مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

علت تغییر رنگ مایع منی مردها

[ad_1]

علت تغییر رنگ مایع منی مردها

علت تغییر رنگ مایع منی مردها 

مایع منی معمولا به رنگ سفید شیری است. در برخی از مردان منی قرمز رنگ می شود که نشان از وجود خون است و مشکلات دیگر. وجود خون در مایع منی خبر از چه عارضه هایی در مردان میدهد آیا می تواند باعث نازایی آن ها شود ؟با مشاهده این عارضه به متخصص اورولوژی مراجعه کنید

 

سرطان کیسه‌های منی و سرطان پروستات مهمترین عارضه هایی هستند که پزشکان با وجود خون در ادرار به آن ها مشکوک می شوندآزمایش تجزیه و کشت ادرار، بررسی از نظر وجود بیماری سل و آزمایش از ترشحات مجرای ادرار به پزشکان در تشخیص بهتر این اختلال کمک می کند.

 

هفته گذشته گفتیم وجود خون در مایع منی در بیشتر مواقع علل خوش‌خیم دارد، با این حال سبب نگرانی‌های شدید فرد مبتلا می‌شود. همچنین درست است که وجود خون در مایع منی معمولا خوش‌خیم است، ولی باید آن را جدی گرفت چون می‌تواند نشان از وجود یک بیماری خطیر مثل سرطان پروستات و… باشد.

 

، در عین حال برخی علت‌ها را هم مورد بررسی قرار دادیم. در ادامه باید گفت علاوه بر مشکلات پروستات و عفونت‌های مجاری ادرار، بیماری‌های خود کیسه‌های منی هم سبب مایع منی خونی می‌شود که ازجمله آنها باید به کیست‌های مادرزادی کیسه‌های منی، کیست‌های اکتسابی کیسه‌های منی (که علت آن عفونت و سرطان‌های کیسه‌های منی است)

 

و بیماری آمیلوئیدوز اشاره کرد؛ ولی باید به خاطر داشت فقط ۶ درصد بیماران مبتلا به سرطان کیسه‌های منی دارای مایع منی خونی هستند.در عین حال، ضربه‌ها نیز جزو عوامل وجود خون در مایع منی به حساب می‌آیند. مثلا به‌واسطه عمل جراحی هموروئید، دستکاری مجرا و ضربه به بیضه‌ها و آلت تناسلی، ممکن است خون در مایع منی ظاهر شود. بد نیست بدانید ۲ درصد علت مایع منی خونی، ضربه‌ها هستند.

 

 به گزارش پارس ناز از طرفی بیماری‌های عمومی را در بروز این مشکل نباید نادیده گرفت. به‌عنوان مثال فشار خون، بیماری‌های کبدی، لنفوم و اختلالات انعقادی مثل هموفیلی می‌توانند همراه با مایع منی خونی باشند. یادتان باشد در بیمار مبتلا به مایع منی خونی باید اقدامات تشخیصی زیر صورت بگیرند:

 

• آزمایش تجزیه و کشت ادرار

 

• بررسی از نظر وجود بیماری سل (در یک مطالعه ۱۳ درصد بیماران به مایع منی خونی دارای بیماری سل مبتلا بودند.)

 

• آزمایش از ترشحات مجرای ادرار

 

• اگر در آزمایش ادرار خون وجود داشته باشد، بررسی‌های وسیع تر مثل سی تی اسکن لازم است.

 

• سونوگرافی از پروستات و کیسه‌های منوی از راه مقعد (در یک مطالعه ۹۲درصد بیماران مبتلا به مایع منی خونی یک یافته غیرطبیعی در پروستات داشتند)

 

• سیستوسکوپی

 

ام آر آی که تست بسیار حساسی برای بیماری‌های کیسه‌های منی است.برای تشخیص و درمان مایع منی خونی باید سه عامل سن بیمار، مدت زمانی که بیمار مایع منی خونی داشته و میزان عود آن و در نهایت وجود همزمان خون در ادرار مورد توجه قرار گیرند. در عین حال بیشتر سرطان‌های همراه با مایع منی خونی در مردان بالای ۴۰ سال دیده می‌شود.

