مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نحوه ی درست کردن کیک رزماری

[ad_1]

اگر میخواهید کیک رزماری درست کنید به روش زیر دقت داشته باشید تا بهتر از همیشه کیک درست کنید.کیک رزماری از مجموعه دستورغذایی های نایجلا لاسون است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. شاخه ی رزماری که روی کیک قرار می دهیم، در هنگام پختن روغن پس می دهد و در نهایت عطر خوب رزماری به کیک می دهد.

 

نحوه ی درست کردن کیک رزماری

 

مواد لازم:

 

        سیب  ۱ عدد
        رزماری  ۲ شاخه
        شکر  ۳/۴ پیمانه
        لیمو ۱/۲ عدد
        کره  ۲۲۵ گرم
        تخم مرغ  ۳ عدد بزرگ
        آرد  ۲ پیمانه
        بیکینگ پودر ۲ قاشق چای خوری

 

نحوه ی درست کردن کیک رزماری

 

طرز تهیه:

 

سیب خرد شده را به همراه ۱ شاخه کوچک رزماری، ۱ قاشق چای خوری شکر، پوست و آب لیمو و ۱ قاشق چای خوری کره در قابلمه ی کوچکی بریزید و برای ۴ تا ۸ دقیقه روی حرارت پایین بپزید، تا سیب ها نرم شوند. مدت زمان پختن سیب به نوع سیب بستگی دارد.

 

آن را کنار بگذارید تا خنک شود و سپس شاخه رزماری را از آن خارج کنید. از قبل فر را با حرارت ۱۷۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. یک قالب مخصوص نان (با گنجایش ۴۵۰ گرم) را با کره چرب کنید و در کف آن کاغذ روغنی پهن کنید.ترکیب سیب خنک شده را در غذاساز بریزید و کمی بزنید.

 

سپس ۲۵۵ گرم کره، سه چهارم پیمانه شکر، تخم مرغ ها، آرد و بیکینگ پودر را اضافه کنید و بزنید تا خمیر یکدست شود.خمیر را در قالب بریزد و سطح آن را صاف کنید. ۱ قاشق چای خوری شکر را روی سطح خمیر بپاشید و یک شاخه ی بلند

 

رزماری روی آن قرار دهید. در هنگام پخت، رزماری عطر خوشی به کیک می دهد.کیک را برای ۵۰ دقیقه، تا خلال دندانی که در وسط کیک فرو بردید و بیرون آوردید تمیز باشد، بپزید. آن را روی توری قرار دهید تا خنک شود. کاغذ روغنی را از کیک جدا کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


اگر میخواهید کیک رزماری درست کنید به روش زیر دقت داشته باشید تا بهتر از همیشه کیک درست کنیدکیک رزماری از مجموعه دستورغذایی های نایجلا لاسون است.طرز تهیه ی انواع کیک و شیرینی - طرز تهیه انواع کیک ... اگر میخواهید کیک رزماری درست کنید به روش زیر دقت داشته باشید تا بهتر از همیشه کیک درست کنید .اگر میخواهید کیک رزماری درست کنید به روش زیر دقت داشته باشید تا بهتر از همیشه کیک درست کنید.کیک رزماری از مجموعه دستورغذایی های نایجلا لاسون است که ...5 ا کتبر 2016 ... نحوه ي درست کردن کيک رزماري 21 . کیک پرتقالی، طرز تهیه کیک پرتقالی تصویری - آکا آموزش پخت…30 سپتامبر 2016 ... نحوه ی درست کردن کیک رزماری تصویر و عکس شماره 1 ⇩ چنانچه میخواهید کیک رزماری آماده کنید به سبک زیر توجه کرده باشید تا بهتر از پیوسته ...کیک رزماری از مجموعه دستورغذایی های نایجلا لاسون است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده ... شاخه ی رزماری که روی کیک قرار می دهیم، در هنگام پختن روغن پس می دهد […]نحوه ی درست کردن کیک رزماری,اگر میخواهید کیک رزماری درست کنید به روش زیر دقت داشته باشید تا بهتر از همیشه کیک درست کنید.کیک رزماری از.کیک رزماری از مجموعه دستورغذایی های نایجلا لاسون است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. شاخه ی رزماری که روی کیک قرار می دهیم، در هنگام پختن روغن ...کیک رزماری از مجموعه دستورغذایی های نایجلا لاسون است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. شاخه ی رزماری که روی کیک قرار می دهیم، در هنگام پختن روغن ...2 ا کتبر 2016 ... نحوه ی درست کردن کیک رزماری. طرز تهیه: سیب خرد شده را به همراه ۱ شاخه کوچک رزماری، ۱ قاشق چای خوری شکر، پوست و آب لیمو و ۱ قاشق چای خوری کره ...


