده جالبی می تواند باشد و ... رنگ های محبوب در دکوراسیون و نکات آن ها • پارسیان هوم www.parsianhome.com/رنگ-های-محبوب-در-دکوراسیون-و-نکات-آن-ها/‏ - ذخیره شده - مشابه ... شادی و شعف می شود. زرد را در کنار آبی روشن به کار ببرید تا هر دو بیشتر جلوه کنند و یا با به کار بردن آن در کنار خاکستری و رنگ های خنثی از قدرت رنگی آن بکاهید. ... نظر شما در مورد استفاده از این رنگ ها در دکوراسیون منزل چیست؟ شما از کدام رنگ در ... صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل - بیتوته www.beytoote.com/mode/decor/pink1-blue-colors2016.html‏ - ذخیره شده رنگ دکوراسیون 2016 دکوراسیون به رنگ 2016 دکوراسیون آبی و صورتی,دکوراسیون خانه به رنگ سال 2016,معرفی ... در به کار بردن رنگ صورتی و آبی اغراق نکنید! انواع رنگ سفید در دکوراسیون منزل را بشناسید! | چیدانه https://www.chidaneh.com/ideabooks/decoration/.../55376‏ - ذخیره شده 25 مه 2016 ... رنگ سفید: قانونی برای استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون وجود ندارد و در ... با به بکار بردن رنگ سفید در اتاق های کوچک یا کم نور، ستون ها و سقف ... روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون منزل - بیست ستون www.bistsotoon.com/.../روانشناسی-رنگ-ها-در-دکوراسیون-منزل‏ - ذخیره شده - مشابه 17 ژوئن 2015 ... به کار بردن رنگ زرد در مغازه های کوچک حالت خوشامد گویی دارد و جلب نظر می کند اما بهتر است این رنگ را با سایر رنگ ها ترکیب کنید تا باعث ... تاثیر رنگ در دکور منزل+تصاویر - YJC www.yjc.ir/fa/news/4051708/تاثیر-رنگ-در-دکور-منزل-تصاویر‏ - ذخیره شده 9 آگوست 2012 ... انواع رنگ‌های قرمز، زرد و نارنجی در چرخه رنگ، گرم هستند و با افزایش ... زرد نشانه توجه ، ارتباطات، مناظره و حکمت است به کار بردن رنگ زرد البته نه ... راهنمای انتخاب رنگ برای دکوراسیون منزل - ویوان نیوز www.vivannews.com/Pages/Printable-News-19820.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه ویوان نیوز: باز هم دکور و هزار رمز ی که در چیدمان و قرار گرفتن رنگ ها در جای خود دارد. ... زرد نشانه توجه، ارتباطات، مناظره و حکمت است به کار بردن رنگ زرد البته نه خیلی ... کاغذ دیواری – قسمت دوم - Celtisco celtisco.com/کاغذ-دیواری-قسمت-دوم/‏ - ذخیره شده 4 مه 2017 ... وقتی تصمیم می گیرید از کاغذ دیواری برای دکور دیوار استفاده کنید، ... چرا که بکار بردن رنگ های شاد و پررنگ در چهار طرف اتاق ممکن است پس از مدت ... کاغذ دیواری پوستری در پذیرایی منازل، لابی هتل ها و فروشگاه ها کاربرد دارد.