 

اگر بیمار مدت‌های طولانی است که از مشکل مایع منی خونی رنج می‌برد، باید تحت بررسی‌های وسیع قرار گیرد.درمان‌هایی که برای رفع مشکل خون در منی انجام می‌شوند، عبارتند از:

 

• درمان عفونت ادراری با داروهای مناسب
• اگر واریس پروستات وجود داشته باشد باید آن را با برق سوزاند.
• کیست پروستات و کیسه‌های منی را می‌توان از راه پوست با سوزن تخلیه کرد.
• جراحی در صورت لزوم

 

جام جم آنلاین

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


تغییر رنگ منی. ... وقتی مایع اسپرم خارج می شود بلافاصله رنگ سفید دارد ولی پس از 5-30 دقیقه بیرنگ می شود.و این بیرنگ شدن دلیل بر ... شفاف بودن و بیرنگ بودن منی دلیل بر مشکل دار بودن منی نیست..همین مایع .... میل جنسی مرد , از میل جنسی زن بیشتر است و شاید از میل جنسی بقیه آقایان . .... علت سرطان آلت تناسلی در مردان ...12 جولای 2005 ... و اصلا از روی رنگ مایع منی نمیشه قضاوت کرد که منی مشکل دار هست یا نه. ... طبق تحقيقي كه بر روي 51 مرد جهان انجام شده است، 80 درصد آنها معتقدند كه .... محققان بر اين باورند كه علت اين امر وجود هورمون هاي تغيير دهنده خلق وخو در مايع مني ...دلایل مختلفی برای تغییر رنگ و بوی مایع منی وجود دارد . عمده این دلایل عبارتند از : تغییر رژیم غذایی ، تغییر در فعالیتها ورزشی، افزایش سن ، برخی داروها و یا ...1 نوامبر 2015 ... منی معمولاً سفید یا طوسی رنگ است اما گاهی ممکن است زرد باشد. صورتی یا قرمز شدن مایع منی دلیل بر وجود خون در آن است. بااینکه این به ندرت نشانه ...[9] اما این که بیان می دارید رنگ منی مایل به زرد شده است دلایل مختلفی دارد. از جمله می توان به: تغییر رژیم غذایی، تغییر در فعالیتهای ورزشی، افزایش سن، استفاده از برخی ... در نتیجه با توجه به سؤال شما، باید گفت مایع خارج شده اگر بول نیست و مشخصات منی را ندارد ممکن است .... قدم · حدوث · علت و معلول · امتناع · وجوب · امکان · عدم · وجود.17 نوامبر 2009 ... مایع منی علاوه بر اسپرم از 65 درصد مایع کیسه منی، 30 تا 35 درصد از پروستات، و 5 ... تغییر سایز فونت : ... اما اگر مایع مـنی رنگ زرد یا سبز گرفت نشانه عفونت است که معمولاً به خاطر بیماری ..... چرا مسیریابی مردها بهتر از زنها است؟اما این که بیان می دارید رنگ منی مایل به زرد شده است دلایل مختلفی دارد. از جمله می توان به: تغییر رژیم غذایی، تغییر در فعالیتهای ورزشی، افزایش سن، استفاده از ...28 آوريل 2014 ... تغییر رنگ، مایع منی ممکن است نشانه ایراد در هر یک از موارد فوق الذکر باشد، ... سلام پسرم به علت ضربه در کشتی، یکی از بیضه هایش را از دست داده.زرد طلایی نه اما با رنگ سفید منی یا شیری یا سفید مایل به زرد تفاوت داشت . ... بطور کلی رنگ مایع منی زرد و یا سفید و یا حتی شفاف مسئله ای عادی هست و نیاز یه پیگیری ندارد ... Settings- adjusment- change my mani color. بعد .... چرا همه ی مردها به من به چشم یه خواهر نگاه میکنن؟ ... علت نگفتن های گناه های گذشته چی میتونه باشه ؟وجود خون در منی، چه بهصورت رگه و چه بهصورت منی قهوهای رنگ بیخطر است و خودبهخود از ... اگر منی بعد از سه هفته هنوز خونی باشد، یا اگر بعد از انزال یا دفع ادرار احساس درد .... کشف موجود عجیب در سواحل استرالیا / فیلم - یک مرد انگلیسی که خود را کاشف این ... چهار حادثه جاده ای در شاهرود با چهار نفر زخمی · با تعاملات علمی بدنبال تغییر در ...