کلماتی برای این موضوع

نحوه درست کردن کودهای خانگی آکادرست کردن کودهای خانگی نحوه درست کردن کودهای خانگی ساخت کودهای خانگیآموزش ساخت کود آموزش هنر شیرینی پزی آموزش شیرینی پزیپختن کیکطرز تهیهکلوچهشیرینیژلهشکلاتیمیوه ایتزیین کیککارامل روش غذا درست کردن با قارچ آکاقارچ ها انواع مختلفی دارند و با بیشتر آنها می توان سوپ و غذاهای دیگری درست کرد و شاید از بین بردن بوی بد دهان در ماه رمضان با روش زیربرای جلوگیری از بوی بد دهان در ماه رمضان مسواک و نخ دندان را فراموش نکنید در طول روز آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …مزایای لیوان کاغذی حتما بخوانید بیماری واگیر دار تناسلی زنان و مردان افزایش قد بیش فعالیچهارده مقاله ی بررسی ، شناخت و درمان …مقالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه اول پیتزا سیب زمینی چی بپزم پیتزا و ساندویچدر این پیتزا خمیر به کار نرفته، زیرا که سیب زمینی جایگزین خمیر شده است ابتدا سیب مرکز جامع سرطان مقالاتراهنمایی‌های تغذیه ای در …راهنمایی‌های تغذیه ای در بیماران سرطانی قبل، در طول و بعد از درمان سمبوسه چی بپزمپیتزا و ساندویچاین سوپ جو سفید رو درست کنین فوق العاده س پیاز خرد شده هویج خرد شدهفلفل دلمه خرد شده شرکت داروسازی باریج اسانس تولید کننده داروهای …تولیدکننده داروهای گیاهی خرید گیاهان دارویی و قیمت شرکت داروسازی باریج اسانس رنگ سال چیست؟ لباس رنگ مد در سال و …رنگسالورنگسالرنگ سال ۲۰۱۷ چیست؟ لباس رنگ مد در سال ۹۶رنگ سال ۲۰۱۷ اعلام شده است رنگ سال ۲۰۱۷ ۱۳۹۶ پوست و مو پزشکان ایران بسیاری از خانم‌ها هنگام مراجعه به مطب‌های پوست و مو از ریزش مژه‌ها و کم ‌پشت شدن پوست و مو پزشکان ایران زعفران همیشه به عنوان یک ماده غذایی مفید و خوش عطر و رنگ در سفره غذایی ما ایرانی‌ها



لینک منبع :نحوه ی درست کردن کیک رزماری

نحوه ی درست کردن کیک رزماری - ایران ناز www.irannaz.com/نحوه-ی-درست-کیک-رزماری.html‏ - ذخیره شده اگر میخواهید کیک رزماری درست کنید به روش زیر دقت داشته باشید تا بهتر از همیشه کیک درست کنید.کیک رزماری از مجموعه دستورغذایی های نایجلا لاسون است که ... طرز درست کردن کیک رزماری (3 عکس) - سرزه www.serze.com/درست-کردن-رزماری-عکس-1914815/‏ - ذخیره شده 30 سپتامبر 2016 ... نحوه ی درست کردن کیک رزماری تصویر و عکس شماره 1 ⇩ چنانچه میخواهید کیک رزماری آماده کنید به سبک زیر توجه کرده باشید تا بهتر از پیوسته ... آموزش هنر شیرینی پزی - نایس بکس https://nicebax.com/p/46f3444df5b1d22f3b169e58e1236e2712‏ راز درست کردن کیک خرما با شکلات طرز تهیه نان چای قزوین نحوه ی درست کردن کیک ... ی درست کردن کیک رزماری طرز تهیه بیسکویت به شکل دانه قهوه راز درست کردن ... طرز تهیه کیک اسفنجی ساده - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../simple-sponge-cake1.html‏ - ذخیره شده - مشابه طرز تهیه کیک اسفنجی نحوه پخت کیک ساده طرز پخت کیک اسفنجی,درست کردن کیک اسفنجی,آموزش پخت کیک اسفنجی,نکاتی برای پخت کیک ساده,آموزش شیرینی ... کیک با روکش شکلاتی و ذوب کردن شکلات - آشپزخانه cookery.ir/pages/default.aspx?mode=article&id=28‏ - ذخیره شده - مشابه سپس یک کیک اسفنجی یا یک کیک با پودر کیک آماده طبق دستور آن آماده کنید. ... مقداری شکلات شیری را به روش بن ماری ذوب کرده صبر کرده تا کمی حرارت آن کم شود. ... و یا اینکه یک ظرف آب جوش روی گاز درست کرده بعد از جوش آمدن آب زیر گاز را خاموش ... رزماری: مامان مهدیه عالی مثل همیشه و تبریک جانانه برای راه اندازی سایت امیدوارم همیشه ... کیک تولد | طرز تهیه سریع “کیک تولد” ساده - نمناک namnak.com/کیک-تولد-ساده.p7358‏ - ذخیره شده رتبه: ۴ - ۳٬۴۶۲ نقد - ۴۰ دقیقه کیک تولد و روش تهیه کیک ساده و درست کردن کیک ساده و سریع ترین روش تهیه کیک ساده را در سایت نمناک یاد بگیرید. طرز تهیه کیک ساده خانگی - سوران www.sooran.com/fa/recipes/4699/‏ - ذخیره شده - مشابه 23 ژانویه 2015 ... طرز تهیه ابتدا آرد،وانیل،بیکینگ پودر و نمک را مخلوط کرده و بار الک کنیدشکر و تخم مرغ را مخلوط کرده و با همزن به خوبی میزنیم تا یکنواخت شوند و ... آب کردن شکلات - بهارسایت baharsite.com/?p=2529‏ - ذخیره شده - مشابه نکته : موقع آب کردن با این روش حتما به بخارهایی که کنار ظرف ( در قسمت بیرونی ) ... بعضی وقتها ممکنه فقط برای خودتون شکلات درست کنید و وسطهای کار با قاشق ... آموزش هنر شیرینی پزی - irannaz.com - سرگرمی netcity.site/posts/657589/14/آموزش-هنر-شیرینی-پزی-irannaz-com.html‏ 14 مه 2017 ... راز درست کردن کیک خرما با شکلات طرز تهیه نان چای قزوین نحوه ی درست ... شکلاتی نحوه ی درست کردن کیک رزماری طرز تهیه بیسکویت به شکل دانه ... طرز پخت یک کیک بسیار ساده و بسیار خوشمزه - تکناز www.taknaz.net/news_detail_10385.html‏ - ذخیره شده دستور پخت این کیک بسیار ساده است و همه افراد به راحتی حتی بدون نیاز به همزن و در مدت زمانی کوتاه می توانند این طرز پخت یک کیک بسیار ساده و.