کلماتی برای این موضوع

نکات بهداشتی در رابطه با آلت تناسلی پزشکان …آلت تناسلی قسمتی از بدن است که آقایان معمولاً حساسیت بیشتری برای محافظت از آن به خرج نکات بهداشتی در رابطه با آلت تناسلی مردان …نکات بهداشتی در رابطه با آلت تناسلی مرداننکات بهداشتی در رابطه با آلت تناسلیآلت علت خارش پس از رابطه ‌جنسی مشکلات مختلف واژن می‌تواند موجب سوزش و خارش آن شودسوال اگر بعد از رابطه ‌جنسی دچار حمیدرضا فلاح احکام جامع جنابتحمیدرضا فلاح تفتی بسم الله الرحمن الرحیم دانستن احکام شرعی یکی از مسائل ضروری و از ریحانی ها آشنایی با مسائل جنسی ورود زیر سال …دو نوع درد در هنگام اوّلین تجربه جنسی ابتدا برای روشن شدن قضیه علت درد را مرور می کنیمترشحات سفید و غلیظ واژناگر دارای تر شح بیرنگ و یا سفید هستید، طبیعی است این موکوس به طور طبیعی از گردن رحم آیا می دانید تحریک ناحیه تناسلی چیست؟ جدید آیامیدانیدتحریکناحیهآیا می دانید تحریک ناحیه تناسلی چیست؟ به علت وظایف خاص دستگاه تناسلی، پوست آن شرایطی آموزش معاشقه کردن جدید آموزشمعاشقهکردنآموزش معاشقه کردن موسیقی رمانتیک و استفاده از عطر و بوی خوش هم بر زیبایی این عشق ورزی ناباروری مردان؛ علت ها و درمان هامردانعلتهاودرمانهاامروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، برای تمام محققان عرصه ناباروری معلوم گشته که نازایی مرکز جامع سرطان مقالاتمراقبت از بیمار مبتلا …افزایش دمای پوست هرگونه ترشح زرد رنگ یا چرک از محل آسیب یا هر نقطه از بدن احساس گرماپیام آزمایشگاهاریترومایسن ، پنی سیلین ، سولفونامید ، تتراسایکلین ، ونکومایسین و جز دسته ای بزرگ بیماری غیر واگیر پزشکان ایراندر بسیاری از موارد نفخ معده با رعایت رژیم غذایی متعادل و سالم برطرف می شود اما اگر این کلینیک ترک خود ارضائی آیا خودارضایی باعث به وجود آمدن آکنه جوش صورت می شود؟ خیر، خودارضایی به هیچ وجه علت نشانه های ارضا شدن در زنان و مردان چگونه است؟ارضاشدن لذت‌بخش‌ترین مرحله احساس جنسی است ارگاسم یا ارضا شدن چیست؟ ارضا شدن مواد غذایی مغذی برای اسپرم و تخمکدوستان با کمک هم مواد مغذی برا تقویت اسپرم و تخمک بگیم تا زود زود همگی مامان بشیمارضا در مردان و زنان به چه شکل است پارسی طبسلام به همه برای ترک خود ارضاییچند راه وجود داره ۱فکر نکردن به میل جنسی یعنی وقتی میاد چگونه رابطه جنسی دهانی داشته باشیم خاتون آنلایننظر اکثریت زوج ها را نمیتوان در یک محدوده خاص تعریف کرد در واقع سلیقه زوجها در مورد همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسایل زناشویی …روشهای باردار شدن سریع با این صفات مردان را شیفته ی خود کنید آلودگی هوا و مراقبت های سایت و مجله سرگرمی ناقلا پرتال اطلاع رسانی، عمومی و سرگرمی ناقلا ، خبر ، سبک زندگی ، تفریح ، ورزش ، بازی ، پزشکی اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم در رابطه …اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم در رابطه جنسی نبود،کاندوم،انواع کاندوم ازدواج



لینک منبع :علت تغییر رنگ مایع منی مردها

تغییر رنگ مایع منی نشانه بیماری است - نمناک namnak.com/تغییر-رنگ-مایع-منی.p43742‏ - ذخیره شده رنگ مایع منی و دلیل تغییر رنگ مایع منی چیست و تغییر رنگ مایع منی نشانه بیماری ... است اما اکثر حجم آن را ترشحات غدد موجود در دستگاه تناسلی مرد تشکیل می دهد. آیا رنگ غیر عادی منی می تواند نشانه بیماری باشد؟ - تنظیم خانواده www.tanzimekhanevadeh.com/...and.../357-1389-02-26-15-23-27‏ - ذخیره شده - مشابه تغییر رنگ منی. ... وقتی مایع اسپرم خارج می شود بلافاصله رنگ سفید دارد ولی پس از 5-30 دقیقه بیرنگ می شود.و این بیرنگ شدن دلیل بر ... شفاف بودن و بیرنگ بودن منی دلیل بر مشکل دار بودن منی نیست..همین مایع .... میل جنسی مرد , از میل جنسی زن بیشتر است و شاید از میل جنسی بقیه آقایان . .... علت فراری بودن کودکان از مدرسه ... علت تغییر رنگ مایع منی مردها - پارس ناز www.parsnaz.com/علت-تغییر-رنگ-مایع-منی-مردها.html‏ - ذخیره شده علت تغییر رنگ مایع منی مردها مایع منی معمولا به رنگ سفید شیری است در برخی از مردان منی قرمز رنگ می شود که نشان از وجود خون است و مشکلات دیگر وج. تغییر رنگ منی | دکتر رهام صادقی www.roham.ws/web/ftopict-509.html‏ - ذخیره شده - مشابه دلایل مختلفی برای تغییر رنگ و بوی مایع منی وجود دارد . عمده این دلایل عبارتند از : تغییر رژیم غذایی ، تغییر در فعالیتها ورزشی، افزایش سن ... منی خونی نشانهٔ چیست؟ - سنگ کلیه .تکرر ادرار.عفونت های ادراری ... robabnaz19.persianblog.ir/tag/منی_خونی_نشانهٔ_چیست؟‏ - ذخیره شده - مشابه 22 ا کتبر 2011 ... وجود خون در منی، چه به‌صورت رگه و چه به‌صورت منی قهوه‌ای رنگ بی‌خطر است و خودبه‌خود از بین می‌رود. ... به‌عبارت دیگر، منی خونی تقریباً هیچ‌گاه اهمیت زیادی ندارد و برخلاف باور عامهٔ مردم نشانهٔ سرطان نیست. .... علت تغییر رنگ ادرار چیست؟ avicenna | رنگ منی ام مایل به زرد هست، لطفا توضیح بدید - مرکز درمان ... https://www.avic.ir/.../رنگ-منی-ام-مایل-به-زرد-هست-لطفا-توضیح-بدید‏ - ذخیره شده 28 آوریل 2014 ... تغییر رنگ، مایع منی ممکن است نشانه ایراد در هر یک از موارد فوق الذکر باشد، و البته که تشخیص دقیق آن مسلتزم ویزیت پزشکی و انجام آزمایش ... رنگ مایل به زرد منی در مرد چیست؟ - گنجینه پاسخ‌ها - اسلام کوئست ... www.islamquest.net/fa/archive/question/fa6635‏ - ذخیره شده - مشابه [9] اما این که بیان می دارید رنگ منی مایل به زرد شده است دلایل مختلفی دارد. از جمله می توان به: تغییر رژیم غذایی، تغییر در فعالیتهای ورزشی، افزایش سن، استفاده از برخی ... در نتیجه با توجه به سؤال شما، باید گفت مایع خارج شده اگر بول نیست و مشخصات منی را ندارد ممکن است .... قدم · حدوث · علت و معلول · امتناع · وجوب · امکان · عدم · وجود. مایع منی طبیعی چه ویژگی هایی دارد؟ - مردان - خانواده - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../مایع-منی-طبیعی-چه-ویژگی-هایی-دارد-‏ - ذخیره شده - مشابه 1 نوامبر 2015 ... سلامت نیوز:منی معمولاً سفید یا طوسی رنگ است اما گاهی ممکن است زرد باشد. صورتی یا قرمز شدن مایع منی دلیل بر وجود خون در آن است. بااینکه این به ... مایع منی : مشخصات و ویژگی های ظاهری - مردمان www.mardoman.net/health/semnorm‏ - ذخیره شده - مشابه 17 نوامبر 2009 ... مایع منی علاوه بر اسپرم از 65 درصد مایع کیسه منی، 30 تا 35 درصد از پروستات، و 5 درصد از رگ ها تشکیل شده است. ... تغییر سایز فونت : ... اما اگر مایع مـنی رنگ زرد یا سبز گرفت نشانه عفونت است که معمولاً به خاطر ... نکات و اطلاعات · اوتیسم (AUTISM ) یا وهم گرایی چیست · علت بوی نامطبوع حین رابطه ‌جنسی چیست؟ تغییر رنگ منی - ایران سلامت forum.iransalamat.com/سلامت...مردان.../تغییر-رنگ-منی-6064/‏ - ذخیره شده - مشابه موضوع: تغییر رنگ منی ... عللی که میتونیم برای مایع منی خون آلود بحساب بیاریم ترومای minor به ... و اینکه اگر هست علت اون چه هست.. جوابشو ...